White_Dragon Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Schimb cu mobra [cu acte in regula] IJ Jupiter 4 cu probleme la motor [trebuie bagat ambielaje - 130 lei]. Tel 0766582636. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...983-132861.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
midenis76 Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Multam .Am vorbit cu omu da se codeste sa le trimita prin Fan Curier.E de la Dorohoi.Cam departe.Bunu. Motoarele sunt ale mele si in toti anii astia am invatat ceva:ce-i in mana nu-i minciuna.Respect pentru Bunu sa ia motoare pentru expozitii,dar avand in vedere distanta,nu pot trimite motoarele prin curierat fara banul jos.Nu spun ca Bunu nu ar fi o persoana de incredere,chiar daca nu il cunosc, dar daca doamne fereste se intampla ceva nu vreau sa platesc eu costul transportului.Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Schimb cu mobra [cu acte in regula] IJ Jupiter 4 cu probleme la motor [trebuie bagat ambielaje - 130 lei]. Tel 0766582636. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...983-132861.html Te-ai tacanit la cap cu mobra?, ne faci de ris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
White_Dragon Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Am mai avut mobra + mai am f multe piese de mobra [unele chiar noi] iar daca cineva imi da o mobra cu acte in regula ii dau iju, oricum nu am timp de el sa il fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Incepand de azi am intrat si eu in randul detinatorilor de MOBRA. Fotografiile maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 (editat) Mai am putin si o termin....saptamana viitoae ii fac actele.....Poze noi... Am pus si vro doua poze mai vechi sa se vaza cum era inainte... Editat Septembrie 11, 2009 de ionescu_george_bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Salut George, as vrea sa te intreb cum o inscri cu nr.galben sau alb...Eu am inscriso cu numar galben am fost chiar si oprit de 2 ori pana acum si totul e in regula.A costat mult mai putin inscrierea decat cu nr.alb. Felicitari pt aspectu motoretei tale, dar totusi nu inteleg de ce ai pus rezervor de modelul vechi daca e 50 S. am observat in niste poze anterioare ca aveai rezervor de 50 Super de ce nu lai pastrat pe ala.Si nu stiu de ce ai vopsit cu negru capatul tobei e ruginit sau ce oricum vopseaua probabil va crapa.Felicitari inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Motoarele sunt ale mele si in toti anii astia am invatat ceva:ce-i in mana nu-i minciuna.Respectpentru Bunu sa ia motoare pentru expozitii,dar avand in vedere distanta,nu pot trimite motoarele prin curierat fara banul jos.Nu spun ca Bunu nu ar fi o persoana de incredere,chiar daca nu il cunosc, dar daca doamne fereste se intampla ceva nu vreau sa platesc eu costul transportului.Respect Propunerea mea ramane in picioare.Daca te hotarasti ma poti contacta telefonic.Este oare mai tare baiatul din Iasi decit tine?Daca da asta e.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Salut George, as vrea sa te intreb cum o inscri cu nr.galben sau alb...Eu am inscriso cu numar galben am fost chiar si oprit de 2 ori pana acum si totul e in regula.A costat mult mai putin inscrierea decat cu nr.alb.Felicitari pt aspectu motoretei tale, dar totusi nu inteleg de ce ai pus rezervor de modelul vechi daca e 50 S. am observat in niste poze anterioare ca aveai rezervor de 50 Super de ce nu lai pastrat pe ala.Si nu stiu de ce ai vopsit cu negru capatul tobei e ruginit sau ce oricum vopseaua probabil va crapa.Felicitari inca odata. De pus numere galbene am sa i pun eu intr un fel sau altul dar mai intai tre sa i fac actele pe numele meu. Rezervorul e de model mai vechi pentru ca ea de fapt e model mai vechi (an fabricatie 1972) iar la modelul mai vechi prinderea din spate a rezervorului e mai sus pe cadru.....daca te uiti in pozele mai vechi ai sa vezi ca e inclinat rezervorul ..... si in plus arata mai bine cu rezervorul asta (este chiar originalul ei)....capatul tobei e negru pentru ca era ruginit rau....l am curatat bine de tot si i am dat vopsea.....daca nu a crapat pana acu nu vad de ce ar crapa de acum in colo....ca am incins motorul destul de tare si prin curte.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
White_Dragon Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 (editat) Schimb IJ Jupiter 4 cu mobra\hoinar cu acte in regula. Are nevoie de ambielaje. Editat Septembrie 13, 2009 de White_Dragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Salut! Caut pentru cineva un carburator de hoinar functional!!! daca are cineva rog sa-mi dea pm! numai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Incepand de azi am intrat si eu in randul detinatorilor de MOBRA.Fotografiile maine. Am intarziat,dar nu am uitat. An 1970,acte,stare buna,imi place,etc,etc. MOBRA_ Si un filmulet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Salutare Bacus In primul rand trebuie sa te felicit pt.noua ta achizitie. Intradevar ai in sange latura asta a motociclismului.Bravo respectul meu amice Sar putea sa scrie START pt ca poate fi una dintre primele lansate de pe poarta Zarnestiului...daca zici ca e din 70 e primul an al mobrelor cand au fost facute.E doar o banuiala de'a mea.Vezi ca mergi cu avans prea mare ca tia ars cotu de la evacuare si inceputu esapamentului.Observi arsura aia, nichelu arde de la flacara.Pacat ca nu suntem mai aproape sa facem un club al mobristilor cu castile noastre clasice, mobrele, intruniri si alte cele uite dom'le ca nu sunt singurul mobrist in zilele noastre. Felicitari inca odata pt noa ta achizitie, ocupate de capacele laterale si sper sa te tina mult si bine motoreta.Respect. Uiteo si pe a mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Salutare Bacus Multumesc. Ceva nu e pus la punct,ca nu merge chiar cum ar trebui;Dar nici nu am avut timp sa ma ocup de ea(doar spalata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 felicitari Bachus.....e superba....exact culoarea asta era si a mea cand am gasito... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianc2544 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Salutare, eu am avut o boala pe o mobra cand aveam 16 ani. Acum am 19 si am permis de un an. Acum 3 saptamani mi s-a ivit ocazia sa imi iau un Hoinar cu doar 5 milioane. Zic ''doar'' pentru ca stiu cat s-a investit in el adica: vopsit, instalatie electrica noua, plus ca are si semnalizari (nu avea din stoc) la 2 baterii de 4,5v puse in paralel si care proprietarul mi-a garantat ca ma tin un an. Lista cu investiti continua: segmenti noi facut de un mester dintr-un otel ff bun, cilindru alezat si hoinuit, ambielaj nou (+ unul nou de rezerva) si alte chestii de detalii cum ar fi: imbracamintea seii noua, furtunuri noi, cabluri noi, oglinzi noi. Partea cea mai frumoasa e ca are si ITP-ul pana in august anul 2011. Proprietarul mi-a zic ca el a investit in total 4 milioane. Si pentru ca imi era si prieten mi-a fost rusine sa-i dau numai 5 milioane si asa ca l-am scos si la o bere. Singura parte proasta pe care i-o reprosez este ca mi-e foarte greu sa schimb vitezele . Mai ales din a I-a in a II-a. uneori reusesc alteori nu. nu am probleme cu celelalte viteze pe care totusi le nimeresc destul de bine. Cand schimb din viteza mai mare in viteza mai mica nu am nici un fel de probleme.Stiti careva care ar fi solutia? Tinuta de drum este in schimb super, motorul trage ff bine (ies cu ea dealuri abrubte si neasfaltate cu a doua). Nu pot sa va spun cu cat am mers cel mai tare ca nu imi prea place sa-l duc turat ca naiba. Poze nu stiu cand reusesc sa pun deoarece n-am aparat foto si de pe telefon ies poze penale. Si acum ca v-am zis de Hoinarul meu, va cer ajutorul pentru un mobrist . Un baiat din localitatea mea are nevoie de o citez "oala de ambreiaj" . Dak are cineva si e dispus sa o vanda , da-ti un mesaj privat ca asa o sa fiu notificat pe mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Salutare, eu am avut o boala pe o mobra cand aveam 16 ani. Acum am 19 si am permis de un an. Acum 3 saptamani mi s-a ivit ocazia sa imi iau un Hoinar cu doar 5 milioane. Zic ''doar'' pentru ca stiu cat s-a investit in el adica: vopsit, instalatie electrica noua, plus ca are si semnalizari (nu avea din stoc) la 2 baterii de 4,5v puse in paralel si care proprietarul mi-a garantat ca ma tin un an. Lista cu investiti continua: segmenti noi facut de un mester dintr-un otel ff bun, cilindru alezat si hoinuit, ambielaj nou (+ unul nou de rezerva) si alte chestii de detalii cum ar fi: imbracamintea seii noua, furtunuri noi, cabluri noi, oglinzi noi. Partea cea mai frumoasa e ca are si ITP-ul pana in august anul 2011. Proprietarul mi-a zic ca el a investit in total 4 milioane. Si pentru ca imi era si prieten mi-a fost rusine sa-i dau numai 5 milioane si asa ca l-am scos si la o bere. Singura parte proasta pe care i-o reprosez este ca mi-e foarte greu sa schimb vitezele . Mai ales din a I-a in a II-a. uneori reusesc alteori nu. nu am probleme cu celelalte viteze pe care totusi le nimeresc destul de bine. Cand schimb din viteza mai mare in viteza mai mica nu am nici un fel de probleme.Stiti careva care ar fi solutia? Tinuta de drum este in schimb super, motorul trage ff bine (ies cu ea dealuri abrubte si neasfaltate cu a doua). Nu pot sa va spun cu cat am mers cel mai tare ca nu imi prea place sa-l duc turat ca naiba. Poze nu stiu cand reusesc sa pun deoarece n-am aparat foto si de pe telefon ies poze penale. Si acum ca v-am zis de Hoinarul meu, va cer ajutorul pentru un mobrist . Un baiat din localitatea mea are nevoie de o citez "oala de ambreiaj" . Dak are cineva si e dispus sa o vanda , da-ti un mesaj privat ca asa o sa fiu notificat pe mail. trimite-mi PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 pt cei ce au mobre mai am eu niste piese daca are nevoie cineva. in poze se vede ce mai am. pt detalii dati pm daca va intereseaza ceva. pinion spate, telescop spate, furca fata, ghidon, cadru (nu am acte la el, am alte acte). motorul fara piese, doar carteru, o roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Mai am putin si o termin....saptamana viitoae ii fac actele.....Poze noi... Am pus si vro doua poze mai vechi sa se vaza cum era inainte... Foarte tare frate,ma bucur sa vad ca ti`ai mai luat o Mobra si e impecabila ai luat bac`ul ? Bafta la inmatriculat si trecut actele pe tine! mai tinem legatura. ps:eu mai am si Mobra dar nu am mai reusit sa fac nimic la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Caut un motor de super mobra, are cineva asa ceva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Salut Mobristii, am o Mobra de vanzare an fabr. 1978 modificata cu, gust zic eu, roata de 16 pe butuc de Mobra ,si una de rezerva,saua de Hoinar ,far lacrima telescoape fata MZ spate cu arcuri la vedere, dar mai bine sa vo arat: http://dl.fisier.ro/files/a2hr3apchlfkg3e/...9_1921.jpg.html http://dl.fisier.ro/files/ob4hp473ghj44bi/...9_1922.jpg.html http://dl.fisier.ro/files/cekija7g13fealg/...9_1923.jpg.html Cand va ganditi la un pret ganditiva si la faptul ca ma costat 450 ron doar omologarea si celelalte actel. Nu am mai pornito de vreo doi ani ,deci are verificarea tehnica expirata. Mai am la ea doua cutii de viteze cu tot cu ambreiaj si discuri,vreo 4 aprinderi Ducati si Bosh,inca un rand de telescoape fata ,cele originale,si o pereche de Hoinar,ori mai fi cateva dar nu le mai tin minte. Asa ca daca se hotaraste cineva ,sai faca un pret dar cel putin de nu in bataie de joc si sa ma sune la 0722255057 sau aici.Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Cu 50 lei mi-am inregistrat MOBRA ca moped. Am intrebat la RAR cat ma costa identificarea si cand am auzit ca 90 si de lei,plus verificare,plus acte,plus taxa de inmatriculare,plus numere,am zis ca-mi bag picioarele si mai bine intru in randul scuteristilor. Mesaj completat Atentie!!! Ofer un bax de bere celui care pune niste fotografii cu gentile laterale de pe MOBRA 50.Fostul proprietar spune ca avea din fabrica si le-a tinut pe motor pana acum cativa ani,cand le-a aruncat din cauza ca erau prea degradate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Salutare tuturor.A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat aici pe forum.De curand sunt proprietarul unei mobre 50 super 100 % originala ce se afla intro stare impecabila.Pretul ei nu il pot spune probabil va ajunge in posesia fratelui meu pt ca o adora si de mult cauta si el o Mobra.Eu circul cu cea rosie.Ea e sufletul meu.Poze cu motoreta cea neagra va promit in curand.Numai bine tuturor.Si apropo Bachus felicitari pt ca ai reusit sa inscri motoreta asa ca mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Cu 50 lei mi-am inregistrat MOBRA ca moped.Am intrebat la RAR cat ma costa identificarea si cand am auzit ca 90 si de lei,plus verificare,plus acte,plus taxa de inmatriculare,plus numere,am zis ca-mi bag picioarele si mai bine intru in randul scuteristilor. Mesaj completat Atentie!!! Ofer un bax de bere celui care pune niste fotografii cu gentile laterale de pe MOBRA 50.Fostul proprietar spune ca avea din fabrica si le-a tinut pe motor pana acum cativa ani,cand le-a aruncat din cauza ca erau prea degradate. Ehe mai nea Bachus...acolo e bine, dar aici, te cam duce piperat, nu gluma, fie ea si mopeda... 100 ron primaria si taxele, si vr-o 200 si ceva la rar, ca la rar tre sa ajungi cu ea daca e sh...adica, durere de buzunar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Ehe mai nea Bachus...acolo e bine, dar aici, te cam duce piperat, nu gluma, fie ea si mopeda...100 ron primaria si taxele, si vr-o 200 si ceva la rar, ca la rar tre sa ajungi cu ea daca e sh...adica, durere de buzunar Pai si aici trebuie mers la RAR daca nu ai cartea(a mea are,facuta de fostul proprietar). Cat despre taxe,asta e avantajul oreselor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.