karpatenwolf Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 Sa punem cate o poza,2si sa ne exprimam niste impresii. Asa ca am sa incep cu o poza actualei mele Xr cu care ma duc cel mai des pe cocleauri.Este model american,1989,adica frana spate tambur,rez. plastic radiator de ulei si cea mai scurta transmisie.Ne simtim foate bine impreuna si ne potrivim de minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 (editat) Eu o am pe sora-sa mai mare,si sunt foarte mindru si multumit de ea.Se comporta superb on si off road. PS. Sti de unde fac si eu rost de colantele de rezervor? Editat Februarie 13, 2007 de soarecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Februarie 14, 2007 Autor Share Postat Februarie 14, 2007 Eu o am pe sora-sa mai mare,si sunt foarte mindru si multumit de ea.Se comporta superb on si off road. PS. Sti de unde fac si eu rost de colantele de rezervor? Din Auner,aduce un prieten de-a meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Cred ca e o motocicleta foarte buna , construita in anii cind motoarele erau facute sa dureze . Ce reparatii ai efectuat la ea si cum te descurci cu piesele ? Mie mi-sa pus pata pe cea de 400 . As face o tura cu una dar nu cunosc pe nimeni cu asa motor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kleiny Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Ne simtim foate bine impreuna si ne potrivim de minune. Si cu asta va statea bine impreuna, mititei si dragalasi amandoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Cred ca e o motocicleta foarte buna , construita in anii cind motoarele erau facute sa dureze . Ce reparatii ai efectuat la ea si cum te descurci cu piesele ? Mie mi-sa pus pata pe cea de 400 . As face o tura cu una dar nu cunosc pe nimeni cu asa motor . Ma bucur ca ai renuntat la ideea cu aprilia , a mea e de 600, daca vrei sa o probezi vorbim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Mi-as lua si eu asa ceva, as da la schimb YZ-ul de 400. Stiu ca in Italia si Spania se vinde modelul nou (si de 400) cu e-starter, cred ca e calumea motorul. La noi n-am vazut asa ceva. Cate kg are la gol ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Februarie 14, 2007 Autor Share Postat Februarie 14, 2007 Mi-as lua si eu asa ceva, as da la schimb YZ-ul de 400. Stiu ca in Italia si Spania se vinde modelul nou (si de 400) cu e-starter, cred ca e calumea motorul. La noi n-am vazut asa ceva. Cate kg are la gol ? XR-250-400-600 nu au comun nimic unul cu altul decat numele.Al meu are 100kg fara benzina.s-a fabricat aproape neschimbat pana in 98,apoi i-au pus oUSD alte plast,toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 A mea e de 600 si are 120 kg fara ulei si benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Martie 7, 2007 Autor Share Postat Martie 7, 2007 Si un XR 250 in actiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kleiny Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 (editat) Si un XR 250 in actiune. Trebuie sa-mi dai o bere pentru poza asta. Editat Martie 8, 2007 de kleiny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Martie 8, 2007 Autor Share Postat Martie 8, 2007 Trebuie sa-mi dai o bere pentru poza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 (editat) eu am un strabunic de-al lor...xl500S care are momentan motoras de 250 (curand isi va primi inima proprie de 500, numai sa scap de exam auto :-S). Daca poti face rost de autocolante...as avea si eu mare nevoie, ca vreau sa-l revopsesc vara asta si sa-l pun la pct. Si o intrebare...de unde putem face rost de piese pt mobrele noastre (ex: o distributie)? Editat Martie 10, 2007 de dantu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Martie 10, 2007 Autor Share Postat Martie 10, 2007 eu am un strabunic de-al lor...xl500S care are momentan motoras de 250 (curand isi va primi inima proprie de 500, numai sa scap de exam auto :-S). Daca poti face rost de autocolante...as avea si eu mare nevoie, ca vreau sa-l revopsesc vara asta si sa-l pun la pct. Si o intrebare...de unde putem face rost de piese pt mobrele noastre (ex: o distributie)? Pot sa-ti fac rost de autocolante --o pagina A4 cu diverse autocolante Honda--30ron +ramburs De asemenea daca am datele exacte ale motorului pot incerca sa-ti gasesc piesele necesare.trimite datele pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 Pot sa-ti fac rost de autocolante --o pagina A4 cu diverse autocolante Honda--30ron +ramburs De asemenea daca am datele exacte ale motorului pot incerca sa-ti gasesc piesele necesare.trimite datele pm. am scapat de exam auto si de-acum ma voi ocupa de xl. nu-mi trebuie autocolantele imediat...mai intai sa fac motorasul sa mearga si mai tarziu...dupa vopsire...daca ma vei putea ajuta tu e ok. Pe un A4 intra ambele laterale ale rezervorului, nu? Oricum...nu e urgenta...mai intai sa-l fac sa toarca, apoi vopsirea...si abia dupa aia autocolantele. Problema e ca s-a cam mers cu motorasul fara ulei...s-a stricat capacul chiuloasei in zona axului si axul cu scame (bineinteles). Neavand ungere s-a ros acolo in ultimul hal. Problema asta s-a rezolvat...m-a ajutat tai-miu...mi-a facut niste bucse in strung...una din bronz si una din nush ce aliaje (stie el mai bine ). Era si sarit de la punct...l-am pus, l-am pornit frumos...a stat umpic pornit...nu l-am turat in prima faza (fiind rece), iar dupa 10-15 sec s-a oprit si n-a vrut sa mai porneasca...inca nu l-am desfacut, dar banuiesc ca a sarit iar de la pct pt ca lantrul de la distributie era cam slab. Am sa-l pun la punct din nou si am sa incerc (probabil cu aj tatei din nou) sa ii intaresc intinzatorul...sa-l umflu cumva ca sa-mi tina lantul mai incordat...deci...am putina treaba.. Pana una alta i-am luat un ulei scump ca sa am un motiv in plus sa grabesc mestereala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Martie 18, 2007 Autor Share Postat Martie 18, 2007 am scapat de exam auto si de-acum ma voi ocupa de xl. nu-mi trebuie autocolantele imediat...mai intai sa fac motorasul sa mearga si mai tarziu...dupa vopsire...daca ma vei putea ajuta tu e ok. Pe un A4 intra ambele laterale ale rezervorului, nu? Oricum...nu e urgenta...mai intai sa-l fac sa toarca, apoi vopsirea...si abia dupa aia autocolantele. Problema e ca s-a cam mers cu motorasul fara ulei...s-a stricat capacul chiuloasei in zona axului si axul cu scame (bineinteles). Neavand ungere s-a ros acolo in ultimul hal. Problema asta s-a rezolvat...m-a ajutat tai-miu...mi-a facut niste bucse in strung...una din bronz si una din nush ce aliaje (stie el mai bine ). Era si sarit de la punct...l-am pus, l-am pornit frumos...a stat umpic pornit...nu l-am turat in prima faza (fiind rece), iar dupa 10-15 sec s-a oprit si n-a vrut sa mai porneasca...inca nu l-am desfacut, dar banuiesc ca a sarit iar de la pct pt ca lantrul de la distributie era cam slab. Am sa-l pun la punct din nou si am sa incerc (probabil cu aj tatei din nou) sa ii intaresc intinzatorul...sa-l umflu cumva ca sa-mi tina lantul mai incordat...deci...am putina treaba.. Pana una alta i-am luat un ulei scump ca sa am un motiv in plus sa grabesc mestereala. Asculta un sfat.Sa sara de la pct e inadmisibil.Nu -ti foloseste la nimic sa spui "l-am pornit"Dupa ce l-ai facut trebuie sa mearga brici.Daca nu ai lant perfect,nu ai posibilitati ,etc cumperi un lant de masina (dacia ex.) faci pinioane si nu mai ai probleme.L a intinzator ce sa mesteresti ori ii bun ori e defect nu exista intre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 Asculta un sfat.Sa sara de la pct e inadmisibil.Nu -ti foloseste la nimic sa spui "l-am pornit"Dupa ce l-ai facut trebuie sa mearga brici.Daca nu ai lant perfect,nu ai posibilitati ,etc cumperi un lant de masina (dacia ex.) faci pinioane si nu mai ai probleme.L a intinzator ce sa mesteresti ori ii bun ori e defect nu exista intre. iti ascult sfaturile pt ca stiu ca te pricepi. acum nu sunt sigur daca e sarit sau nu, dar presupun ca e sarit. cand l-am cumparat nu pornea. am dat jos capacul chiuloaseai si axul cu came si locul in care se invarte el (chiuloasa si capac) erau atat de roase incat juca acolo....motiv pt care lantul distributiei era sarit de la pct...deci vibrochenul se invartise cu un dinte (cel putin) inaintea axului cu came...era varza. acum are axul mesterit si a primit bucse meseriase in zona respectiva. am uitat sa precizez ca motivul pt care era atat de ros axul e ca s-a mers fara ulei cu bietul motoras...precedentul propietar s-a ocupat doar de alimentarea rezervorului . cand am verificat nivelul uleiului si am vz ca joja abia se murdarea pe varf cand inclinam motorul imi venea sa-l sun si sa-l injur. deci...repet...in prima faza era sarit de la pct...acum, avand bucse noi si fiind pus la pct a pornit relativ usor, dar nu a stat mult...s-a oprit si l-am mai pedalat putin, dar n-a mai vrut s-o ia...inca nu l-am desfacut pt ca n-am avut timp...oricum...lantul parea mai slab...cel putin in comparatie cu cel de la 250 ala de la 500 era ca un elastic de prastie sper sa gasesc timp saptamana asta si sa vad care-i baiul acolo. daca nu se poate rezolva am sa incerc sa-ti ascult sfatul, chiar daca nu ma incanta ideea de a mai baga bani in drujba...dar daca alta solutie nu e . am sa iti spun ce gasesc inauntru dupa ce il desfac pana at...ms inca o data de sfat si...sper sa pot atasa poze de pe dealuri cat de curand 8-> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 am pornit droanga de 500...mai intai nu a vrut...venea in nas, nu se tura...l-am tras si cu masina ca m-am certat de cateva ori cu pedala de pornire...am luat-o in nas (tras de masina), dupa care i-am pus carbul de la cel de 250. a pornit relativ usor, s-a turat frumos si am dat cateva ture. trage mult mai bine decat 250, e putin mai greu, mai violent si puternic...dar te saturi destul de repede si de asta acuma trebuie sa caut bujii (ca am 2 si sunt cam de kko) si sa-i mai fac ultimele reglaje...gaz si dealuri. ce-am facut la el: am intarit intinzatorul, astfel lantul sta intins frumos si functioneaza cirect...l-am repus la pct...filetat cateva gauri cu probleme, pus pe cadru, nenorocit picior si cam atat. macar ma culc cu juma de zambet pe gura ca am scurmat putin drumurile dimprejur si le-am amintit vecinilor ca inca nu am murit (nu mai facusem galagie de cateva zile bune) totusi e ceva ce ma ingrijoreaza...are un zgomot dubios prin zona culbutori/ax cu came :-S maine vad care-i treaba..poate nu ajunge uleiul pana sus...vad eu...il pun la pct si vreau sa-l vand. stie cineva cat as putea cere pe el? dau si motorul de 250. am sa pun foto cu mobra. vreau sa il vand sau sa-l dau la schimb pe ceva cu acte inregula. :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.