Dan-Andrei Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Yamaha FZR 600 din 1991. Am dat jos carena fata, l-am desurubat din vitezometru. Problema este ca nu stiu cum sa il scot de la roata. Am dat jos camasa, dar a ramas bucata de cablu. Chiar trebuie scoasa roata doar pentru cablul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conu' Nae Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Site de FZR-uri http://www.fzrarchives.com/fzr600/parts_fiche.html vezi ca au scheme explodate, cablul e bagat la "Instrument Panel", te intereseaza si desenul cu "Front Wheel" Din ce-mi dau eu seama e cam ca la XJ, adica dumealui cablul e compus din sarma cu capetele plate invelit in camasa. Camasa are sertizat la capete doua piulite rotative (un capat in ceas si un capat in roata). Principiul e acelasi ca la furtunul de dus. In mod sigur nu trebuie sa demontezi roata. Ai defiletat piulita de la roata? Bucata de cablu e tinuta de piulita din interior. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 Am defiletat si de jos, insa a iesit doar camasa, cablul a ramas acolo. http://www.yamaha-motor.com/sport/parts/home.aspx - aici se vad si mai bine diagramele cu piese, insa nu ajuta, nu se vede cum intra cablul jos la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 de obicei exista un surubel in lateral insurubat in locasul in care intra cablul perpendicular pe acesta... dar de obicei surubul tine prinsa camasa... din cate stiu capul patrat al sufei intra acolo pur si simplu, nu e prins de nimic... trage si tu mai bine.. s-o fi blocat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 Sa stii ca e ceva acolo. Perpendicular pe directia in care este bagat cablul este un orificiu, insa foarte mic (abia daca intra un ac), si fara surub, ci cu o chestie in el (o pana sau o foaie de tabla) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conu' Nae Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Pai e probabil o siguranta. Prinde-o cu un patent cioc de rata si trage-o afara. Daca nu iese, incearca s-o impingi cu ceva subtire in gaura si in acelasi timp sa tragi de cablu. Trebe sa mearga dda-l incolo. Acum vestea proasta ) Cred 90% cand pui cablul la loc o sa trebuiasca sa scoti roata... banuiesc ca defilezi intre tastatura si garaj, cool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 Clar, de iesit nu are cum sa iasa acea siguranta sau ce naiba e (nu am vazut siguranta mai subtire ca aia). O sa incerc sa o imping cu o sula () poate merge (desi am incercat deja...) Imi urez spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 (editat) Se pare ca pentru o spirala gripata in surubul fara sfarsit (sau melc daca vrei) va trebui sa demontezi roata.... Asta pentru a curata si gresa angrenajul care dupa umila mea presupunere ar putea fi la fel de plin de mizerii ca si capatul spiralei gripate. (simeringuri duse) In mod normal cablul (spirala) kilometraj se demonteaza fara demontarea rotii. Si stiftul pe care incerci sa-l scoti serveste pt asigurarea surubului fara sfarsit. Incearca su spray degripant si rabdare Editat Februarie 22, 2007 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Februarie 25, 2007 Autor Share Postat Februarie 25, 2007 S-a rezolvat. Intr-adevar, era gripat cablul. Foarte gripat. Dupa ce am tras de el bine de tot, s-a induplecat sa iasa. Am rugat un prieten sa imi aduca de pe Louis un cablu: cu tot cu camasa costa vreo 10 euro. Apoi am fost la mosul cel de pe Chirigiu (care fabrica placute de frana, cabluri de ambreiaj etc) sa vad cam cat face un cablu nou, sa il tin pana cand vine cel de pe Louis. Doar cablul (bagat in camasa veche) costa mai mult decat cel nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 S-a rezolvat. Intr-adevar, era gripat cablul. Foarte gripat. Dupa ce am tras de el bine de tot, s-a induplecat sa iasa. Am rugat un prieten sa imi aduca de pe Louis un cablu: cu tot cu camasa costa vreo 10 euro. Apoi am fost la mosul cel de pe Chirigiu (care fabrica placute de frana, cabluri de ambreiaj etc) sa vad cam cat face un cablu nou, sa il tin pana cand vine cel de pe Louis. Doar cablul (bagat in camasa veche) costa mai mult decat cel nou. vezi ca se potriveste si de-ala de IJ si aduc rusii cu 70000 cu tot cu camasa. poti folosi numai shufa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.