zaha.ionel Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 fa rost de o presa , de la atatea ,,ciocane'' merg asa grozav motoarele .............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 tabla care am folosit-o pt scos pinionu am fixat tabla bine pe santul de presa si am bagat pe ea o cheie de 40 si ceva parca..am tinut de cheie suspendat carterul si am batut usor in ax..nu am vrut sa stric semeringul ca era nou Mesaj completat daca tot nu reusesti sa-l scoti bate si in pinion sa se deblochez..sa nu bati in partea cu dantura daca nu ai altu sa-l schimb..bate in capul lui co o teava ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Ai incercat sa il incalzesti ? Eu cand am de scos pinioane /pilutie etc ruginite si intepenite , le incalzesc pana la 300-400 * si apoi cu o pensula pun ceva ulei (ai gi=rija ca face fum , iar daca metalul este foarte cald i-a foc ) si pana la urma cedeaza . Investete intr-o presa extractoare , merita fiecare banut in plus modelele vechi si tepene sunt si mai ieftine si le poti gasii pe la vecini . Daca bati cu ciocanul in pinion iti poti lua adio de la rulment . * de unde esti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) Scrie sub numele meu: Bucuresti. Rulmentii sunt oricum sudati cu rugina, le-am facut deja si parastasul N-am incercat sa incalzesc, n-am cu ce. In plus, n-as vrea sa topesc simeringul. Da, pe varianta asta sunt, caut o presa. Am o promisiune, dar e mai de durata. Editat August 20, 2010 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 In plus, n-as vrea sa topesc simeringul. Doar nu vrei sa il folosesti tot pe ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Simeringurile si garniturile (atunci cand exista ) sunt prea ieftine sa nu le schimbi . in plus fi convins ca simeringul ala nu mai tine ''zeama'' . Daca incalzesti metalul se dilata , iar ''sudura'' de rugina se destrama si il poti scoate . La fel daca ai de bagat un rulemt intr-un lagar si nu intra chip , si nu ai presa , ungi lagarul cu un pic de ulei , bagi rulmentul in congelator , il lasi pana se face bocna , il scoti il pui repede il lagar si ii arzi un ciocan de caucic . Ca sursa de caldura poti folosii un feon industrial , un steemer , lampa cu gaz .... chiar si aragazul (in locul tau nu l'as pune pe aragaz caci risti sa topesti aluminiul ) . *daca treci prin berceni iti imprumut eu o lampa cu gaz ( trebuie sa ii cumperi butelie cca 5 lei ) . Apropos stie cineva un tip Horia ? care repara moto (alezeaza regeaza rebobineaza chestii ) sta prin ghencea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartistu Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 buna , vand motor hoinar modificat : camasa noua 5 transfere , piston nou honda dio, biela yamaha ,rola noua , rumenti noi skf teflon , semeringuri noi , carburator dellorto 30 , aprindere electronica seletra , toba calculata dupa motor . motorul este modificat pt competitiile de karturi , pret 200 euro negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugageorge Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 am si eu o mobra luata de la unchimio...e o mobra 50 super si motorul e din 73' dar merge foarte bine...am avut o mica problema cu aprinderea (impusca platina ff repede) dar am avut noroc cu un vecin care mia dat una aproape noua si merge ff bine acum.. dar am si eu o intrebare : se poate gasi melc din acela pentru kilometraj ca kilometrak am eu si cu cablul m-as descurca sal fac... astept raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radugal Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 (editat) Intrebarea nr.1 pentru cunoscatori: am desfacut piulita de la pinionul mic, de pe arbore, cum extrag pinionul de pe el ? Trebuie si la asta presa ? Banuiesc ca trebuie sa-l dau jos ca sa desfac restul, nu ? Uite presa cu care se scoate pinionul de pe ambielaj Am folosit-o de cateva ori si a mers foarte usor Fi atent ca pinionul are si pana si nu rezolvi nimic daca il invarti De asemenea fi atent sa nu strici filetul ca eu am patit Editat Septembrie 1, 2010 de radugal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 raduqal Daca ascuti putic capatul surubului ( sa fie conic) nu strici filet ultimele 3 ambielaje care le-am avut la Mobra nu mai aveau pana ( am o presa asemanatoare daca are cineva nevoie sa spuna) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Nici eu nu am vazut cu pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Nici eu nu am vazut cu pana. Eu am desfacut vreo 4 motoare de mobra S50 si toate aveau pana. Simeringurile le-am schimbat toate si am dat mai putin de 15 lei la Ghezaco, Iasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Cu totii noi cei experimentati si priceputi in asamblari si reasamblari a motoarelor de mobra trebuie sa stim ca mobra a avut doua tipuri de prindere pe ambielaj a pinionului ce leaga ambielajul de coroana ambreajului si ulterior cutia.Acestea erau tip CONIC si celalalt era pe PANA. Eu am avut ambielaje de ambele modele si niciunul nu ma lasat in drum.Daca gandim teoretic tipul conic este cel mai sigur deoarece pinionul se impregneaza acolo foarte bine (vedeti momentul desfacerii cum el efectiv pocneste cand sare) pe cand cel pe pana poate uza in timpul functionalitatii pana si ea cand va fi deosebit de uzata pinionul va patina. Eu as alege la reasamblare (daca am de unde alege) un ambielaj tip conic in partea pinionului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 salutare, am o mobra...nu intra in viteza 1, plec de pe loc cu a 2-a. nu prea am chef sa o desfac pana nu stiu exact dupa ce sa ma uit. aveti vreo idee? merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 cel mai probabil axul de viteze. desfa motorul si atunci vezi sigur, posibil sa ai uzura si la tambur sau furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 cel mai probabil axul de viteze. desfa motorul si atunci vezi sigur, posibil sa ai uzura si la tambur sau furca Ok, merci. Intrebare, piese de mobra cam pe unde se gasesc? Banuiesc ca noi mai greu, deci sh...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 de-as sti unde, le-as lua pe toate. cu putin noroc gasesti in stocul mobristilor, cu un ax te-as putea incurca eu dar cu ceva uzura, da un semn dupa ce desfaci motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 de-as sti unde, le-as lua pe toate. cu putin noroc gasesti in stocul mobristilor, cu un ax te-as putea incurca eu dar cu ceva uzura, da un semn dupa ce desfaci motorul OK, merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) daca vrea cineva piese de mobra, mai am eu ceva pe acasa(inafara de motor) cadru, ghidon, furca,roti, cauciuc parca mai am, lant, pinion, si ce mai am pe acolo. detalii pe PM ca intru rar. Editat Septembrie 4, 2010 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 dorine, vezi ca ai si niste reglaje in partea dreapta, mai slabeste de prin suruburile de acolo! mie toti imi ziceau, ca sunt bilele terminate, ca are ceva pinionul si tot felul de ipoteze! nu zic ca nu e posibil sa fie axul, sau bilele, dar parerea mea de om fara prea multa experienta, este ca e mai simplu sa te joci putin cu reglajele acelea poate merge si la tine! la mine dupa ce am umblat intra perfect treapta 1, acum insa de pornit nu mai prinde pe verticala, ci prinde cu mult in fata e ceva cam incomod, poate se gaseste cineva mai cu experienta care sa spuna exact ce limiteaza fiecare surub din locul cu pricina! sa ai bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 cum am mai zis, pun si cateva poze cu ce mai am, dar cand isi revine forumul ca acum nu-mi da voie, stiam ca mai am si cauciuc cu camera dar nu le-am mai gasit. ele stau undeva la mama acasa, intro magazie. va astept pe PM pentru detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 cum am mai zis, pun si cateva poze cu ce mai am, dar cand isi revine forumul ca acum nu-mi da voie, stiam ca mai am si cauciuc cu camera dar nu le-am mai gasit. ele stau undeva la mama acasa, intro magazie. va astept pe PM pentru detalii Mesaj completat am revenit cu poze. vad ca acum a mers. nu inteleg de ce nu merge forumul. vad ca mai sunt cativa care au avut probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 zaresc cumva in poze si un motor de cz(sau jawa) sau e din cauza alcoolului?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 zaresc cumva in poze si un motor de cz(sau jawa) sau e din cauza alcoolului?! mda, este un motor de CZ de 125cc care l-am avut pentru piesele din el. ca la a mea ii bulisem cutia si am luat din asta. petru cine vrea mai am un bloc motor de mobra. astazi ma curatenie am dat de el si nu stiu ce ii mai lipseste dar din ce stiu e complet(carcasele), fara piesele din el(cutia de viteze si ce mai e) am sa fac poze si am sa pun aici cand isi revine forumul. pe PM dau mai multe detalii ca nu intru aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 zaresc cumva in poze si un motor de cz(sau jawa) sau e din cauza alcoolului?! mda, este un motor de CZ de 125cc care l-am avut pentru piesele din el. ca la a mea ii bulisem cutia si am luat din asta. petru cine vrea mai am un bloc motor de mobra. astazi ma curatenie am dat de el si nu stiu ce ii mai lipseste dar din ce stiu e complet(carcasele), fara piesele din el(cutia de viteze si ce mai e) am sa fac poze si am sa pun aici cand isi revine forumul. pe PM dau mai multe detalii ca nu intru aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.