Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

ÎNTREBARE: am desfăcut toba de Mobra 50S pentru a o re-croma și curăța etc. - și spre surprinderea mea - am descoperit că-i cam goală, ca să nu zic complet goală - AȘA E EA NORMAL?!?

Într-adevăr are o piesă cu 4 tuburi la capătul cu șurubul dar nimic pe ea, gen ață de azbest sau panglică ceva - orice, așadar, cum iese o tobă de Mobră -din fabrică- , stie cineva? vreau s-o refac calumea și pe a mea,

 

aștept orice sfat, mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ÎNTREBARE: am desfăcut toba de Mobra 50S pentru a o re-croma și poponeataăța etc. - și spre surprinderea mea - am descoperit că-i cam goală, ca să nu zic complet goală - AȘA E EA NORMAL?!?

Într-adevăr are o piesă cu 4 tuburi la capătul cu șurubul dar nimic pe ea, gen ață de azbest sau panglică ceva - orice, așadar, cum iese o tobă de Mobră -din fabrică- , stie cineva? vreau s-o refac calumea și pe a mea,

 

aștept orice sfat, mulțumesc!

Da e goala din fabrica. Are piesa aia formata din cele 4 tuburi pt reducerea zgomotului. E goala ca orice toba a motoarelor in 2 timpi avand un rol important in puterea motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 26 Jun 2015 19:08

 

sau macar as putea sa pun altfel de cilindru cu piston de la ce s-ar potrivi? am inteles pe forum ca honda dio ar fi asemanatoare

Salut! Am un cilindru in stare buna de hoinar,pun niste poze are niste urme pe el, dar eu zic e bun. Daca te intereseaza spune-mi.

post-35736-0-55430300-1435864799_thumb.jpg

post-35736-0-32368800-1435864817_thumb.jpg

post-35736-0-23465800-1435864828_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e goala din fabrica. Are piesa aia formata din cele 4 tuburi pt reducerea zgomotului. E goala ca orice toba a motoarelor in 2 timpi avand un rol important in puterea motorului.

 

Toma Necredinciosu': ...deci garniturile astea despre care scrie în poza de mai jos sunt de fapt niște garnituri și atâta tot?!? ... chiar nu e nimic de amortizare a sunetului cev?A?

 

(din nou - habar nu am, întreb)

 

http://s1217.photobucket.com/user/marczello_b/media/Manual%20de%20utilizare%20Mobra%2050%20Super/PAG48.jpg.html?sort=3&o=11

Editat de alectronic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Toma Necredinciosu': ...deci garniturile astea despre care scrie în poza de mai jos sunt de fapt niște garnituri și atâta tot?!? ... chiar nu e nimic de amortizare a sunetului cev?A?

(din nou - habar nu am, întreb)http://s1217.photobucket.com/user/marczello_b/media/Manual de utilizare Mobra 50 Super/PAG48.jpg.html?sort=3&o=11

Tevile alea 4 au niste lame care directioneaza gazele astfel incat sa reduca zgomotul. Aceste lame sunt indoite inspre interiorul tevii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator Zenklawa Garage

Un an poate printre picaturi, a iesit foarte frumoasa dar nu respecta culorile originale ma refer la amortizoare si capace plus niscaiva liniute de contur.

Avem in vedere ca pe viitor sa corectam si aceste ultime detalii!

 

Multumim pentru criticile constructive!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua am si eu o nelamurire poate ma poate ajuta cineva cu un motor de hoinar am reconditionate pina acum citeva motoare de mobra si nu am avut niciodata probleme dar asta de hoinar imi da de furca nu reusesc sa il pornesc dau la pedala face brrr si se opreste nu vrea sa se accelereze sub nici o forma l-am invirtit si cu bormasina tot nu vrea scoate fum doar cit il invirt dupa aia pauza schimbat tot la el platini noi,condensator nou carburator nou segmenti si piston nou cilindru ok bujie noua ma poate ajuta cineva?? bobina noua de dacia fise noi aha si in putinul timp cit face brr se aude un sunet metalic ca si cum ar roade ceva fier pe fier ca un hasait multumesc

Editat de kosty30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate filtrul de aer si pune palma la carburator pe unde trage aer. Dand la pedala va trebui sa simti la mana un vacuum destu de mare si sa ti se umezeasca mana de benzina. De obicei sa strica semeringul de pe partea cu magnetoul, semeringul celalalt fiind in baia de ulei a cutiei. Mai verifica si carburatorul, acul de dozaj, jiglorul principal, si tre sa ii dai de capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e de reglaj carburator. Mai ridica acul de dozaj o liniuta si incearca sa o pornesti cu filtrul de aer montat pe carburator( are si el rolul lui) . Shoc nu are?

» Post actualizat in 31 Jul 2015 19:17

Surubul de reglat aerul pt relanti il insurubezi de tot apoi il desfaci 2,5 ture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astăzi am prins o Mobră în trafic,avea semnalizări funcționale,și șofer cu șlapi.Omu schimba tacticos vitezele..tzac..tzac.cu călcâiul.Mi-a plăcut!

post-86931-0-96195900-1438717966_thumb.jpg

Editat de pinnochio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de burdufuri in stare buna pentru telescoape fata, si un cot de esapament :) pentru s50. Deasemenea cu inmatricularea? Se poate face si pe primarie? S-ar putea incadra ca vehicul istoric?

Editat de dobreanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e de reglaj carburator. Mai ridica acul de dozaj o liniuta si incearca sa o pornesti cu filtrul de aer montat pe carburator( are si el rolul lui) . Shoc nu are?

» Post actualizat in 31 Jul 2015 19:17

Surubul de reglat aerul pt relanti il insurubezi de tot apoi il desfaci 2,5 ture

nu are sok o sa mai incerc sa vad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate incadra si ca vehicul istoric. Eu mi-am atestat mobra. Intrii pe retromobil.ro, completezi ce scrie acolo, faci poze, etc ... Despre inscrieri ...eu mi-am inscris-o la primarie cand au aparut numerele galbene, asta era la incepu cand pur si simplu am dus vechiul talon pe baza caruia am primit unul nou si numarul. ( acum cred ca trebuie umblat pe la rar...dar ca si capacitate se incadreaza fara probleme) Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...