Sari la conținut

Honda Transalp Versus Dominator


mdm
 Share

Postări Recomandate

Nu crezi ca ar fi mai bine sa faci alergare libera in teren accidentat, pana iti iei permisul si pana ,,te imprietenesti" cu Transalp-ul ? Sau iti este indiferenta suma de bani pe care o sa o dai pe motoreta ?

In cazul in care o trantesti pe camp, este pacat de ea,..... nu de tine !

 

Bafta ! ... si ai grija ! :wave: :crack:

 

Explica'mi si mie de crezi tu ca nu e bine sa se dea pe camp acum.Care e diferenta dintre a da motoreta jos pe camp, fara carnet si a o da pe camp sau asfalt, cu carnet?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut 5 ani HONDA Dominator si de doi ani jumate merg pe Transalp. :lol:

Am 1,77m inaltime si 70kg. Conteaza f mult ce inaltime si ce greutate ai. E perfect raspunsul pe care ti la dat Demostene la inceput .

Intr-adevar Dominatorul la mers prin noroaie bate detasat atit Africa cit si Transalp . Le face de rusine chiar si prin paduri si drumuri forestiere. :D

La drum lung cu pasager si bagaje , nu as dori sa-l mai conduc .

Daca ti-ai luat Transalp si vrei sa-l folosesti mult si in teren pune-i cauciucuri cramponate si o sa vezi diferenta. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre' sa apara in tara vineri-sambata,iar de luni,teoretic,ar trebui sa incep in a o calarii-trantii!

 

Am sa vreau un crashbar(mai mult bar ,de-i posibil! :D )

 

Atat timp cat merg pe ,,coclauri'',nu vad nici o problema.

 

O iau pentru a-mi fi ,,sclava'' si,nu viceversa.Ma intereseaza mai mult aspectul tehnic al ei si ,mai putin estetica.

:lol:

 

Va multumesc pentru grija acordata ei si...nu mie! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut 5 ani HONDA Dominator si de doi ani jumate merg pe Transalp. :)

Am 1,77m inaltime si 70kg. Conteaza f mult ce inaltime si ce greutate ai. E perfect raspunsul pe care ti la dat Demostene la inceput .

Intr-adevar Dominatorul la mers prin noroaie bate detasat atit Africa cit si Transalp . Le face de rusine chiar si prin paduri si drumuri forestiere. :D

La drum lung cu pasager si bagaje , nu as dori sa-l mai conduc .

Daca ti-ai luat Transalp si vrei sa-l folosesti mult si in teren pune-i cauciucuri cramponate si o sa vezi diferenta. :)

:D da , da , asculta la el ,ca stie ce spune....ia zi ,frate mai repari motorete ural? :D pun pariu pe cit vrei ca nu ai nici cea mai mica idee 'cine te saluta cu farul'... :ok: m-am uitat la profil ,si te-am recunoscut.... :P :D :lol: :D :D :) ma bucur mult ca te mai vad -vii la salonul moto de anul asta? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cred ca ai facut o alegere buna, mai ales cu oamenii de la care o cumperi!

 

vreau si eu sa imi iau un transalp dupa ce voi vinde gpz-ul, luat tot de la proar, insa vreau una produsa intre 1997 -1999 , care imi par mai " barbatoase".

sa o calaresti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind incepator,ar trebui sa stai in banca ta...iti iei permisul si pe urma vine aventura...desi,recunosc,pe mine m-a mancat undeva sa dau o tura cu un Savage pana nu am avut A-ul in mana,dar se exclude... :crack: Drum lung-TRANSALP...off-road-DOMINATOR...oricare ar fi,sa o stapanesti fericit...si eu schimb acuma categoria(strada--->enduro)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va multumesc!

 

Naj naj,daca vrei sa faci o tura, da-mi de veste pm.(am vazut si pe alte topicuri, c- ai devenit fan Transalp :ok:(dar ,dupa,musai s-o lauzi)

Editat de mdm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica'mi si mie de crezi tu ca nu e bine sa se dea pe camp acum.Care e diferenta dintre a da motoreta jos pe camp, fara carnet si a o da pe camp sau asfalt, cu carnet?

 

Nu-ti explic !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ irascibil: daca esti incepator si ai o mobra de enduro de 130 kg la plin mai bine o tavalesti in teren pt ca este mult mai usor de controlat, dar daca ai o mobra de 170 kg nu e o treaba prea desteapta sa o testezi in zone cu aderenta scazuta(a se citi off-road). Cel mai bine e sa intri in teren dupace stii reactiile motocicletei pe asfalt . Terenul necesita o anumita finetze.

 

Alte intrebari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

@ irascibil: daca esti incepator si ai o mobra de enduro de 130 kg la plin mai bine o tavalesti in teren pt ca este mult mai usor de controlat, dar daca ai o mobra de 170 kg nu e o treaba prea desteapta sa o testezi in zone cu aderenta scazuta(a se citi off-road). Cel mai bine e sa intri in teren dupace stii reactiile motocicletei pe asfalt . Terenul necesita o anumita finetze.

 

Alte intrebari?

EXACT!

M-am dat Âşi eu cu CB-ul pe coclauri-sorry, nu am dacât un singur motor-Âşi într-adevăr e mai nasol de strunit decât pe asfalt, unde e în elementul ei.În off-road trebuie să ai ceva noțiuni de pilotaj, altfel la primul viraj în pantă pe denivelări eÂşti lost.

Off-topic-am încercat să ies la iarbă verde în jurul Aradului-mă voi muta pe Lună!!!-MaÂşini la fiecare 50 m, manele, copii, mici la grătar-VREAU ENDURO!!! să ajung cu el pe Lună, unde e liniÂşte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...