nick 85 Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Ce imi recomandati. Nu coteaza pretul dar sa fie bun. Neamtul a zis mineral sau semi-sintetic. Si la cat tip se face schimbul. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
squadlipi Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Recomand ulei 20W50 , dar nici intr-un caz cele pt. autoturisme ! ...am gasit la Petrom ulei OMV 20W50 pt. motocicleta la un pret foarte bun. Gasesti si la magazine de piese moto dar si la reprezentante BMW la pret destul de bun uleiuri. Cartea scrie sa-l schimbi la 10000 dar eu schimb dupa fiecare sezon sau dupa 6000 de km. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 iti recomand ulei de la automobile bavaria , special pt f , pretul nu este exagerat , iar referitor la timpul schimbarii , la al meu il schimbam la 3000 - 3500 km , costa mai mult dar uleiul iti tine motorul in viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Recomand ulei 20W50 , dar nici intr-un caz cele pt. autoturisme ! ...am gasit la Petrom ulei OMV 20W50 pt. motocicleta la un pret foarte bun. Gasesti si la magazine de piese moto dar si la reprezentante BMW la pret destul de bun uleiuri. Cartea scrie sa-l schimbi la 10000 dar eu schimb dupa fiecare sezon sau dupa 6000 de km. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Martie 1, 2007 Autor Share Postat Martie 1, 2007 Recomand ulei 20W50 , dar nici intr-un caz cele pt. autoturisme ! ...am gasit la Petrom ulei OMV 20W50 pt. motocicleta la un pret foarte bun. Gasesti si la magazine de piese moto dar si la reprezentante BMW la pret destul de bun uleiuri. Cartea scrie sa-l schimbi la 10000 dar eu schimb dupa fiecare sezon sau dupa 6000 de km. Asfalt uscat Cred ca 20W 50 este mineral nu? Multumesc deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 mineral de la Bavaria shi neamtzul zice la 10.000km dar eu in schimb la 5000 pentru ca e 4 euro/litru shi intra numai 2 literii iar filtrul o data la 2 schimburi de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Martie 3, 2007 Autor Share Postat Martie 3, 2007 Nu prea am incredere in uleiul de la Bavaria daca ii numai 4 euro litrul. Este prea ieftin!!!!!!!!! Un ulei bun trebuie sa aibe si un pret bun. Am catalogul de la Louis din Germania de pe 2007 si m-am uitat la Castrol mineral care trebuie pentru BMW si ii 12 euro litru. Uleiul este 20W 40, mineral. Deci pana la urma care ii diferenta intre unul si altul? Daca ati puta sa ma lamuriti si ce inseamna 20W si 40 v-as ramane recunoscator. cand treceti prin Alba. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 (editat) dute in germania la service-uri si zimi cati folosesc uleiuri minarale la motoare ...nimeni ( la unele choppere poate)?? ,, castrol nu ii firma nasoala dar sunt altele mai bune,oricum motorul asta nu face parte din categoria high-end deci daca vrei pune castrol, ...dar daca ti la el baga un ulei cat de cat bun ...in concluzie daca ai 100ron (ulei +filtru) eu zic sa iti pui motul 15w50 sau 15w40 din seria 5100 (doar 5100 ) si sa mergi 5000-6000 si dac il arzi pana in 5000 de km (motul zice 7500) nu il schimba prea des (toate uleiurile au niste aditivi care spala uleiul vechi, oare ce inseamna asta?) cartea beemerului zice sa bagi mineral 20w40 ....pe vremea cand au aparul F-urile uleiurile sintetice stricau ambreiajul in ulei ,acuma nu mai este cazul ,.baga linistit ce ti-am zis, eu merg cu motul de 20.000 km si nu am avut nici o defectiune,sub pragul de 10 euro litrul toate marcile de uleiuri au cam aceasi calitate ,tot indicat este sa nu schimbi marcile de ulei la fiecare schimb,si daca iti iubesti cu adevarat motorul , , http://faq.f650.com/dvd/ intra aici trage dvd si invata ........prima cifra este vascuozitatea la rece si a 2 cifra indica vascuozitatea la cald ,adica pt motorul nostru 20 ii indicat vara cand este f cald iar iarna (mai racoare ) sa pui 15.A doua cifra este indicat sa fie cat mai mare adica cu cat ii mai mare cu atat uleiul rezista mai bine la temperaturi extreme si aici mai fac o precizare bmw nostru ii un motor cu racire f buna temperatura la apa si ulei este 50-60 grade in conditi optime de rulare deci nu prea ai cum sa ajungi la limitele maxime de temperatura a uleiului . Despre 20 w40 sau 20w50 exista numai minerale si trebuie sa le schimbi des ca nu tin .+ ca nu prea merge cand trebuie sa treci la 15W care il gasesti semisintetic pt cand ii mai frig ..atunci 15 w 50 ramane .........oricum in romania nu ii prea mult timp f cald in incheiere vreau sa iti zic ca oricat ti-as povesti eu sau altii de uleuri in final toata chestia este de alegerea ta si cat de bine isi fac marketingul firmele producatoare parerea mea despre f-650 ...un motor ffff bine echilibrat din toate punctele de vedere cu o fiabilitate f buna , excelent pt persoanele care vor sa simta placerea plimbarilor..ca si calitati off-road ii dau nota 7 dar daca vrei numai sa il bagi si sa te dai linistit pe off-road ii f bun ..urmatorul tot f-650 o sa fie..daca vrei performanta ai gresit Editat Martie 3, 2007 de sohei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Eu pun muneral pentru ca nu ma simt mai destept decat inginerul neamtz, iar cu uleiul care strica ambreiajul nu cred ca esti bine informat deoarece la gpz din 92 spunea semisintetic Bafta! eu merg pe mana neamtzului (nu va intrebatzi cum de au ajuns ei acolo shi noi nu? cred ca raspunsul e ca ei fac iar noi ne dam cu parerea...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Eu pun muneral pentru ca nu ma simt mai destept decat inginerul neamtz, iar cu uleiul care strica ambreiajul nu cred ca esti bine informat deoarece la gpz din 92 spunea semisintetic Bafta! eu merg pe mana neamtzului (nu va intrebatzi cum de au ajuns ei acolo shi noi nu? cred ca raspunsul e ca ei fac iar noi ne dam cu parerea...) cu parerea ? esti de moda veche ...pune ulei bunica si ca aditiv niste cartofi poate si maninci ceva ...du-te in germania si vezi daca baga mineral ...in ceva ...inclusiv in bmw http://faq.f650.com/FAQs/OILFAQ.htm citeste citeste citeste .... iar inginerul neamtz iti zice sa faci revizia la 10.000km ai facut ?? sa schimbi pastilele de la supape la 18.000km esti pe langa si ai citit 2 chestii si crezi ca stii ...citeste manualul omule ca vb degeaba si cand o sa faci tot ce scrie acolo atunci pune mineral ... tot ce am zis nu le-am inventat ci oameni care au testat si testat motocicleta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Nu sarii la mine, ca eu asha am vazut in manual... am sa recitesc shi sa incerc sa ma documetez mai bine... Daca scrie altceva ok. Nu am zis ca stiu nimik doar ce am citit in manual. Nu am bmw-ul de mult, dar pun baza destul de mare in ceea ce zice neamtzul... Pe de alta parte am auzit ca uleiul semisinteti shi cel sintetic este consumat de catre BMW. Sunt sigur ca nu e o chestie tocmai rea ( facand o ungere mai buna, presupun)... La gpz am pus motul din ala 5100 shi am fost multumit... Am sa ma documentez shi daca am sa ajung la concluzia ca e ok o sa pun shi eu un ulei mai bun, pentru ca tzin la motoreta mea, dar sincer, prefer un ulei mai ieftin ca sa ma tzina buzunarul sa il schimb ceva mai des... Toate cele bune, shi nu mai fii asha razboinic, ca imi dadeam shi eu cu parerea, shi in nici un caz nu m-am dat rotund ca le stiu eu pe toate... Eu fac in urmatorul mod... imi dau cu parerea shi daca e combatuta cu argumente reale shi concrete, renuntz la parerea mea shi adopt parerea mai buna... Bafta shi asfalt uscat sa ne dam pe bmw-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Martie 5, 2007 Autor Share Postat Martie 5, 2007 Eu sunt de acord cu Bronto pentru ca am luat motocicleta din Siegen(Germania) anul trecut direct de la reprezentanta BMW si neamtul mi-a atras atentia sa nu cumva sa bag ulei sintetic. Mineral ii cel mai recomandat iar daca nu cel mult semi-sintetic. Pentru mine nu conteaza cat dau pe un litru de ulei numai sa fie bun pt ca tin la motorul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 Nu prea am incredere in uleiul de la Bavaria daca ii numai 4 euro litrul. Este prea ieftin!!!!!!!!! Un ulei bun trebuie sa aibe si un pret bun. Am catalogul de la Louis din Germania de pe 2007 si m-am uitat la Castrol mineral care trebuie pentru BMW si ii 12 euro litru. Uleiul este 20W 40, mineral. Deci pana la urma care ii diferenta intre unul si altul? Daca ati puta sa ma lamuriti si ce inseamna 20W si 40 v-as ramane recunoscator. cand treceti prin Alba. Multumesc Pentru ca la BMW probabil ca e la butoi, ma gandesc ca asta poate fi o explicatie. Daca la Louis se vinde la litru e normal sa fie mai scump. Ieri am fost si am schimbat uleiul la BMW, am pus mineral si mi-a spus mecanicul ca el pune ce recomanda producatorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Climber Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 Mai, am mai scris si pe celalalt topic.. io am fost la reprezentanta BMW. Am mers la nenea de-acolo si l-am intrebat de ulei (stiam ca trebe 20W-50,dar nu i-am cerut expre, i-am zis doar ulei!). Tipu a zis ca nu se pricepe la motociclete, dar sa ii dau seria motor. Asa am facut si omu a bagat in calculator si a venit in 2 minute cu uleiu de la BMW (pentru motociclete!!) 20W-50. "Asta iti trebe" a zis el. Si eu am zis OK!! . Acu pe cutie m-am uitat, nu scrie daca e mineral sau nu.. dar io cred ca e mineral. Uleiul costa 21 lei litrul si am luat si filtru, 44 lei. Acu normal parerile sunt impartite, fiecare face ce vrea... Io mi-am luat de la BMW uleiul, nu castrol nu motul sau alte cele.. atit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.