Fishy86 Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Eu mai am vreo 150ml din litrul de cromofag si pot sa zic ca is pe terminatelea cu curatatu suprafetelor vopsite .Mi-o mar ramas ici colo pete de vopsea care maine am sa le finalizez ..incetisor o sa iasa bine si frumos sa speram ! iata si ceva poze de azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Mare mobrista e ... Poze noi si cu motoreta mea. As pune si eu una daca gasesc.Teoretic ar porni motoreta mult mai usor cu bujie de 2 TIMPI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Problema mea este pornirea.Cand e rece motorul incluziv cu socul apasat motoreta porneste la prima pedala dar dupa ce se supra incalzeste nu mai o pot porni la pedala.De acea caut o bujie de 2T.Ma poate ajuta cineva? evident platesc.Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Problema mea este pornirea.Cand e rece motorul incluziv cu socul apasat motoreta porneste la prima pedala dar dupa ce se supra incalzeste nu mai o pot porni la pedala.De acea caut o bujie de 2T.Ma poate ajuta cineva? evident platesc.Numai bine. Hopa...se pare ca cineva numai are compresie Adi tata...nu e din bujie,la mobra ii poti pune si bujie incandescenta si tot mere (gluma) Numai ai compresie....fa rost de un set nou de segmenti,ii pui si sa vezi ca porneste la prima. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 cat ulei trebe pus la 1 l de benzina la mobra ca eu am impresia ca ii pun cam mult ca scoate fum ca o fumigena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Salut Mihai.La mine nu se pune problema compresiei.Am segmenti NOI , cilindru f bun nu este nici largit nici zgariat , piston aproape nou.In 2 persoane io si fata de mai sus trage motoreta cu a 4 a la maxim si nu da nici un semn ca nu ar putea.Compresia e 99 % asa cum trebuie sa fie.Deci exclud compresia.Sar putea sa fie din platina.Am cumparat tocmai una 9 azi.Nu intrebati cat a fost (nu conteaza) As vrea sa va intreb ceva.Daca da scanteie intre contactele platinii e defect condensatorul ? sau e mare deschiderea? Numai bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 care e viteza maxima cu care ati mers cu mobra ca a mea nu vrea sa sara de 50 nici de-a naibii si mor de ciuda cand stiu ca e noua dar nerulata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Salut Mihai.La mine nu se pune problema compresiei.Am segmenti NOI , cilindru f bun nu este nici largit nici zgariat , piston aproape nou.In 2 persoane io si fata de mai sus trage motoreta cu a 4 a la maxim si nu da nici un semn ca nu ar putea.Compresia e 99 % asa cum trebuie sa fie.Deci exclud compresia.Sar putea sa fie din platina.Am cumparat tocmai una 9 azi.Nu intrebati cat a fost (nu conteaza) As vrea sa va intreb ceva.Daca da scanteie intre contactele platinii e defect condensatorul ? sau e mare deschiderea? Numai bine tuturor! Nu,nu,nu,daca face scanteie intre contactele ruptorului este perfect normal! Ca dovada a trecerii curentului dintr-un contact in altul. Bun...Distanta intre contactele ruptorulu trebe sa fie de 0,3mmiar avansul la aprindere de 1mm inaintea P.M.S. Carburatia:vezi ca nu fie amestecul aer+carburant prea sarac,sau nivelul din camera de nivel constant prea mic. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) Ieri am fost cu Rock_angel sa vedem o mobra....Pare draguta, si destul de ok, dupa cateva mii de km, motor neumblat in el, dar stata ceva in ploaie, si nepornita de 20 de ani... Inca pastreaza liniile clasice pe ea, abtipildele cu mobra, si motorul pare ca are singura buba ambielajul ruginit si blocat(in rest, toata e originala, cumparata de noua, folosita putin)...Daca o luam, poze step by step cu ghidusiile, pt ca tablaria va veni la mine sa o fac frumoasa si sa pun motorul pe ea iar motorul acela va fi pus pe un mini chopper Finally e prima mobra cu acte si proprietar dornic sa ma ajute, de care dau.... Editat Mai 25, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 imi raspunde careva si mie la intrebari??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 imi raspunde careva si mie la intrebari??? Dupa cate tin eu minte,la Hoinar raportul era 1:25 si cred ca si la Mobra trebuie sa fie la fel. Trebuie sa mearga mai mult;poate nu e reglat ceva. Nu ar trebui sa dea scanteie intre plati,deoarce in acest fel se ard,iar scanteia la bujie este mai slaba.Rolul condensatorului este de a evita producerea scanteilor intre platine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Dupa cate tin eu minte,la Hoinar raportul era 1:25 si cred ca si la Mobra trebuie sa fie la fel.Trebuie sa mearga mai mult;poate nu e reglat ceva. Nu ar trebui sa dea scanteie intre plati,deoarce in acest fel se ard,iar scanteia la bujie este mai slaba.Rolul condensatorului este de a evita producerea scanteilor intre platine. Despre ce raport e vorba? Negativ man.....nu cred ca exista mobra care sa nu faca scanteie intre contactele platinate ale ruptorului! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 va anunt ca mai am ceva piese de mobra pt doritori. PM cine vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Prieteni totusi... ? E normal? sau NU? sa faca scanteie intre contactele platinii? Mie imi face.Sa schimb sau NU ? condensatorul... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Azi desfac cutia de viteze ca necesita inlocuirea unei piese si dupa ce pun totu la loc .. ce fel de ulei sa pun in ea? apropo ! M-am decis o so vopsesc gri scaun custom made nu asa lung ca cel originala si poate poate pun si alta aripa spate da asta inca nui sigur. asa arata acuma (mai necesita curatarea tablei in totalitate , da mai am timp ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 asta e asamblarea preliminara banuiesc ca sa vezi cum vine totul pe ea. si dupa aceea o dezmembrezi iar si o vopsesti calumea, no??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Mo batut dumnezo bag ceava in ea de cutie de viteze . a venit fostu proprietar sa ma ajute sa schimb ceva in cutia de viteze.. si pe cand sa ma uit ce face.. so rupt roata aia mare dintata de la ambreaj are careva dintre voi una in plus? de vanzare normal... ca fara aia nu pot sa fac nimika.. PLUS ca tot nu am reusit sa schimb ce trebuia pe acolo atasez cateva poze .. sa vedeti ce am lucrat azi de imi vine sa ma impusc Partea cu asamblatul.. am pus toate la loc sa vad de imi mai lipseste ceva ca e o harababura in garaj la mine si imi era frica sa nu cumva dupa vopsire sa imi mai lipseasca suruburi sau alte piese si... atunci o so zgariu chinuindu-ma cu mai stiu eu ce scule ciudate spuneti voi cum sa schimb minunatia aia de piesa ... ca eu nu am mai facut de astea asa ca nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Despre ce raport e vorba?Negativ man.....nu cred ca exista mobra care sa nu faca scanteie intre contactele platinate ale ruptorului! Numai bine! Este vorba de raportul ulei-benzina. Daca toate(?) fac scanteie intre platine,nu inseamna ca asa trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Mo batut dumnezo bag ceava in ea de cutie de viteze . a venit fostu proprietar sa ma ajute sa schimb ceva in cutia de viteze.. si pe cand sa ma uit ce face.. so rupt roata aia mare dintata de la ambreaj are careva dintre voi una in plus? de vanzare normal... ca fara aia nu pot sa fac nimika.. PLUS ca tot nu am reusit sa schimb ce trebuia pe acolo atasez cateva poze .. sa vedeti ce am lucrat azi de imi vine sa ma impuscPartea cu asamblatul.. am pus toate la loc sa vad de imi mai lipseste ceva ca e o harababura in garaj la mine si imi era frica sa nu cumva dupa vopsire sa imi mai lipseasca suruburi sau alte piese si... atunci o so zgariu chinuindu-ma cu mai stiu eu ce scule ciudate spuneti voi cum sa schimb minunatia aia de piesa ... ca eu nu am mai facut de astea asa ca nu stiu Cand mai vine sa te ajute fostul proprietar ascunde ciocanul. Pentru a schimba piesa trebuie sa desfaci tot motorul ca are o siguranta in interior. La Mobra nu se desface separat cutia decat intreg motorul nu ai ajuns decat la partea cu arcurile cutia se afla in interior. Spor la munca Cand mai vine sa te ajute fostul proprietar ascunde ciocanul. Pentru a schimba piesa trebuie sa desfaci tot motorul ca are o siguranta in interior. La Mobra nu se desface separat cutia decat intreg motorul nu ai ajuns decat la partea cu arcurile cutia se afla in interior.Spor la munca Am uitat minunatia aia de piesa nu se poate schimba fara sa desfaci motorul ca are in interior o multime de bile care se imprastie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Cand mai vine sa te ajute fostul proprietar ascunde ciocanul. Pentru a schimba piesa trebuie sa desfaci tot motorul ca are o siguranta in interior. La Mobra nu se desface separat cutia decat intreg motorul nu ai ajuns decat la partea cu arcurile cutia se afla in interior.Spor la munca Am uitat minunatia aia de piesa nu se poate schimba fara sa desfaci motorul ca are in interior o multime de bile care se imprastie. tocmai de aia mi-am bagat ce detin in pantaloni in ea de mobra si am dat-o la piese. matzaraia pleaca deja maine si a mai ramas carterul(tot ce tine de carcasele de aluminiu) cadru furca si ce mai are inafara de motor. cine vrea sa ma contacteze. era cineva care era interesat de carter. nu mai stiu cine, sa ma contacteze cin mai vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Salut,am un certificat de inmatriculare de MBR. 50 S model vechi cine vrea face un pret sil trimit prin posta. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 tocmai de aia mi-am bagat ce detin in pantaloni in ea de mobra si am dat-o la piese. matzaraia pleaca deja maine si a mai ramas carterul(tot ce tine de carcasele de aluminiu) cadru furca si ce mai are inafara de motor. cine vrea sa ma contacteze. era cineva care era interesat de carter. nu mai stiu cine, sa ma contacteze cin mai vrea Inteligenta treaba felicitari Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Am reusit so desfac singur fara alte incidente . am sa fac cateva garnituri sa am puse deoparte ca niciodata nu se stie uitati o poza doua . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Am reusit so desfac singur fara alte incidente . am sa fac cateva garnituri sa am puse deoparte ca niciodata nu se stie uitati o poza doua . Daca axul pe care se afla pinioanele nu este ros( afectat) shimba bilele. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Am ax nou(axul ce era in cutie are urme de uzura si asa zicea si proprietaru ca din cauza aia nu schimba bine vitezele ). da nu stiu cum sa montez inapoi m-am tot uitat azi da nu m-am prins cum trebe.am incercat sa pun axu inauntru . pun 4 bile + un pinion iar 4 bile inca un pinion .. si am asamblat cele 2 parti .. dupa aia ar trebui pus pe axu ce l-am schimbat un fel de brat care nu se poate pune stau blocat pana luni-marti pe cand vine si ambreiaju ... sau ar mai fi smecheria sa asamblez toate.. sa pun bilele da in vaselina .. si cand e montat tot sa bag axul sau este o alta smecherie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.