Ale&TheRebel Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Multumesc pt raspunsuri! Radu Andra- Multumesc din nou pt raspunsurile detaliate.Am inteles acum si voi pastra raportul initial dat de producator 6.Nu am mers pe vremea asta:))Am luat motorul pe la sfarsitul lui septembrie Ideea asta"nastrusnica" mi-a fost sugerata de un prieten si am vrut sa stiu daca e realizabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Lasati ma fata in pace sa isi bage nasucul in mecanica motocicletei. Mereu mi-au placut genul asta de fete! Daca acum mergi cu raport 13/39 adica 3:1 si prinzi 100, ai putea sa maresti undeva la 2.85:1, adica vei avea nevoie de 14/40. O varianta mai putin costisitoare este raportul 13/37 adica 2.84. Asta iti va creste top speedul cu 9,4%. Deci daca in ultima treapta ai 100 la 7500 rpm cu raport stock, cu raportul 13/37 vei avea aproape 110. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Nici pe motoare mai mari nu e o idee buna, ba chiar proasta! Am avut BMW F 650 si i-am pus foaia spate cu doi dinti mai putin. De la 47 la 45. Tine totusi cont ca aveam 50 CP si 652 cmc. Ei bine, cand eram cu bagaje, pe drum in rampa, pe dealuri sau munti, intr-a cincea nu depasea 110 km/h cu acceleratia blana. Consumul era cu aproape juma de litru mai mare, iar in depasiri... nu mai vorbesc. Fiecare mobra e facuta pentru ceva anume. Asta de 125 cmc nu e in nici un caz vreun touring. Las-o asa cum e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Daca vei simtii lipsa de putere nu-i problema, motoreta are un carburator foarte simplu, in 5 minute scoti cuiul de dozaj din el si muti o siguranta astfel incat sa stea mai ridicat -asta iti va mari debitul. Cu inca un foarte mic si simplu reglaj ajustezi amestecul si gata. » Post actualizat in 21 Jan 2017 14:36 Nici pe motoare mai mari nu e o idee buna, ba chiar proasta! Am avut BMW F 650 si i-am pus foaia spate cu doi dinti mai putin. De la 47 la 45. Tine totusi cont ca aveam 50 CP si 652 cmc. Ei bine, cand eram cu bagaje, pe drum in rampa, pe dealuri sau munti, intr-a cincea nu depasea 110 km/h cu acceleratia blana. Consumul era cu aproape juma de litru mai mare, iar in depasiri... nu mai vorbesc. Fiecare mobra e facuta pentru ceva anume. Asta de 125 cmc nu e in nici un caz vreun touring. Las-o asa cum e! Cam astea sunt consecintele cand faci astfel de modificari dupa ureche fara sa faci un simplu calcul pe hartie, cu raportul initial vs raport dorit. Am auzit baliverne de-alungul timpului cum ca "e simplu dom`le: un dinte pe fata e echivalentul a 3 pe spate" - partial adevarat. Doar in cazul in care ai raport 3:1 (ex 13/39 , 12/36 , 15/45) . E posibil ca acei +2 pe spate ce i-ai pus tu sa influenteze raportul final mai mult decat la alte motociclete. » Post actualizat in 21 Jan 2017 14:41Consumul e normal sa creasca, dar si sa scada in acelasi timp. De exemplu este normal ca in top speed sa ai consum ridicat, si este normal sa scada in regim touring. Cu alte cuvinte orice motocicleta are o limita de viteza economica care poate creste sau scadea in functie de raportul final despre care vorbim. Producatorul a calculat el ceva... astfel incat motoreta sa mearga ok in orice situatie dar nu exceleaza in niciuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Daca vei simtii lipsa de putere nu-i problema, motoreta are un carburator foarte simplu, in 5 minute scoti cuiul de dozaj din el si muti o siguranta astfel incat sa stea mai ridicat -asta iti va mari debitul. Cu inca un foarte mic si simplu reglaj ajustezi amestecul si gata. » Post actualizat in 21 Jan 2017 14:36 Cam astea sunt consecintele cand faci astfel de modificari dupa ureche fara sa faci un simplu calcul pe hartie, cu raportul initial vs raport dorit. Am auzit baliverne de-alungul timpului cum ca "e simplu dom`le: un dinte pe fata e echivalentul a 3 pe spate" - partial adevarat. Doar in cazul in care ai raport 3:1 (ex 13/39 , 12/36 , 15/45) . E posibil ca acei +2 pe spate ce i-ai pus tu sa influenteze raportul final mai mult decat la alte motociclete. » Post actualizat in 21 Jan 2017 14:41 Consumul e normal sa creasca, dar si sa scada in acelasi timp. De exemplu este normal ca in top speed sa ai consum ridicat, si este normal sa scada in regim touring. Cu alte cuvinte orice motocicleta are o limita de viteza economica care poate creste sau scadea in functie de raportul final despre care vorbim. Producatorul a calculat el ceva... astfel incat motoreta sa mearga ok in orice situatie dar nu exceleaza in niciuna. I-am scos, nu i-am pus. Initial avea 47, din fabrica. 16/47, daca-mi aduc aminte. Am vorbit cu niste amici, mecanici, au zis ca putem incerca. Am luat foaie cu trei mai putini dinti. Varza! Dupa o saptamana, cu doi mai putini. Plecat la greci. Varza! Am venit acasa si i-am mai cumparat una, cu un dinte mai putin. Nu era vreo diferenta sesizabila fata de varianta initiala. Concluzie: trei foi noi schimbate in trei saptamani, fara niciun rezultat. asa ca de aia am zis s-o lase asa, din fabrica. Eu m-am parlit o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Las-o așa cum zic colegii, că nu zic rău. Raportul ăla e calculat și testat în fabrică pentru cele mai bune rezultate posibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Salut. Vand esapament Honda Rebel 125 sau 250, asta nu stiu exact. Trebuie curatate si lustruite. Pret 120 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin3400 Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 Salut,la toata lumea ...o Sa pentru un Honda rebel 125,nu conteaza starea....gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.