adigaceu Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Salut peste 7000 ture deja suna ciudat ca si cum s-ar gatui sau ca si cum ar fi blana teoretic pana la 13000 mai este mult.Cum stiu daca imi functioneaza power valve poate este de la el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 se gatuie la 7000 de ture in gol, sau la ce viteza? dc e in gol atunci ii schimbi filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adigaceu Postat Aprilie 3, 2007 Autor Share Postat Aprilie 3, 2007 se gatuie la 7000 de ture in gol, sau la ce viteza? dc e in gol atunci ii schimbi filtrul de aer in orice viteza ajung in jur de 7000 si parca vrea sa explodeze ca si cum as accelera la dacie 4-5000 suna ca porcu bineinteles fara batai sau ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 pai e de la reglaje, filtru de aer sau lipsa compresie. da-mi un PM daca vrei sa ma uit la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 Am avut si eu problema asta la o moto asemanatoare, tot 125 cmc, tot de peste 11 - 12.000 de ture. Pe langa limitarea asta in turatie mai suferea si de o supraincalzie excesiva - avea racire pe apa si cam fierbea apa destul de des. Problema a fost de la reglajul avansului static - da jos capacul din dreapta de la motor (ala cu lantzul) - pentru a avea acces la megnetou. S-ar putea sa-ti trebuiasca o cheie tubulara normala de 17,19 sau 21 pentru a da jos piulitza care tine magnetoul, insa ulterior iti trebuie si o piesa extractoare, pentru ca magnetoul vine presat pe con acolo si nu prea ai cum sa tragi de el. Ideea este sa ajungi la platoul fix al magnetoului, cu bobinele (atat bobinele de putere (far), si bobina de tensiune (pentru scanteie), cat si cea care ia semnalul pentru aprindere (avansul static)) - si sa verifici daca semnul de pe carter se "pupa" cu semnul de pe platoul respectiv. Operatiunea este foarte rapida si usoara, cu conditia sa ai sculele potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 vezi sa nu ai powervalva murdara, nu prea inteleg ce vrei sa spui ca are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebby Postat Aprilie 7, 2007 Share Postat Aprilie 7, 2007 de 17 iti trebuie cheie ca sa dai jos piulita care prinde rotorul. nici eu n-am inteles..urca peste 7 mii de ture? urca greu? la asta a ta ar trebui sa se deschida valva la 7800 de ture, din cate stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 7, 2007 Share Postat Aprilie 7, 2007 sa nu fie cunva zgomotul scos de toba datorita rezonantei tobei. sper sa nu incerci sa repari ceva cu functiuneaza. poti sa dai si tu mai multe detalii?... motorul cum se comporta. trage mai tare dupa 7000 si problema e doar zgomotul?...sau ..eu sincer nu prea inteleg. zi spus "ca si cum s-ar gatui" ..dar nu mai are putere? vezi ca zgomotul scos de toba atunci cand intra in rezonanta este destul de ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebby Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 am uitat sa`ti zic..daca cumva te deranjeaza sunetul produs de toba aia..te scap eu de ea iti dau una originala si ceva diferenta sau piese..sau altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.