Turist Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Eu am avut 5 ani HONDA Dominator si de doi ani jumate merg pe Transalp. Am 1,77m inaltime si 70kg. Conteaza f mult ce inaltime si ce greutate ai. E perfect raspunsul pe care ti la dat Demostene la inceput . Intr-adevar Dominatorul la mers prin noroaie bate detasat atit Africa cit si Transalp . Le face de rusine chiar si prin paduri si drumuri forestiere. La drum lung cu pasager si bagaje , nu as dori sa-l mai conduc . Daca ti-ai luat Transalp si vrei sa-l folosesti mult si in teren pune-i cauciucuri cramponate si o sa vezi diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdm Postat Martie 15, 2007 Autor Share Postat Martie 15, 2007 Tre' sa apara in tara vineri-sambata,iar de luni,teoretic,ar trebui sa incep in a o calarii-trantii! Am sa vreau un crashbar(mai mult bar ,de-i posibil! ) Atat timp cat merg pe ,,coclauri'',nu vad nici o problema. O iau pentru a-mi fi ,,sclava'' si,nu viceversa.Ma intereseaza mai mult aspectul tehnic al ei si ,mai putin estetica. Va multumesc pentru grija acordata ei si...nu mie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 Eu am avut 5 ani HONDA Dominator si de doi ani jumate merg pe Transalp. Am 1,77m inaltime si 70kg. Conteaza f mult ce inaltime si ce greutate ai. E perfect raspunsul pe care ti la dat Demostene la inceput . Intr-adevar Dominatorul la mers prin noroaie bate detasat atit Africa cit si Transalp . Le face de rusine chiar si prin paduri si drumuri forestiere. La drum lung cu pasager si bagaje , nu as dori sa-l mai conduc . Daca ti-ai luat Transalp si vrei sa-l folosesti mult si in teren pune-i cauciucuri cramponate si o sa vezi diferenta. da , da , asculta la el ,ca stie ce spune....ia zi ,frate mai repari motorete ural? pun pariu pe cit vrei ca nu ai nici cea mai mica idee 'cine te saluta cu farul'... m-am uitat la profil ,si te-am recunoscut.... ma bucur mult ca te mai vad -vii la salonul moto de anul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 cred ca ai facut o alegere buna, mai ales cu oamenii de la care o cumperi! vreau si eu sa imi iau un transalp dupa ce voi vinde gpz-ul, luat tot de la proar, insa vreau una produsa intre 1997 -1999 , care imi par mai " barbatoase". sa o calaresti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 Fiind incepator,ar trebui sa stai in banca ta...iti iei permisul si pe urma vine aventura...desi,recunosc,pe mine m-a mancat undeva sa dau o tura cu un Savage pana nu am avut A-ul in mana,dar se exclude... Drum lung-TRANSALP...off-road-DOMINATOR...oricare ar fi,sa o stapanesti fericit...si eu schimb acuma categoria(strada--->enduro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdm Postat Aprilie 13, 2007 Autor Share Postat Aprilie 13, 2007 (editat) Va multumesc! Naj naj,daca vrei sa faci o tura, da-mi de veste pm.(am vazut si pe alte topicuri, c- ai devenit fan Transalp (dar ,dupa,musai s-o lauzi) Editat Aprilie 13, 2007 de mdm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 @ irascibil: daca esti incepator si ai o mobra de enduro de 130 kg la plin mai bine o tavalesti in teren pt ca este mult mai usor de controlat, dar daca ai o mobra de 170 kg nu e o treaba prea desteapta sa o testezi in zone cu aderenta scazuta(a se citi off-road). Cel mai bine e sa intri in teren dupace stii reactiile motocicletei pe asfalt . Terenul necesita o anumita finetze. Alte intrebari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 @ irascibil: daca esti incepator si ai o mobra de enduro de 130 kg la plin mai bine o tavalesti in teren pt ca este mult mai usor de controlat, dar daca ai o mobra de 170 kg nu e o treaba prea desteapta sa o testezi in zone cu aderenta scazuta(a se citi off-road). Cel mai bine e sa intri in teren dupace stii reactiile motocicletei pe asfalt . Terenul necesita o anumita finetze. Alte intrebari? EXACT! M-am dat Âşi eu cu CB-ul pe coclauri-sorry, nu am dacât un singur motor-Âşi într-adevăr e mai nasol de strunit decât pe asfalt, unde e în elementul ei.În off-road trebuie să ai ceva noțiuni de pilotaj, altfel la primul viraj în pantă pe denivelări eÂşti lost. Off-topic-am încercat să ies la iarbă verde în jurul Aradului-mă voi muta pe Lună!!!-MaÂşini la fiecare 50 m, manele, copii, mici la grătar-VREAU ENDURO!!! să ajung cu el pe Lună, unde e liniÂşte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.