gabitzu16 Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 am o problema cu scuterul meu . Daca merg vreo 20 de minute cu el ( de obicei la blana ) , cand accelerez la maxim incepe sa se innece si daca nu il mai accelerez cand opresc la treceri de exemplu se opreste scuterul . Mai nou dupa ce se incalzeste il accelerez la blana si deabia mai pleaca dupa loc . Help me pls ! Raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 am o problema cu scuterul meu . Daca merg vreo 20 de minute cu el ( de obicei la blana ) , cand accelerez la maxim incepe sa se innece si daca nu il mai accelerez cand opresc la treceri de exemplu se opreste scuterul . Mai nou dupa ce se incalzeste il accelerez la blana si deabia mai pleaca dupa loc . Help me pls ! Raman dator ceva de genul mi se intampla si mie si nu stiu de la ce e....dar inclin sa cred ca din carburator e totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu16 Postat Februarie 21, 2007 Autor Share Postat Februarie 21, 2007 chiar nimeni nu stie ce ar putea avea ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 nu dati vina pe carburator. am niste intrebari pt voi la care tre sa raspundeti sincer. ok? 1. porneste usor de dimineata? 2. la-ti segmentat de curand cu segmenti cumparati de la niste hahalere? acum niste pareri inainte sa imi dati re. - in caz ca a fost segmentat cu segmenti si piston de caca aceste 2 piese tind sa se extinda la caldura si de aici apar aceste simptome de incetinire ba chiar oprire dupa ce se incalzesc. - in caz ca nu sa umblat la motor incercati sa curatati filtru de aer care poate fi imbacsit de praf si ulei. - iar daca nici asa nu mere atunci schimbati urmatoarele" bujie pe cod din catalog, segmenti, cilindru, colivie, bolt, si garnituri si o sa mearga sigur. astept raspunsurile voastre cat mai clar cu ce ati facut la ele si le rezolvam sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu16 Postat Februarie 21, 2007 Autor Share Postat Februarie 21, 2007 nu dati vina pe carburator. am niste intrebari pt voi la care tre sa raspundeti sincer. ok? 1. porneste usor de dimineata? 2. la-ti segmentat de curand cu segmenti cumparati de la niste hahalere? acum niste pareri inainte sa imi dati re. - in caz ca a fost segmentat cu segmenti si piston de caca aceste 2 piese tind sa se extinda la caldura si de aici apar aceste simptome de incetinire ba chiar oprire dupa ce se incalzesc. - in caz ca nu sa umblat la motor incercati sa curatati filtru de aer care poate fi imbacsit de praf si ulei. - iar daca nici asa nu mere atunci schimbati urmatoarele" bujie pe cod din catalog, segmenti, cilindru, colivie, bolt, si garnituri si o sa mearga sigur. astept raspunsurile voastre cat mai clar cu ce ati facut la ele si le rezolvam sigur L-am segmentat acum trei luni . Segmentii i-am cumparat de la stihl ( cred k sunt de drujba , dar am vazut ca erau si niste scutere acolo ) . Dimineata imi porneste usor daca e cald . Cand e frig la automat nu-mi porneste deloc , doar daca dau la demaror de vreo 2 ori porneste . Mi-a curatat de curand un om ( nu mecanic autorizat , dar repara scutere , filtru de aer si carburatorul ) . In Dambovita nu cred ca exista service pentru scutere . Asfalt uscat ! Si multumesc pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 L-am segmentat acum trei luni . Segmentii i-am cumparat de la stihl ( cred k sunt de drujba , dar am vazut ca erau si niste scutere acolo ) . Dimineata imi porneste usor daca e cald . Cand e frig la automat nu-mi porneste deloc , doar daca dau la demaror de vreo 2 ori porneste . Mi-a curatat de curand un om ( nu mecanic autorizat , dar repara scutere , filtru de aer si carburatorul ) . In Dambovita nu cred ca exista service pentru scutere . Asfalt uscat ! Si multumesc pentru raspuns segmentii originali sunt facuti sa se dilate exact atat cat sa dispara fanta ramasa. de obicei fanta la segment pe cilindru tre sa fie de grosimea unei lame asa ca trebuie luata in considerare si uzura cilindrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu16 Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 segmentii originali sunt facuti sa se dilate exact atat cat sa dispara fanta ramasa. de obicei fanta la segment pe cilindru tre sa fie de grosimea unei lame asa ca trebuie luata in considerare si uzura cilindrului. Deci totul sa fie din setul motor ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 ca sa elimin toate posibilitatile pot sa iti mai spun ca mie mi sa mai intamplat cu aprinderea. mergea ce mergea si apoi dadea in nas si murea motoru. incearca sa iei o aprindere identica de la cineva si vezi daca mere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorik92 Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 am o problema cu scuterul meu . Daca merg vreo 20 de minute cu el ( de obicei la blana ) , cand accelerez la maxim incepe sa se innece si daca nu il mai accelerez cand opresc la treceri de exemplu se opreste scuterul . Mai nou dupa ce se incalzeste il accelerez la blana si deabia mai pleaca dupa loc . Help me pls ! Raman dator eu shtiu k la majoritatea scuterelor racite cu aer se intampla asa....se incalzeste prea tare motoru...dak il lasati sa se raceasca isi revine si merge normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 eu shtiu k la majoritatea scuterelor racite cu aer se intampla asa....se incalzeste prea tare motoru...dak il lasati sa se raceasca isi revine si merge normal Nu... nu e normal sa faca asa chiar daca e racit cu aer. In mod normal ar trebuii sa functioneze chiar si cateva ore fara sa se supraincalzeasca si fara pierderi de putere. Mie nu mi s'a intamplat niciodata sa faca asa... indiferent de nr de km parcursi si chiar daca erau 40C afara. Deci parerea mea exista o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emmedue_bike Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 eu am patit la fel (malaguti F12) dupa segmentare & stuff..numi'au pus bine rulmentii de la iela d p'acolo...si cand se incalzeste strange...nu mai trage si mi s opreste motoru + k scoate un zgomot k de curea care se freaca d ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 intrebari:- la nrg ai racire pe apa? - din ce an e - cat are pe bord? nu de alta, dar vreau sa-l compar cu el meu.... eu n-am probleme cu el decat atunci cand se incalzeste "calumea" ambreiajul (2 pasageri), pleaca de pe loc tremurand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nartik Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Pai da ceva de genu patesc si eu....dak merg un pic cu l si knd ma opresc nu accelerez...se opreste....sin inca ceva...nu accelereaza cum trebuie knd plec de pe loc chir dak e la maxim o ia incet si dupa aia ma smunceste..si mai da rateuri la acceleratie...Va rog spuneti-mi ce are ca nu ma pricep.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.