IULY M Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 de cateva zile imi scoate peri alibi , am un kawa zx9r din 95 si ii ramane blocat ambreaju , l-am aerisit dar tot de geaba tre sa o misc in fata si in spate vre-0 5 minute dupa care isi da drumu si merge bine daca o las vre-o trei patru ore iar se blocheaza , si nu stiu care e problema ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 de cateva zile imi scoate peri alibi , am un kawa zx9r din 95 si ii ramane blocat ambreaju , l-am aerisit dar tot de geaba tre sa o misc in fata si in spate vre-0 5 minute dupa care isi da drumu si merge bine daca o las vre-o trei patru ore iar se blocheaza , si nu stiu care e problema ???? daca vorbim de pompa s-ar putea zice ca pistonasul se inclina si se blocheaza... posibil garnitura uzata, pistonas murdar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brunetzicabv Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 de cateva zile imi scoate peri alibi , am un kawa zx9r din 95 si ii ramane blocat ambreaju , l-am aerisit dar tot de geaba tre sa o misc in fata si in spate vre-0 5 minute dupa care isi da drumu si merge bine daca o las vre-o trei patru ore iar se blocheaza , si nu stiu care e problema ???? schimba motorul ...cere altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 Ramane blocat ambreiajul??? Pai ala e un simplu cablu care duce de la maneta la cutie, si nu ar avea nici un efect ca misti tu motorul in fata sau in spate. Cumpara alt cablu sau baga in asta pe care-l ai ulei (cu pipeta, pe la maneta). Sau ramane blocata frana? Atunci sigur e de la garnituri. Si pompa de frana si etrierele sunt, pana la urma, niste pistonashe care culiseaza pe niste garnituri. Depinde ce roata iti ramane blocata. Sau, mai grav, s-au decalibrat pistonashele, si atunci tre schimbat cu totul, ori pompa ori etrierul. Ar mai fi o varianta, aia ca iti ramane blocata cutia (maneta de ambreiaj merge, dar nu mai vrea sa-ti intre in viteza sau sa iasa din viteza). Acolo, cere ajutor de specialitate, nu o poti rezolva singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 Ramane blocat ambreiajul??? Pai ala e un simplu cablu care duce de la maneta la cutie ZX9R '95 are ambreiaj hidraulic. Orice motor intra nitel mai greu in viteza dupa ce sta pe loc. Uleiu se scurge, discurile se lipesc si tensiunile superficiale fac ca ambreiajul sa fie rigid chiar si cand debreiezi. Miscand motorul in fata si in spate, pui in miscare discurile de ambreiaj si pe urma intra in viteza mai usor. Eu, inainte de a baga in viteza prima data, accelerez scurt de vreo 2 ori ca sa "scutur" ambreiajul. Daca problema se accentueaza, exista cateva explicatii: - ambreiajul nu mai decupleaza ca lumea, si discurile nu se elibereaza complet niciodata. Asta ar fi: 1. datorita aerului, si poate ar fi bine sa verifici daca nu cumva trebuie aerisit si slave-cylinder-ul. De notat ca lichidul se schimba periodic si se cumpleteza numai cu acelasi tip. Cand il schimbi cu totul poti sa bagi un DOT superior, cu cat mai mare cu atat mai bine. Multa lume nu stie ca lichidul de frana isi pierde proprietatile in timp, si ca la maxim 3 ani se schimba. Asa ca ajung motoarele dupa 10 ani sa aiba lichidul din fabrica, completat cu xspe tipuri de lichid, si lumea se mira de ce apar probleme. 2. datorita garniturilor uzate de la pistonase, si atunci ele trebuie schimbate. - ai un ulei uzat si/sau depuneri si atunci baga o solutie de curatat, schimba filtrul si uleiul. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.