robertkiran Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) Salut Sa le luam pe rand. Consum - undeva intre 2,4 la suta la drum intins. Eu am scos media asta pe un traseu de 507 km ( /index.php?/topic/701186-campulung-moldovenesc-pitesti-cu-un-chinez-fb-concorde/). Viteza maxima - 100 km/h, 110 km/h chinuita rau; Viteza de croaziera - intre 70 si 90 km/h; Acceleratie 0-100 km/h - nu stiu. Asta chiar nu am facut-o niciodata. Mentionez ca riderul (adica eu) are 125 de kg (cu echipament sare de 130 kg)! Poate cu unul mai usurel scoate ceva mai mult la Vmax .... Parere personala: Buna pentru incepatori de tot. Adica aia care se urca prima data pe motor. Daca te-ai mai dat cu altceva, s-ar putea sa nu iti placa FB Concorde. In oras isi face treaba bine. Foarte buna pentru consum (e mic de tot). Bunicica si in afara orasului daca te poti multumi cu 70-90 km/h. Adca daca nu te plictisesti, si daca iti place sa fi depasit de toate daciile. Nu e indicat sa o folosesti pe autostrada (e o senzatie aiurea rau cand te depaseste un camion in forta). Nu e indicata nici pe serpentine. Motorul nu prea are putere, iar pe serpentine ceva gen Rucar Bran nu poti sub nici o forma sa depasesti 40-50 km/h. Si iar spun, e o senzatie super aiurea sa vezi in oglinzi cum se apropie o namila de camion de poponeata ta si tu nu poti face nimic ca sa cresti viteza si sa te departezi de el ... si inevitabil te va depasi! E aiurea sa te depaseasca un camion pe serpentine. Ca sa nu mai spun ce senzatie e cand ai un tir la o jumatate de metru de tine iar in dreapta e prapastia ... Cam asta e de spus despre ea. Apropo, am una de vanzare .... Editat Septembrie 23, 2013 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell94 Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) Salut Sa le luam pe rand. Consum - undeva intre 2,4 la suta la drum intins. Eu am scos media asta pe un traseu de 507 km ( /index.php?/topic/701186-campulung-moldovenesc-pitesti-cu-un-chinez-fb-concorde/). Viteza maxima - 100 km/h, 110 km/h chinuita rau; Viteza de croaziera - intre 70 si 90 km/h; Acceleratie 0-100 km/h - nu stiu. Asta chiar nu am facut-o niciodata. Mentionez ca riderul (adica eu) are 125 de kg (cu echipament sare de 130 kg)! Poate cu unul mai usurel scoate ceva mai mult la Vmax .... Parere personala: Buna pentru incepatori de tot. Adica aia care se urca prima data pe motor. Daca te-ai mai dat cu altceva, s-ar putea sa nu iti placa FB Concorde. In oras isi face treaba bine. Foarte buna pentru consum (e mic de tot). Bunicica si in afara orasului daca te poti multumi cu 70-90 km/h. Adca daca nu te plictisesti, si daca iti place sa fi depasit de toate daciile. Nu e indicat sa o folosesti pe autostrada (e o senzatie aiurea rau cand te depaseste un camion in forta). Nu e indicata nici pe serpentine. Motorul nu prea are putere, iar pe serpentine ceva gen Rucar Bran nu poti sub nici o forma sa depasesti 40-50 km/h. Si iar spun, e o senzatie super aiurea sa vezi in oglinzi cum se apropie o namila de camion de poponeata ta si tu nu poti face nimic ca sa cresti viteza si sa te departezi de el ... si inevitabil te va depasi! E aiurea sa te depaseasca un camion pe serpentine. Ca sa nu mai spun ce senzatie e cand ai un tir la o jumatate de metru de tine iar in dreapta e prapastia ... Cam asta e de spus despre ea. Apropo, am una de vanzare .... SAM_1514.JPG Salut ! Mersi de info. ! Cred ca viteza maxima este datorita greutatii : O persoana de 67 de kg a prins 130 cu ea ! Eu am 54 , deci probabil reglata calumea sa prind si eu in jur de 130 ! Am vazut-o la vanzare , din pacate eu nu am bani cash , mi-o vor lua parintii in rate in primavara ! Mersi mult de informatii ! Probleme cu supraincalzirea ? Editat Septembrie 23, 2013 de gabriell94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) Nu prea se incinge. Am folosit-o si pe serpentine, si nu s-a incins deloc. Totusi permite-mi sa iti dau un sfat. Daca tot iti iei motor in rate ... ia-ti ceva mai bun. De FB te vei plictisi inainte sa termini ratele ! Editat Septembrie 23, 2013 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell94 Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Nu prea se incinge. Am folosit-o si pe serpentine, si nu s-a incins deloc. Totusi permite-mi sa iti dau un sfat. Daca tot iti iei motor in rate ... ia-ti ceva mai bun. De FB te vei plictisi inainte sa termini ratele ! Stiu ce spui , eu il vreau pt 2 ani ! Dupa intentionez sa dau de A , sa imi pot lua ceva de 600cc ! Ca prima motocicleta , este acceptabila ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianchi Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Salut, sunt nou pe aici, nici macar nu sunt motococlist inca, dar in ultimul timp ma gandesc dince in ce mai mult la asta. De fapt caut o solutie foarte ieftina de a merge zilnic la munca, pentru ca recent m-am mutat in afara orasului si cu masina se cam consuma, bicicleta nu mai e o solutie. By the way, lociuesc langa Oradea. Deci, am nevoie de o motocicleta (nu-mi plac scuterele) care sa mearga cu 80-90-100, sa consume putin (max 3.5 l/100) si sa nu coste cu inmatriculare mai mult de 1000 euro. Initial am vrut sa o iau pe: http://www.proximaholding.ro/motociclete/QH200GY-III.php , am dat 2 emailuri la nenea pus la contact si nici un raspuns, asa ca incep sa am dubii daca o mai vreau. M-am gandit si la FB, la 250cc, nimic pe stoc, la 200cc pe stoc doar Formula XF, la 150cc Mega si Impuls (ala de viteza nu-mi place). Acuma, as vrea si eu cateva pareri de la cei care detin modelele acestea, cum vi s-au parut, sunt asa de proaste pe cat se spune pe forumuri chiar daca le ingrijesti? In principiu mi-ar placea cateva reviewuri de la cei care detin asa ceva, si parerea lor despre cum s-ar comporta cu un tip de 1,85 si aprox 95 kg. Din poze arata destul de mici, si nu mi-ar placea sa stau cu genunchii la gura pe ele... Am inteles ca e o problema cu piesele in sensul ca se asteapta mult pana ce ajung. Exista posibilitatea de a lua din alta parte? Ca de service la brasov nu cred ca ma intereseaza, mai bine pierd garantia... Sau daca stiti o alta solutie de genul, m-as bucura sa-mi ziceti. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Cine zice ca e o problema cu piesele? E un site aici: http://www.piesemotoscutere.ro/Public/ContentProductReference.aspx?page=new , care are cam orice piesa vrei, de la cel mai mic surub, pana la carene si alte chestii. Deci piesele nu sunt o problema. Ca posesor de asa ceva, iti spun ca proaste nu sunt. Adica in sensul ca se strica. Nu prea se strica ele, daca le ingrijesti cum trebuie. Marea lor problema sunt suruburile (se cam desfac), dar daca le strangi din cand in cand totul e ok. Avantaj - consuma putin de tot. Nu stiu cum le-au facut chinezii ca a mea oricat o alergam nu sarea de 3 la suta. Un inconvenient al lor e puterea mica. Motocicletele sunt de cilindree mica (150 cmc) si nu prea au cine stie ce putere. Daca vrei sa faci o depasire de camion, trebuie sa te gandesti bine de tot inainte ... nu prea are demaraj si iti va trebui o groaza de drum ca sa il depasesti, Moto astea sunt bune (dupa parerea mea) pentru cineva care abia a luat permisul nu a mai mers pe nimic in afara de moto a scolii, si vrea sa invete sa mearga pe moto. Daca a mai mers pe altceva inainte, nu recomand First bike ... o sa i se para un chin sa mearga pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianchi Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Cine zice ca e o problema cu piesele? E un site aici: http://www.piesemotoscutere.ro/Public/ContentProductReference.aspx?page=new , care are cam orice piesa vrei, de la cel mai mic surub, pana la carene si alte chestii. Deci piesele nu sunt o problema. Ca posesor de asa ceva, iti spun ca proaste nu sunt. Adica in sensul ca se strica. Nu prea se strica ele, daca le ingrijesti cum trebuie. Marea lor problema sunt suruburile (se cam desfac), dar daca le strangi din cand in cand totul e ok. Avantaj - consuma putin de tot. Nu stiu cum le-au facut chinezii ca a mea oricat o alergam nu sarea de 3 la suta. Un inconvenient al lor e puterea mica. Motocicletele sunt de cilindree mica (150 cmc) si nu prea au cine stie ce putere. Daca vrei sa faci o depasire de camion, trebuie sa te gandesti bine de tot inainte ... nu prea are demaraj si iti va trebui o groaza de drum ca sa il depasesti, Moto astea sunt bune (dupa parerea mea) pentru cineva care abia a luat permisul nu a mai mers pe nimic in afara de moto a scolii, si vrea sa invete sa mearga pe moto. Daca a mai mers pe altceva inainte, nu recomand First bike ... o sa i se para un chin sa mearga pe ea. Robert, mersi de raspuns, eu inca mai caut informatii, nu am nici permis deocamdata. Mersi si pentru linkul cu piese. Oricum, imi trebuie in principal pentru naveta de 20 km/zi, si ocazional pentru un meres la pescuit. Chestia cu suruburile o stiu, dar nu e o problema ca o data pe saptamana sa mai pun mana pe o cheie si sa strang niste suruburi, nu cred ca dureaza f mult (habar n-am cate suruburi sunt pe o moto). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 O data pe saptamana e cam prea des. Eu cam o data pe luna le verificam (cand mergeam zilnic cu ea la munca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianchi Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 O data pe saptamana e cam prea des. Eu cam o data pe luna le verificam (cand mergeam zilnic cu ea la munca). Si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Salut, sunt nou pe aici, nici macar nu sunt motococlist inca, dar in ultimul timp ma gandesc dince in ce mai mult la asta. De fapt caut o solutie foarte ieftina de a merge zilnic la munca, pentru ca recent m-am mutat in afara orasului si cu masina se cam consuma, bicicleta nu mai e o solutie. By the way, lociuesc langa Oradea. Deci, am nevoie de o motocicleta (nu-mi plac scuterele) care sa mearga cu 80-90-100, sa consume putin (max 3.5 l/100) si sa nu coste cu inmatriculare mai mult de 1000 euro. Initial am vrut sa o iau pe: http://www.proximaholding.ro/motociclete/QH200GY-III.php , am dat 2 emailuri la nenea pus la contact si nici un raspuns, asa ca incep sa am dubii daca o mai vreau. M-am gandit si la FB, la 250cc, nimic pe stoc, la 200cc pe stoc doar Formula XF, la 150cc Mega si Impuls (ala de viteza nu-mi place). Acuma, as vrea si eu cateva pareri de la cei care detin modelele acestea, cum vi s-au parut, sunt asa de proaste pe cat se spune pe forumuri chiar daca le ingrijesti? In principiu mi-ar placea cateva reviewuri de la cei care detin asa ceva, si parerea lor despre cum s-ar comporta cu un tip de 1,85 si aprox 95 kg. Din poze arata destul de mici, si nu mi-ar placea sa stau cu genunchii la gura pe ele... Am inteles ca e o problema cu piesele in sensul ca se asteapta mult pana ce ajung. Exista posibilitatea de a lua din alta parte? Ca de service la brasov nu cred ca ma intereseaza, mai bine pierd garantia... Sau daca stiti o alta solutie de genul, m-as bucura sa-mi ziceti. Mersi Eu detin un Royal 125 de la first bike.Am motocicleta de noua este din 2004 Am cu ea 36000 mii km.Probleme cu ea : -doua cabluri de viteza -un cablu de ambreiaj. -am schimbat pistonul la 30000 mii km, desi nu trebuia mai mergea lejer 5000 mii km. -am schimbat busonul de la ulei l-am stricat eu cost 6 lei Am schimbat toate consumabilele la timp: -ulei motul 5000 la 3000-4000 de km la 3 schimburi am schibat si filtrul de aer intra 800 militri de ulei un litru costa cam 35 ron -am schimbat 3 lanturi de transmisie si de doua ori foaia si pinionul de atac. Este o motocicleta excelenta pt naveta.Viteza maxima este de 90km/h un mers de 80 km/h este suficient,.consuma 2.5 litri la suta. Daca vrei plimbari mai lungi este incomoda.Daca vrei sa mergi cu alti motociclisti in gasca va fi dificil. Eu am 1.82 si 90kg.Este cam mica pt mine dar pt un mers de 40 km pe zi este ok. Aprope toate piesele se gases usor http://www.piesemotoscutere.ro/Public/ContentProductReference.aspx?page=new&fb=1 AU un service in Ghimbav baietii de acolo sun mai mulult decit amabili.Rezolvi orice problema cu ei forte usor si ieftin. Eu am patru motociclete KTM 620 pt enduro,Suzuki intruder plimbari mai lungi si in gasca.Kridler super moto neimatriculata nu o folosesc si Royal 125 il folosesc la drumuri scurte in oras in special este ce-a mai folosita motocicleta de catre mine.Daca vrei mai multe detalii despre modelul asta da-mi pm Nu am de gand sa vand motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Unde este service-ul ala din Ghimbav? Poti da mai multe detalii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) gianchi Pentru first bike piesele nu sunt o problema, aproape toate motoarele lor sunt dupa Honda CG 125,150,200.(10cp,12,cp, 14cp) La Bucuresti este plin Dragonul Rosu 8 de piese la preturi foarte convenabile plus o gramada @ecomerceuri inclusive siteul FB. Ma mir ca viteza de croaziera la FB este 70-80, eu cu 150ul meu(Zongshen 125-30) merg cu 100 lejer (verificat cu GPSul) iar Vmax in conditii normale este 120 , consum in conditii normale 2,7 -2,8, in conditii de vant purernic 3,1- 3,3 Cand aveam cilindrul de 125 intradevar am patit-o ca la 80km/ora in rampa sa ma depaseasca TIRuri dar profitam de ele si intram la absorbtie. Am folosit ulei 15w-40 mineral (de la Kaufland ) schimbat la 1500km. Parerea mea e ca daca te pricepi s-o ingrijesti si s-o repari, iarna s-o tii undeva la "umbra" merita sa iei o mobra FB (aka chinezeasca) pentru ca nu te costa mult, altfel nu. Ca sa stii la ce sa te astepti ca si Free Ride iti dau niste "repere" am 1.82 si 80kg, moto arata cam la fel (cred ca a mea e mai supla ), la bord 28000km (luata in 2009) si iata interventiile -starter - contacte perlate -desfacut curatat -cablu ambreiaj rupt -schimbat cu unul de frana de bicicleta care este mai suplu si banuiesc ca o sa ma tina mai mult -CDIul defect- decapsulat din rasina relipit componentele si este ok -contact ambreiaj -desfacut, curatat 0k -la 20k am avut probleme cu ambielajul (defect de fabricatie cred) -schimbat biela, bolt, rulment si cu ocazia asta am inlocuit cilindrul pistonul si segmentii nu ca ar fi fost nevoie ci pentru ca am trecut la 150cc (doi caluti in plus) -lant , anvelope, bujie la 22k -24k un rulment pe fata +semeringul lui si era sa uit si mie mi s-a rupt dopul care tine filtrul de ulei dar l-am luat la strug si i-am facut etansarea la partea din spate. Desi mi-am cumparat moto noua (LF400) nu cred ca o sa renunt la ea. FBul ca si RSul se bazeaza foarte mult pe piesele produse de Lifan care la ora actuala este cel mai mare producator din China (cred ca si din lume) de motociclete si componente de motocicleta (ei mai fac si cam tot ce misca dar nu stiu daca au reusit sa penetreze si piata auto) Nu va lasati inselati de alte marci care apar pe componente ele tot Lifan sunt sau rerelicentiate de Lifan (care la randul lui cumparase licente Honda si Yamaha). In ce priveste statura ta cred ca ti se potriveste un enduro sau un street avand scarile mai in spate caci un cruiser de 125-200 este cam incomod pentru cei inalti, pe mine nu ma deranjeaza decat cand merg cu pasager. Incearc-o sa vezi cum stai pe ea si eventual s-o probezi (daca te lasa, pe mine m-au lasat). Mie de la proxima mi-a placut CFmoto V5 dar este practic un scuter si prea suna a drujba plus ca pentru 280euro mai mult am luat LF400. Editat Februarie 1, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Ghimbav strada aeroportului nr 2.Daca vrei mai multe detalii iti dau pe pm.Daca vrei sa cumperi piese direct de la ei nu vei putea la poarta.Doar pe sait,Daca vrei sa duci ceva la reparat cere inainte sa vb cu seful de la atelier.Te vei intelege altfel cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianchi Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 gianchi Pentru first bike piesele nu sunt o problema, aproape toate motoarele lor sunt dupa Honda CG 125,150,200.(10cp,12,cp, 14cp) La Bucuresti este plin Dragonul Rosu 8 de piese la preturi foarte convenabile plus o gramada @ecomerceuri inclusive siteul FB. Ma mir ca viteza de croaziera la FB este 70-80, eu cu 150ul meu(Zongshen 125-30) merg cu 100 lejer (verificat cu GPSul) iar Vmax in conditii normale este 120 , consum in conditii normale 2,7 -2,8, in conditii de vant purernic 3,1- 3,3 Cand aveam cilindrul de 125 intradevar am patit-o ca la 80km/ora in rampa sa ma depaseasca TIRuri dar profitam de ele si intram la absorbtie. Am folosit ulei 15w-40 mineral (de la Kaufland ) schimbat la 1500km. Parerea mea e ca daca te pricepi s-o ingrijesti si s-o repari, iarna s-o tii undeva la "umbra" merita sa iei o mobra FB (aka chinezeasca) pentru ca nu te costa mult, altfel nu. Ca sa stii la ce sa te astepti ca si Free Ride iti dau niste "repere" am 1.82 si 80kg, moto arata cam la fel (cred ca a mea e mai supla ), la bord 28000km (luata in 2009) si iata interventiile -starter - contacte perlate -desfacut curatat -cablu ambreiaj rupt -schimbat cu unul de frana de bicicleta care este mai suplu si banuiesc ca o sa ma tina mai mult -CDIul defect- decapsulat din rasina relipit componentele si este ok -contact ambreiaj -desfacut, curatat 0k -la 20k am avut probleme cu ambielajul (defect de fabricatie cred) -schimbat biela, bolt, rulment si cu ocazia asta am inlocuit cilindrul pistonul si segmentii nu ca ar fi fost nevoie ci pentru ca am trecut la 150cc (doi caluti in plus) -lant , anvelope, bujie la 22k -24k un rulment pe fata +semeringul lui si era sa uit si mie mi s-a rupt dopul care tine filtrul de ulei dar l-am luat la strug si i-am facut etansarea la partea din spate. Desi mi-am cumparat moto noua (LF400) nu cred ca o sa renunt la ea. FBul ca si RSul se bazeaza foarte mult pe piesele produse de Lifan care la ora actuala este cel mai mare producator din China (cred ca si din lume) de motociclete si componente de motocicleta (ei mai fac si cam tot ce misca dar nu stiu daca au reusit sa penetreze si piata auto) Nu va lasati inselati de alte marci care apar pe componente ele tot Lifan sunt sau rerelicentiate de Lifan (care la randul lui cumparase licente Honda si Yamaha). In ce priveste statura ta cred ca ti se potriveste un enduro sau un street avand scarile mai in spate caci un cruiser de 125-200 este cam incomod pentru cei inalti, pe mine nu ma deranjeaza decat cand merg cu pasager. Incearc-o sa vezi cum stai pe ea si eventual s-o probezi (daca te lasa, pe mine m-au lasat). Mie de la proxima mi-a placut CFmoto V5 dar este practic un scuter si prea suna a drujba plus ca pentru 280euro mai mult am luat LF400. Mersi mult la toata lumea. Intre timp m-am hotarat ce anume as vrea (inca nu si de unde sa iau), si am zis ca cel mai ok pentru mine e un dual sport de 200-250. O sa ma duc tot pe ceva chinezesc (pacat ca nu mai sunt pe stoc la proxima) si ma gandeam la modelul de la lifan http://www.lifan.com.ro/200gy-6.php . Adevarul e ca imi pare cam scump fata de preturile pe care le dau alte firme gen proxima, FirstBike, iar in Oradea nu am mai auzit de altele care sa vanda chinezesti in Romania. O sa incep sa ma uit si in Ungaria, poate o sa iau de acolo ceva echivalent pana in 1000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Pentru Lifan ia legatura cu Cristian Guta (ai nr tel pe site) si daca esti hotarat se poate negocia mai ales ca sunt in lichidare cu marca Lifan , dar inseamna ca renunti la garantie. Asa cum am explicat mai sus nu ar fi o problema.Cred ca reusesti s-o scoti la 5800 (sper sa nu se supere pe mine dl Cristian ca-ti spun asta).Motocicletele sunt din 2008-2010 in stoc (ca si la proxima ).Nu se asigura trnsportul si vor un avans de 10% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorel_dumitru Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Salut. Inca un posesor de First Bike. Am luat la inceputul anului un First Bike Formula de 200. Vine dupa o Mobra Hoinar. Pana in prezent, in afara de clasicele strangeri de suruburi nu am avut nici o problema. » Post actualizat in 14 Jul 2014 09:37Mda, abia acum vad eroarea. Motocicleta a fost cumparata la inceputul lunii iunie nu la inceputul anului. Nu stiu ce era in capul meu de am scris "inceputul anului" acolo. So din pacate nu mai pot modifica. Poate o face un moderator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Ianuarie 18, 2015 Share Postat Ianuarie 18, 2015 » Post actualizat in 18 Jan 2015 10:58 » Post actualizat in 18 Jan 2015 10:59First-Bike Concorde Sport cu toba Carub, full inox. » Post actualizat in 06 Feb 2015 21:08Haideti detinatorii de First-Bike v-am intimidat cu Concord-ul meu "tunnat" ?? ) Glumesc. Vreau sa vad si alte poze/pareri de la detinatorii de FB Concorde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clavdiu Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Salut DANG3R, esti multumit de motor ? De cand il ai si cam ce probleme ai avut cu el, ce consum, ti-a marit consumul noua toba ? Vreau sa imi iau si eu unul pana in mai si sunt curios daca se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Salut DANG3R, esti multumit de motor ? De cand il ai si cam ce probleme ai avut cu el, ce consum, ti-a marit consumul noua toba ? Vreau sa imi iau si eu unul pana in mai si sunt curios daca se merita. Salut si tie clavidu, da in mare parte sunt foarte multumit de motocicleta in ciuda faptului ca multi au pareri proaste despre mobrele First-Bike. Singurele lucruri care nu-mi plac la Concorde sunt: Vibratiile, farul care bate in pom (dar am rezolvat problema punandui un proiector chiar sub far) si in ultimul rand ii trebuia si o a 6-a viteza (parerea mea). O am cam de 4 ani si in acesti 4 ani de cand o am nu am fost nevoit sa schimb la ea decat consumabilele si niste suruburi verificate din cand in cand in rest totul OK. Cu un rodaj bine facut am scos consum de 2,2 fara toba sport, cu toba a urcat la 2,5/6. Parerea mea este ca merita sa-ti iei un FB pentru inceput, dar sa ai mare grija la rodaj!! Nu se compara ea cu CBR-u, RS-u, YZF si alte japoneze ca na.. totusi una e China si alta e Japonia. » Post actualizat in 18 Feb 2015 20:30 A, si sunetul este demential, nu credeam ca un First-Bike se poate auzi asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Daca-ti trebuie a 6-a inseamna ca mergi mai mult singur si potolit, pune-i un pinion de atac cu 16 dinti in loc de 15 banuiesc. De vibrat, vibreaza toate, mai putin cele care au un arbore suplimentar pentru echilibrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clavdiu Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Ok, multumesc mult pentru raspuns, cred ca o sa imi cumpar una din asta pana la urma, am mai avuta un concorde 2 3 luni dar era una facuta praf..si pot spune ca am invatat putina mecanica pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) https://www.youtube.com/watch?v=JFbXnGFLBWs Editat Mai 16, 2015 de DANG3R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorel_dumitru Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Se aude frumos. Intrebare: ai castigat ceva putere cu modificarea asta, sau nu prea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 (editat) Mersi, imi pare rau ca nu am avut un telefon cu o camera mai performanta sa se vada/auda si mai bine. Da, am castigat ceva putere in plus, nu exagerat, dar motorul trage mult mai bine. Si rateurile care le da din mers cand se incalzeste toba mor de dragul lor Editat Mai 17, 2015 de DANG3R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pangu66 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 salut.ce fel de toba ai pus si de unde ai luat-o?ce pret?se aude foarte fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.