Dogg Postat Mai 24, 2004 Share Postat Mai 24, 2004 Am considerat ca trebuie pus topicul acesta la motociclete de viteza (nu la incepatori)deoarece materialul de mai jos este adresat in exclusivitate celor care stiu cu ce se haleste asa ceva...pt ca nu prea e de joaca...Daca cineva gandeste ca trebuie mutat,OK then! Ce ma intereseaza cel mai mult din toata treaba asta la motoarele de viteza este schimbarea treptelor de viteza intr-un mod corespunzator! Se schimba fara ambreiaj?Cand ? Are efecte negative?Pozitive?Poti castiga ceva din asta? Schimbarea treptelor pe curbe?Deloc sau cand?CUM?? Ai toate sansele sa te duci pe spate (suntem la moto de viteza) daca schimbi a doua la 10 mii cu mana in gaz si fara ambreiaj?(rs125 extrema eventual...sau altele,exemple macar teoretice...) Pe depasiri se schimba sau se pleaca din ture mici incat sa iei ture mari pe parcursul depasirii?? Cat de periculos poate fi pentru motor sa dai drumul brusc la ambreiaj intr-antaia la o turatie aproape de rosu(presupunem ca stai calare cu burta pe rezervor)? Cat de cat am eu idei...despre ce se poate intampla ...dar daca mai cunoasteti raspunsuri ale carori intrebari nu le-am pus ,sunt binevenite! CHIAR AM NEVOIE DE SFATURI...si nu cred ca sunt singurul! si da...stiu ca depinde de la motor la motor...dar vreau o generalizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Mai 24, 2004 Share Postat Mai 24, 2004 cum spuneai.. s-a mai discutat despre asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calibra Postat Mai 24, 2004 Share Postat Mai 24, 2004 Se schimba fara ambreiaj?Cand ? Nu. In functie de motor si de unde se afla zona rosie, indicat la ce ai tu ar fi sa schimbi undeva intre 8.000-10.000 ca sa te poti bucura de el cat mai mult. Are efecte negative?Pozitive?Poti castiga ceva din asta? Da. Nu. Da, f**i sincroanele. Schimbarea treptelor pe curbe?Deloc sau cand?CUM?? Se schimba, vezi in filmuletele alea ale tale in ce conditii. Ai toate sansele sa te duci pe spate (suntem la moto de viteza) daca schimbi a doua la 10 mii cu mana in gaz si fara ambreiaj?(rs125 extrema eventual...sau altele,exemple macar teoretice...) Incearca si ai sa vezi Pe depasiri se schimba sau se pleaca din ture mici incat sa iei ture mari pe parcursul depasirii?? La masina cum faci? Cat de periculos poate fi pentru motor sa dai drumul brusc la ambreiaj intr-antaia la o turatie aproape de rosu(presupunem ca stai calare cu burta pe rezervor)? Asteptam sa ne zici si noua cat costa cilindru' de aprilia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Mai 24, 2004 Admin Share Postat Mai 24, 2004 CHIAR AM NEVOIE DE SFATURI Nu e cazul sa-ti pui intrebarile astea. Raspunsurile le vei afla singur dupa cativa ani de mers normal. Totusi: Schimbarea treptelor pe curbe?Deloc sau cand?CUM?? deocamdata deloc. incetineste inate de curba mai mult decat estimezi tu ca trebuie pentru a putea evita un potential obstacol - baliga, camion, groapa, etc Pe depasiri se schimba sau se pleaca din ture mici incat sa iei ture mari pe parcursul depasirii?? schimbi inainte de depasire, depasesti cat mai repede, la revenire schimbi in sus. fara operatii inutile in timpul depasirii (cel putin deocamdata). depaseste doar in linie dreapta cand ai vizibilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 Got it . 10x ! muhaha....Calibra mai mult ca sigur o sa incerc...mai departe Dumnezeu cu mila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat Mai 24, 2004 Share Postat Mai 24, 2004 In sus nu prea strici nici un sincron nimic, in jos deja se schimba datele problemei... cit despre datul drumul la ambreiaj cu motorul in rosu....well....s-ar putea sa te uiti cum pleaca motocicleta singura fluierand a paguba (in caz ca ambreiajul e ok, in caz contrar il vei mucifica de tot) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Mai 25, 2004 Autor Share Postat Mai 25, 2004 cam asa ceva...auzi ma da ce-i cu tine de iti parchezi trabantu ala numa pe langa fabrica de ace...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Mai 25, 2004 Share Postat Mai 25, 2004 se schimba si in sus si in jos, fara nici o problema, atita timp cit sti cum. pentru mai multe informatii, te invata tata, face to face. NU, NU se strica nimic. avantaje: in sus nu mai pierzi timpu; in jos ajuta cind vrei sa intri intr-o depasire, si dai rapid treapta inferioara (de ex). sint situatii si situatii. in general in sus schimb DOAR fara ambreiaj, din lene. in jos depinde, in majoritatea situatiilor, tot fara. asa, si acum sa revenim la cestiuni mai interesante: BRAVO BA CA TI-AI TRAS MOTOR, CE TI-AI LUAT ? CIND IL UZI ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
everlast Postat Iunie 28, 2004 Share Postat Iunie 28, 2004 interesant. o sa incerc la scoala toate astea poate stric motoru' pe-acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.