Betrayal Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Salut. Poate pun o intrebare tampita, insa chiar nu stiu ce sa-i fac. Am cumparat un Suzuki DR 650 R din '93 luna asta si vreau sa schimb filtru de ulei si ulei. Cu filtrul am dat comanda la Louis si s-ar rezolva. In schimb, nu stiu ce tip de ulei sa-i pun.... Am carte de intretinere de la Suzuki DR 650 RS si nu mentioneaza decat sa fie ulei 10W-40 .... dar am vazut ca si alea sunt de diferite tipuri.... mineral, sintetic... semi... Ma ajuta cineva cu un sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Salut. Poate pun o intrebare tampita, insa chiar nu stiu ce sa-i fac. Am cumparat un Suzuki DR 650 R din '93 luna asta si vreau sa schimb filtru de ulei si ulei. Cu filtrul am dat comanda la Louis si s-ar rezolva. In schimb, nu stiu ce tip de ulei sa-i pun.... Am carte de intretinere de la Suzuki DR 650 RS si nu mentioneaza decat sa fie ulei 10W-40 .... dar am vazut ca si alea sunt de diferite tipuri.... mineral, sintetic... semi... Ma ajuta cineva cu un sfat? cel mai bine mineral SAE 10W40.... sau semisintetic. nu pune sintetic. cauta manualul de DR650 este undeva aici pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Salut. Poate pun o intrebare tampita, insa chiar nu stiu ce sa-i fac. Am cumparat un Suzuki DR 650 R din '93 luna asta si vreau sa schimb filtru de ulei si ulei. Cu filtrul am dat comanda la Louis si s-ar rezolva. In schimb, nu stiu ce tip de ulei sa-i pun.... Am carte de intretinere de la Suzuki DR 650 RS si nu mentioneaza decat sa fie ulei 10W-40 .... dar am vazut ca si alea sunt de diferite tipuri.... mineral, sintetic... semi... Ma ajuta cineva cu un sfat? filtru gasesti si la orice nagazin de piese auto pe comanda...MH 68 de la Mann...26 lei ulei am folosit mineral si nu mi-a convenit pt k la rece se invirte greu motorul(ulriul mineral fiind foarte influentat de temperatura,la rece e prea viscos la cald se subtiaza ,ciorba se face si exista si riscu sa nu unga..rupindu-se "filmu'" de ulei...bla,bla)si parca aveam si impresia k nu mere rotund motoru la cald,parca mergea frecat,parca tinea ceva...asa aveam impresia. am bagat semisintetic 10-40(valvoline,aral)si s-a schimbat treaba,merge rotund,a crescut relantiu dupa ce am schimbat uleiu si se tureaza mai bine,mai iute.e mai putin afectat de temperatura semisinteticul. ca o imbunatatire asa vezi ce bujii ai pe ea,la mine s-a simtit o diferenta dupa ce am pus bujia dinspre interior dpr 9ea si cea dinspre exterior dpr 8ea. ulei full sintetic nu am incercat ,ma gindesc la Valvoline 10-40 k am vazut intr-un magazin pe la noi... ma gindesc sa nu il borasca pe la toate garniturile k cica ataca garniturile,motorul fiind de generatie mai veche,neexistind la timpurile alea ulei sintetic,nefiind gindit pt asa ceva. pt cine a incercat sintetic pe dr sa se "sparga" aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.