doctoroo Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 (editat) Salutari!!! Avand in vedere ca de doi ani ma "chinui" cu o Nsr de 125 cred ca a venit timpul sa sar si eu un pic pe scara puterii. Poate candva secolul asta (a se citi "pana la vara") o sa investesc intr-o sportiva de 600 sau maxim un Gsx-r de 750. Si cum banii nu cresc in pomi ,bugetul e limitat cam pentru o motoreta de prin 1999-2000. Pentru cine nu e pe motor la ora asta ,ca e cald afara, si a avut rabdare sa citeasca pana aici vine si intrebarea: CAM CATI KM PARCURSI AR TREBUI SA AIBA O MOBRA DE GENUL DORIT DE MINE ASTFEL INCAT SA FIE INCA IN FORMA? Banuiesc ca una "forjata" de 10.000 de km nu se compara cu una "ingrijita" de 30.000, dar aprecierea asta se face numai la fata locului. Ma intereseaza o cifra medie si daca se poate si exemple personale in functie mai ales de tara de provenienta (Italia, Germania) si marca. Banuiesc ca topicul o sa fie de ajuotr si pentru altii.Multumiri anticipate!!! Editat Martie 6, 2007 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 cati km are nsru tau ? sub 10.000 ? nu cred .... i-ai dat in gura ? bineinteles ca i-ai dat ... super sportiva forjata sau una ingrijita ? super sportivele toate sunt forjate ... ca doar sunt ss ... ia ceva pana in 30k ca sa poti face 10k cu ea sa te plictisesti sa ai si o valoare buna la revanzare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 cati km are nsru tau ? sub 10.000 ? nu cred .... i-ai dat in gura ? bineinteles ca i-ai dat ... super sportiva forjata sau una ingrijita ? super sportivele toate sunt forjate ... ca doar sunt ss ... ia ceva pana in 30k ca sa poti face 10k cu ea sa te plictisesti sa ai si o valoare buna la revanzare ... Eu zic ca te cam inseli si te inseli amarnic ca toate super-sporturile sunt forjate.Am vazut la intruniri tot felul de "forjatori" cu motorul perfect RECE ii dadea in ture pana intervenea limitatorul si cunosc personal si persoane care merg in banca lor ,cand e de forja ,ii da ... NU sa mergi constat in 15000ture cu 1-a fara rost doar ca sa auzi motorul urland....stai linistit ca sunt super-sportive ingrijite si super-sportive super-obosite(la motor) On-topic-un motor de super-sport ,am inteles ca ar tine(daca este intretinut si mers normal-si in forja dar si ..normal) in jurul a 100000km.Mare grija la ce ai sa alegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Eu zic ca te cam inseli si te inseli amarnic ca toate super-sporturile sunt forjate.Am vazut la intruniri tot felul de "forjatori" cu motorul perfect RECE ii dadea in ture pana intervenea limitatorul si cunosc personal si persoane care merg in banca lor ,cand e de forja ,ii da ... NU sa mergi constat in 15000ture cu 1-a fara rost doar ca sa auzi motorul urland....stai linistit ca sunt super-sportive ingrijite si super-sportive super-obosite(la motor) On-topic-un motor de super-sport ,am inteles ca ar tine(daca este intretinut si mers normal-si in forja dar si ..normal) in jurul a 100000km.Mare grija la ce ai sa alegi corect, aspectul asta l-am omis intr-adevar ... sa zicem ca vorbeam de cei care se pricep si nu te un pularau care o porneste, ii trage socu sa se incalzeasca si dupa 30 secunde o tureaza sa se uite prietenii la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 un motor de sportiva poate sa aiba si peste 50k de km si sa mearga bine...toata chestia este cum a fost intretinut si cum a fost folosit, deci kilometrii nu sunt relevanti dupa parerea mea, mai bine te uiti la aspectul general al motocicletei decat la km. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 Exista prejudecata asta ca dupa 40 000 km motorul de sportiva e gata. eu unul am 45 000 km pe un FZR de 16 ani si pana acum nu imi da nici un semn ca ar crapa. Evident, la 10 mii de ture (rosu incepe la 11 mii) tuseste un pic de fum, dar mi se pare normal pentru un motor de conceptie 1991. Ca sa revin la subiect: cred ca la rece iti poate "spune" un motor cele mai multe lucruri despre el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 Exista prejudecata asta ca dupa 40 000 km motorul de sportiva e gata. eu unul am 45 000 km pe un FZR de 16 ani si pana acum nu imi da nici un semn ca ar crapa. Evident, la 10 mii de ture (rosu incepe la 11 mii) tuseste un pic de fum, dar mi se pare normal pentru un motor de conceptie 1991. Ca sa revin la subiect: cred ca la rece iti poate "spune" un motor cele mai multe lucruri despre el. Cum adica la rece? Dupa felul in care porneste sau se aude la inceput? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Ai zis-o chiar bine. In primul rand cum porneste (si daca porneste). Probleme de compresie = pornire grea. In al doilea rand, cum merge dupa ce porneste: acum poti auzi lejer lantul de transmisie, batai si alte chestii ciudate (nu stiu care, fiindca nu sunt asa de priceput) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Eu am aproape 60000 de km si motorul merge perfect.Daca ii schimbi uleiul si filtrul la timp si o ingrijesti asa cum trebuie motorul poate ajunge si la 150000 fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 Cam aproape toate motoarele de pe la noi au km dati inapoi.In realitate ele au f multi km si incaq merg.Am avut placerea sa vad 3 bmw cu peste 200000km-de politie erau,rr cu 88000 in stare excelenta.Culmea este ca nu am vazut nici unR1 cu peste 30000km.Sper sa nu imi sara posesorii in cap !Depinde de multi factori.Sunt persoane care nu schimba bujiile niciodata la motor sau daca schimba o schimba doar pe cea care intrerupe si cu una folosita,filtrul de aer il au unic pe viata,cel de ulei e optional sau doar daca e bonus la ulei si uleiul sa fie cat mai ieftin si mult.De la astfel de oameni nu iti recomand sa cumperi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 On topic: parerea mea e ca undeva la 20000 Km ar fii media dupa care sa te orientezi pt un SS inca "in floarea varstei", cu kilometrajul "neumblat" si folosit in limite rezonabile si intretinut mediu, ca sa nu zic exceptional... Cat despre partea "cum a fost ingrijit", si ce fel de oameni sunt fostii proprietari e pura banuiala. Trebuie sa ai in vedere aspectul general,buna functionare per ansamblu,asa cum mai zicea cineva p'aici. Cred ca cel mai indicat ar fii sa ai pe cineva care se pricepe in momentul achizitiei. E parerea pur personala. Off topic:Piata auto-moto SH a fost intotdeauna si in orice tara o loterie. Fiecare padure are uscaturile ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 Am un cunoscut care avea la masina 480000km si l-a vandut omul la 130000 si nu se cunostea. Masina aia nu statea deloc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.