wawessh Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Cine are Kawasaki 636 2005-2006 de vanzare sa ma contacteze pe wawessh@yahoo.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Are cineva de vanzare un releu de incarcare ieftin si bun pentru ZX6R '98-'02? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Salut Cata, ti-am trimis un pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Salut Cata, si eu ti-am trimis. Astept raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovax_r6 Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 care are sa-mi vanda si mie suportul la scarita dreapta fata pt zx6r din 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitzibushu Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 vand carene 636 2003-2004 si bordul digital http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...tal+-70855.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Urmeaza sa imi cumpar un 636. La ce trebuie sa ma uit mai atent cand cumpar un 636(2005-2006)? Stie careva 636 din 2006 de la bardakmotor.Intreb asta ca sa nu fac un drum daca nu e cazul. http://www.bardakmotor.com/index.php?ddi=20&motid=426 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Urmeaza sa imi cumpar un 636. La ce trebuie sa ma uit mai atent cand cumpar un 636(2005-2006)? Stie careva 636 din 2006 de la bardakmotor.Intreb asta ca sa nu fac un drum daca nu e cazul. http://www.bardakmotor.com/index.php?ddi=20&motid=426 habar nu am la ce trebuie sa te uiti, eu cand mi-am cumparat motorul l-am cumparat pentru ca mi-a placut si arata estetic bine. Oricum motorul arata super tare iar pretul este unul foarte bun, mai mult vad ca ai si 12 luni garantie. Cel mai bine, roaga un prieten motociclist cu vechi state de plata sa mearga cu tine si sa te consilieze... dai si tu o bere . Bafta la cumparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Motorul Bardacilor l-am vazut expus prima data anul asta la SMAEB, deci sta de ceva timp la ei. Pretul e ok daca se dovedeste a nu avea probleme, dar tinand cont ca il au de atata timp poate reusesti sa mai negociezi ceva. Cere neaparat oglinzi si dupa, daca ai nevoie de bani, poate facem un schimb de scarite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Dar 24000 km nu e cam mult? L-am vazut si eu la smaeb cand era 5700 euro, dar nu eram atunci interesat asa ca nu m-am uitat la el bine. Cu siguranta o sa ma duc cu un mecanic sau vrun prieten care se pricepe mai bine ca mine. Mai este unul de vanzare in Bucuresti la un particular,o sa ma duc saptamana asta sa le vad pe amandoua. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-235977.html Sper ca nu le cumpara nimeni inainte mea ) SPEER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Eu am vreo 19.000 si nu pare sa aiba vreo problema, nu ar fi mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Da,o sa ma duc sa le vad.Sa vad cum o sa stau pe 636 ca am doar 169. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 (editat) Da,o sa ma duc sa le vad.Sa vad cum o sa stau pe 636 ca am doar 169. o sa iti fie un pic cam greu, este o motocicleta destul de inalta. Am un prietan la 170 care pune varfurile jos iar asta il oboseste destul de mult in traficul urban. Oricum, te descurci tu ... Eu am 30000 km la motorul meu si merge impecabil, nu am avut niciodata probleme cu el, totul tine de cum a fost ingrijit motorul respectiv. Editat Octombrie 1, 2009 de Boriss_s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 La cutia de viteze trebuie sa fi atent. FOARTE atent. Ai mare grija, sa nu-l iei pe unul pe la 4000 euro(nu mai gasesc anuntul) ca are cutia defecta. In rest ai grija la distributie, cadru, cum urca in ture,cum coboara, si schimbi sus vitezele sa vezi daca sare vreuna. Toate se rezolva, cel mai greu e cu cutia, lucru care te duce la 600 euro cheltuiala(mecanic+piese originale noi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Multumesc de raspunsuri. Cand zici de motorul de 4000 euro te referi cumva la asta? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-232250.html Motorul de la Bardaci s-a vandut astazi,asa am inteles dintr-un e-mail pe care l-am primit de la ei. Prin Bucuresti de vanzare a mai ramas asta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-235977.html Stie careva motocicleta?Ma duc sambata sau duminica sa o vad,dar conteaza o parere in plus de la o persoana care stie motorul. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Nu e niciunul din ele. Ai grija ca primul e de 600. Nu este 636. Sunt foarte putine, in tara cred ca este singurul. Am vrut sa-l iau dar posibil sunt ceva diferente la motor(la piese) si se gasesc mai greu. Oricum motorul e fortos, are 135 cai si 600 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Are 135 de cai la 600? Ale noastre de 636 cat naiba au? Ca tot vad 129,131,136... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Are 135 de cai la 600? Ale noastre de 636 cat naiba au? Ca tot vad 129,131,136... unu trei sase . Cine are parbriz double bubble de vanzare? sau pe cine l-a prins pe picior gresit grija si-l demonteaza de pe motor? Dau originalul eventual + bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Si-a masurat careva la Kawasaki 636 din 2005/2006 compresia la motor?Daca da,vreau si eu niste valori. Pana la ce valori este acceptata compresia ca sa fie "de bine". De exemplu pentru un 636 cu 14000 km in stare buna cat ar trebui sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Prin Bucuresti de vanzare a mai ramas asta:http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-235977.html Stie careva motocicleta?Ma duc sambata sau duminica sa o vad,dar conteaza o parere in plus de la o persoana care stie motorul. Bafta. Mai multe poze cu anuntul asta poti gasi aici sau chiar pe motociclism Aparent pretul e foarte bun, dar cele 2 seturi de carene ma pun pe ganduri ca cei 14.000 km sunt de pista. Setul de carene monster, am impresia ca nu calca bine la imbinari, si din poze daca dai zoom se vad muchiile cam strambe. Oricum pretul era bun avand si numai setul original de carene. Cel de la bardak ar fi fost alegerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 O sa ma duc sa o vad luni daca poate proprietarul si prietenul meu.Acuma daca s-a dat cu ea pe pista cred ca o sa se vada la compresie,nu?O sa o duc la un service sa vad.Oricum mai am o varianta din Ramnicu Valcea.Sper sa am bafta la cumparare.De unde pot sa imi dau seama daca s-a dat pe pista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Nu prea poti sa iti dai seama daca a fost data pe pista. In fond, care e problema cu pista? Si eu am tot fost cu a mea pe Amkart si Selena si nu vad cum se poate intampla ceva la ea. Daca e sa cazi se duce taras fara sa se opreasca in ceva, deci pagube ar fi doar la carene, pe strada poate se opreste intr-o bordura si pot aparea probleme ascunse la cadru. Te sperie ca spre sfarsitul liniei drepte sta vreo 2 secunde pe rosu? Pe strada o tin mai mult in rosu decat pe circuit. La circuitele noastre singura problema care poate aparea e sa sara din a 2-a pentru ca doar in treapta asta se merge. Daca e sa fi fost pe un circuit din afara poate sta mai mult pe rosu, dar nu cred ca ar fi asta o problema, ca doar de asta e facuta. Cum ar fi sa se fi mers cu ea doar pe strada si non stop pe o roata? Ce ai alege? Cel de al doilea set de carene mai mult ca sigur ca a ramas de la vreo reparatie pe casco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 (editat) Care stie vrun service(convenabil) care face o inspectie generala?La cam cat s-ar ridica?(in Bucuresti-pe la dristor) Editat Octombrie 4, 2009 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 CONTEAZA daca s-a dat pe pista , DAR nu in Romania. In Romania nu conteaza. M-am dat cu zet-ul pe pista si n-are absolut nicio problema, nici macar una mica. Atata timp cat ii dai ulei,n-o forjezi ca idiotul la rece, nu faci burnout cu viteza 16-a, nu incerci broscute interminabile, nu are nicio treaba. Daca s-a dat dincolo pe pista pe circuite mari, e forja. Acolo chiar manca forja. Nu mi-as lua unul omorat pe circuit dincolo. Oricum nu e dat pe circuit. Primul indiciu: nu are furtune race. Fara furtune race ,esti mort. Daca avea furtune race ,nu le mai dadea jos pentru ca sunt prea ieftine si nu merita chinuiala de a le pune pe cele vechi. A doilea indiciu: Ambele seturi de carene au decupat farul. Nimeni nu risca farul pe circuit. 1: costa. 2:cantareste. 3: pe unele circuite e interzis. Singurul semn de intrebare pe care il am este la cadru. In prima poza parca este desenata cu airbrush-ul in paint. Si nu cred ca mi se pare. In alte poze de pe pro-bike nu este. Mesaj completat Gata, am montat MIVV-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Nice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.