Sari la conținut

Help Help


motocic
 Share

Postări Recomandate

cam greu sa caut pana dimineata, sa verific toate topic-urile (sau sa gugaluiesc) cand pot intreba intr-un topic nou, sus si tare: care socialiste/comuniste sunt in 2 timpi si care in 4?

 

din ce mi-a spus nu mai stiu cine mai demult, jawa e mai buna ca mz-ul si daca nu ma insel mz-ul e mai bun ca cz-ul. ij-ul, simson-ul si voshod-ul unde se incadreaza? de ural nu e nevoie sa aduceti vorba, incerc sa-mi iau gandul de la el. ce alte motociclete trebuie luate in calcul? (de dnepr am auzit destui plangandu-se de cat de grea e asa ca nici de asta nu voiesc)

 

(ca sa stiu pentru ce sa strang bani ca nu mai pooot!)

 

multam de raspunsuri, sper ca n-am suparat pe nimeni cu ignoranta&lenea proprii. btw, targul de la vitan mai exista sau nu? se mai vand comuniste acolo ori ba? in afara de bikeshop.ro unde sa mai caut? (deocamdata doar ca sa-mi fac o idee de preturi)

Editat de fannyflint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 84
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:lol: Salutare

deci in primul rand:Ij este aprox bun, daca e festival, sau Planeta(jupiter nu iti lua) :cheers: ., mi lene sa ti-le enumar pe toate, dar iti spun eu ca din toate motoarele in 2t MZ ETZ, is the best :crack: :ok: .....fiabil, si bun.....iar la 4t, nu prea ai din ce alege: simson, nipru, ural....uralu e scump, simsonu este f bun dar nu se gasesc piese, si ramane nipru :crack:

deci la 2t etz, si l :lol: :ok: :blink: :lol: a 4t nipru

PS contrazi-ma dl harciogu......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam greu sa caut pana dimineata, sa verific toate topic-urile (sau sa gugaluiesc) cand pot intreba intr-un topic nou, sus si tare: care socialiste/comuniste sunt in 2 timpi si care in 4?

 

din ce mi-a spus nu mai stiu cine mai demult, jawa e mai buna ca mz-ul si daca nu ma insel mz-ul e mai bun ca cz-ul. ij-ul, simson-ul si voshod-ul unde se incadreaza? de ural nu e nevoie sa aduceti vorba, incerc sa-mi iau gandul de la el. ce alte motociclete trebuie luate in calcul? (de dnepr am auzit destui plangandu-se de cat de grea e asa ca nici de asta nu voiesc)

 

(ca sa stiu pentru ce sa strang bani ca nu mai pooot!)

 

multam de raspunsuri, sper ca n-am suparat pe nimeni cu ignoranta&lenea proprii. btw, targul de la vitan mai exista sau nu? se mai vand comuniste acolo ori ba? in afara de bikeshop.ro unde sa mai caut? (deocamdata doar ca sa-mi fac o idee de preturi)

 

 

:crack:

 

mai bine "gugaleai".

 

intre comuniste nu prea cred ca mai merg termeni de comparatie "mai bun ca" - la ce te referi cand le compari? :

 

-viteza? toate se simt bine sub 100km/h

-consum? nesimtit de mare pentru performatele date

-fiabilitate? toate au nevoie de intretinere, asa cum era aceasta inteleasa la momentul conceptiei motoarelor, nu cel de acum - vizita la service :ok:

-design? :cheers: beauty is in the eye of the beholder... ca sa zic asa cu o vorba din popor.

 

iar cu timpi ca sa fii lamurit doar boxerele -niprul si uralul- (2 cilindri la 180 de grade, de obicei de 650cc) si simsonul sunt 4T. restul sunt 2T (30-40 ml de ulei 2T la litrul de benzina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atata timp cat bagi piese noi in ele si mergi frumos... toate tin, daca le dai forja crapa ushor...

 

axi : eu unul as alege mai degraba un jupiter decat o planeta ( consum mai mic, putere mai mare, viteza superioara << vreo 10 km/h :ok:>> )

 

cu toate ca mi se par urate (dnepr/ural), cred ca cea mai buna comunista este uralul.Daca cineva crede altfel sa ma contrazica cu argumente...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam greu sa caut pana dimineata, sa verific toate topic-urile (sau sa gugaluiesc) cand pot intreba intr-un topic nou, sus si tare: care socialiste/comuniste sunt in 2 timpi si care in 4?

 

din ce mi-a spus nu mai stiu cine mai demult, jawa e mai buna ca mz-ul si daca nu ma insel mz-ul e mai bun ca cz-ul. ij-ul, simson-ul si voshod-ul unde se incadreaza? de ural nu e nevoie sa aduceti vorba, incerc sa-mi iau gandul de la el. ce alte motociclete trebuie luate in calcul? (de dnepr am auzit destui plangandu-se de cat de grea e asa ca nici de asta nu voiesc)

 

(ca sa stiu pentru ce sa strang bani ca nu mai pooot!)

 

multam de raspunsuri, sper ca n-am suparat pe nimeni cu ignoranta&lenea proprii. btw, targul de la vitan mai exista sau nu? se mai vand comuniste acolo ori ba? in afara de bikeshop.ro unde sa mai caut? (deocamdata doar ca sa-mi fac o idee de preturi)

2T:mz es 175/250[dar si 125/150],mz 125 RT[1,2 si 3],Danuvia 125,pannonia 250,Jawa 250/350,Jawa 125/175,IJ 49,IJ 56,IJ Planeta,Jupiter[cu toate variantele],K 125 si 175[3 si 4 viteze],Voshod 175,Minsk 125,MZ Ts 250,ETZ 250,Jawa 638 TS,CZ Sport 175,250 si 350,IFA BK 350,Mobra S50,Mobra 50 Hoinar etc.etc.

4T:M72,K750,Dnepr M12,M16,M19[solo],Simson 425 S,AWO 425 T,MZ Saxon 500,Jawa 500 Rotax sau 500 OHC[foarte rare],Junak 350[extrem de rar],Chiang Jiang 750[un M chinezesc] s.a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri! google is my best friend dar cateodata ma plictisesc de el.

 

se pare ca nu-s prea multe optiuni, voiam 4t.

cand zic "mai bun" ma gandesc la fiabilitate si consum (desi pana acum nu luam asta in calcul). de placut mi-ar placea oricare, a mea sa fie, cumparata cu banii mei.

deci o sa ma orientez spre un mz etz sau un ij (axi, de ce nu jupiter?). sau jawa? de jawa n-ati zis nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri! google is my best friend dar cateodata ma plictisesc de el.

 

se pare ca nu-s prea multe optiuni, voiam 4t.

cand zic "mai bun" ma gandesc la fiabilitate si consum (desi pana acum nu luam asta in calcul). de placut mi-ar placea oricare, a mea sa fie, cumparata cu banii mei.

deci o sa ma orientez spre un mz etz sau un ij (axi, de ce nu jupiter?). sau jawa? de jawa n-ati zis nimic.

Si jupiterurile sunt bune, dar sunt foarte naspa in aprindere, :ok: cel putin pe mine m-a disperat!!!, !!!

Jawele sunt f bune, si fiable in acelas timp!!!

PS nu vrei o jawa ts 350, din 90, acte la zii, set motor NOUUU(PE BUNE), merge super super fain :cheers:

daca vrei posteaza tot aici, si mai vb :crack:

post-7368-1176234771_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai vorbim cand am bani avand in vedere ca acum am... in jur de 800 de mii. pe care o sa-i cheltuiesc soon. iar bani o sa am... uhm... depinde cati dar cam pe la sfarsitul anului. :cheers:

ce are toba de e indoita? nu-mi dau seama daca pe rezervor e doar o reflexie. oricum pare foarte faina mai ales ca e neagra :ok: (in general sunt rosii, nu stiu de ce - culoarea comunismului?). anyway, cat ceri pe ea?

 

ps: care e procedura schimbarii culorii unui motor? si cam cat costa.

Editat de fannyflint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai vorbim cand am bani avand in vedere ca acum am... in jur de 800 de mii. pe care o sa-i cheltuiesc soon. iar bani o sa am... uhm... depinde cati dar cam pe la sfarsitul anului. :crack:

ce are toba de e indoita? nu-mi dau seama daca pe rezervor e doar o reflexie. oricum pare foarte faina mai ales ca e neagra :ok: (in general sunt rosii, nu stiu de ce - culoarea comunismului?). anyway, cat ceri pe ea?

 

ps: care e procedura schimbarii culorii unui motor? si cat costa.

PAI TOBELE NU SUNT ORIGINALE!!

pe rezervor ti se pare...e ok:ok:

PRETUL E 12 MIL(PS O LASA SI LA 10 :cheers: )

o vrea cineva:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

salutare!

revin cu intrebarea: care e procedura schimbarii culorii unui motor? si cat costa.

s-ar putea sa dau 600 ron pe un cz (350, cred :bigstar: ) de la un prieten asa ca va rog sa-mi spuneti ce parere aveti despre tipul asta de motociclete. multumesc.

a, si daca ma hotarasc sa-l cumpar (trebuie mai intai sa ma plimb cu el si de cateva saptamani nu reusesc, ba ploua, ba mai stiu eu ce) vine cineva cu mine sa-mi spuna daca merita sau nu (daca o sa o tin de frumusete sau o sa ma pot plimba cu ea)? inteleg ca pentru unii 600 de ron e o nimica toata dar nu pentru mine. sa-mi spuneti si cate beri vreti (sau ce vreti, in schimb). mersi!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

revin cu intrebarea: care e procedura schimbarii culorii unui motor? si cat costa.

s-ar putea sa dau 600 ron pe un cz (350, cred :bigstar: ) de la un prieten asa ca va rog sa-mi spuneti ce parere aveti despre tipul asta de motociclete. multumesc.

a, si daca ma hotarasc sa-l cumpar (trebuie mai intai sa ma plimb cu el si de cateva saptamani nu reusesc, ba ploua, ba mai stiu eu ce) vine cineva cu mine sa-mi spuna daca merita sau nu (daca o sa o tin de frumusete sau o sa ma pot plimba cu ea)? inteleg ca pentru unii 600 de ron e o nimica toata dar nu pentru mine. sa-mi spuneti si cate beri vreti (sau ce vreti, in schimb). mersi!!!

trebuie omologat rar cu noua culoare[si trecut in talon].cat despre CZ:motor Jawa in doi cilindri pe 6v[dinam],4 viteze,cam 125-130 km/h,in jur la 150 kg roti pe 18.fiabilitate medie[conteaza mult si piesele din el],consum maricel[poate sa sara si la 8-10 l/100km],ciclistica slabuta[mai ales furca telescopica,dar daca e model mai nou cu furca de jawa 638 TS e in regula],frane medii[tamburul fata greu de reglat fiindca e duplex].e destul de nervos ptr. o comunista[cam 24 CP].vezi sa nu fie varza! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe... pana la enduroaice, vitezane si supermoto, e placut sa vezi fete pe comuniste :P nu conteza ca-i veche, pt ca, daca-i buna o sa fie a ta, deci motorul pe care-l ai e cel mai bun :D asadar, daca e in stare buna si are actele ok(cu serii cu tot) nu costa mult, desi 600 ron nu sunt o suma de neglijat

 

acum, sfaturile ar fi cam asa:

-ia cu tine pe cineva care se pricepe...verifici mai multe, si anume:

-cadrul sa nu prezinte urme de accidentare, suduri sau indoituri

-starea cauciucurilor si a suspensiilor sa fie ok(deci, suspensiile sa functioneze, nu sa fie blocate)

-dintii de la pinioane(cel de la motor si cel de la roata spate) sa nu fie tociti in interior(foarte ascutiti si lantul sa nu agate si sa sara) dar nici tocicti la varf(sa patineze) -> uita-te la o foaie noua si ai sa iti dai seama cum trebuie sa arate

-starea lantului sa fie ok(nu ruginitura cu rolele lipsa sau distruse)

-verifica rulmentii de la roti(prinzi de roata si misti usor stanga dreapta, jos, sus, pe diagonala)

-verifici starea cauciucurilor sa fie ok, si nu tocite extrem, sau crapate, taiate, cu galme, etc...

-sa nu prezinte rupturi/crapaturi in aproprierea prinderilor motorului

(daca jawa/cz are alte bube consacrate, cum ar fi aprinderea si altele, astept jawistii sa se dea cu parerea...poate achizitionez si eu o natie d-asta in weekend ca tare imi plac)

 

ti-am recomandat sa iei pe cineva cu tine care se pricepe(eu nu pot veni ca-s cu serviciu si timpul liber il petrec cu motoristii alcoolisti, la Ursu :love: , da mai vedem), pt ca mai trebuie verificat si uleiul de la cutie(ala spune multe despre cum s-a purtat proprietarul cu motorul), pornirea la rece(ai grija ca atunci cand o porniti sa nu se fi mers cu ea, si e mai bine sa o porniti cat e rece, cand vrei sa o cumperi, si chiar sa porneasca :laugh: ), mersul rotund(sau cat se poate de rotund) al motorului...

 

verifici si instalatia electrica daca functioneaza(far, claxon, semnalizare, pedala si maneta frana daca actioneaza lampa spate de frana), apoi te sui pe ea si pleci la drive test

 

aici se verifica daca schimba in toate treptele de viteza cum trebuie, daca ambreiajul cupleaza frumos, daca suspensiile se comporta cum trebuie(desi fiind comunista sa nu te astepti la senzatii de enduroaica :love: ) si mai ales daca franele functioneaza :rock:

 

A se asculta motorul, pt ca daca prezinta batai suspecte metalice in interior, ceva nu e in regula(inafara de lantul de cupleaza ambreiajul de ambielaj care mai zornaie, si nu e grav - daca e cazul la aceasta motocicleta), mai ales ca motorul este in 2 timpi si nu are culbutori care sa bata sau alte chestii...

 

Cred ca am spus cam tot ce e de spus in materie de verificare pt o motoreta la acesti bani, in 2 timpi :blbl:

 

Te asteptam dupa ce il cumperi sa vii cu impresii, si, de ce nu, si sa il admiram la o bere :bigstar:

 

PS: proprietaru din acte sa coincida cu buletinu(deci fi cu tupeu si cere-i buletinu), seriile din acte sa coincida cu seriile de pe motor si cadru(fara sa prezinte urme de cioplire), si, daca trece toate testele, motocicleta este super ok :ok: (desi, la banu asta nu are cum sa nu aiba ea o buba pe undeva, dar, care se face)

 

Bafta, si spor la treaba, Fanny :bigstar:

 

@kyvacka: mama, 24 de cai? :( ma mirasem cand am citit consumu, da apoi m-am linistit cand am vazut calutii...acum, intrebarea mea pt tine ar fi asa: in ce turatii ajunge nebunia asta?ca suparata este din cate vad :)

 

PPS: tot pt fanny, daca e stata mai mult timp, ia cu tine de la o benzinarie, un filtru de benzina(d'ala pe hartie) ca se poate o sa stai sa cureti carburatoare in loc sa verifici motoru :) il aplici pe furtun intre rezervor si carburator :D

 

Daca am gresit ceva, sau mai e ceva de zis, va rog sa ma corectati :D

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU cumpara CZ fiindca piese NU, si asta se vede si in numarul extrem de mic de CZ-uri inscrise si functionale in tara fata de miile de rable esuate care inca mai sunt. Daca e CZ 350 (Cezet) 2 pistoane se mai schimba usor problema, dar tot nu merita. Cumpara mai bine un Minsk sau un Voshod sa te scutesti de problemele cu aprinderea si incarcarea +fiabilitatea mecanica execrabila a oricarui motor carpit. Pune poze cu motocicleta si incearca sa ne spui exact starea, daca vrei ghideaza-te dupa criteriile de pe bikeshop ca sa ne dai o imagine mai clara. Si inca ceva, gandeste-te ca esti prea stramtorata sa-ti iei o motocicleta proasta.

La alea 6 milioane poti adauga in timp scurt inca 10 fara sa obtii ceva satisfacator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri! o sa raspund la ele un pic mai tarziu. deocamdata am aflat asa:

- are 250 cc, nu 350

- e din 1974

- nu cred c-a cazut vreodata din mers, "CZ-ul a cazut in parcare si s-a julit" (asta acum, de curand)

- mi-l da cu piese de schimb (nu ma intrebati ce piese ca n-am intrebat)

- "merge, dar trebuie cosmetizata, ii trebuie o oglinda, adica 2, ca n-are decat una, ii trebuie un mecanic, ce mai".

- cred ca taica-su a fost primul proprietar.

- nu se pune problema de verificat serii acte buletine pentru ca asa cum am zis e prieten cu mine (desi ne vedem o data pe an) si am incredere in el. i know his backgrounds. :ok:)

- nu e "stata" de mult timp, stiu ca m-am intalnit cu el undeva pe la inceputul anului, cred, si era cu moto care mi s-a parut ca arata bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai nu mai dati cu pietre in Jawa...dati in cei care le utilizeaza necorespunzator,si in cei care au impresia ca stiu sa le repare. A mea are 24 de ani si merge exemplar pt varsta ei.La comuniste nu e vorba de viteza..ci de placerea de a conduce o motocicleta.Si "on topic" mai trebuie verificata incarcarea..sa isi faca treaba releul,bateria sa nu fie proaspat incarcata si sa tina numai 2 porniri.., si sa nu sara din viteza(asta se poate verifica ducand fiecare treapta in ture cat de mult..in limita bunului simt).

post-3423-1192561156_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...la tine scrie bucuresti, deci, da un telefon lui tunaru si vezi ce zice, daca are piese pt asa ceva, just in case :eek:

 

de mecanic nu e vorba, ca la comuniste tre doar un mester care are asa ceva si se pricepe, si se rezolva :D

 

si legat de piese, se gasesc greu, da pe forumu asta, sunt destui care mai au piese prin garaj :(

 

spor la treaba, si vino cu poze mai fata :ok: ne-ai facut curiosi :(

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri! o sa raspund la ele un pic mai tarziu. deocamdata am aflat asa:

- are 250 cc, nu 350

- e din 1974

- nu cred c-a cazut vreodata din mers, "CZ-ul a cazut in parcare si s-a julit" (asta acum, de curand)

- mi-l da cu piese de schimb (nu ma intrebati ce piese ca n-am intrebat)

- "merge, dar trebuie cosmetizata, ii trebuie o oglinda, adica 2, ca n-are decat una, ii trebuie un mecanic, ce mai".

- cred ca taica-su a fost primul proprietar.

- nu se pune problema de verificat serii acte buletine pentru ca asa cum am zis e prieten cu mine (desi ne vedem o data pe an) si am incredere in el. i know his backgrounds. :ok:)

- nu e "stata" de mult timp, stiu ca m-am intalnit cu el undeva pe la inceputul anului, cred, si era cu moto care mi s-a parut ca arata bine.

deci e un CZ 250 la care nu se mai gasesc piese de schimb. Piesele de schimb pe care le poti gasi sunt folosite. (Arian Jawa ta e una, CZ-ul asta e alta)Din 1974 pana acum s-a cazut in toate pozitiile posibile, dar la o motocicleta socialista nu are nici o importanta. Ii trebuie un mecanic. Daca tatal lui nu te ajuta nu ai ce mecanic sa gasesti. Care mai sunt in Bucuresti si nu au trecut la japoneze prefera rusestile mai noi la care pot sa schimbe ce e stricat. Nu cred sa mai stea nimeni dupa un CZ vechi pe 6 V. In cazul faborabil oricum nu vrei sa dublezi pretul motocicletei ducand-o la eventualul mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe... pana la enduroaice, vitezane si supermoto, e placut sa vezi fete pe comuniste :)

 

exista un topic la fete motocicliste, "Exista Vreo Fata Cu Comunista?" si cineva acolo spunea exact ce gandesc "nu toate fetele sunt talentate la mecanica asa ca fug de comuniste, in care nu poti avea incredere" "si daca ai bani de japoneza trebuie sa fii batut in cap sa-ti iei comunista". problema e ca eu n-am bani si ma gandesc sa achizitionez o comunista pentru ca prima oara de o comunista m-am indragostit (ij-ul lu' unchi-miu, pe cand eram mititica si aveam voie sa merg numai in atas). daca as avea bani i-as da pe o "enduroiaca".

multumesc de sfaturi si de incurajari!

 

aleko, minsk nu vreau, cica e motoreta. sa n-aud de motorete si de scutere. eu vreau motocicleta.

mai vreti sa-i fac poze cz-ului? ca aleko m-a demontat deloc cu NU-urile lui categorice. :D

taica-su nu cred ca se pricepe pentru ca stiu ca de cate ori a avut probleme cu ea s-a dus la un service sau ceva de genul asta. :(

 

iar legat de uralul lui unchi-miu (n-ai uitat), revin: ultima oara cand l-am intrebat cat vrea, dom'le, pe ea a zis ca vine el la bucuresti sa mergem in targ sa ne uitam si daca nu gasim nimic acolo mi-o da pe a lui. :ok: cu bani, normal. nu stie insa cati pentru ca nu are nici o idee. l-am dat dracu' cu ideile lui (vine el la pastele cailor la bucuresti) si nu inteleg ce atata agitatie pentru o motocicleta pe care n-a mai folosit-o de o gramada de ani. si apoi nu intelege, cred, ca eu n-am bani stransi sa-mi cumpar o moto din targ, si ca lui as putea sa ii dau banii in rate. in plus, singura oara cand am fost anul asta la autovit, nu am vazut nici o comunista originala de vanzare. chopperele ies din discutie, nu ma intereseaza. si inca un plus, e normal sa o vreau pe a lui pentru ca il cunosc si il cred pe cuvant daca zice ca nu a avut probleme cu motocicleta. de ce trebuie sa ma complic cu oameni pe care nu-i cunosc?

acum, ma gandesc sa-l sun din nou sa-l intreb ce-i face motocicleta (in we ma duc la o nunta in bacau si de acolo as putea da o fuga pana la el acasa, cu o baterie de 12 v si un plin de benzina, sa vad daca si cum merge si eventual sa-i fac poze motocicletei, daca imi zice la telefon ca mi-o da). problema tot banii sunt. ca s-o aduc de acolo, neinmatriculata fiind, imi trebuie multi bani pe care nu-i am. :(

 

--- Mesaj completat în 17 Oct 2007 11:33 -------------
deci! daca e cineva care vrea uralul ala (daca eu n-o sa mi-l permit) sa-mi zica ce vrea sa stie despre el (o sa intreb/vad) si o sa va informez.

 

--- Mesaj completat în 17 Oct 2007 11:39 -------------
inca ceva, plz. ce baterie ar trebui sa cumpar? vad ca's si astea de mai multe feluri (amperi). si mai costa si mult. :eek:

Editat de fannyflint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai cumpara baterie, nu mai da bani pe benzina sau pe altele pana nu iei o motocicleta. Daca vrei sa vezi cum ii merge Uralul orice baterie auto tinuta in atas isi face treaba CU 11 V si peste 6 Ah trebuie sa porneasca... Neimatriculata , nepornita etc sa ti-o lase la cel mult 8 milioane. Dar Uralul este pretentios si greu intrucat nu cred ca te atrage mersul cu atas. Cred ca te intereseaza mai degraba ceva pe care sa-ti faci repede mana si sa functioneze, sa fie si economica si usurica.

 

Ala e Minskul, motocicleta de 10 cp si 125 cmc, 100-110 km/h Vmax si 2,5-3% consum. Abilitati off-road, kg putine, preturi f mici la piese, surse abundente de piese.

CU putin noroc gassti asa ceva la banii tai fara probleme. Inainte de a-ti cumpara ceva studiaza pe net si tu poze si citeste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici sunt foarte de acord cu Aleko, si din cate am vazut, ti-am mai recomandat odata varianta minsk :(

 

asadar, minsku e o motocicleta, foarte fiabila in exploatare(sa ia 110 cum zice nenea Aleko tre sa ii dai drumu de pe un deal cu motoru oprit cred, ca mai mult de 90 nu vezi de la el :) )...E mocicleta perfecta pt capitala, mergi cu ea pe strada si pe coclau fericita, face si enduro destul de bine(ce-ti place tie :) )si gasesti asa motociclete destul de ieftin :D Plus ca e o motocicleta usoara(110 kg la sec) pt o fata :ok:

 

@Aleko: dachiar, stiu ca piese pt jawa cz gaseai inca la reprezentanta, chiar pt modelele vechi....any ideea? :(

 

PS: totusi, uite, te-o fi demontat cu NU-urile, da daca ai timp si poti, fa niste poze cz-ului, ca poate are cineva nevoie de el pt piese, daca tu nu il cumperi :)

 

Take care :eek:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

eu nu inteleg de ce recomandati minsk-ul... este o motocicleta care pur si simplu incurca traficul demaraj canci, viteza canci... consum mic si ceva fiabilitate dar sa nu uitam ca e pe magnetou. cea mai mare tampenie existenta dintre toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza 60-65 poate si putin mai mult- la drum intins.

In oras demaraj chiar bun, te strecori f usor, consum mic.Franele daca sunt reglate bine si in stare buna opresc f bine (bineinteles si datorita inertiei mici din cauza masei mici),magnetou(adica pornire la prima pedala-daca urmezi procedura din carte adica inundat carb, o pedala fara contact si apoi cu contactul pus), lipsa bataii de cap datorate bateriei, nu iti faci probleme ca nu incarca, ca se descarca daca sta la rece, nu iti faci probleme ca ai uitat farul aprins...

Ce de probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kyvacka, multumesc de info! ai cz sau de unde stii toate astea?

 

mr orl:

- se pare ca cz-ul asta "cand e rece motorul porneste imediat".

- nu inteleg expresia "mers rotund al motorului".

- o sa sun la tunaru sa intreb de piese, desi nu stiu cine e. :)

 

intrebare: daca nu gasesc o piesa de cz, de exemplu, nu poate fi luata aceeasi piesa de la alt tip de moto si modificata la strung(?) astfel incat sa inlocuiasca piesa originala?

 

aleko:

- daca piesele de schimb pe care le gasesc sunt folosite dar isi fac treaba, nu-i problema, nu? macar sa gasesc piese. daca nu-s bune n-ar trebui sa mai poarte numele de piese ci de fier vechi.

- unchi-miu n-are nici o baterie de aia mi-a zis ca daca vreau sa incerc motocicleta imi trebuie baterie. nu ma apuc sa imprumut baterie din comuna aia si nici chef sa-l pun pe el sa faca asta n-am. ca daca voia sa faca asa zicea ca se rezolva. da-l in ma-sa, e un chitros! (nu, n-am vorbit inca cu el :D)

- mai demult ziceai ca ar trebui sa incerc sa merg cu atas, ca dupa cateva ore ma obisnuiesc si s-ar putea sa-mi placa si acum ma sfatuiesti sa-mi iau minsk??? :( :( :) cum se pot compara 750cc cu 125? :)

 

promit sa revin cu poze cu cz-ul, deocamdata un sait cu un cz ca asta din discutie: http://www.bma-magazin.de/index.html?Rubri...Z250/CZ250.html

ce-am mai aflat...

- "singura problema e aia cu bateria"

- are carte tehnica :ok:

 

gore: m-a lasat de mai multe ori balta

gore: dar cred ca bateria era de vina

gore: dar in ultimul timp, cand mergeam zilnic

gore: nu aveam probleme

gore: fiindca in timpul mersului se incarca bateria

4 6: i see

4 6: se porneste usor?

gore: asa si asa

gore: cand e rece motorul porneste imediat

4 6: da' s-a intamplat sa nu reusesti s-o pornesti?

gore: in ultimul timp, nu

gore: ca ma invatasem cu ea

4 6: da? pai n-ar trebui sa fie invers? sa nu porneasca cand e rece adica

gore: pot sa-ti zic trucurile

gore: se pare ca nu

 

- imi da si husa :eek:

- "nu are nevoie de piese, are doar 10.000 de km"

 

gore: nu e cazuta ma

gore: arata normal

gore: adica ce conteaza daca e cazuta?

4 6: nu conteaza, ma, daca nu i s-a indoit nimic important

gore: deci nu

 

4 6: ma rog, ce semnalizatoare ii trebuie?

gore: ce fel vrei tu

gore: dar nu m-as baga sa le montez

4 6: pai n-are? asta intreb. sau s-au spart?

gore: s-au spart, da

gore: adica nu-s tandari

gore: pot fi lipite...

4 6: e da

4 6: nu!

gore: o sa vezi tu cand treci pe aici

- "ii mai trebuie un robinet pt rezervor. nu e lipsa, doar ca nu e etans. ar trebui schimbat, dar merge si asa"

- se pare ca robineti se gasesc pe ebay la 10 euroi.

 

deci? concluzia?

 

multumesc mult!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...