mircea_simson Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 Cociobea Daca faci prea mult rodaj s-ar putea sa-i schimbi ca se rod Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cociobea Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 (editat) sall stai linistit ca n-am last-o mult sa mearga-n gol ( 16 ron segmenti honda dio 40 mm) Editat Iulie 24, 2010 de cociobea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 Cociobea Glumeam avand racire fortata ( singura treaba buna la MObra ) nu am facut rodaj niciodata Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 scuze de off topic dar am nevoie de ajutor..am acest motor si nu stiu nimic despre el ca nu mai are eticheta de 10 ani si am nevoie de piese si nici nu stiu ce sa caut. Daca stie cineva ceva despre el sa dea un pm sau sa raspunda aici AICI poze si filmulet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 scuze de off topic dar am nevoie de ajutor..am acest motor si nu stiu nimic despre el ca nu mai are eticheta de 10 ani si am nevoie de piese si nici nu stiu ce sa caut.Daca stie cineva ceva despre el sa dea un pm sau sa raspunda aici AICI poze si filmulet Salut...fisierul nu mai este valabil...incarca-l te rog pe http://upper.hi2.ro sau pe http://grilshare.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 scuze de off topic dar am nevoie de ajutor..am acest motor si nu stiu nimic despre el ca nu mai are eticheta de 10 ani si am nevoie de piese si nici nu stiu ce sa caut. Daca stie cineva ceva despre el sa dea un pm sau sa raspunda aici poze si filmulet [link nou] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobrinel Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 Salutare tuturor mobristilor! Sunt nou pe forum cu toate ca l-am citit aproape tot si vin cu o intrebare: un ambielaj de Mobra 50 cum, unde se poate repara? Nou de la vreun alt model de motor nu cred sa se potriveasca. Daca cineva stie rog sa ma ajute cu date concrete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Am si eu nevoie de piesa asta va rog:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Salutare tuturor! Pentru piese de schimb de mobra (respectiv Hoinar) se poate gasi la mine orice. Avand vechea mea motoreta, acu cu o valoare sentimentala crescand am adunat toate mobrele din satul in care locuiesc si din altele.Prin mana mea au trecut undeva la mai multe de 20 de bucati si nu e o gluma.Piesele au fost dezmambrate si asezate in cutii, fiecare conceputa pentru piesa respectiva.Fiecare piesa o am de cateva ori (doar ce a fost bun de schimbat ca cele uzate critic nu leam tinut). La mine gasiti orice.Practic un depozit cu piese de mobra. Circul din ce in ce mai rar cu ea pentru ca acum lumea o considera o motoreta CLASICA pe drumurile patriei noastre. Au inceput sa apara si primii reconditionisti ale mobrelor si ii vad cum ma urmaresc cu mobrele lor prin anumite sate/localitati si orase.Mi sa intamplat des. Motoreta mea se afla mereu in acea stare impecabila cu care o si rulez inca.Esta mandria mea si sant intradevar multumit si mandru de ea. Capacele motorului lucesc, toba se afla intro stare de nichel de invidiat cauciucurile sunt noi (si date cu crema de papuci) jentile sant nichelate impecabil si lustruite amanuntit printre spite cu carpe de bumbac curate, totul ce trebuie a fi nichelat este! si nu se observa puncte de rugina nicaieri.Instalatia electrica functioneaza foarte bine refacuta de mine (intreg cablajul) faza lunga, scurta, stop la frana, lumina in vitezometru noaptea, claxon. Cat despre tinuta mea cand o calaresc : manusi albe din piele, casca rosie (pe tinmp de vara neintegrala nelipsita de ochelari de soare) pe timp de iarna integrala dar clasica, bandana rosie la gat, geaca de piele, pantaloni negri si sub mine batranica soselelor admirata de oricine o zareste Multa vreme ma facut fericit si azi cand inca ma numar printre motociclistii soselelor ii vad cum cu respect ma saluta depasinduma incet in timp ce toti privesc zambind motoreta mea ca un OZN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Foarte frumoasa Mobra imi place cum arata se vede ca e ingrijita si pusa bine la punct.. Poi am nevoie de piesa din imaginea de mai sus dak poti sa ma rezolvi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 te invidiez frumoasa rau , nu asa am intrat de vre-o 5-6 ori numai sa ma mai uit inca o data, si inca o data la ea sa o stapanesti sanatos e o norocoasa ca a dat peste tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 NU ma ajuta si p mine nimeni:D? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 NU ma ajuta si p mine nimeni:D? am eu cateva dar nu mai tin minte cat de bune sunt, o sa arunc o privire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Ma bucur ca va place motoreta mea.Uneori ma mai mandresc si eu cu ce am.Am fost prezent la intrunirea clasicelor din orasul meu.Mobra a ajuns o motoreta veche in zilele noastre si in viitor va fi si mai pretioasa trecand vremea. Mesaj completat Nu circul cu ea chiar zi de zi cum o faceam mai demult (neavand alt mijloc de deplasare) am imbinat hobby'ul cu necesitatea de a ma deplasa.Azi o calaresc din ce in ce mai rar numai pe drumuri de sosea.Am in schimb un moped de care ma folosesc zi de zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 salutare mobristi ! de cateva zile m-am procopsit cu un cart cu motor de mobra, bine, nu eu, fiu-meu. Buba motorului e ca a stat 2 ani in ploaie si a cam plouat in el. M-am apucat sa-l desfac, am reusit sa scot, cu greu, cilindrul, vestea buna e ca pistonul si segmentii arata bine. M-am blocat insa la magnetou. In lipsa unei prese specializate, cum pot scoate rotorul de pe ambielaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 iei o presa de scos rulmentii cu 3 brate mai mica, la care sa ii incapa picioarele in gaurile din volanta eventual le mai polizezi putin ca sa incapa, strangi surubul bine si ii dai cateva ciocane hotarate in capatul surubului de la presa si ar trebui sa iasa imediat, sau ii poti face o presa speciala care sa se insurubeze in filetul interior al volantei si prin mijlocul ei sa treaca alt surub care sa preseze in axul ambielajului spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 eu de obicei il dau jos cu 2 surubelnițe Âşi un ciocan... fa 2 pârghii în două puncte opuse pe magnetou Âşi-i dau un cocan uÂşurel în ax Âşi sare... ajută să fie 2 care fac aceastăoperațiune da merge Âşi solo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 eu de obicei il dau jos cu 2 surubelnițe Âşi un ciocan... fa 2 pârghii în două puncte opuse pe magnetou Âşi-i dau un cocan uÂşurel în ax Âşi sare... ajută să fie 2 care fac aceastăoperațiune da merge Âşi solo... iti dai seama cu usor va iesi dupa 2 ani de stat in ploaie, metoda ta e buna in cazu in care umbli mai des pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 nu, zona magnetoului a fost ferita de ploaie, e curat pe acolo. De fapt am gasit doar in cilindru un strop de apa, a intrat prin carburator, in rest totul e curat. Pai am incercat si eu sa bag surubelnite si sa-l salt, dar n-am pe unde, rotorul e inconjurat de un rebord al blocului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Nu ma ajutati si p mine cu piesa asta:D? Am nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2008crisan Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Ma bucur ca va place motoreta mea.Uneori ma mai mandresc si eu cu ce am.Am fost prezent la intrunirea clasicelor din orasul meu.Mobra a ajuns o motoreta veche in zilele noastre si in viitor va fi si mai pretioasa trecand vremea.Mesaj completat Nu circul cu ea chiar zi de zi cum o faceam mai demult (neavand alt mijloc de deplasare) am imbinat hobby'ul cu necesitatea de a ma deplasa.Azi o calaresc din ce in ce mai rar numai pe drumuri de sosea.Am in schimb un moped de care ma folosesc zi de zi Felicitari! E o adevarata bijuterie! Sunteti norocosi ca v-ati intalnit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 am rezolvat, ciobaneste, evident. am spanzurat motorul de rotorul magnetoului, de niste fiare groase, apoi am ciocanit in capul arborelui. A cazut la al doilea ciocan :razz: Am continuat demontarea si iata ce am gasit inauntru (e o crema ruginoasa, nu e rugina dura): N-am avut cu ce sa desfac ambreiajul, n-am avut cheie asa mare. Piulita aia e si super-futizata, tre sa caut alta. Intrebarea nr.1 pentru cunoscatori: am desfacut piulita de la pinionul mic, de pe arbore, cum extrag pinionul de pe el ? Trebuie si la asta presa ? Banuiesc ca trebuie sa-l dau jos ca sa desfac restul, nu ? Intrebarea nr.2 pentru cunoscatori: nu reusesc neam sa desfac semicarterul din stanga, cel dinspre magnetou. Am desfacut orice surub posibil, mai putin cel marcat cu sageata in poza. Asta am banuit ca e ceva de reglaj, nu de fixare a semicarterelor. Pare ca le mai tine ceva unite. Heeelp, ce sa mai fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Intrebarea nr.2 pentru cunoscatori: nu reusesc neam sa desfac semicarterul din stanga, cel dinspre magnetou. Am desfacut orice surub posibil, mai putin cel marcat cu sageata in poza. Asta am banuit ca e ceva de reglaj, nu de fixare a semicarterelor. Pare ca le mai tine ceva unite. Heeelp, ce sa mai fac ? Pai normal pt. ca si rulmentii tin ca sunt presati pe ambielaj si axul cu pinioane din cutie plus ca s-ar mai putea sa tina un pic si solutia cu care s-a facut lipirea {etansarea } carterelor { de mult se folosea vopsea acolo de exemplu sau alta solutie de etansare auto }. Continua cu grija desfacerea carterelor si evita sa bagi surubelnita intre ele ca vei srtica zona de etansare a lor si vei pierde ulei din cutie sau compresie pe acolo . Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 ai mare grija..surubul care l-ai marcat tu nu trebuie sa fie acolo..eu am 3 moatoare de mobra si nici unu nu are asa ceva si vezi ca acel carter are si pe cealalta parte un surub pe langa imbinarea dintre cilindru si carter Mesaj completat pinionul mic de la ambielaj eu l-am scos cu o tabla cu gaura in cetru in forma de u destul de groasa..intra la fix in spatiul pt presa..o sa fac maine o poza ca sa stii despre ce e vorba...pt alte intrebari si datalii da un pm ca eu mereu repar la motoare dastea si le stiu pe derost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Intrebarea nr.1 pentru cunoscatori: am desfacut piulita de la pinionul mic, de pe arbore, cum extrag pinionul de pe el ? Trebuie si la asta presa ? Banuiesc ca trebuie sa-l dau jos ca sa desfac restul, nu ? Scoti cotul tobei de pe cilindru, introduci o bucata de lemn de brad(moale) si blochezi pistonul, dupa care cu cheia potrivita rotesti putin pinionul;ar trebui sa sara relativ usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.