Razvan17 Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 Cum leg un releu regulator mecanic de Dacie pe Nipru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 poate iti fac maine o poza cum e la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Februarie 25, 2007 Autor Share Postat Februarie 25, 2007 te rog am refacut instalatia electrica dupa o schema ruseasca si in ea este un releu rusesc cu mai multe borne. as vrea sa adaptez unul mecanic de dacie, dar acesta are numai 3 iesiri (2 si masa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Un fir de la releu se duce la un carbune de la alternator. Acest fir ar trebui sa aiba indicatia "DF" pe releu Celalalt fir se conecteaza la plusul bateriei prin intermediul contactului de aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Februarie 25, 2007 Autor Share Postat Februarie 25, 2007 si cum leg becul care imi indica incarcarea? poti sa imi faci o schema in care sa apara si alternatorul cu cele 3 borne ale sale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 am uitat sa-ti fac poze, si s-a lasat noaptea. eu am 3 fire bagate in releu. becul de incarcare nu cred ca o sa mai mearga. hai ca poate fac in seara asta, dar am un aparat penal, care si ziua le face naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Nici eu nu cred ca mai merge becul de incarcare, cel putin nu merge fara sa faci ceva modificari la releu , dacia nu este prevazuta cu astfel de bec. In loc de bec ai putea sa pui un voltmetru cu leduri sau daca gasesti sunt niste voltmetre auto care au carcasa exact ca cea a ceasurilor de presiune ulei si temperatura apa, se gasesc cam greu dar exista; sa nu pui altfel de voltmetru analogic decat auto pt ca alea-s special proiectate sa reziste si sa indice bine chiar si in regim de vibratii Daca vrei voltmetre auto digitale gasesti aici: cu afisor7 segmente 3 digiti http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...products_id=522 sau cu led RGB ( asta se poate monta f usor in locul fostului bec de incarcare, si este mai eficient si util ) http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...products_id=471 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 pentru a face sa mearga martorul de incarcare cableaza becul intre "+" care vine de la alternator si baterie(tot la "+")...astfel daca alternatorul nu "baga" curent se va comporta ca masa pentru bec...si merge! ne vedem la 7scari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 sper ca se intelege ceva din poze. un fir la o borna a releului(culoare deschisa), si alte 2 fire, unite legate la cealalta borna. astea 2 ar fi albastru cu galben(cred). unul inchis la culoare este liber. nu pot identifica f bine culorile, caci firele sunt pline de ulei, si culorile ff sterse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Februarie 27, 2007 Autor Share Postat Februarie 27, 2007 alternatorul are 3 borne: + , E, si una pe care este simbolul alternativ (cea dinspre rezervor). pentru ce este aceasta a 3a borna ? nu as putea sa leg becul acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.