Coco99 Posted March 10 Share Posted March 10 salutare grup am o întrebare, e normal sa fie puțin (joc) în cilindri la un suzuki gsx 750f 1992-1994? eu am demontat motoru pentru alt ceva, dar am văzut și chestia asta, trag motoru în punctu mort (sus) și mișc pe piston în fata și spate și fie care cilindru are câte puțin joc segmenții nu sunt uzatii că am verificat, pistoanele nu au urme de frecare, deci e normal să aibe acel joc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinnochio Posted March 10 Share Posted March 10 Un joc de 4 sutimi e normal.Dupa pornire,pistonu se dilată din cauza caldurii,acel joc dispare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nguyen Posted March 10 Share Posted March 10 Acum 2 ore, pinnochio a spus: Un joc de 4 sutimi e normal. Ala e jocul pe fusta pistonului, el misca capul pistonului. Daca se misca capul pistomului ori sunt uzati segmentii ori cilindrul, sau ambele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinnochio Posted March 10 Share Posted March 10 Capu pistonului tre sa aibe joc.Altfel la dilatare s-ar gripa pă Zelindru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nguyen Posted March 10 Share Posted March 10 Acum 1 minut, pinnochio a spus: Capu pistonului tre sa aibe joc. O tzara acolo trebuie sa aibe, nimic nu e fix dar iti spun din experienta ca atunci cand un cilindru nu e uzat iar pistoanele si segmentii se afla in cotele de fabrica aproape ca nu misti capul pistonului. Pistonul are o forma conica, mai mare pe fusta si mai mica pe cap pt ca acolo se dilata mai mult dar segmentii il centreaza pe cilindru si daca totul e bun jocul probat pe capul pistonului e minim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinnochio Posted March 10 Share Posted March 10 Segmentii centrează pistonu? Valeu!! Nami zic nimic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nguyen Posted March 10 Share Posted March 10 Acum 26 minute, pinnochio a spus: Valeu!! Nami zic nimic. Fa o incercare, probeaza un piston pe cilindru fara segmenti si pe urma probeaza cu segmenti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX-Guzzista Posted March 10 Share Posted March 10 Ca sa masori jocul dintre piston si cilindru trebuie scos pistonul, sunt scule speciale cu care se masoara cilindrul in interior,uzura si ovalitatea. Se scot segmentii si se masoara cu lera distanta dintre capete cu segmentul bagat in cilindru. E treaba serioasa, tre mecanic sa stie meserie. La remontare tre pusi segmentii in exact aceeasi pozitie, altfel scapa compresia si papă ulei. La "ochiometru" se poate vedea doar pragul din cilindru pana unde ajung segmentii, daca agata la unghie e uzat bine. E treaba complicata.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.