ariman11 Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 (editat) salutare, de ceva vreme motorul imi face figuri, in ce sens, carbul nu mai mere cum trebuie pentru ca la pornire sunt nevoit sa o alimentez cu o seringa prin orificiul cablului de acceleratie, la mine nu mai merge faza cu 3-4 pedale in gol de mult, ii bag bz cu seringa si apoi 2 pedale si merge in mers nu are nimic, face faza doar la pornire, dar daca merg cu ea mai mult si fac pauze mici iar nu mai are nimc am incercat mai multe variante, curatat carburator, desfundat, suflat cu pompa , inca mai am rabdare cu ea, de la ce poate fi?? nivelul de bz in carb?? Editat Martie 23, 2007 de ariman11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 salutare, de ceva vreme motorul imi face figuri, in ce sens, carbul nu mai mere cum trebuie pentru ca la pornire sunt nevoit sa o alimentez cu o seringa prin orificiul cablului de acceleratie, la mine nu mai merge faza cu 3-4 pedale in gol de mult, ii bag bz cu seringa si apoi 2 pedale si merge in mers nu are nimic, face faza doar la pornire, dar daca merg cu ea mai mult si fac pauze mici iar nu mai are nimc am incercat mai multe variante, curatat carburator, desfundat, suflat cu pompa , inca mai am rabdare cu ea, de la ce poate fi?? nivelul de bz in carb?? daca ai Jawa 638 TS atunci carburatorul e Jikov 2928CE:jiclor principal 92,ralanti 40,starter 72,ac dozaj la a doua crestatura de sus,surub aer ralanti insurubat complet si desurubat cam o jumatate de tura[o tura in rodaj].nivelul in camera de nivel constant trebuie sa fie cam cu 11-12 mm mai jos de marginea cuvei.daca toate corespund si carburatorul e curat[nu are canale infundate etc.] poti sa te gandesti si la o segmentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariman11 Postat Martie 23, 2007 Autor Share Postat Martie 23, 2007 (editat) daca ai Jawa 638 TS atunci carburatorul e Jikov 2928CE:jiclor principal 92,ralanti 40,starter 72,ac dozaj la a doua crestatura de sus,surub aer ralanti insurubat complet si desurubat cam o jumatate de tura[o tura in rodaj].nivelul in camera de nivel constant trebuie sa fie cam cu 11-12 mm mai jos de marginea cuvei.daca toate corespund si carburatorul e curat[nu are canale infundate etc.] poti sa te gandesti si la o segmentare. intradevar e vorba de jawa 638, o sa verific, sper sa fie din carb, motorul a fost segmentat anul trecut si nu am mers tare cu el, am avut grija in rodaj ms mult ps: ma gandesc ca nu poate fi din jiclere, pentru ca ea merge fain, doar nu se alimenteaza la pornire in concluzie trebiue desfacut carburatorul si vazut nivelul Editat Martie 23, 2007 de ariman11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b05tan Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 (editat) Am o intrebare, probabil cam off-topic: carburatorul Jikov de pe Jawa merge cumva pe Ij (IZH) jupiter? Au aceeasi capacitate cilindrica 350cc, 2 cilindri. Poate exista doar o diferenta intre diametrele admisiei si cea de pe carburator. Ma intrebam daca a testat cineva. Editat Martie 23, 2007 de b05tan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 Am o intrebare, probabil cam off-topic: carburatorul Jikov de pe Jawa merge cumva pe Ij (IZH) jupiter? Au aceeasi capacitate cilindrica 350cc, 2 cilindri. Poate exista doar o diferenta intre diametrele admisiei si cea de pe carburator. Ma intrebam daca a testat cineva. merge insa prinderile sunt diferite si trebuie sa faci mici modificari.insa cu Jikov o sa scada consumul sigur,chiar daca cu costul unei mici pierderi de putere.depinde ce urmaresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.