RaduKu Postat Iulie 5, 2004 Share Postat Iulie 5, 2004 cine poate sa imi spuna despre castile vemar ceva, am fost la motor unu si am vazut 3 clase de vemar, la 80 eur la 120 si la 200 parca, are cineva vemar, poate sa imi spuna daca la peste 120-130 incepe sa fluiere doine si sa vajaie, sau daca bate vantu' prin ea sa iti curga lacrimi , astept referinte si sugestii. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Iulie 5, 2004 Share Postat Iulie 5, 2004 Eu i-am luat anul trecut lui fimiu un Vemar VSS din Italia pe care am dat 198 euro si pot sa spun ca este o casca buna,nu extraordinara , dar isi merita banii.Atentie la ce se vinde in magazine pt. ca nu de putine ori cele de 80-120 euro au probleme de etansare (vizor-corp casca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat Iulie 5, 2004 Share Postat Iulie 5, 2004 am eu vemar. E o casca destul de buna. Nu joaca in cap la viteze mari, rezista la impact (exemplu nkz) etc... Oricum tot mai bun e Shoei (parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat Iulie 5, 2004 Share Postat Iulie 5, 2004 am eu vemar. E o casca destul de buna. Nu joaca in cap la viteze mari, rezista la impact (exemplu nkz) etc... Oricum tot mai bun e Shoei (parerea mea) baaa, daca era buna vemar mai ajungea nkz in halu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iulie 5, 2004 Share Postat Iulie 5, 2004 Vemar VXN M18 (cea de 120 EUR) am eu, de la United Motors luata. Despre zgomot la peste 100 km/h nu pot sa-mi dau cu parerea, ca bietul Voshod pe care am facut scoala n-a vrut sa mearga mai repede de 70 km/h , dar la etansare e OK: nu bate vantul in ochi, nu intra apa (am mers si pe ploaie cu ea, don't ask). Aerisirea e acceptabila, poti sa respiri bine si nu te sufoci in ea. Captuseala e detasabila si "washable", vizorul se schimba fara scule suplimentare. Sta bine pe cap, si e comoda - am stat 3 ore cu ea pe cap si nu am simtit nici o neplacere. E la fel ca cea din poza, dar cu vizor transparent: http://www.vemarhelmets.it/inglese/caschi_...one/VXN/M18.htm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduKu Postat Iulie 6, 2004 Autor Share Postat Iulie 6, 2004 exact ca cea din poza vreau sa imi iau insa pe albastru, deci zici ca esti multumit de ea...mersi mult tuturor ce mi-au raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 7, 2004 Share Postat Iulie 7, 2004 Ma intereseaza si pe mine, dar numai varianta cea mai ieftina, adik 80 de euro din cate am inteles.Vreau sa stiu daca si-a luat careva si bate/nu bate vantul in ea de la 100km/h si daca vajaie de nu-ti mai auzi motorul sau nu.De ploaie nu-mi fac probleme, ca asa nici in CMS nu intra apa desi are lufturi pe langa viziera de aproape bagi degetu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Iulie 8, 2004 Share Postat Iulie 8, 2004 Catre Axa si alti posesori de casti CMS. Intr-adevar sint niste casti facute parca de romani pe vremea lu Ceausescu. Spatiul liber de sub viziera parca e facut anume sa te loveasca fileul de are exact in punctul cel mai sensibil,adica in ochi,de jos in sus.Eu port ochelari si chiar si asa era destul de nasol. Rezolvarea problemei ese urmatoarea: 1.Cumperi o bucata de keder de etansat geamurile termopan,negru de prferinta si o lipesti pe interiorul parbrizului,in partea de jos,pe toata linia inferioara a parbrizului,in asa fel incit sa acopere golul cu pricina. 2.Ca sa se poata inchide bine casca,trebuie apoi sa decupezi din plasticul negru (rama) pe care calca kederul montat.Decupatrea o faci cu un cutter si iei numai din partea anterioara,acolo unde calca inainte parbrizul pe ea.Cu kederul lipit pe parbriz nu se mai inchide cum trebuie,daca nu iei din plastic. 3.Ca sa arate estetic ok si sa nu se vada kederul din exteriorul parbrizului,decupezi o fisiie de autocolant negru cam de 5mm latime si o lipesti pe exteriorul parbrizului,pe partea de jos,unde se afla kederul. Dupa ce faci toat astea,CMS-ul devine o casca destul de buna,chiar si la viteze de 200.Singurul dezavantaj ramine insa faptul ca de la 130-140 incolo suna si vijiie ca toti dracii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.