Sari la conținut

Comparatie Intre Monocilindru Si Bicilindru...


stanalexro
 Share

Postări Recomandate

Un sfat va rog...vreau sa imi cumpar o motocicleta dupa ce o vand pe a mea...dar imi trebuie sfaturi...ce sa aleg...un monocilindru sau bicilindru...o comparatie intre TRANSALP XL650 si un SUZUKI DR 800 S BIG...care ii mai bun si datele tehnice exacte la fiecare sa imi fac si eu o parere inainte sa imi cumpar...as vrea sa plec dupa ea in Germania la inceputul lunii Aprilie asa ca va rog ajutati-ma... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vrei sa faci cu ea! Eu as alege TransAlp, asta vreau si eu sa-mi cumpar, cand o sa am bani.

DR BIG este o super motocicleta, ce inaltime ai? Ai condus DR-ul? Sigur nu vrei DL 650 V-Strom ? Asta da.

E superioara la clasa ei fata de BMW F650, TransAlp, Pegaso etc.

 

 

Model: Honda XL 650 V Transalp

Year: 2001

Category: Enduro / offroad

Rating: 74.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 647.00 ccm

Engine type: V2

Stroke: 4

Power: 55.00 HP (40.1 kW)) @ 7500 RPM

Torque: 56.00 Nm (5.7 kgf-m or 41.3 ft.lbs) @ 5500 RPM

Bore x stroke: 79.0 x 66.0 mm

Fuel system: Carburettor

Valves per cylinder: 3

Gearbox: 5-speed

Transmission type

final drive: Chain

Physical measures

Dry weight: 191.0 kg

Seat height: 840 mm If adjustable, lowest setting.

Wheelbase: 1,501 mm

Chassis and dimensions

Front suspension travel: 200 mm

Rear suspension travel: 172 mm

Front tyre dimensions: 90/90-21

Rear tyre dimensions: 120/90-17

Front brakes: Dual disc

Front brakes diameter: 256 mm

Rear brakes: Single disc

Rear brakes diameter: 240 mm

Speed and acceleration

Top speed: 175.0 km/h

Power/weight ratio: 0.2880 HP/kg

Other specifications

Fuel capacity: 19.00 litres

 

 

Model: Suzuki DR 800 S

Year: 1997

Category: Enduro / offroad

Rating: 73.2 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 779.00 ccm

Engine type: Single cylinder

Stroke: 4

Power: 50.00 HP (36.5 kW))

Torque: 59.00 Nm (6.0 kgf-m or 43.5 ft.lbs)

Gearbox: 5-speed

Transmission type

final drive: Chain

Physical measures

Dry weight: 201.0 kg

Seat height: 890 mm If adjustable, lowest setting.

Chassis and dimensions

Front brakes: Single disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Power/weight ratio: 0.2488 HP/kg

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un contabil ti-ar spune:

Ia, mai baiete, bicilindru ca iei 2 cil. la acelasi pret de-un monocilindru.

 

Un amic bine intentionat ti-ar spune exact ca si Madalin:

Depinde ce vrei sa faci cu ea.

 

Deci, ce vrei sa faci cu ea ?

-Pe unde : urban, extraurban, off-road

-Touring?

-Ce experienta ai? Probabil putina la 19 ani.

-Ce gabarit ai?

-Ce motoare au prietenii tai?

-Unde vrei sa-i faci intretinerea? Ce service / amik mecanik ai in apropriere/incredere?

 

Altfel, batem campii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vrei sa faci cu ea! Eu as alege TransAlp, asta vreau si eu sa-mi cumpar, cand o sa am bani.

DR BIG este o super motocicleta, ce inaltime ai? Ai condus DR-ul? Sigur nu vrei DL 650 V-Strom ? Asta da.

E superioara la clasa ei fata de BMW F650, TransAlp, Pegaso etc.

Mie imi trebuie pentru un drum zilnic aproape de 17km care pe zi ce trece tot mai praf ii...in vara trupa mea de prieteni vrem sa facem un drum in tara de 2000km...eu am 1,82inaltime...nu am condus DR-ul...am urcat pe un Pegaso de 650...am condus un Savage de 650 care ii chopper...deci eu vreau sa imi cumpar o motocicleta pe care sa urc eu si prietena mea si sa pun si bagaje fara ca ea sa simta atata greutate...sa se intinda la drum la fel ca si cu o singura persoana pe ea...

 

Un contabil ti-ar spune:

Ia, mai baiete, bicilindru ca iei 2 cil. la acelasi pret de-un monocilindru.

 

Un amic bine intentionat ti-ar spune exact ca si Madalin:

Depinde ce vrei sa faci cu ea.

 

Deci, ce vrei sa faci cu ea ?

-Pe unde : urban, extraurban, off-road

-Touring?

-Ce experienta ai? Probabil putina la 19 ani.

-Ce gabarit ai?

-Ce motoare au prietenii tai?

-Unde vrei sa-i faci intretinerea? Ce service / amik mecanik ai in apropriere/incredere?

 

Altfel, batem campii.

viitoarea motocicleta vreau sa o folosesc ca si celelalte...urban,extraurban...off-road,nu imi place sa imi bat joc de ea...am ceva experienta...de la 15ani sunt calare...am avut o Honda CR50 si acuma un Fantic pe care incerc sa il vand...am undeva catre 90kile si 1,82 inaltime...tovarasul meu de drum are un Moto Guzzi V35 ii,varumiu si-a cumparat un Savage 650...si restu-Honda Shadow 750...Marauder 800...adik un endurist printre choppere...intretinerea o voi face la atelierul unui prieten care ii mecanic si le are super bine cu astea si am incredere sa ii las si masina lu tata pe mana lui :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cunosc dr big dar despre transalp am nu mai cuvinte de lauda f buna motocicleta pt drumuri lungi si se manevreaza f bine si prin oras (dr nu il vad bine ca e f greu)ce sa mai zic am vz italieni pe transalp la sapanta in maramures.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa facem o polemica pe tema asta, ma refer doar la persoana mea.

Am avut Aprilia Pegaso si BMW F650 ST , aceiasi Marie cu alta palarie.

In grupul de prieteni cu care merg motoare cu 1, 2 si 4 cilindrii , injectie - carburatie etc. (poza)

Eu am fost si sunt indragostit de F650 ST-GS nu conteaza, imi place.

Dar cand vine vorba de touring, si cand spun asta nu 17 km , ci ture de 500-700 km pe zi, se schimba datele problemei.

Monocilindru e super dar se poate si mai bine adica bicilindru.

Dupa un drum de 500 km se simte, nu esti foarte obosit, dar nici nu poti ignora vibratiile.

SYBO zice BMW F650 , da dar modelul pe injectie , dupa 2000 ar fi super.

E diferenta de la cer la pamant intre ele. Eu am mers cu ambele si nu se compara.

 

viitoarea motocicleta vreau sa o folosesc ca si celelalte...urban,extraurban...off-road,nu imi place sa imi bat joc de ea...am ceva experienta...

 

Daca o sa fie si off-road o alegere buna ar fi BMW, e mai usoara, si asta conteaza mult.

 

Ai spus ca nu ai condus DR-ul, dar macar ai stat langa una? sa vezi ce mare e??? asta e un avantaj la drum dar in oras si off-road.... nu prea cred. Pegaso e un "pui" pe langa DR.

post-1730-1174650745_thumb.jpg

Editat de Madalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp e mult mai buna pentru inatimea ta. Eu am mers cu amandoua si sincer amndoua imi plac Dar DR Big e prea inalt pentru tine si se vrea mai ofroad(prea mare pentru asa ceva dupa mine), iar pentru ture in afara orasului, cu insotitor si bagaje Transalp e parfum.

Nu-ti lua Transalp mai mare de 1998. El se face de prin 90 si l-au tot imbunatatit, mai ales la frane. Dupa 98 are frane pe 2 discuri in fata si disc pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp e mult mai buna pentru inatimea ta. Eu am mers cu amandoua si sincer amndoua imi plac Dar DR Big e prea inalt pentru tine si se vrea mai ofroad(prea mare pentru asa ceva dupa mine), iar pentru ture in afara orasului, cu insotitor si bagaje Transalp e parfum.

Nu-ti lua Transalp mai mare de 1998. El se face de prin 90 si l-au tot imbunatatit, mai ales la frane. Dupa 98 are frane pe 2 discuri in fata si disc pe spate.

Faza este urmatoarea...Transalpu e putin mai scump ca si DR-ul...pentru Transalp stiu sigur ca o sa gasesc piese ca m-am interesat de asta...dar pentru BIG se mai fabrica piese avand in vedere ca el nu se mai fabrica de prin 99?...Eu is convins pe un Transalp...mai multi prieteni cu mono si bicilindru mi-au spus ca este cel mai bun pentru drumuri lungi...dar la faza de piese,o sa imi trebuiasca cate 2din fiecare...deci,totusi care? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90 kg, prietena si bagaj la ture mai lungi?

Ii bun si transalpul(relativ), insa mai buna ar fi o Africa Twin pt asa ceva sau echivalentele ei.Transalpul merge bine la ture solo, insa in 2+bagaj ai sa-l simti ca "oboseste".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90 kg, prietena si bagaj la ture mai lungi?

Ii bun si transalpul(relativ), insa mai buna ar fi o Africa Twin pt asa ceva sau echivalentele ei.Transalpul merge bine la ture solo, insa in 2+bagaj ai sa-l simti ca "oboseste".

Bun hey...si eu is de acord cu tine...dar Africa Twinu inceput de undeva de la 2500 Euro si anu ii cam mic....si piese crezi ca se mai gasesc la el?De cand nu se mai fabrica Africa Twinu...in schimb Transalpu se fabrica si acuma ii noul model din 2007...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare la adresa celor experimentati,ca va cer voua ajutorul...conteaza in mod deosebit anul si kilometrii la cumparare?am gasit Transalp-uri si Big-uri la preturi ok,dar kilometrii si anu la Transalp sunt putini cam multi...un sfat vreau pentru asa ceva...la cumparare ce sa imi duc cu mine?m-ar ajuta un compresiometru sau l-as duce pe degeaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...