Magic4Ce Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 De pe un forum mai belea ca asta, direct de la sursa:Anul acesta s-au implinit 50 de ani de la primul KMZ K750. S-au strans la fabrica o gramada pentru sarbatorire. Fabrica continua productia, cu modele solo la cam 1600$ si modele cu atas, Dnepr MT16 de la 1800-2000 in functie de cat de "export" trebuie sa fie. Preturile nu depasesc 3000$ la dealeri. sariti la nipre NOI!!! multumim pentru anunt alekule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 24, 2008 Autor Share Postat Iulie 24, 2008 da' CTC mai au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 serios? daca e adevarat,ma bag la un mt 16. roooooock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 25, 2008 Autor Share Postat Iulie 25, 2008 mai bine dai avans la un ranger... parerea mea. oricum un solo la banii aia e de pomana, daca e facut cat de cat bine, nu cum stim noi. sau, ca s afiu mai exact, e pretul la care pleaca si un ural solo de la fabrica. din nou, parerea mea. de nezdruncinat. ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) serios? daca e adevarat,ma bag la un mt 16. roooooock! Fapte nu vorbe. MT16 cu aprindere electronica si demaror, 5 viteze in cutie + marsarier, filtru de ulei extern, eventual motor de 40+ cp. Vali 1600$ + taxe pt un Dnepr MT19 nu sunt 6500 EURO + cat e un Ural Solo. ORicum nici Uralul si nici Niprul nu sunt de solo. UN MT16 cu motor de 40cp nu e cu nimic mai prost ca un Ranger in teren. Editat Iulie 25, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) De pe un forum mai belea ca asta, direct de la sursa:Anul acesta s-au implinit 50 de ani de la primul KMZ K750. S-au strans la fabrica o gramada pentru sarbatorire. Fabrica continua productia, cu modele solo la cam 1600$ si modele cu atas, Dnepr MT16 de la 1800-2000 in functie de cat de "export" trebuie sa fie. Preturile nu depasesc 3000$ la dealeri. Mai sa fie...Ceva modele de pe forumu ala, ai la indemana?Par interesante ca pret. Totusi, sper ca fiind NOI, si noi fiind acum in anul 2008, sa nu mai fie teama de acizitie, aceasta fiind facuta doar de catre pasionati inraiti, si mobrele astea sa te duca unde ai nevoie fara probleme. PS: prea ma baga pretu ala mic la banuieli...ori sunt rapciugi, ori e ca la Dacia, modelu ieftin si rupere apoi la piese si altele.Totusi, Uralu se comercializeaza la muult mai multi bani(m-a luat durerea de cap dupa ce-am sunat la reprezentata intreband de un Ranger ). Editat Iulie 25, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 o "rapciuga" la 2300 $ in magazinul fabricii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 25, 2008 Autor Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) vreau sa vad calitatea. daca exista. ORicum nici Uralul si nici Niprul nu sunt de solo. hahaha, de aia mi-ai dat mie pe ala de 750?? Vali 1600$ + taxe pt un Dnepr MT19 nu sunt 6500 EURO + cat e un Ural Solo. io ce zic. tot asa pleaca si un Solo probabil, dar se aduna cheltuieli mari cu logistica, importatorul, dealerul tva-ul, si tot felul de balarii. mare pacat, la banii astia imi luam de exemplu doua retro ca sa am de rezerva. hahahaha a, sa nu uit. achizitie din afara m.uie, taxe in plus. Editat Iulie 25, 2008 de valicaddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) Pai o tii degeaba pe la munte, aia e calitatea, aceeasi. Adica cu ce suntem obisnuiti, ai grija mergi, nu ai grija incepi si te indignezi. Nu, Uralul e la fel in Rusia, ca sunt preturile unificate. Cred ca iti inchipui ca poti sa cumperi un Nipru nou din Kiev, sa-l aduci in Romania si aici sa-i pui un cadru cu acte sau sa trebaluiesti un pic pe la suportul stang de amortizor. Editat Iulie 25, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 25, 2008 Autor Share Postat Iulie 25, 2008 normal, asta as si face, cadrul cu acte e mai ieftin decat acciza lu' peste si ce o mai fi de plata. totusi, as prefera Ural, insa imi sta in gat sa (mai) dau papica la austrieci. deja dau destul crede-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) o "rapciuga" la 2300 $ in magazinul fabricii. Deci "rapciuga" aia ori e goala pe dinauntru, ori....habar n-am La pret, inseamna putin mai mult decat un Kymco de 50 cmc, care-i un rahat de plastic. In comparatie cu Uralu, e enorm de ieftin, si acu mi-am adus aminte ca din ce-am vb atunci la tel cu cei de la reprezentanta, fara taxe si alte rahaturi, la poarta fabricii modelele costau cu aproximativ 2000 euro mai putin. Iar ce ai pus tu in poza aia, e o bijuterie de motor, la pret de nimic. OK io inteleg ca e pret de fabrica, da tot e ieftin.Merita Daca m-as duce sa iau unu de acolo, cam cat ar duce taxele?Atunci as scapa sa zicem de adaosul distribuitorului. Editat Iulie 25, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) la sf anilor 90 in SUA un Ural 650 cu atas si grup cu diferential planetar nou era aproximativ 3000$. De la 3000$ pana la 11 000$ nu a fost cale lunga, ca americanii au bani in tasca. "Daca m-as duce sa iau unu de acolo, cam cat ar duce taxele?Atunci as scapa sa zicem de adaosul distribuitorului. " E pretul dealerului, sau pretul fabricii. Te duci, il iei cu nr rosii, il aduci si aici iei tot de pe el si pui pe un cadru cu acte. Iti ia 2 zile de munca cu prietenii ca sa transferi totul frumos. Atat. Te costa motocicleta, drumul si pretul unui cadru cu acte in Romania. Editat Iulie 25, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 25, 2008 Autor Share Postat Iulie 25, 2008 Deci "rapciuga" aia ori e goala pe dinauntru, ori....habar n-am La pret, inseamna putin mai mult decat un Kymco de 50 cmc, care-i un rahat de plastic. In comparatie cu Uralu, e enorm de ieftin, si acu mi-am adus aminte ca din ce-am vb atunci la tel cu cei de la reprezentanta, fara taxe si alte rahaturi, la poarta fabricii modelele costau cu aproximativ 2000 euro mai putin. Iar ce ai pus tu in poza aia, e o bijuterie de motor, la pret de nimic. OK io inteleg ca e pret de fabrica, da tot e ieftin.Merita Daca m-as duce sa iau unu de acolo, cam cat ar duce taxele?Atunci as scapa sa zicem de adaosul distribuitorului. la ural nu-ti vinde fabrica tie direct. ci prin retea de dealeri. importatorul castiga, dealerul la fel, ca de aia iti face garantia si restul, transportatorul castiga... si tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) "Daca m-as duce sa iau unu de acolo, cam cat ar duce taxele?Atunci as scapa sa zicem de adaosul distribuitorului. "E pretul dealerului, sau pretul fabricii. Te duci, il iei cu nr rosii, il aduci si aici iei tot de pe el si pui pe un cadru cu acte. Iti ia 2 zile de munca cu prietenii ca sa transferi totul frumos. Atat. Te costa motocicleta, drumul si pretul unui cadru cu acte in Romania. Post util Si o vopsire a cadrului in camp electrostatic, si aia e...nu-i o idee rea Ai vr'o poza cu Nipra solo la 1600 de para? @valicaddy: ma fac pe reteaua lor mafiota cu delaeri si altele...Si asa am pe firma acces sa fac mai multe nebuneli, deci sa mor de nu ma duc acolo ca pers juridica (firma fiind asta cu lenjeriile de pat ) Editat Iulie 25, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) AM dreptate ca poti sa trci granita cu el cu nr rosii chiar daca nu are Euro 3? Ia ziceti ma! Inmatricularea nu mai are loc odata trecuta granita. HAHAHA, ce dracu comanzi un Nipru la fabrica cu seriile tale . Editat Iulie 25, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 25, 2008 Autor Share Postat Iulie 25, 2008 Te duci, il iei cu nr rosii, il aduci Atat.Te costa motocicleta, drumul si pretul unui cadru cu acte in Romania. din pacate ma indoiesc ca e asa de simplu. granita cu ucraina lu' tatuca, statul roman vrea si el.. HAHAHA, ce dracu comanzi un Nipru la fabrica cu seriile tale .sincer, asta ar fi genial, si probabil, nu imposibil. pot sa il comand rosu? am asigurare, itp, numarul e inca in tipla. hai sa mergem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator georgebushyo Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) nu conteaza daca e cu nr. rosii! taxe vamale platesti oricum catre stat! vamuirea propriu-zisa se face la vama din judetul in care ai resedinta sau cel mai apropiat punct vamal din teritoriu(unde platesti efectiv vama!) si stai ca e din afara spatiului U.E... daca-l aduci de la Irbitzc (parca asa se scrie , nu?) numa' bine! Editat Iulie 25, 2008 de georgebushyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 ete na vamuire..il inmatriculezi pe numele unui ucrainiean prieten si apoi viii pe el din tara vecina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 25, 2008 Autor Share Postat Iulie 25, 2008 e, deja se complica, vedeti? ucraineanul prieten, vodca, vama, seriile. de aia lumea merge la magazinul cel mai apropiat si ia de acolo. uneori, teapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator georgebushyo Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) ete na vamuire..il inmatriculezi pe numele unui ucrainiean prieten si apoi viii pe el din tara vecina. de acord! si cand vine marea zi in care trebuie sa-l inscrii pe numele tau, cum faci? ca doar este trecut pe numele acelui ucrainean , nu? deci este trecut la fisc la primaria orasului unde locuieste acel ucrainean! ca sa-l treci pe numele tau si deci la fisc la primarie , va trebui sa obtii acea hartiutza de la primaria/fisc-ul din ucraina... deja ai o problema... asta sa nu mai zic de inscrierea propriu-zisa la R.A.R. ... ... si actele care trebuie sa fie exact cum vor cei de la R.A.R. ... crede-ma , nu merge facuta treaba... cu toate ca e tentanta, la cat e un Ural sau Dnepr in ucraina... si in ce conditie "fizica" este! fatza de taraturile de nipran din Romania... "reconditzionate" cu piese moldovenesti "originale " de la mama lor... cu toate ca fabrica e demolata din 2004 nasoala viata...in ultimul timp in "tara " asta numita ROMMania... Editat Iulie 25, 2008 de georgebushyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 25, 2008 Autor Share Postat Iulie 25, 2008 ba merge, numai ca e complicat. iar pasionatii nu au bani si timp de d-astea din pacate. iar cu fiscul ala, crede-ma ca e cea mai mica problema. dar, sssssstt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Dezgropam un topic vechi...pentru cei interesati de MT16, a aparut unul la vanzare pe bikeshop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) de acord! si cand vine marea zi in care trebuie sa-l inscrii pe numele tau, cum faci? ca doar este trecut pe numele acelui ucrainean , nu? deci este trecut la fisc la primaria orasului unde locuieste acel ucrainean! ca sa-l treci pe numele tau si deci la fisc la primarie , va trebui sa obtii acea hartiutza de la primaria/fisc-ul din ucraina... deja ai o problema... asta sa nu mai zic de inscrierea propriu-zisa la R.A.R. ... ... si actele care trebuie sa fie exact cum vor cei de la R.A.R. ... crede-ma , nu merge facuta treaba... cu toate ca e tentanta, la cat e un Ural sau Dnepr in ucraina... si in ce conditie "fizica" este! fatza de taraturile de nipran din Romania... "reconditzionate" cu piese moldovenesti "originale " de la mama lor... cu toate ca fabrica e demolata din 2004 nasoala viata...in ultimul timp in "tara " asta numita ROMMania... anul trecut am fost cu cineva sa cumpere un mt16 din ucraina mai exact la KIEV -MT 16- 2800 de dolari varianta simpla,erau si variante mult mai scumpe dar omul nu se incadra in sumele respective.. -cele pt.export erau mult mai scumpe dar se vedea si diferenta la ele. -drumul cu toate cheltuielile la costat in jur de 500 de dolari. -motociclete a fost desfacauta bucati ca sa evitam vama care costa pe vremea aia 900 de dolari,motocicleta a fost adusa in tara in mai multe ture si ansamblata la noi. -de la mine pina la KIEV -700 de km dus si 700 km intors sa fiu sincer am vindut mt16 care aratau mai bine ca asta noua la sume mult mai mici chiar daca aveau in jur de 6000-9000 de km. -pe astea noi.. mai ales ultimele care sau mai facute am vazut numai suduri neterminate..vopsea aplicata direct pe tabla fara grunt sau alte vopsele care se aplica inainte celei finale, tabla subtire ca de conserva..brocuri de la sudura peste tot lasate acolo ca amintire..multe suruburi nestrinse..multe suruburi puse aiurea cu filet normal nu cum e pe original cu filet mai mic..etc...la pornite curgea ulei peste tot..a trebuit sa schimbat garnituri si sa siliconam moto de noua sa nu curga ca din streasina uleiul din ea..sa nu mai zic ca am gasit piulitele de la biele fara sigurante si alte nebuni... -am mai adus de dincolo si mt11 noi care au fost desfacute bucati si facute calumea ca nu se puteau lasa in starea aia, rugineau in 2 ani daca nu se aplica grunt,spritchit si vopsea finala. -pt.amatori de mt16,mt12,k750 facute in stare impecabila le pot face le comanda. preturi de la 1000-2000 de euro in functie de ce vrea clientul. Editat Februarie 9, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.