Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata, am montat MIVV-ul.

vreau o proba de auditie live langa akrapo al meu :)

 

Nu am gasit daca se poate seta ca becul de avertizare la schimbarea vitezei sa se aprinda in ture mai mari sau mai mici.

Stie cineva solutia? (636 / 05-06)

Am gasit doar setarile acestea:

90751564.jpg

Editat de higheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa aleg intre carene de fibra si ceva originale?si de ce?astept raspuns urgent ca trebuie maine pana maine sa ma decid.

Mesaj completat

ce sa aleg intre carene de fibra si ceva originale?si de ce?astept raspuns urgent ca trebuie maine pana maine sa ma decid.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carenele originale vor conta intotdeuna la revanzare, daca e important pretul de achizitie in momentul asta, ia ce este mai ieftin, dar e posibil sa te chinui la cele de fibra la montaj. Martorul care indica schimbarea vitezei se poate seta la ce turatie vrei, contactul pus, motorul oprit si se apasa pe butonul de reset sau mode, nu mai stiu exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu, am vazut adaptoare deastea. In Bucuresti au la United cu 100E, facute chiar de Kawasaki. Sunt sigur ca se pot face mult mai ieftin la un strungar. Dar, totusi, din aluminiu? Rezista?

Nu mi-am gasit nici pana acum suport de scarita pe partea stanga, decat nou, si e cam 350 lei si parca as prefera sa dau 600 lei pe un set de scarite racing... Am gasit la banii astia pentru alte modele, dar modelul nostru parca e blestemat, nu gasesti nimic. Nici nu indraznesc sa ma gandesc la un PC3...

Daca pana la sfarsitul saptamanii nu gasesc nimic imi iau suportul de scarita nou.

Atasez si o poza sa vedeti ce Rizome am acum :)

Mesaj completat

Wawessh, eu as opta pentru carenele originale.

post-33933-1254902209_thumb.jpg

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Sunt si reglabile? Cred ca a costat o gramada de bani....

 

 

 

Lasand gluma, ai grija ca o sa se rupa aparatoarea de care ai prins profilul ala. Sa nu apesi prea tare.

Iar legat de siguranta unei placi de aluminiu chiar nu ai de ce sa iti faci griji. Gandeste ca suportii scarita spate au grosime de 3 mm si nu de rup. Tu o sa ai o placa! de care o sa fie prins suportul. Nu exista nici cel mai mic risc. Unchiul meu e strungar, sper sa mi le faca. Acum ma duc sa cumpar o sticla de ceva.

Editat de disabled_Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sticla de bere la 2L m-a costat si evident ca sunt reglabile, pot sa mut scarita in celelalte gauri. :)

Legat de aluminiul ala, daca nu ma insel eu scaritele si suporti la motociclete sunt facute din antimoniu, nu aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

poate sa imi spuna cineva ce probleme ar mai putea aparea la 636 modele 2005-2006? din cate imi dau seama poate aparea problema cu saritul din a 2 si eventual cutii care nu sunt prea silentioase dar functioneaza in general ok. si se rup scaritele daca dai cu ele de pamant :cheers:.

alte probleme pot aparea?

 

la bani aproape similari gasesc cbr954 la care am inteles ca sunt sanse sa crape chiuloasa intre cilindrul 3si 4, problema destul de rara dar foarte costisitoare. sincer as prefera kawasaki pt ca sunt fan al marcii si motorul ar fi mai nou dar vreau sa stiu la ce sa ma mai astept. ati mai gasit voi ceva info pe net?

 

eu in afara de problema becului FI care poate aparea cam la orice model pe injectie si schimbatorului destul de tipic kawasaki nu gasesc nici o chichita. citind pe web.

 

mersi mult pt ajutor.

abia astept lunile de iarna sa ma apuc de vanat anunturi! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un demaraj mai bun , am de vanzare un pinion spate de 45. 25 euro. Face cat un powercommander la 300 euro. :disappointed:

 

Consecintele pinionului montat:

 

-viteza maxima scade cu vreo 10-15km/h.

-demarajul creste cu 3-4%.

-viteza afisata pe bord e mai mare cu vreo 3-4% decat cea reala.

-Cutia nu mai este asa tare solicitata.

-Accelereaza mai repede.

 

 

Eu mi-am pus si e foarte fun. Trage mai bine. Pe langa asta am si un set de pinioane originale. 15 fata si 43 spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un demaraj mai bun , am de vanzare un pinion spate de 45. 25 euro. Face cat un powercommander la 300 euro. :disappointed:

 

Consecintele pinionului montat:

 

-viteza maxima scade cu vreo 10-15km/h.

-demarajul creste cu 3-4%.

-viteza afisata pe bord e mai mare cu vreo 3-4% decat cea reala.

-Cutia nu mai este asa tare solicitata.

-Accelereaza mai repede.

 

 

Eu mi-am pus si e foarte fun. Trage mai bine. Pe langa asta am si un set de pinioane originale. 15 fata si 43 spate.

si mai da la pasul lantului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de capac, in aceeasi situatie sunt si eu. E julit doar la suprafata.

Cum s-ar putea repara? Stiu ca exista o vata de polish prin comert cu care l-ai putea polisha, dar dupa? Ce tip de vopsea e necesara la temperatura aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai treaba cu temperatura, orice vopsea cat de cat buna va rezista, iar daca vrei sa-l repari poti sa-l chituiesti exact ca la masini, Eu l-am avut asa, dar dupa 2 mici incidente as vrea sa-l stiu mai gros in carne

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

In urma unui accident sunt nevoit sa imi dezmembrez frumusetea de Zx6R (2002).

Pun mai jos lista de piese care le mai am si preturi.

 

 

 

1. Janta spate – 450 Lei

2. Janta fata, putin indoita – 300 Lei

3. Disc frana spate – 300 Lei

4. Discuri frana fata (set)– 450 Lei

5. Sistem franare fata (etriere, placute, furtune, pompa, borcan lichid frana) – 850 Lei

6. Sistem franare spate (etrier, placute, furtune, pompa, borcan lichid) – 600 Lei

7. Alternator – 400 lei

8. Amortizor spate – 400 Lei

9. Aparatoare lant – 120 Lei

10. Ax roata fata – 80 Lei

11. Ax roata spate – 80 Lei

12. Bascula spate – 400 Lei

13. Bord + cadru bord – 600 Lei

14. Cablu acceleratie – 50 Lei

15. Cablu kilometraj – 50 Lei

16. Cadru codita – 300 Lei

17. Cadru parbriz – 30 Lei

18. Tava codita (partea din plastic) – 200 Lei

19. Capac motor – 250 Lei

20. Capac distributie – 150 Lei

21. Carburatoare – 450 Lei

22. Burduf pentru prijele de aer (+ piesele din plastic dintre burduf si gura de aer) – 200 Lei

23. Carena lateral stanga (crapata) – 150 Lei

24. Carena codita – 200 Lei

25. CDI – 450 Lei

26. Cric lateral cu sensor – 125 Lei

27. Cutie filtru aer – 100 Lei

28. Filtru ulei nou (in cutie) – 35 Lei

29. Telescoape fata (set) – 400 Lei

30. Jug inferior – 200 Lei

31. Jug superior (la set cu contact, buson rezervor, incuietoare codita, 2 chei) – 1000 Lei

32. Semighidoane - 130 Lei/buc

33. Comenzi ghidon faruri(de pe semighidon stanga) – 300 Lei

34. Comenzi ghidon pornire(de pe semighidon dreapta) – 300 Lei

35. Instalatie electrica (fara relee, CDI, etc) – 400 Lei

36. Manete (frana, ambreiaj) – 50 Lei/buc

37. Oglinzi – 60 Lei / buc

38. Parbriz – 80 Lei

39. Ventilator radiator – 170 Lei

40. Radiator (avariat, nu spart) – 250 Lei

41. Pompa benzina + filtru benzina – 350 Lei

42. Releu incarcare – 150 Lei

43. Electromotor – 300 Lei

44. Sa pilot – 150 Lei

45. Sa pasager – 120 Lei

46. Suport si scarita pasager stanga – 130 Lei

47. Scarita stanga pilot (cu suport si schimbator viteze) – 300 Lei

48. Pedala frana – 70 Lei

49. Scarita pilot dreapta (fara suport de prindere)– 70 Lei

50. Semnalizatoare carbon (set 2 buc) – 65 Lei/set

51. Stop frana – 150 Lei

52. Toba stoc – 300 Lei

53. Galerie evacuare – 250 Lei

54. Vas expansiune (lichid racire) – 60 Lei

 

Preturi negociabile. Detalii la telefon!

Daca sunteti interesati sau stiti pe careva care are nevoie de piese.....

Am pus poza motocicletei completa inainte de accident. Pentru poze cu fiecare piesa, contactati-ma la:

 

 

Telefon 0766459355

Email:adystoica80@yahoo.com

YM: adystoica80

post-41476-1255791370_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este mai avantajos sa o vinzi pe bucati, asta e un lucru cunoscut. Intrebarea e ce om sanatos la cap ar dezmembra o mobra buna. Ar trebui sa stea cu ea in garaj 3 ani pana ar vinde ultima bucatica din ea.

P.S. La o prima vedere nu cred ca ajunge la 100 milioane ce are el acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...