imi-indianul Postat Mai 25, 2004 Share Postat Mai 25, 2004 Cine ma juta si pe mine sa invat cum sa reglez o aprindeere electronica de Minsk sau mai bine zis avansul?Ca tot am probleme cu pornirea si dupa ce mi l-a reglat cineva a mers bine dar acuma i-am facut setul si nu mai corespunde avansul de data trecuta cu cel care ar trebui sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 Avand in vedere ca motorul este in 2 timpi reglajul este relativ usor, trebuie sa dai jos bujia si cu un subler (daca nu ai un ac comparator) care masoara adancimea il introduci in orificiul bujiei si dupa ce ajunge pistonul sus, iti iei reperul de pe subler si continui miscarea pana ce pistonul va cobora 2 - 2,5 mm. In acel moment platina trebuie sa comande aprinderea electronica sa dea scanteia (adica sa deschida platina). Deasemenea am un manual de minsk de prin 92 daca te intereseaza as putea sa-l scanez si sa il adaug ca atasament la acest subiect, sunt destui care au minsk-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 In acel moment platina trebuie sa comande aprinderea electronica sa dea scanteia (adica sa deschida platina). Explicatia ta e foarte utila, dar nu in cazul Minskului care NU are platini, ci un senzor magnetic, generator de implusuri. Cine ma juta si pe mine sa invat cum sa reglez o aprindeere electronica de Minsk sau mai bine zis avansul?Ca tot am probleme cu pornirea si dupa ce mi l-a reglat cineva a mers bine dar acuma i-am facut setul si nu mai corespunde avansul de data trecuta cu cel care ar trebui sa fie! Prin urmare, daca mai cauti prin posturile mele gasesti o schema in care explic cum se regleaza avansul, dupa carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 Adevar graiesti, nu am facut la minsk direct asa ceva... dar am adaptat la o motocositoare un motor de minsk si am ales varianta platinei si de aceea am zis de platina. In principiu e acelasi lucru. Te-as ruga sa-mi dai si mie link-ul catre explicatiile tale... caci nu le-am gasit cu cautarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Mai 29, 2004 Share Postat Mai 29, 2004 ar trebui sa fie un semn pe rotor. desfaci suruburile statorului (care trebuie sa aiba si el un semn) si in invarti usor pana la alinierea semnelor. in prealabil trebuie adus pistonul la punctul de explozie. ar trebui sa fie si un semn ori pe v'un capat de ambielaj, ori pe volanta, undeva... daca nu are, fa cum a zis morarugeorge, cu precizarea ca nu trebuie sa continui miscarea, ci sa intorci motorul invers sensului normal de mers. explozia trebuie s aiba loc inainte de pms (punct max. superior). succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Mai 29, 2004 Share Postat Mai 29, 2004 S-a sters postul. Uite aici o mica schema. Treaba asta se intampla cu pistonul la PMS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.