Sari la conținut

Climber

Membru
  • Număr conținut

    204
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1994
  • Numar Moto
    --
  • Club
    --

Informații profil

  • Motociclete detinute
    minsk
  • Interests
    Climbing, Fishing

Climber's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Climber

    Problema remorca

    Ideea e ca nici nu vreau sa fac o manarie, vreau sa o repar cu piese noi, nu aveam de unde sa stiu ca e sudat tamburul cand am luat remorca :-( de aia am si intrebat daca e cineva care se pricepe ca eu nu stiu ce sa cumpar. Remorca nu e standard, e cu roti de 16 cu 5 prezoane, axul este de la o remorca cu 4 roti mai mult ca sigur. Eu ma-s pune sa o repar numai ca nu stiu cum se inlocuieste bratu pe osie, am imteles ca trebuie ceva presa.. Remorca e destinata exclusiv transportului moto pina in 400 kg incarcare.
  2. Climber

    Problema remorca

    Daca stie cineva, unde pot repara remorca in Timisoara, bratul cu ax distrus plus tamburul manarit la 16 inch (sudata camasa). Fostul proprietar sper sa se abtina de la comentarii. Osia este triunghiulara. Multumesc anticipat. Atasate cateva poze tambur+ax+osie
  3. Caut sa cumpar galerie evacuare KTM 450 EXC-R 2008, daca se poate OEM.
  4. Daca pui alta baterie si tot asa face, incearca diagnoza cu gs911 inainte de a te apuca sa faci altceva la moto
  5. LIKE!! Sanatate "Zapacitoooo"
  6. Salut, am si eu o oarecare problema, as dori sa-mi schimb bateria si as dori sa-mi cumpar una fara intretinere, sealed sau cu gel. M-am tot uitat pe F650 FAQ, acolo sunt ceva baterii care s-ar potrivi modelului meu, dakar 2003. Acum, m-ar interesa daca e cineva prin Romania care mi-ar putea aduce o astfel de baterie sau exista pe stoc pe undeva printr-un magazin. Evident ma intereseaza modelul si pretul. Merci! am eu 1.88, sa High la dakarul meu, pot sa-ti spun ca oricum ti-o iei in freza nu prea face mare lucru, numai in cazul in care bagi un pic capul dupa el, dar mie nu-mi place pozitia
  7. Caut baterie cu gel pt bmw f650 dakar 2003. urgent. 12v12ah, dimensiuni: 134X80X160
  8. nu ma indoiesc ca prima data e run apoi poker, daca o sa am timp am sa vin si eu, clar apoi daca nu stii poker, de ce sa nu inveti (nu trebe neaparat sa inveti, meri la run, cred ca o sa fie fun). si pokerul se joaca dupa niste reguli, la fel mergi si tu pe motor, dupa niste reguli. iar daca nu sunt reguli, nu e poker, nici barbut nici domino, nici nimic. scuza-mi ca ma dau cu parerea, mi se pare imposibil de jucat asa cum a expus violetbiker. atit. nu cred ca am venit cu o idee distructiva, ci din contra. stii cum suna anuntul asta? hai sa merem la fotbal run de ex.. la final se joaca fotbal, 2 echipe la 3 porti.
  9. chestia e ca trebuie trase carti din acelasi pachet, astfel putind juca numai 10 participanti (52 de carti) sau hai 11 (52 + 3 jokeri).pachetul bineinteles trebuie sa fie prezent la fiecare checkpoint, (imposibil), sau sa se dea telefon si sa se scoata din pachete pe parcurs, cartile extrase(complicat). daca tragi carti din pachete diferite o sa ai surpiza sa ai 5 dame sau 2 dame de trefla sau etc.. ceea ce e domino, nu mai e poker. violetbiker, ideea nu e rea, numai ca trebe organizat bine turneul . eu sugerez sa se joace holdem, cu numai 2 carti in mina, si cu 5 pachete de carti diferite. la final sa se joace cele 5 miini (la fiecare checkpoint sa tragi 2 carti din pachet). si asa pot juca maxim 23. daca numarul de participanti e mai mare devine f complicat. asa poti si blufa, cum a zis colegul de mai sus numa bine, ma duc sa-mi spal motoru ca incepe sezonul
  10. Sal, eu am un gs Dakar, nu e enduro, sa zicem rally, am mers si cu ktm-uri pe circuit, dar ceea ce a facut BMW pina acum si KTM sunt 2 lucruri incomparabile. Sunt 2 segmente total diferite. Acum BMW a atacat piata hard-enduro, sa vedem daca motoru va fi junk sau nu, eu tind sa cred ca nu va fi junk. Eu sunt curios ce va putea face G450, si mi-ar place ca in 2-3 ani sa dea peste bot la ktm, ceea ce cred eu nu e imposibil. Acum sa fim seriosi, pretul nu mai conteaza cind difera 1000 euro, cine vrea si are bani isi ia.. pretul e acolo, in sectiunea hard enduro.. si daca e vorba de fiabilitatea bmw, cred ca merita banii in plus, ca sa nu te lase pe undeva prin padure. Oricum la noi nu o sa apara prea repede prin paduri, din simplu motiv ca romanul isi ia second-hand si e si foarte sceptic cind apar schimbari.. Citi de pe forum si-au luat o mobra hard-enduro nou noutza? la tzipla? ia sa vedem, sa auzim. Bmw-ul va tine la pret, iar la anul unu second cred ca va fi cel putin 7.000. iar cei care vor vrea gageturi pt bmw inclusiv ktm, hard-parturi si tuninguri ii invit pe www.touratech.de
  11. Io pe al meu il string si il desfac cu o surubelnita sau un dorn... bagi surubelnita intr-unu din alea 3 canale. Tii apasat ca sa nu iasa tija afara si stringi sau desfaci!! Bafta!
  12. deci, tro5 pt un gs cu pinioanele de 16 dinti pe fata, 47 dinti pe spate cauciuc spate 17'' 130/80 la 6500 de ture tre sa ai 157km/h la 7000 ai 169 http://faq.f650.com/GSFAQs/Speedo.htm ai mai jos un link cu fisieru xls, in care poti modifica rpm sa-ti dea viteza exacta acu daca tu ai modificat ceva, pinioane, roata spate, injectie, rata vitezelor etc.. s-ar putea sa nu mai fie ca in manual. pentru zidu, am cartea de reparatie pt gs/dakar. io mi-am schimbat uleiul conform cartii pot sa-ti scanez foile si ti le trimit.
  13. Cred ca e vorba de 6500ture/150 nu 170. 175 e vmax.. iar la 7500 din cite stiu se decupleaza automat..(incepe rosu.. ) deci 7500 <=> 175km/h aaa.. si cu gps-u iti arata cu 5-7-chiar 10 km/h mai putin (la 150km/h pe gps imi arata 142) la masini la fel, de fapt toate masinile/motoarele arata cu 5-6 km mai mult pe kilometraj. procentu creste o data cu viteza.. am verificat cu un mercedes.. la 220 gps-u arata 208-210
  14. Io schimb viteza numai peste 4000.. pe sosea si cind dau mai tare nu schimb sub 4500 in carte scrie ca drehmoment ii 5300 (f650 dakar), atunci ai putere maxima cu 12 litri merg cam 240-250km (oras, afara, rally) 5/100 cind am mers intins cu 140 a consumat si 6 daca mergi mai sportiv, iar iti ia mult
×
×
  • Creează nouă...