sangre Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 Aseara ca un om de rand ce ma gasesc , am cumparat niste bujii noi pentru Uralul meu. Bun luat cheie de bujie, scos bujiile vechi cand sa ma uit la ele erau negre tuci...fratilor erau funingina pe ele de ziceai ca au stat intr-un cos nu in cilindru'. De la ce apare fenomenul? Prae multa benzina sau ce? Sa fie de la soc.Adica iarna a fost pornit cu socul inchis si cand se incalzea deschis treptat...De la ce e? si cum poate fi remediat? Multumesc. Tin sa mentionez ca am luat bujii NHK BP7HS ca in cartea tehnica... Orice raspuns este apreciat. Si unde gasesc si eu un cric central de ural? Multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 bujiile se innegresc de la un amestec prea bogat adica prea multa benzina in raport cu aerul.ori prea putin aer, ori prea multa benzina... socul se trage doar la pornire, si se impinge la loc pee masura ce motorul se incalzeste. daca iti pornea pe frig fara soc, insemna ca merge prea bogat. ori reglaje de aer/benzina, ori plutitorul iti inchide prea sus. asa stiu eu. daca gresesc cu ceva, rog sa fiu corectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Martie 9, 2007 Autor Share Postat Martie 9, 2007 si inca o mica problema...un cilindru mi se incalzeste mai mult decat celalalt asta inseamna ca celalalt nu are ungere buna sau ce?...orice parere e bine venita! multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 s-ar putea ca cilindrul mai rece sa nu functioneze (sa nu fie ardere in el). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 la 2 t tre sa fie goala...mai ales in prima parte ..de relaxare a gazelor...unde poa sa fie cit un cimpoi k e mai bine ..dupa care vine amortizoru de zgomot...da daca nu ai o schema tre sa o iei prin tatonare ...e de munca. nu va mai certati...bataie direct!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Alo domnu' cu 'dintatele' , Uralul e in 4T nu in 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Martie 12, 2007 Autor Share Postat Martie 12, 2007 si totusi in afara de ungere proasta ce altceva ar putea face ca un cilindru sa fie mai cald si unu mai rece? care stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Amestecul carburant diferit (reglare carburator, jeg in carburatoare sau mai sus de ele) e responsabil de incalzirea cilindrilor diferit. Bujii diferite. Joc excesiv la supape sau prea mic pot duce la incalzire diferentiata. Uzura poate aduce diferente de temperatura, nu e cazul tau. Mersul cu atas, cilindrul din dreapta e un pic mai bine racit, se creaza un fel de tub de curent. De obicei cilindrul din dreapta e mai bine uns si cel din stanga mai putin, in timp se uzeaza ca atare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 ...sau probleme la aprindere. Acum intrebarea este, ce fel de aprindere are...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Martie 13, 2007 Autor Share Postat Martie 13, 2007 aprindere electronica din fabrica..nu e pe platina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Martie 19, 2007 Autor Share Postat Martie 19, 2007 inca o mica intrebare...unde se poat gasii piese de Ural in afara de Uralmoto, gaspar si tunaru. aduce cineva de peste Prut? As fi interesat de unele piese. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 http://www.uralmaster.com/shop/index.php?c...ed516a48511f5f2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Mai 8, 2007 Autor Share Postat Mai 8, 2007 Oameni buni, o intrebare !....cum e cel mai bine, pentru motor, sa fie la sistemul de evacuare...adika e mai bine pentru motor 2 tobe intr-una sau 2 separat cu teava de schimb de gaze intre ele....? cum e mai?...orice parere este binevenita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 2 tobe separat cu una de legatura, e un pic mai bine, dar si sistemul pe care il ai este bun, in plus este mai bine in cazul in care pui atas ca poti intra mai bine pe teren accidentat. Asta a fost si motivul. Lasa-l asa ca patesti ca la amortizoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 si de cate ori am spus-o.... NIPRU/URAL=O PORCARIE DE MOTOCICLETA la ce "byp" ti-ai luat ural mai MAN?! din descrierea ta (bujii negre tuci,funingine la greu , negre ca dreaqu), parca ma uit la bujiile de la niprul meu(care nu a mai fost scos la plimbare de anu trecut din august! si nici nu o mai scot... ) ce fel de motor e asta , care are o ungere mai buna la un cilindru, si de tot "byp" la celalalt?! eu nu mai vreau sa aud de nipru sau ural!!!! SERIOS VB. : CONDOLOEANTELE MELE PENTRU ALEGEREA FACUTA(bine, ca nici eu nu sunt prea departe de tine, dar macar nu imi mai bat capul cu porcaria de motor, PARDON-pseudo-motor ) BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Esti foarte departe de el, Uralul asta al lui e chiar bun, si asta o sa se vada in nr de km. In relanti toate bujiile sunt negre, da-i tu la Nipru 80 , taie contactu si uita-te la bujii, daca nu sunt brun sau brun-deschis atunci ai o problema. Un Nipru e normal sa te tina setul 50 000km, cuzinetii la fel, sa mergi cu el in 90 solo, 70 cu atas. Intotdeauna va lasa o urma de ulei, va mai da un rateu, poate chiar va refuza vreodata sa porneasca, in rest faci km. Vrei sa-ti mearga, fa drumul incoa lasa motorul o bucata de timp, io sau altul iti zice ce piesa tre luata si dup-aia ai motocicleta. Daca nu te intereseaza considera ca pt tine povestea cu Niprul s-a incheiat, nu e pt toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Alekule, hai sa-l iei pe ala rosu al meu.. de fapt ti-l aduc eu acasa cu duba... cand e gata ma suni si imi zici cat costa. decartez fara comentarii Esti foarte departe de el, Uralul asta al lui e chiar bun, si asta o sa se vada in nr de km. subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 asa-i cum zici tu,aleko! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Alekule, hai sa-l iei pe ala rosu al meu.. de fapt ti-l aduc eu acasa cu duba... cand e gata ma suni si imi zici cat costa. decartez fara comentarii subscriu ...adu-l la dej, si numa tre' sa tii berea pe nivel constant, si se rezolva.... da' numa peste o luna, dups ce reusesc sa ma evacuez si eu cu giorsu' si uralul ala 'foerte bun' care acum este puzzle... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Mai 8, 2007 Autor Share Postat Mai 8, 2007 ma baieti multam pentru topicuri dar totusi...sa revenim. E mai bine pentru motor (la fiabilitate ma refer) cu 2 tobe separate sau cu 2 intr-una...informativ. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 hai ca am eu o idee: uita-te la taticii dnepr-ului si al ural-ului (BMW) si ai sa vezi ca la boxerele mari (sau si la cel de 850cmc care nu se mai fabrica), exista sistemul de 2-in-1 si cu legatura intre cilindrii aproape imediat la "gura" evacuarii ! DE AICI TRAGI TU CONCLUZIILE ! si daca nici un motor boxer facut de BMW nu e fiabil ,.... eu ma arunc in "the grand canion"cu tot cu nipran BYE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Adu-mi-l pe ala rosu in duba, iti zic io exact unde ca am un loc une pot sa ma desfasor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Adu-mi-l pe ala rosu in duba, iti zic io exact unde ca am un loc une pot sa ma desfasor. OK! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.