nflt Postat Iunie 10, 2004 Share Postat Iunie 10, 2004 Dumnezeu să-l odihnească pe cel plecat dintre noi şi să-i susţină familia şi prietenii apropiaţi! AŞA NU SE MAI POATE! Este un război acolo, afară! Prea mulţi căzuţi! Numărul începe să fie statistic semnificativ! Să nu uităm nici o clipă că după aşa ceva nu este doar o familie distrusă, ci două. Suferă imens oameni care nu au nici o vină! Trebuie să începem să analizăm ce se întâmplă, nu mai poate trece cu vederea! Am zis că arată a război ceea ce se întâmplă....Rezolvarea nu este în cât de rapid scoţi sabia şi câţi adversari dobori dintr-o lovitură, ci ce poţi face ca aşa ceva să nu se mai întâmple! "Negocieri de pace" şi "atitudine pacifistă" sunt două metode de a stinge un conflict. Atitudinea şoferilor este rezultatul a mulţi ani de refulări diverse şi carenţe educaţionale crunte. Nu îi vom schimba foarte c u r â n d... Ca dovadă:1. Iată cine a produs accidentul..culmea ironiei!! 2. Şi cine moare..cineva experimentat! În memoria celui "căzut" pentru pasiunea lui, PROMIT să conduc ca la carte, neagresiv şi tolerant cât mai mult cu putinţă de acum înainte. Gândiţi-vă că vor suferi cei dragi vouă!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Iunie 10, 2004 Share Postat Iunie 10, 2004 AMIN! Ma alături ţie. Baftă şi drum uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
studentu' Postat Iunie 10, 2004 Share Postat Iunie 10, 2004 Ma alatur tie.. Totusi.. gandeste-te ca.. pentru a schimba mentalitatea trebuie o generatie... o generatie de sacrificiu.. care tocmai isi restrange randurile.. zi dupa zi.... Practic.. nun avem cum (legislativ vorbind) sa-i schimbam pe actualii soferi... Cand fiecare are impresia ca e Dumnezeu pe sosea.. ca are 100 Cp sub fund.. sau mai mult... care tot timpu va crede ca daac ari bani face cee vrea pe sosea... nun ai cum sa-l schimbi..... Sa le interzici sa maicircule... ar insemna sa opresti 3/4 din conducatorii actuali.. sa mai poata conduce o masina... iar imposibil... Poate generatia urmatoare sa fie mai normala.. cu toate ca cei care iau acum carnetul sunt si mai rau scoliti.. pt ca totul inceepe din scoala de soferi.. acolo unde .. vizita medicala se cumpara la instructor.. cea psiho.. la fel.. care nu e mare chestie.. (eu unul ma steptam sa puna intrebari pt a observa comportamentul omului si nici decum sa incercuiesti liniute si sa faci progresii aritmetice).... ca sa nu mai zic.. ca la sf celor 40 de ore de condus... pe langa ca nu mai exista poligonul... de abia pot stapanii masina... deci problema pleaca din scoala... unde mai mult nu inta decat sa invete. Va spun cazul meu... eu nici nu l-am vazut pe profu de teorie.. ca mi s-a zis ca mai bine invat acasa... si uite cum.. cei tineri sunt instruiti prost iar daca de la inceput inveti prost cum sa circuli pe strada... asa te obisnuiesti.. si.. "calu batran nu se mai invata la jug" se aplica perfect... Singurul care ne tine in viata.. este Dumnezeu... el este unicul nostru aliat.... Dumneei sa-i odihneasca pe cei ce nu mai sunt printre noi....si sa aiba grija de noi satia care mai suntem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 11, 2004 Share Postat Iunie 11, 2004 Hai sa analizam scenariul dupa care s-au intamplat atatea accidente grave: MOTOCICLISTUL AVEA VITEZA MARE SI CONSERVATUL I-A INTORS IN FATA FARA SA SE ASIGURE 1. La partea cu conservatul e multa munca de lamurire de dus, educatia fiind un proces pe termen lung.Daca asteptam pana cand romanul din spatele covrigului va conduce ca neamtul si vom avea si infrastructura care sa permita asta , nu stiu cati din noi vor supravietui . 2. La partea cu motociclistul care "cam avea" viteza ( a se citi "de multe ori chiar si TRIPLUL vitezei maxime legale) putem interveni imediat.Daca nu sunteti in stare sa va stapaniti, puneti-va fratilor un plumb pe cablul de acceleratie!!! Vi-l pun eu gratuit Chiar nu pricep ce au in cap aia dintre noi ( se stiu ei cu musca pe caciula) care abordeaza IN ORAS viteze mult peste 100kmh.Credeti ca ion/vasile/gheorghe conservatu' are idee ce e aia o motocicleta care se deplaseaza cu 150 la ora sau accelereaza in 7 secunde pana la 200? In mintea lui asa ceva e de domeniul SF, vezi numai la televizor la motoGP.Vede un far in spate (daca macar il vede) si il trateaza ca pe un orice care se misca in oras, nu se asteapta in nici un caz sa vina cu 160 in loc de 60. Zicea mai sus NFLT de mers agresiv. DA, si eu merg agresiv de multe ori, si imi place chestia asta. Dar eu prin agresiv inteleg acceleratii puternice (atat cat poate fierul) pentru a scapa dintr-un "clenci" in trafic, pentru a nu-i lasa unui tampit timp sa faca prostia pe care tocmai o initiaza, etc. Dar una e sa mergi agresiv la 60-70 si alta e 140.NU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iunie 13, 2004 Autor Share Postat Iunie 13, 2004 Hai să vă zic cam câte date îmi procesează 286-ele meu din căpuţ când merg: Ordinea este aleatorie.. 1. NU depăşi pe linia dublă dacă din faţă nu vine nimic.Şoferul nu se va aştepta să apari, se uită în faţă, ia volan stânga....vezi poliţai moto + skoda la Universitate 2. NU depăşi pe lângă trotuar...nu se aşteaptă să apari acolo... 3. NU te pune cu maşini cu caracteristici de viteză similare conduse de blambeci.. 4. NU rula în kuru maşini din faţă, rulează aliniat la unul din stopuri, să poţi evita o frânare bruscă prin eschivă, câştigi câţiva metri valoroşo 5. Rulează cu viteza la care poţi frâna în condiţiile date: vizibilitate, caracteristică de aderenţă drum, comportament de moment al participanţilor la trafic (vezi week-end la plecare sau la întoarcere, nervozitate şoferi în ambuteiaje, etc) 6. Atenţie la diferenţa de viteză faţă de ceilalţi participanţi în depăşiri, asigură-te că eşti observat (din rescţia de eschivă, astfel încât să-ţi creeze spaţiu de manevră) 7. NU rula sau efectua manevre cu viteze mai mari decât cele la care te pricepi să "ghidonezi" 8. Citez un bun amic, priceput (cine îl ştie pe TAZ, din zorii forumului PRO-BIKE) ...."dacă simţi adrenalina-n sânge, înseamnă că tocmai ai făcut o mare prostie".. 9. Înainte de a efectua o manevră la limită, joacă-te rapid cu muschiul minţii şi imaginează-ţi un scenariu horror......este suuuper-eficient şi te răcoreşte rapid. Asumă-ţi riscurile pentru care eşti dispus să plăteşti, păstreză-ţi o marjă de manevră, nufătu' tâmpenii, ca să ai pretenţii de la alţii.. Ca să parafrazez reclama..."Fă ce vrei, dar ştii ce faci?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Iunie 13, 2004 Share Postat Iunie 13, 2004 Recomand spre vizionare unul din mixurile prietenului Dogg intitulat "Take care" in care sunt cateva accidente care-ti taie cheful de alergat pe strazi and so on. Chiar daca majoritatea sunt accidente facute in incercari de stunts sunt foarte descriptive. Ninja a zis ca le-a luat de pe un FTP, ramane de vazut de pe care..il recomand tuturor mixajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.