Sari la conținut

Honda 1985 Honda CB 900F - Bol D'or


Postări Recomandate

Buna ziua,
Vand o Honda din 1985, a fost restaurata si modificata acum 3 ani, totul a fost realizat cu mare atenție la detalii și păstrată linia originala a motocicletei. 
Ghidonele sunt Tommaselli, lanțul este RK 530 GXW GB 120 Links.

De asemenea, ar trebui să știți:

1. Piesele din interiorul carburatoarelor trebuiesc înlocuite pentru că sunt cele originale din 1985 și din când în când inunda bujiile. (Am chitul nou pt carburatoare).

2. Sunt al treilea proprietar.

3. Anvelopele noi Shinko.

4. Motocicleta a fost si este tinuta in garaj. București.

 

Pret: 2700euro

Tel: 0741698176

Persoana contact: Sebi

Daca aveți intrebari legate de motocicleta, va rog să-mi scrieți sau să mă sunați.
Multumesc!

IMG_9401.jpeg

IMG_9403.jpeg

IMG_9406.jpeg

IMG_9409.jpeg

IMG_9412.jpeg

IMG_9410.jpeg

IMG_9413.jpeg

IMG_9415.jpeg

IMG_9411.jpeg

Editat de ieu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

starea actelor, ITP, fiscal??

______________________

 

 

 

 

 

 

PS. mobra e simpatica, dar niste detalii marunte si low cost strica din buna impresie

de exemplu, la intinzatorul de lant, in partea stanga ai surub imbus, iar in partea dreapta surub cap hexagonal...

not good not good

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RCA expirat… ITP valabil până pe 27.10.2024. 
Low cost deoarece mi se pare corect față de cumpărător… motorul nu a mai fost pornit de aproximativ 1 an și sunt convins ca vor fi costuri extra. 
Cat despre șurub… ce să mai… am notat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, apriliacluj a spus:

PS. mobra e simpatica, dar niste detalii marunte si low cost strica din buna impresie

de exemplu, la intinzatorul de lant, in partea stanga ai surub imbus, iar in partea dreapta surub cap hexagonal...

not good not good

Probabil d-asta si costa atat.

Eu am facut si vandut cafe racer cu mare atentie la detalii si iti pot spune ca dpdv pret de vanzare a fost derizoriu. Cam atat sunt dispusi oamenii, in general, sa plateasca pentru un cafe racer sh, aproape indiferent de stare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 minutes ago, tourist1 said:

sa plateasca pentru un cafe racer sh, aproape indiferent de stare.

Stiu ce spui, urmaresc si eu cu atentie piata SH de ceva vreme, dar cred ca e mai putin vorba de cat sunt dispusi sa plateasca si mai mult despre schimbul de generatii. Generatia care vine acum din urma e prea putin interesata de chestii retro. Si chopperele sunt cumva in aceeasi situatie, chiar si noi fiind se vand  greu. Iar la ce oferta de mobre noi  e acum in piata, sh-ul misca greu, greu de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, ieu a spus:

Da, era… am dat plasticele jos și i-am scurtat coada… avea 2 locuri.

Atunci nu este “restaurată”,este doar o motocicleta modificata,cui ii place o cumpara asa cum e.

La ITP este posibil sa apara probleme,pentru ca a suferit modificari majore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul, rezervorul și jantele au fost curățate de vopsea, grunduite și vopsite.

Motorul și carburatia desfăcute și curățate. Sigură modificare a fost cea de scurtare a cadrului.

Si da, poate cuvântului “restaurare” este prea mare… am să-i spun recondiționare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...