Sari la conținut

dan.c.

Super Membru
  • Număr conținut

    768
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Craiova
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Aprilia RSV Factory 2004
  • Numar Moto
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    636 2005, Husky wr360, FZS600, 2xAprilia RSV

Vizitatori Recenți Profil

1.660 citiri profil

dan.c.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Nu ai tu road rage, dar un paddock rage ai putea sa bagi in clipuri. Tre doar sa te filmeze cineva cand il alergi pe Bebe cu boxa :))
  2. Tai firul albastru cu verde care duce la ecu. Atat. Nu trebuie sa te pricepi la ceva sa faci asta
  3. Gt, 147 si 156 sunt din aceeasi generatie, acelasi motor busso 3.2. Pe 159 si Brera au pus un 3.2 facut de GM, de care se plange lumea. Nu am mers cu una, desi mi-as dori. Asa, pe hartie e dubioasa, dar toata lumea o lauda odata ce ii pui lsd.
  4. Las si eu asta aici Motorul Busso a cam fost legendar, dar datorita normelor de poluare pe care nu le mai trece si probabil a consumului nu s-a mai pus pe nimic dupa generatia masinii de mai sus. Unei astfel de masini ii va creste valoarea in urmatorii ani. MARELE neajuns ramane totusi tractiunea fata, dar cu diferential toata lumea zice ca se imbunatateste masiv treaba.
  5. Multumesc mult de sfaturi! Astept sa imi zica daca are acte si ce pret vrea, dar m-am dezumflat ma gandeam ca am dat peste cine stie ce "barn find-ul"
  6. Ce e asta? Nu ma pricep la comuniste, dar parea intr-o stare buna asa ca astept un pret de la proprietar sa ma hotarasc daca ma leg la cap sau nu Avea si atas, undeva sub draciile alea aruncate peste ea.
  7. Tinand cont ca statorul ala se va arde din nou nu iti recomand sa iei nou. Eu am pus unul second, dar de pe generatia1, care nu a avut probleme cu supraincalzirea si era in stare buna. Ar trebui sa fie in jur de 200lei unul second. Da-mi un mesaj si iti explic ce trebuie facut.
  8. In Craiova, pe langa cele de la benzinariile MOL, OMV a aparut de jumatate de an o franciza Mobil Diesel. Au motorina o idee mai ieftina si au 6 piste de spalare si 4 de aspirator. 2,5lei fisa de 2 minute. Sunt cam tot timpul ocupate pistele. De prin noiembrie-decembrie de cand cu vremea rea e super aglomerat, se umple parcarea de masini care stau la coada. Eu numai acolo imi spal masina. Nu e cine stie ce munca sa dai cu 2-3 fise pe ea si o data la cateva saptamani sa o aspiri. Imi convine ca nu mi-o mai polisheaza Doreii cu carpa plina de nisip incercand sa o usuce si ca nu dau cu jetul de la 2cm sa dezlipeasca rahatii de pasare. Sau ca pe bord nu imi dau cu aceeasi carpa cu nisip cu care au sters pragurile. Dupa spalarea cu spuma si jet de apa mai bag o fisa si dau cu ceara aia lichida si apoi cu apa de osmoza. Nu o mai sterg de stropi cu carpa si am vazut ca dupa uscare nu mai raman mari urme de stropi pe ea (masina e neagra).
  9. dan.c.

    alfa, 159, benzen

    Nu compar. Si mie mi-ar fi placut 3.2-ul. Dar nu pot sa dau la stat 5000lei/an, pur si simplu nu pot. Am ales 2.4 si dau 800lei
  10. dan.c.

    alfa, 159, benzen

    Sa stii ca la dezmembrat la noi, cel putin de cand am eu treaba cu lumea Alfa, de juma de an, am vazut doar dieseluri 2,4 si 1,9. Deci cu piesele second cam orice benzina ai lua, mai greu. Totusi, sa dai 5.000lei pe an minunatului nostru stat... mai bine te orientezi spre 2,2 sau daca gasesti 1,8.
×
×
  • Creează nouă...