Sari la conținut

dan.c.

Super Membru
  • Număr conținut

    762
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre dan.c.

  • Rang
    Avansat

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Craiova
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Aprilia RSV Factory 2004
  • Numar Moto
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    636 2005, Husky wr360, FZS600, 2xAprilia RSV

Vizitatori Recenți Profil

909 citiri profil
  1. dan.c.

    Afacere-Spalatorie cu fise/pareri/impresii

    In Craiova, pe langa cele de la benzinariile MOL, OMV a aparut de jumatate de an o franciza Mobil Diesel. Au motorina o idee mai ieftina si au 6 piste de spalare si 4 de aspirator. 2,5lei fisa de 2 minute. Sunt cam tot timpul ocupate pistele. De prin noiembrie-decembrie de cand cu vremea rea e super aglomerat, se umple parcarea de masini care stau la coada. Eu numai acolo imi spal masina. Nu e cine stie ce munca sa dai cu 2-3 fise pe ea si o data la cateva saptamani sa o aspiri. Imi convine ca nu mi-o mai polisheaza Doreii cu carpa plina de nisip incercand sa o usuce si ca nu dau cu jetul de la 2cm sa dezlipeasca rahatii de pasare. Sau ca pe bord nu imi dau cu aceeasi carpa cu nisip cu care au sters pragurile. Dupa spalarea cu spuma si jet de apa mai bag o fisa si dau cu ceara aia lichida si apoi cu apa de osmoza. Nu o mai sterg de stropi cu carpa si am vazut ca dupa uscare nu mai raman mari urme de stropi pe ea (masina e neagra).
  2. dan.c.

    alfa, 159, benzen

    Nu compar. Si mie mi-ar fi placut 3.2-ul. Dar nu pot sa dau la stat 5000lei/an, pur si simplu nu pot. Am ales 2.4 si dau 800lei
  3. dan.c.

    alfa, 159, benzen

    Sa stii ca la dezmembrat la noi, cel putin de cand am eu treaba cu lumea Alfa, de juma de an, am vazut doar dieseluri 2,4 si 1,9. Deci cu piesele second cam orice benzina ai lua, mai greu. Totusi, sa dai 5.000lei pe an minunatului nostru stat... mai bine te orientezi spre 2,2 sau daca gasesti 1,8.
  4. dan.c.

    alfa, 159, benzen

    Astea sunt o mica parte
  5. dan.c.

    alfa, 159, benzen

    E pacat sa nu iei un 4x4. E oricum o masina scumpa, care consuma mult si are impozit mare, ce mai conteaza ceva piese in plus care se pot strica? :)) Automata e destul de intuitiva, nu o incurca cu selespeedul de pe modelele anterioare care am inteles ca a fost praf. In plus, daca iei modelul cu padele, crede-ma, e maxim de fun daca vrei sa te joci pe serpentine sa nu iei mana de pe volan. Cat despre dotari, e o masina de 10 ani, acum alea sunt dotari de bun simt, ti se pare prea mult sa ai xenoane, clima automata, scaune incalzite, pilot automat, bluetooth(care apropo, stie doar apel, nu si streaming audio)?
  6. dan.c.

    alfa, 159, benzen

    Salut! Eu am Brera (aceeasi platforma) dar 2.4 diesel. Nu o sa ma apuc sa ridic in slavi dieselul desi sunt foarte incantat de el, o sa iti zic doar ca din ce am cercetat eu 2.2-ul e slab. 1.750 TBI-ul e ce vrei daca vrei impozit mic, dar distractia cred ca e cu 3.2-ul ala. Dar e cam 5.000lei impozitul. Iti recomand sa cauti un Q4, adica 4x4, dar nu stiu daca s-a pus pe 1,7. In schimb, pe 3.2 sigur e. De asemenea pe 3.2 sigur e si cutie automata (q-tronic) pe care o am si eu pe Brera si e ce trebuie. Sunt echipari si cu padele pe volan. Pe motorul de 1,7, la Brera nu s-a pus automata, nu stiu la 159. Nu te grabi si cauta sa aiba cat mai multe optiuni, dar nu te uita dupa navigatie ca e praf, mai bine ii pui o navigatie chinezeasca de 200-400E. In plus, daca o iei cu navigatie, o sa ai probleme pe viitor, daca vrei sa ii pui una aftermarket (2DIM) deoarece decupatura e mai mare si va trebui sa schimbi consola centrala cu una care a avut doar radio pt ca aia e pe dimensiunea standard 2DIM. Poti sa mai cauti varianta TI (turismo internazionale), care vine cu roti pe 19", suspensie o idee mai sportiva si mici chestii de aspect.
  7. dan.c.

    Rog un sfat o parere pt o eventuala cuparare auto .

    Daca e ca la Alfa, nu poti sa verifici in orice service din retea, poti doar in serviceul unde s-au facut interventiile... adica degeaba...
  8. Sub rezervor, in partea din fata ai o cutie cu capac. In ea e un manunchi de fire si mufe. Cu motorul pornit si rezervorul ridicat iti recomand sa misti de firele alea pe rand, sa vezi daca nu cumva e o problema de acolo. Fazerul meu a facut 2 figuri datorita unor mufe de acolo corodate.
  9. dan.c.

    Circuit Targu Mures

    Arata bine de tot... dar si parapetii aia par solizi
  10. Mersi, dar e prea scump si chiar nu cred ca indeparteaza vopseaua originala de pe jante.
  11. Multumesc de lamuriri. Am uitat sa mentionez ca vreau sa fac o afacere din asta, nu cumpar solutia doar pt un set de jante. Nu stiu de ce, dar mi se pare foarte complicata sablarea... compresor imens, praf peste tot, munca de chinez... prefer sa ma echipez in cauciuc din cap pana in picioare, sa imi cumpar o masca cu injectie de aer curat pe care sa o folosesc si la vopsit si sa bag rotile in acid. Daca nu ma abat de la procedurile de lucru nu ar trebui sa apara probleme. Din ce am citit pe net se pare ca clorura asta se evapora usor. Americanii ziceau ca au pus ceva in ea pt a ingreuna evaporarea, deci tre sa mai cercetez, sa mai vorbesc cu vreun chimist, dar e bine ca am gasit baza de plecare. In plus, aia are 55-65% clorura de metilen iar la noi am gasit concentratie de 99,9%.
  12. Caut o solutie rapida pentru curatarea in special a jantelor de aluminiu. Sablatul iese din calcul, prea multa mizerie si timp pierdut + scule scumpe. Au americanii o solutie numita B17 Paint stripper care in cateva minute dizolva aproape complet toata vopseaua de pe jante: https://www.bencosales.com/metal-strippers/liquid-strippers/ Cam asa arata specificatiile: Characteristics Methylene Chloride Content 55-65% by weight Specific Gravity 1.195 (9.97 lbs./gal.) Percent Volatile >95% VOC Content 176 grams/liter (1.59 lbs./gal.) Boiling Point (Initial) 104 degrees F Freezing Point Less than 40 F Flash Point: N/A Mie nu mi-a placut chimia deloc, asa ca apelez la voi, o fi vreun chimist pe aici Ce alternativa la solutia asta gasesc pe la noi? Sau macar in UE? P.S. Stiu de decapantii de la noi, sunt frectie pe langa chestia asta. Pe aia ii dai pe janta, astepti 30min apoi te apuci si razuiesti cu o spatula vopseaua. Cu B17-le asta dupa cateva minute scoti janta curata sau in cel mai rau caz o speli cu apa cu presiune si zboara tot.
  13. dan.c.

    Detinatori de Aprilia RSV

    Ba, nu am facut si noi o poza cu Apriliile aliniate. Poate apare vreuna de pe circuit cand ma depaseai
×