Sari la conținut

Honda Rebel 125/250cc


MJR
 Share

Postări Recomandate

Multumesc pt raspunsuri!

Radu Andra- Multumesc din nou pt raspunsurile detaliate.Am inteles acum si voi pastra raportul initial dat de producator

6.Nu am mers pe vremea asta:))Am luat motorul pe la sfarsitul lui septembrie

Ideea asta"nastrusnica" mi-a fost sugerata de un prieten si am vrut sa stiu daca e realizabila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati ma fata in pace sa isi bage nasucul in mecanica motocicletei. Mereu mi-au placut genul asta de fete!

Daca acum mergi cu raport 13/39 adica 3:1 si prinzi 100, ai putea sa maresti undeva la 2.85:1, adica vei avea nevoie de 14/40. O varianta mai putin costisitoare este raportul 13/37 adica 2.84. Asta iti va creste top speedul cu 9,4%. Deci daca in ultima treapta ai 100 la 7500 rpm cu raport stock, cu raportul 13/37 vei avea aproape 110.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici pe motoare mai mari nu e o idee buna, ba chiar proasta!

Am avut BMW F 650 si i-am pus foaia spate cu doi dinti mai putin. De la 47 la 45. Tine totusi cont ca aveam 50 CP si 652 cmc. Ei bine, cand eram cu bagaje, pe drum in rampa, pe dealuri sau munti, intr-a cincea nu depasea 110 km/h cu acceleratia blana. Consumul era cu aproape juma de litru mai mare, iar in depasiri... nu mai vorbesc. Fiecare mobra e facuta pentru ceva anume. Asta de 125 cmc nu e in nici un caz vreun touring. Las-o asa cum e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vei simtii lipsa de putere nu-i problema, motoreta are un carburator foarte simplu, in 5 minute scoti cuiul de dozaj din el si muti o siguranta astfel incat sa stea mai ridicat -asta iti va mari debitul. Cu inca un foarte mic si simplu reglaj ajustezi amestecul si gata.


» Post actualizat in 21 Jan 2017 14:36

Nici pe motoare mai mari nu e o idee buna, ba chiar proasta!

Am avut BMW F 650 si i-am pus foaia spate cu doi dinti mai putin. De la 47 la 45. Tine totusi cont ca aveam 50 CP si 652 cmc. Ei bine, cand eram cu bagaje, pe drum in rampa, pe dealuri sau munti, intr-a cincea nu depasea 110 km/h cu acceleratia blana. Consumul era cu aproape juma de litru mai mare, iar in depasiri... nu mai vorbesc. Fiecare mobra e facuta pentru ceva anume. Asta de 125 cmc nu e in nici un caz vreun touring. Las-o asa cum e!

Cam astea sunt consecintele cand faci astfel de modificari dupa ureche fara sa faci un simplu calcul pe hartie, cu raportul initial vs raport dorit.

Am auzit baliverne de-alungul timpului cum ca "e simplu dom`le: un dinte pe fata e echivalentul a 3 pe spate" - partial adevarat. Doar in cazul in care ai raport 3:1 (ex 13/39 , 12/36 , 15/45) . E posibil ca acei +2 pe spate ce i-ai pus tu sa influenteze raportul final mai mult decat la alte motociclete.


» Post actualizat in 21 Jan 2017 14:41

Consumul e normal sa creasca, dar si sa scada in acelasi timp. De exemplu este normal ca in top speed sa ai consum ridicat, si este normal sa scada in regim touring. Cu alte cuvinte orice motocicleta are o limita de viteza economica care poate creste sau scadea in functie de raportul final despre care vorbim. Producatorul a calculat el ceva... astfel incat motoreta sa mearga ok in orice situatie dar nu exceleaza in niciuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vei simtii lipsa de putere nu-i problema, motoreta are un carburator foarte simplu, in 5 minute scoti cuiul de dozaj din el si muti o siguranta astfel incat sa stea mai ridicat -asta iti va mari debitul. Cu inca un foarte mic si simplu reglaj ajustezi amestecul si gata.

» Post actualizat in 21 Jan 2017 14:36

Cam astea sunt consecintele cand faci astfel de modificari dupa ureche fara sa faci un simplu calcul pe hartie, cu raportul initial vs raport dorit.

Am auzit baliverne de-alungul timpului cum ca "e simplu dom`le: un dinte pe fata e echivalentul a 3 pe spate" - partial adevarat. Doar in cazul in care ai raport 3:1 (ex 13/39 , 12/36 , 15/45) . E posibil ca acei +2 pe spate ce i-ai pus tu sa influenteze raportul final mai mult decat la alte motociclete.

» Post actualizat in 21 Jan 2017 14:41

Consumul e normal sa creasca, dar si sa scada in acelasi timp. De exemplu este normal ca in top speed sa ai consum ridicat, si este normal sa scada in regim touring. Cu alte cuvinte orice motocicleta are o limita de viteza economica care poate creste sau scadea in functie de raportul final despre care vorbim. Producatorul a calculat el ceva... astfel incat motoreta sa mearga ok in orice situatie dar nu exceleaza in niciuna.

I-am scos, nu i-am pus. Initial avea 47, din fabrica. 16/47, daca-mi aduc aminte. Am vorbit cu niste amici, mecanici, au zis ca putem incerca. Am luat foaie cu trei mai putini dinti. Varza! Dupa o saptamana, cu doi mai putini. Plecat la greci. Varza! Am venit acasa si i-am mai cumparat una, cu un dinte mai putin. Nu era vreo diferenta sesizabila fata de varianta initiala.

Concluzie: trei foi noi schimbate in trei saptamani, fara niciun rezultat. asa ca de aia am zis s-o lase asa, din fabrica. Eu m-am parlit o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...