kyvacka Postat Ianuarie 8, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2008 (editat) doua modele pentru piata nord-americana[versiuni ale CZ-ului 477 Sport]si CZ 992 Enduro.si totusi ce vroiau inginerii era altceva:mai jos poze cu un prototip[realizat in 2 exemplare]din 1968.caracteristici:motor doi cilindri twin,4 timpi,axc 52x48mm,cilindree 204 cm3,putere max. 26 CP la 10500 rpm,doi arbori cu came in chiulasa antrenati cu pinioane intre cilindri,doua carburatoare Jikov 2928 Sz[de pe moto de cross],aprindere electronica Pal Magneton pe 12v,ungere cu carter umed[circuit comun motor-cutie de viteze],cutie de viteze cu 6 trepte,furca telescopica intarita,frane cu tamburi din magneziu[duplex pe fata]cu aripioare de racire radiale,bord cu turometru,cadru similar cu cel de 477,masa proprie 130 Kg,viteza max. peste 150 km/h.saua avea forma aia tocmai ca sa nu aluneci jos din cauza acceleratiilor fulminante...hahahaha!!! Editat Ianuarie 8, 2008 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 @catalin cz , motorul e bun . Daca ii pui ulei de amestec de calitate e si mai bine pentru el . 1. sunt calin_cz 2. cred ca nu am reusit sa ma fac inteles....eu nu ma plang de al meu, merge f. bine. Prin ce am scris incercam sa te lamuresc ca CZ 175 S- si tu ai unul din '77 fara multi km- e o motocicleta buna ( pt. o comunista de 175) si problemele pe care le expui nu pot fi ale unui motor relativ nou, fara uzuri . Comparativ cu alte comuniste...din ce se scrie pe forum....si din ce am patit eu la motor, consider CZ : nepretentios, usor de intretinut.............pe langa alte neajunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.