bogdan1983 Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 sal! am nevoie de ajutor! mi s-a oprit moto din mers. mergeam cu 110-120km/h (in afara localitatii ) si deodata toate ceasurile din bord au murit(curent zero) moto a dat 2 rateuri si s-a oprit. trag dreapta incep investigatiile si observ ca bateria nu are curent deloc si osigurantza arsa. Sun un prieten imi aduce o baterie si sigurantza. le montez vad ca are curent in bord, dau la automat si vad ca imi iese fum din ceva de pe langa sa. desfac din nou si sunt 2 relee(nu stiuexact care ce face). fum iesea din cel mai mare cu o mufa cu multe fire ce seamana cu un "calculator(ca la masini)". am uitat sa zic : am o honda cbr 600 din 92 pc25 daca ma puteti ajuta!!!!!!!!!!!11 sal! am nevoie de ajutor! mi s-a oprit moto din mers. mergeam cu 110-120km/h (in afara localitatii ) si deodata toate ceasurile din bord au murit(curent zero) moto a dat 2 rateuri si s-a oprit. trag dreapta incep investigatiile si observ ca bateria nu are curent deloc si osigurantza arsa. Sun un prieten imi aduce o baterie si sigurantza. le montez vad ca are curent in bord, dau la automat si vad ca imi iese fum din ceva de pe langa sa. desfac din nou si sunt 2 relee(nu stiuexact care ce face). fum iesea din cel mai mare cu o mufa cu multe fire ce seamana cu un "calculator(ca la masini)". am uitat sa zic : am o honda cbr 600 din 92 pc25 daca ma puteti ajuta!!!!!!!!!!!11 am seria de pe releul ala: MV9EC 823K 1806 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 Ti s-a prajit CDI-ul....e destul de nasoala treaba ca e scump. Daca totusi vrei sa mai folosesti motorul si pentru altceva decat pentru a-l vinde, iti recomand sa pui altul nou, nu sa-l repari. Si inca ceva, sa-ti verifici bobinele inainte de a monta un CDI nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan1983 Postat Aprilie 2, 2007 Autor Share Postat Aprilie 2, 2007 Ti s-a prajit CDI-ul....e destul de nasoala treaba ca e scump. Daca totusi vrei sa mai folosesti motorul si pentru altceva decat pentru a-l vinde, iti recomand sa pui altul nou, nu sa-l repari. Si inca ceva, sa-ti verifici bobinele inainte de a monta un CDI nou. CDI e aceeiasi chestie cu ICM(ignition control module) ? am gasit un manual pe net si cam ala seamana cu ce am eu. ce inseamna scump?? zi-mi un pretz aproximativ daca stii!!(unul la mana a 2 merge??) merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 da e ignition module, aprinderea electronica. Merge si unu la mana a doua, numa sa fie bun, si sa nu aiba crapaturi sau sparturi in carcasa. E cateva sute de euro in general, depinde totusi de model, an, etc. poti sa cauti pe net si sa vezi si de pret. mai multe, nu prtea am de zis, decat sa verifici si bobinele, poate ai vreo descarcare si de-aia o crapat asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan1983 Postat Aprilie 3, 2007 Autor Share Postat Aprilie 3, 2007 da e ignition module, aprinderea electronica. Merge si unu la mana a doua, numa sa fie bun, si sa nu aiba crapaturi sau sparturi in carcasa. E cateva sute de euro in general, depinde totusi de model, an, etc. poti sa cauti pe net si sa vezi si de pret. mai multe, nu prtea am de zis, decat sa verifici si bobinele, poate ai vreo descarcare si de-aia o crapat asta crezi ca m-as descurca singur sa aflu dc sunt arse si bobinele?e o operatine asa complicata? am mai lucrat cu aparate de masura si pistoale de lipit(nu sunt chiar strain de electrica si electronica) banuiesc ca nu ar fi o chestie chiar asa complicata. am si un manual service. care ar fi procedura de verificare/??cu ce incep?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Citeste in manual si ai sa gasesti si procedurile de verificare a bobinelor In principiu se masoara rezistenta primarului si cea a secundarului. Valorile le gasesti in manual, usual primarul are cativa ohmi iar secundarul zeci de kiloohmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrub Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 (editat) daca ai nevoie de CDI, BOBINE sau fise poti sa ma contactezi . Editat Aprilie 22, 2008 de alexandrub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.