alectronic Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 ÎNTREBARE: am desfăcut toba de Mobra 50S pentru a o re-croma și curăța etc. - și spre surprinderea mea - am descoperit că-i cam goală, ca să nu zic complet goală - AȘA E EA NORMAL?!?Într-adevăr are o piesă cu 4 tuburi la capătul cu șurubul dar nimic pe ea, gen ață de azbest sau panglică ceva - orice, așadar, cum iese o tobă de Mobră -din fabrică- , stie cineva? vreau s-o refac calumea și pe a mea, aștept orice sfat, mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 ÎNTREBARE: am desfăcut toba de Mobra 50S pentru a o re-croma și poponeataăța etc. - și spre surprinderea mea - am descoperit că-i cam goală, ca să nu zic complet goală - AȘA E EA NORMAL?!? Într-adevăr are o piesă cu 4 tuburi la capătul cu șurubul dar nimic pe ea, gen ață de azbest sau panglică ceva - orice, așadar, cum iese o tobă de Mobră -din fabrică- , stie cineva? vreau s-o refac calumea și pe a mea, aștept orice sfat, mulțumesc! Da e goala din fabrica. Are piesa aia formata din cele 4 tuburi pt reducerea zgomotului. E goala ca orice toba a motoarelor in 2 timpi avand un rol important in puterea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu voshod Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 » Post actualizat in 26 Jun 2015 19:08 sau macar as putea sa pun altfel de cilindru cu piston de la ce s-ar potrivi? am inteles pe forum ca honda dio ar fi asemanatoare Salut! Am un cilindru in stare buna de hoinar,pun niste poze are niste urme pe el, dar eu zic e bun. Daca te intereseaza spune-mi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) Da e goala din fabrica. Are piesa aia formata din cele 4 tuburi pt reducerea zgomotului. E goala ca orice toba a motoarelor in 2 timpi avand un rol important in puterea motorului. Toma Necredinciosu': ...deci garniturile astea despre care scrie în poza de mai jos sunt de fapt niște garnituri și atâta tot?!? ... chiar nu e nimic de amortizare a sunetului cev?A? (din nou - habar nu am, întreb) http://s1217.photobucket.com/user/marczello_b/media/Manual%20de%20utilizare%20Mobra%2050%20Super/PAG48.jpg.html?sort=3&o=11 Editat Iulie 2, 2015 de alectronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Toma Necredinciosu': ...deci garniturile astea despre care scrie în poza de mai jos sunt de fapt niște garnituri și atâta tot?!? ... chiar nu e nimic de amortizare a sunetului cev?A? (din nou - habar nu am, întreb)http://s1217.photobucket.com/user/marczello_b/media/Manual de utilizare Mobra 50 Super/PAG48.jpg.html?sort=3&o=11 Tevile alea 4 au niste lame care directioneaza gazele astfel incat sa reduca zgomotul. Aceste lame sunt indoite inspre interiorul tevii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Ok, zic merci de informații, o asamblez și o pun la loc pe motor așa cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Salut! As avea nevoie de condensator pentru aprindere electroprecizia. Imi puteti spune, va rog, ce condesator sa caut? Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Încearcă unul care vine la alternatorul de Dacia, ala pare mai scurt și poate se potrivește în locașul de la aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Costy Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Salut! Am un cilindru in stare buna de hoinar,pun niste poze are niste urme pe el, dar eu zic e bun. Daca te intereseaza spune-mi. un pret pentru piston? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 (editat) Un an de munca, iata ce a iesit : Si locul unde salasluieste : Se poate admira la Boogie Rock Bar ! Editat Iulie 18, 2015 de Zenklawa Garage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Un an de munca, iata ce a iesit : 11194526_10202626865353364_2229036722265115021_o.jpg Un an poate printre picaturi, a iesit foarte frumoasa dar nu respecta culorile originale ma refer la amortizoare si capace plus niscaiva liniute de contur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 La mine cadrul și cricul au fost în aceiași culoare cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 Un an poate printre picaturi, a iesit foarte frumoasa dar nu respecta culorile originale ma refer la amortizoare si capace plus niscaiva liniute de contur. Avem in vedere ca pe viitor sa corectam si aceste ultime detalii! Multumim pentru criticile constructive! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosty30 Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 (editat) buna ziua am si eu o nelamurire poate ma poate ajuta cineva cu un motor de hoinar am reconditionate pina acum citeva motoare de mobra si nu am avut niciodata probleme dar asta de hoinar imi da de furca nu reusesc sa il pornesc dau la pedala face brrr si se opreste nu vrea sa se accelereze sub nici o forma l-am invirtit si cu bormasina tot nu vrea scoate fum doar cit il invirt dupa aia pauza schimbat tot la el platini noi,condensator nou carburator nou segmenti si piston nou cilindru ok bujie noua ma poate ajuta cineva?? bobina noua de dacia fise noi aha si in putinul timp cit face brr se aude un sunet metalic ca si cum ar roade ceva fier pe fier ca un hasait multumesc Editat Iulie 27, 2015 de kosty30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Trage aer fals pe undeva. Pot fi semeringurile la ambielaj sa traga aer pe acolo, in felul acesta nu mai face vid suficient sa traga amestec catre cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosty30 Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) nu mai stiu rulmentii si semeringurile sunt noi puse cum as putea afla daca trage aer fals si pe unde? Editat Iulie 28, 2015 de kosty30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Scoate filtrul de aer si pune palma la carburator pe unde trage aer. Dand la pedala va trebui sa simti la mana un vacuum destu de mare si sa ti se umezeasca mana de benzina. De obicei sa strica semeringul de pe partea cu magnetoul, semeringul celalalt fiind in baia de ulei a cutiei. Mai verifica si carburatorul, acul de dozaj, jiglorul principal, si tre sa ii dai de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosty30 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 semeringuri schimbate noi daca pun mina la carb umezeste problema ca a pornit si sa accelerat citeva secunde doar cit am tinut obturat carbu oare sa fie de la carb sau prinde aer fals p undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Problema e de reglaj carburator. Mai ridica acul de dozaj o liniuta si incearca sa o pornesti cu filtrul de aer montat pe carburator( are si el rolul lui) . Shoc nu are? » Post actualizat in 31 Jul 2015 19:17 Surubul de reglat aerul pt relanti il insurubezi de tot apoi il desfaci 2,5 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 (editat) Astăzi am prins o Mobră în trafic,avea semnalizări funcționale,și șofer cu șlapi.Omu schimba tacticos vitezele..tzac..tzac.cu călcâiul.Mi-a plăcut! Editat August 4, 2015 de pinnochio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobreanu Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 (editat) Am si eu nevoie de burdufuri in stare buna pentru telescoape fata, si un cot de esapament pentru s50. Deasemenea cu inmatricularea? Se poate face si pe primarie? S-ar putea incadra ca vehicul istoric? Editat August 5, 2015 de dobreanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Pe primarie am vazut multe inmatriculate. Treaba cu vehicul istoric nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosty30 Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Problema e de reglaj carburator. Mai ridica acul de dozaj o liniuta si incearca sa o pornesti cu filtrul de aer montat pe carburator( are si el rolul lui) . Shoc nu are? » Post actualizat in 31 Jul 2015 19:17 Surubul de reglat aerul pt relanti il insurubezi de tot apoi il desfaci 2,5 ture nu are sok o sa mai incerc sa vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halalaie_ovari_norbert Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Se poate incadra si ca vehicul istoric. Eu mi-am atestat mobra. Intrii pe retromobil.ro, completezi ce scrie acolo, faci poze, etc ... Despre inscrieri ...eu mi-am inscris-o la primarie cand au aparut numerele galbene, asta era la incepu cand pur si simplu am dus vechiul talon pe baza caruia am primit unul nou si numarul. ( acum cred ca trebuie umblat pe la rar...dar ca si capacitate se incadreaza fara probleme) Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu96 Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 ca sa inscrius hoinar'ul pe primarie cu numere galbene trebuie sa fac la mobra itp, asigurare? Adica daca te opreste politia iti cere actele precizate mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.