Gixu. Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 Daca tot vb de sunet...cuplu...shi v2...in loc d corsaro sau buell(p care sincer ai senzatia k esti pe un supermoto)...poti sa iti indrepti atentia spre ceva cu adevarat special...stiu,sunt putin off-topic...dar...c zici d o yamaha mt01...care impreuna cu 2 akrapovic-uri face minuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 Nici vorba ca n-ar avea cuplu si personalitate MT-01, dar pe linga astea are si 65 kg in plus... - greutate la gol. Sincer acum, dac-as avea un Ducati Monster de mare clasa si cu atitea optimizari (cum are initiatorul topicului), nu l-as schimba pe nimic altceva, macar citiva ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Adevarul e k sunetul shi acceleratia aia brutala...sunt greu d reprodus...chiar shi p un mt sau un buell...eu unu pot sa zic k am ramas fascinat d ceea c poate motorul ala...cand vine juri ca o sa treaca un elicopter iar cand trece ...toata lumea se intreaba...c a fost oare(cine stie cunoaste)...adevarul k desi sunt fan al v2-urilor naked yamaha...mt in special...monstrul ala nu l-as da nici eu...asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Aprilie 15, 2007 Autor Share Postat Aprilie 15, 2007 (editat) mt-01 e sa zicem locul doi dupa buell . am mers cu una, dar nu am avut posibilitatea sau curajul sa vad ce poate...oricum la primul condus pare nervoasa dar putin cam greoaie la manevrare la viteze mici...nu am mers cu ea prea tare... eu caut motoreta pentru oras si mt-ul nu stiu daca e cea mai potrivita.. cat despre monster-ul care il am, deja se face un an si ceva de cand il conduc, in mod sigur nu am ajuns sa ma plictisesc de el sau sa ii ating limitele, dar de cand am vazut si citesc de buell parca as incerca si alternativa americana... totusi la cum decurge vanzare nu prea intrevad schimbarea asa de repede...lumea cauta japoneze carenate colorate frumos si cu multi cai, nu naked-uri cu doar 84 cai ...dar hey, toti am fost asa la inceput, nu ? Nu ma intelegeti gresit, nu am nimic impotriva japonezelor, am fost de ambele parti ale baricadei , fiecare are avantajele si dezavantajele ei, dar totusi unicitatea unei motociclete este cea care ma atrage acum, nu performanta sau caii putere sau cine site ce alte cifre...sunt un simplu utilizator de motocicleta, nu fac mii de kilometrii pe an, nu ma dau pe circuite, nu plim gagici cu motorul, nu sunt mare maestru in wheelie, nu bobinez prin centru seara ...vreau doar o altfel de motocicleta multumesc tuturor pentru pareri si astept altele in continuare Editat Aprilie 15, 2007 de ElSpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 (editat) Nu vreau sa par ca nu 'simpatizez' cu cauza ta, dar nu stiu....sa te plictisesti de Ducati Monster si sa vrei Buell,nu stiu....macar daca sareai de la Monster la ZZR 1400 sau la un GSX-R 750, adica niste clase diferite.... Dar tu vrei cam aceeasi chestie doar ambalata altfel, si in opinia mea nu merita efortul si banii doar pt ambalaj... SI eu sunt de acord ca 'esteticul' si 'personalitatea' fac o motocicleta, nu neaparat cifrele/caii putere,cuplul etc...Dar Ducati mi se pare o motocicelta cu destul caracter si personalitate,sound,look etc. Trebuie sa-ti doresti FOARTE tare acel Buell ca sa ti-l iei,altfel risti sa patesti cu el cum ai patit cu monsteru'. Si-ai face bine sa testezi unu inainte sa-l cumperi,nu de alta dar te trezesti ca dai banii pe ceva care vei descoperi (in probabil cateva luni) ca nu ti se potriveste.. Una e cum arata in poze, la expo, sau cand te urci pe el pe loc si alta e cand mergi pe el.. Si eu pot sa spun ca-mi place Buell ul enorm, e mic, manevrabil, sound demential, cuplu, look trasnet (mai ales xb12 R), dar cum nu am condus unul....e posibil ca atunci cand urc pe el si fac cateva ture sa-mi schimb putin parerea, sa descopar ca nu e ceea ce doresc.. De ex. eu n-am nici permis inca si strang $$$ pt un K1200 R, dar nu as face fatala greseala sa-l cumpar fara sa merg cu el, sa-i fac un 'benchmark'. Imi place motorul ala de 3 ori mai mult decat iti place tie Buell ul, dar nu l-as lua doar ca-mi place, daca n-ar fi compatibil cu mine , ca sa zic asa... E bine sa te orientezi spre un motor cu personalitate, etc, de care sa nu te plictisesti prea rapid,a carui valoare in timp sa nu scada, caruia sa-i poti aduce diverse modificari daca vrei, ca sa-i pastrezi un aer 'nou'... Imi dau si eu cu parerea, nu sunt prea avizat:) Editat Aprilie 15, 2007 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 de speed triple ce spui (modelul dupa 2005) ? acelasi aer extravagant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 (editat) @ elSpa poti pune un link catre poze cu bestiutza ta? eu am vazut un Monster Portocaliu acum 2 sau 3 ani la SMAEB in standul Ducati, foarte frumos... cu checkered flag pe toata lungimea motocicletei, stop alb, cu leduri, the works scuze de off topic Editat Mai 30, 2007 de chopster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
umbbra Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 Buell asta e mortal! ce a fost dragoste la prima vedere cand am vazut`o.Desi eram indragostit de R6, acum aceasta parca paleste in fata personalitatii buell (asta imi place cel mai mult >Buell Lightning CityX XB9SX).Bine`nteles ca nu mai conteaza cum o stau pe el daca imi iau una, ma adaptez.Insa problema e cu piesele:se gasesc, pe unde?sau tre sa faci comenzi de-ale de luni de zile Si oricum o mica comparatie intre Suzuki bandit, triumph speed triple si corsaro cine are curaj sa faca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 comparatie in ce sens ? suzuki bandit nu cred ca intra in aceiasi categorie cu s.triple CU SIGURANTA, cat despre corsaro nu stiu nimic. Totusi hai sa nu stricam topicul omului vrem in continuare pareri despre buell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
umbbra Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 Asa e! sau facem topic dedicat BUELL? spuneti fratilor ceva in legatura cu piesele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Ma scuzati ca readuc la actualitate topicul acesta, dar am gasit un articol mai mult decat interesant in ceea ce-l priveste pe initiatorul topicului.Sper sa-l ajute macar un pic. http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...D=74&Page=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminium Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Asa e! sau facem topic dedicat BUELL? spuneti fratilor ceva in legatura cu piesele... Piesele vin, in medie, in 2-3 saptamani (Buell are un centru logistic in Belgia si acolo au pe stoc, permanent, cel putin 99% din reperele Buell). In plus (si asta-mi place la Harley Davidson) daca esti posesor de Buell si membru al clubului, ai posibilitatea sa comanzi prin internet, direct din USA, ORICE piesa sau accesoriu, platesti 10% in plus si iti vine in maxim 48 ore in fata usii... Legat de motor... saptamana trecuta am facut un testdrive cu un XB9 (ca si mie mi s-a pus pata pe el ). Ce pot sa-ti spun este ca are un cuplu IMENS si un sunet APARTE (asta cu tobele stock pentru ca, din cate mi-au spus cei de la showroom, exista si varianta cu tobe "sound" care scot din motorul ala un "raget" inconfundabil). Chestia cu cuplul e cu dus si intors. Are avantajul ca in orice viteza esti, ai tras de gaz si motorul fuge de sub tine. Pentru mersul in oras mi se pare chiar ok sa nu mai schimbi vitezele la foc automat. Dezavantajul e ca, dat fiind ampatamentul foarte scurt (daca nu ma insel, cel mai scurt ampatament din clasa), daca nu esti atent, faci wheelie inainte sa-ti dai seama.. Eu unul, in testdrive, la plecarea de pe loc schimbam a doua dupa un metru ca sa am cat de cat sanse sa rulez pe doua roti (e adevarat ca nu eram deloc obisnuit cu cuplul asta... probabil dupa ceva km pe ea, gasesti punctul de echilibru si te ridici pe o roata numai daca vrei). O alta caracteristica foarte importanta este manevrabilitatea... Se misca incredibil de usor in trafic... In rest, daca-ti place ia-o... Dupa parerea mea e motocicleta cu cea mai pronuntata personalitate din clasa ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Piesele vin, in medie, in 2-3 saptamani (Buell are un centru logistic in Belgia si acolo au pe stoc, permanent, cel putin 99% din reperele Buell). In plus (si asta-mi place la Harley Davidson) daca esti posesor de Buell si membru al clubului, ai posibilitatea sa comanzi prin internet, direct din USA, ORICE piesa sau accesoriu, platesti 10% in plus si iti vine in maxim 48 ore in fata usii... Legat de motor... saptamana trecuta am facut un testdrive cu un XB9 (ca si mie mi s-a pus pata pe el ). Ce pot sa-ti spun este ca are un cuplu IMENS si un sunet APARTE (asta cu tobele stock pentru ca, din cate mi-au spus cei de la showroom, exista si varianta cu tobe "sound" care scot din motorul ala un "raget" inconfundabil). Chestia cu cuplul e cu dus si intors. Are avantajul ca in orice viteza esti, ai tras de gaz si motorul fuge de sub tine. Pentru mersul in oras mi se pare chiar ok sa nu mai schimbi vitezele la foc automat. Dezavantajul e ca, dat fiind ampatamentul foarte scurt (daca nu ma insel, cel mai scurt ampatament din clasa), daca nu esti atent, faci wheelie inainte sa-ti dai seama.. Eu unul, in testdrive, la plecarea de pe loc schimbam a doua dupa un metru ca sa am cat de cat sanse sa rulez pe doua roti (e adevarat ca nu eram deloc obisnuit cu cuplul asta... probabil dupa ceva km pe ea, gasesti punctul de echilibru si te ridici pe o roata numai daca vrei). O alta caracteristica foarte importanta este manevrabilitatea... Se misca incredibil de usor in trafic... In rest, daca-ti place ia-o... Dupa parerea mea e motocicleta cu cea mai pronuntata personalitate din clasa ei. din 2007 si pana acum si-a cumparat toate piesele alea din Belgia si a facut 2 Buell, nu ai auzit la stirile ProTV? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.