Sari la conținut

Help Help


motocic
 Share

Postări Recomandate

-la concuzie ma abtin...sa zicem ca segmenti gasesti pt ea, discuri de ambreiaj gasesti, treaba e sa ai grija de ea si sa o intretii daca o cumperi...eu ma ofer sa desfac asa ceva la caz de nevoie, fara bani(doar bere si tigari, sa nu ne plictisim) si sa mai aduc si cu mine o sleata de comunisti veseli si saritori(toata treaba e de timp) :D

 

-legat de mersu rotund, nu stiu cum sa zic, fara scapari(ca ceasu :rock: )....explicati ma altu care stie sa explice :)

 

-tunaru nu trebuie cunoscut, trebuie sunat :( gasesti nr lui in primul topic, si ii spui de CZ-ul de 250 pe care ti l-ai luat, daca are piese....si eu o sa fac faza asta, pt ca de vro ora incoa' sunt fericitul posesor al altei rable, tot de la Jawa, si anume o 639 destul de nefolosita(traiasca Hell Ryder-u nostru :ok: )...

 

@kama3@stress: ma, minsku duce 80 la ora....pus la punct(si aici de la segmentare, rulmenti frantuzesti, semeringuri noi, piesele ok pe ea) te duce in blana drumuri lungi, lejereanu(asta e si ideea, ca la viteza mare se raceste mai bine) cu tot cu pasager si bagaj!!!am vazut cu ochii mei cat s-a mers cu minsk in toata tara, in forja...daca ai grija de ea, te duce fericita...ideea e sa o bagi la revizie totala o data sau de doua ori pe an, si inainte de plecari pe distante mari, mici verificari :( nu stiu unde ati vazut voi minsk sa nu plece bine de pe loc(dat fiind ca in trafic intalnesti si petarde de scutere si mopeduri), si, pot spune cu mana pe suflet ca e cea mai fiabila in exploatare dintre comuniste :eek: aprinderea mi s-a parut geniala, si, impreuna cu un carburator bun(ala paco de motocositoare i se potriveste de manusa la cei 125 cmc) si reglat bine, porneste mereu la prima pedala, indiferent de vreme....

 

@fanny: eu totusi iti recomand un minsk :) zic ca te-ar aranja un 80 km/h pe care il bagi linistita pe orice coclau ca nu te doare sufletu' de piese :) ....apropo....de unde 46? :bier:

 

take care, si ia pe cineva cu tine daca vrei cz-ul(si intereseaza-te si cine are un fier d'asta vechi, pt piese, la pret de nimic, adica 0 :D )

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 84
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1)Tunaru nu aduce pt CZ 250 (antic) decat ce se mai potriveste de la Jawa TS 350 (1992), adica mai nimic: cablul de ambreiaj, lant, si or mai fi, dar absolut insuficient pentru a sti ca poti depinde de motocicleta ta.

Sunt unele piese vitale la care trebuie sa ai noroc ca sa le gasesti. Piesele vechi folosite sunt de obicei proaste fiindca omu de-aia le-a scos de pe motor. faza cu "are 10 000 km doar nu ii trebuie piese" este dubioasa. In orice caz baga niste poze cu CZ-ul. Robinetul e 25 Ron la Gaspar. Tot ce te sfatuiesc cand iei o motocicleta e sa o iei PORNITA in fata ta si sa pleci pe ea.

 

2)Kyvacka ti-a dat datele unui CZ 350, cum ai spus tu prima oara, date care sunt net superioare celor de CZ 250 nou:

12cp (fata de 10 ai Minskului), Vmax 106 km/h, 125 kg )

mers rotund=ca ceasul

3) intradevar unchi-tu e cam chitros. Poate cu varsta ti-o da Uralul. Atunci nu ti-o mai arde tie de Uralul lui.

Cand te hotarasti imprumuti de la cineva orice baterie veche de Dacie, tractor, Aro trecuta un pic prin redresor. S-ar putea ca Uralul lui sa fie 6V, atunci tre o baterie de 6V.

4) Nu poti compara 650 cmc 4T ai Uralului cu atas cu cei 125 cmc 2T ai Minskul, sunt 2 lucruri diferite. S-ar putea sa nu te atraga un motor de cuplu mai mult utilitar cum e boxerul cu atas, ci ceva care are repriza rapida, lucreaza in turatie mai mare. La drum intins viteza de croaziera a Minskului e cam aceeasi cu a Uralului. In plus poti oricand sa iei Minskul sa dai o fuga la unchi-tu si sa incerci si Uralul.

 

<small>--- Mesaj completat în 18 Oct 2007 09:20 -------------</small><br/>Orice iei trebuie sa fie cu numere noi inmatriculat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun fnny!pana la urma ai luat un CZ 250?este o motocicleta bunicica zic eu[din ce am auzit ptr. ca de avut de 250 nu m avut vreodt].cadrul e la fel ca si la 350,iar la motor merge in cutia de viteze si la ambreiaj orice piesa de jawa/cz 350,insa modelul pe 6v[634]nu TS.in zilele sale bune motorul are 17 CP la 5250-5500 rpm[nu 12].oricum e destul de nervos!segmenti gasesti usor la Motorline Tg.Mures[gasesti nr. pe forum]si cred ca si pistoane iti pot aduce pe comanda.idem ptr. robinet.dinamul iti incarca?

altfel iti doresc doar sa te bucuri de el si asfalt uscat numai sub roti! :ok:

 

<small>--- Mesaj completat în 18 Oct 2007 12:10 -------------</small><br/>

 

 

 

 

@kyvacka: mama, 24 de cai? :D ma mirasem cand am citit consumu, da apoi m-am linistit cand am vazut calutii...acum, intrebarea mea pt tine ar fi asa: in ce turatii ajunge nebunia asta?ca suparata este din cate vad :(

 

PPS: tot pt fanny, daca e stata mai mult timp, ia cu tine de la o benzinarie, un filtru de benzina(d'ala pe hartie) ca se poate o sa stai sa cureti carburatoare in loc sa verifici motoru :) il aplici pe furtun intre rezervor si carburator :(

 

Daca am gresit ceva, sau mai e ceva de zis, va rog sa ma corectati :eek:

CZ 350 are motor de Jawa 634[modelul pe 6v cu cilindri de fonta].in stare buna cei 24 de CP sunt reali si se ating pe la 5000-5250 rpm,dar partea faina ii ca daca il supraturezi atingi 80 km/h in trept a 2a si peste 110 in a 3a.problema cea mai mare dupa parerea mea e ca cutia de viteze e cam fragila[etajarea e stas dar piesele sunt cam subdimensionate avand in vedere ca original aceeasi cutie a fost folosita ptr. un motor de 16cp].vrei sa-ti iei si tu necaz pe cap?glumesc!sau nu...

P.S.:apropo...sunetul e bestial daca ai tobe...fara surdine!

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CZ 350 are motor de Jawa 634[modelul pe 6v cu cilindri de fonta].in stare buna cei 24 de CP sunt reali si se ating pe la 5000-5250 rpm,dar partea faina ii ca daca il supraturezi atingi 80 km/h in trept a 2a si peste 110 in a 3a.problema cea mai mare dupa parerea mea e ca cutia de viteze e cam fragila[etajarea e stas dar piesele sunt cam subdimensionate avand in vedere ca original aceeasi cutie a fost folosita ptr. un motor de 16cp].vrei sa-ti iei si tu necaz pe cap?glumesc!sau nu...

P.S.:apropo...sunetul e bestial daca ai tobe...fara surdine!

man, tocmai mi-am luat o jawa, aseara, si pe carter scrie 634(desi e sportiva la aspect, ca TS-ul) :ok: motoreta practic e noua, nefolosita, si e super intretinuta :eek: tre sa umblu pe la instalatia electrica(ca s-au jucati oamenii la fire :( ), sa incarc bateria si sa vedem ce da din ea!un lucru e cert...o trec pe aprindere electronica :) asadar, mi-am luat si eu belea pe cap(alta)....fanny?tu iti iei? :D

 

PS: nu dati cu pietre in mine ca nu mai gasesc piese(poate se potrivesc de la TS), ca vine si minsku' cat de curand :(

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, tocmai mi-am luat o jawa, aseara, si pe carter scrie 634(desi e sportiva la aspect, ca TS-ul) :eek: motoreta practic e noua, nefolosita, si e super intretinuta :D tre sa umblu pe la instalatia electrica(ca s-au jucati oamenii la fire :) ), sa incarc bateria si sa vedem ce da din ea!un lucru e cert...o trec pe aprindere electronica :) asadar, mi-am luat si eu belea pe cap(alta)....fanny?tu iti iei? :(

 

PS: nu dati cu pietre in mine ca nu mai gasesc piese(poate se potrivesc de la TS), ca vine si minsku' cat de curand :(

daca e motor cu cilindrii de fonta[model 634 sau 632]atunci nu se prea potrivesc multe piese de la TS:la fel sunt pinionul primar,ala cu 29 de dinti,furcile din cutie,ceva pinioane din cutie[vreo 4-5],pinionul secundar[ala cu 18 dinti]si vreo cativa rulmenti.in rest difera tot:cartere,ambielaj,cilindri,pistoane,chiulase,carburator,ambreiaj,aprindere.

instalatia e pe 12v?daca da are alternatorul original?daca e pe 6v atunci e motor 634,tipul vechi.

pune ceva poze cu achizitia.si sa ai parte de ea! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicletele sunt complicate. :eek: vreau una careia sa nu-i trebuiasca nimic niciodata (in afara de benzina si ulei). cado', ca singura n-o sa-mi permit niciodata. :D

 

mr orl, sa-ti stapanesti sanatos jawa!

revizie totala de 1, 2 ori pe an la minsk? se comporta ca o bicicleta!!! :(

nu vreau enduro pentru ca m-as fi dat vreodata pe coclauri si-mi place senzatia ci pentru zgomotul frumos pe care-l scot. si pentru ca sunt sportive, subtirele, usoare (cred. bine, nu alea mari)

46 de la valentino rossi.

 

bateria uralului e de 12, mi-a zis.

m-am gandit ca daca-mi iau o alta motocicleta o sa ma duc sa probez uralul. adica asta am de gand sa fac.

 

Orice iei trebuie sa fie cu numere noi inmatriculat.

orice iau in afara de ural? ca dupa cum ziceam, ala e radiat.

 

kyvacka, nu, deocamdata nu l-am luat, nu l-am revazut, analizat, probat, facut poze, nimic. doar am vorbit despre el pe messenger.

de dinam nu stiu sa-ti zic, o sa intreb.

 

mi-am luat si eu belea pe cap(alta)....fanny?tu iti iei? :(

pai, inca nu-s lamurita. aleko zice NU, tu nu zici decat ca niste piese s-ar gasi, kyvacka la fel, mai e cineva care-mi zice sa nu-mi iau motor mai vechi de 1990 si imi recomanda tot minsk (NU VREAU MINSK!) sau voshod sau planeta5.

dar n-as fi cool cu o motocicleta de care n-are nimeni? :)) (sigur mai au unii dar nu se plimba cu ea, probabil o tin in fata blocului/garaj, de buna ce e. :))

 

OOOOOOOOOOOFFF :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicletele sunt complicate. vreau una careia sa nu-i trebuiasca nimic niciodata (in afara de benzina si ulei). cado', ca singura n-o sa-mi permit niciodata.

 

dar n-as fi cool cu o motocicleta de care n-are nimeni (sigur mai au unii dar nu se plimba cu ea, probabil o tin in fata blocului/garaj, de buna ce e. )

 

OOOOOOOOOOOFFF

tie trebuie sa-ti dau o bere ca m-ai amuzat rau in seara asta :)

 

dat fiind ca tu vrei motocicleta indestructibila, nu pot decat sa iti recomand una cu panze :) in urma ultimului tau post, pot spune cu mana pe inima, NU ITI LUA CZ-UL

 

acum sa iti spun ce se intampla cu motocicletele astea...asadar, o motocicleta in genul celor de aici, functioneaza prin ardere interna(adica explozie), si cu multa frecare si lucru mecanic intre componente!Frecarea duce la uzura, si piesele se duc in timp, deci, trebuiesc schimbate!Motiv pt a te murdari pe maini si a invata ceva mecanica, sau a da bani sa se murdareasca altu pe maini, la un service :) Deci, uite ca tot ajungi la ulei si umblat la piese :( Motocicletele nu sunt complicate...trebuie sa iti explice odata cineva principiul lor de functionare, sa iti mai si arate la un motor desfacut asta, si ai prins mestesugu functionarii...Acum, ma mir la faza ca nu o sa iti permiti niciodata sa iti cumperi una...E grav...Eu tocmai d'aia iti recomandam minsku, pt ca odata pus la punct, merge, si te tine ceva anisori pana strangi tu bani de o enduroaica d'aia de nu se strica niciodata :clap: (dintr-un ktm am scos pilitura cu lingurita, si costul reparatiei duce pe la 1000 de euro, fara sa bagam mana de lucru in asta, ca doar o facem noi, si nu service-ul)...asadar, ori ca esti pe o planeta, jupiter, sau altceva, tot comunista este, tot o sa umblii in ea, si, deci, minsku il recomand, chit ca o sa ma injuri...apropo, diferenta intre minsk si voschod, mai ales la aspect este....e vro diferenta? :eek: voschdu e adevarat, are ceva mai mare capacitatea, si alte lucruri, dar, la aspect, sunt la fel...

 

io tare ma mir cum de nu poti tu sa iti iei motocicleta, singura...e ciudat, pt ca omul, in general, termina facultatea si se angajeaza, sau, imparte fluturasi pe strada sa fac rost de un ban....daca te angajezi, vreodata, o sa ai posibilitatea la rate lunare, si atunci iti tragi o japo ingrijita, si aleia ii bagi ulei si benzina, si ai grija de ea, iar cand vezi ca incepe sa i se apropie sfarsitu, o vinzi si iei alta

 

referitor la rablele din fata blocului, eu am vro 5, da nu se dau(colectionez rable), dar, promit ca ma interesez de un motor pt tine, asa ca ai fost super simpatica in ultimul tau post :D ori cat se poate de ieftin, ori moca, numai sa vedem daca il mai are persoana respectiva :D da te avertizez ca si in ala trebuie sa iti bagi gheara :clap: asa ca, nu te mai vaicari, pune mana si lucreaza, ca in ziua de astazi nici o paine nu iti da fara 1000 de lei la magazin, si asa o sa poti spera ca poti sa iti cumperi motocicleta mult visata :rock:

 

asadar, sfatul meu, ramane MINSK-ul....il enduresti, il cioparesti, da crede-ma pe cuvant ca alt motor comunist mai fiabil in exploatare ca asta nu o sa gasesti!Practic pe minsk iti faci experienta in trafic fara sa te doara sufletul ca zgarii o carena de 700 de euro :ok:

 

asadar, fanny, esti funny :( :bier:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

daca vrei doar un motor "idiot-proof" in sensul ca poti sa faci niste "reparatii" de te doare capul ia minsk. ORICE motor comunist poate merge fara probleme si nimic schimbat in el in afara de ulei cel putin 30.000 de km. asta in forja. trebuie doar sa stii mecanica sau sa stii un mecanic nu bun, ci foarte bun. reglajele sunt mai dese decat la o japoneza, chiar mult mai dese dar daca le faci la timp si inveti sa pilotezi bine dai rusine la multi "piloti" de japoneze in trafic. eu stiu :ok: minsk NU lua decat daca vrei sa il repari in cateva ore. demaraj nu, indiferent ce zic oamenii... la dracu' ij-ul e degeaba in traficul de azi, chiar si jawa si sunt MULT mai nervoase decat bicicleta inutila de minsk!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri! google is my best friend dar cateodata ma plictisesc de el.

 

se pare ca nu-s prea multe optiuni, voiam 4t.

cand zic "mai bun" ma gandesc la fiabilitate si consum (desi pana acum nu luam asta in calcul). de placut mi-ar placea oricare, a mea sa fie, cumparata cu banii mei.

deci o sa ma orientez spre un mz etz sau un ij (axi, de ce nu jupiter?). sau jawa? de jawa n-ati zis nimic.

Sunt ferm convins ca ti s-ar potrivi de minune un ETZ mai fine , mai usoare mai mai frumoase ca un IJ nu poti sa-l pui pe cric (numai pe ala lateral) .La etz uri gasesti si piese si nu au nici consumul prea mare nu uita sunt nemtesti si clar mai bune ca cele rusesti. In plus am vazut ETZ uri de culoare rosie si s-ar potrivi cu casca.

Daca o cumperi sa te dai ia una mai noua daca ai veleitati de macanic ia una de 30 de ani .

Succes ma bucur sa mai avem o colega.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tie trebuie sa-ti dau o bere ca m-ai amuzat rau in seara asta :eek:

 

apropo, diferenta intre minsk si voschod, mai ales la aspect este....e vro diferenta? ;) voschdu e adevarat, are ceva mai mare capacitatea, si alte lucruri, dar, la aspect, sunt la fel...

 

io tare ma mir cum de nu poti tu sa iti iei motocicleta, singura...e ciudat, pt ca omul, in general, termina facultatea si se angajeaza, sau, imparte fluturasi pe strada sa fac rost de un ban....daca te angajezi, vreodata, o sa ai posibilitatea la rate lunare, si atunci iti tragi o japo ingrijita, si aleia ii bagi ulei si benzina, si ai grija de ea, iar cand vezi ca incepe sa i se apropie sfarsitu, o vinzi si iei alta

 

asadar, fanny, esti funny :D :lol:

 

astept berea. :lol:

asadar toata lumea e impotriva cz-ului. :blbl:

 

sunt deja doi oameni care mi-au zis sa mai astept c-a venit iarna (plus tipul de la care as vrea sa cumpar cz-ul) dar nu stiu cum o sa rezist sau daca o sa rezist sa strang bani pana la primavara pentru o alta motocicleta.

 

mai am un unchi care m-a sfatuit sa nu cumpar nici uralul (in caz de), ca el nu l-ar lua nici degeaba sa i-l dea, pentru ca nefiind folosit sigur nu mai e bun. ca de ce cred eu ca nu-l mai foloseste celalalt unchi al meu? (pai ca n-are baterie!).

 

pe sait la bikeshop am vazut un minsk la vanzare model voshod cica :lol: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...1992-58432.html

 

nu concep sa platesc rate lunare. deocamdata nu am un job full-time si nici n-as putea sa iau un credit dar nici cand oi avea nu cred sa fac asta desi am un prieten care mereu ajunge la concluzia ca ar trebui sa cumpar o moto in leasing or smth. nu, nene, asta ar insemna sa fiu eu legata de serviciul ala si nu vreau asta. vreau sa pot pleca cand vreau, n-am nevoie de un stres in plus.

 

si nu-s funny, sunt stupid.

 

in fine, m-ati convins sa ma uit si dupa minsk-uri. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astept berea. :P

asadar toata lumea e impotriva cz-ului. :lol:

 

sunt deja doi oameni care mi-au zis sa mai astept c-a venit iarna (plus tipul de la care as vrea sa cumpar cz-ul) dar nu stiu cum o sa rezist sau daca o sa rezist sa strang bani pana la primavara pentru o alta motocicleta.

 

mai am un unchi care m-a sfatuit sa nu cumpar nici uralul (in caz de), ca el nu l-ar lua nici degeaba sa i-l dea, pentru ca nefiind folosit sigur nu mai e bun. ca de ce cred eu ca nu-l mai foloseste celalalt unchi al meu? (pai ca n-are baterie!).

 

pe sait la bikeshop am vazut un minsk la vanzare model voshod cica :lol: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...1992-58432.html

 

nu concep sa platesc rate lunare. deocamdata nu am un job full-time si nici n-as putea sa iau un credit dar nici cand oi avea nu cred sa fac asta desi am un prieten care mereu ajunge la concluzia ca ar trebui sa cumpar o moto in leasing or smth. nu, nene, asta ar insemna sa fiu eu legata de serviciul ala si nu vreau asta. vreau sa pot pleca cand vreau, n-am nevoie de un stres in plus.

 

si nu-s funny, sunt stupid.

 

in fine, m-ati convins sa ma uit si dupa minsk-uri. :lol:

 

nu stupid, dar pot spune ca esti haioasa :lol: pt postul de la fete in care ai spus ca iti plac fetele carora nu le e frica sa se murdareasca muncind la motoare, nota :eek:

 

poate ca celalalt unchi habar n-are cu ce se mananca motocicletele, si vazand-o ca aratand de razboi, face cum fac multi: "da-o ma dracu, ca-i fier vechi si nu merge....e rabla....ia-ti o d'asta noua" ;) oricum, uralu e o motocicleta grea, care dupa ce ai pus-o la punct, greu te lasa(vezi cu piesele ca-s mai scumpe de noi...se gasesc)...Aleko stie mai multe :D

 

minsk, sau voschod, ciudat...cred ca era un voschod cu acte de minsk sau invers(sau in orice caz, o ciorba)....spun ca era, pt ca tin sa te anunt ca anuntul a cam expirat :D dar, da-i un telefon, vezi ce zice...

 

din partea mea, felicitari pt faza cu ratele :D apreciez asta....deci, nu esti stupid :hug: cam ai dreptate, dar, incearca macar sa mai economisesti cate ceva(eu stau zile intregi fara masa la munca, si chiar fara tigari, desi-s fumator, sa pot baga bani in motoare, sa cumpar echipament, etc) intre timp :ok: o sa vezi ca nu-ti plac minskurile, dar cand il vezi ca e al tau si merge, te duce oriunde, o sa te atasezi de el!crezi ca mie mi-a placut cand am scos prima data o minimobra dintr-un subsol de bloc si m-am chinuit juma de ora sa o pornesc?ma uitam la ea speriat, dar, am luat-o tot din lipsa de bani....acu, o iubesc mai mult ca pe mine insumi, chit ca e veche si se mai si strica, si i-am adus si surate de joaca...tot babute :lol:

 

asadar, poate ajungi la Ursu pe 26 luna asta, ca mai mult ca sigur vor fi acolo minskari saritori :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu concep sa platesc rate lunare. deocamdata nu am un job full-time si nici n-as putea sa iau un credit dar nici cand oi avea nu cred sa fac asta desi am un prieten care mereu ajunge la concluzia ca ar trebui sa cumpar o moto in leasing or smth. nu, nene, asta ar insemna sa fiu eu legata de serviciul ala si nu vreau asta. vreau sa pot pleca cand vreau, n-am nevoie de un stres in plus.

;)

Fii barbata , si ia-ti Uralul!

era o fatuță prin cluj cu un ural vopsit in camuflaj....mai mare dragul sa o vezi :blbl:

Nu prea putea parca , ca nu avea cric lateral , si ii vedeam utilajul razamat in tot felul de locuri :D

Da, are 250 de kg dar nu trebuie sa-l duci in spate....si poti sa-i pui atas, si nu mai ai clar nici o problema...(nici cu poseta ,sau plasele de cumparaturi...)

Îi plin de fatuțe cu virago ,cu țuțuchi ,cu si-bi-er , si nici una cu Ural...

Iar in bucuresti gasesti cel putin 2 feciori care sa te depaneze la tipul asta de utilaj oricand(24 din 24 :D )

...parerea mea...

..singura problema e ca uralul nu se asorteaza cu nimic(poate cu o salopeta de aia din cap pana-n picioare putin sucălită in genunchi si-n coate...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa vezi ca nu-ti plac minskurile, dar cand il vezi ca e al tau si merge, te duce oriunde, o sa te atasezi de el!

 

:blbl:

 

asadar, poate ajungi la Ursu pe 26 luna asta, ca mai mult ca sigur vor fi acolo minskari saritori :D

 

incerc.

 

Fii barbata , si ia-ti Uralul!

 

;)

 

Da, are 250 de kg dar nu trebuie sa-l duci in spate....si poti sa-i pui atas, si nu mai ai clar nici o problema...(nici cu poseta ,sau plasele de cumparaturi...)

 

are atas.

in drumurile zilnice cui ii convine sa umble cu atasul dupa el? ca degeaba are moto daca la stop sta in coloana.

 

--- Mesaj completat în 28 Oct 2007 21:38 -------------
deci... voi ma indemnati sa-mi cumpar minsk si eu ma leg la cap fara sa ma doara cu cz-ul respectiv. nu am poze ca aveam azi niste emotii ca am uitat sa iau aparatul cu mine (tipul a zis ca-mi face el o poza ca sa vedeti voi, lol).

 

s-o iau cu inceputul. la nunta (ca am fost la nunta, da?) i-am spus unei matusi (al carei sot a avut si el mai multe moto de-a lungul timpului) ca o sa merg pe la ea cand o sa-mi cumpar motocicleta. i-am zis de uralul ala si cum maica-mea era de fata si nu zicea nimic am zis sa nu mai insist.

a doua zi dupa nunta voiam sa plec impreuna cu unchi-miu care e impotriva uralului (comunistelor, in general) la unchi-miu cu uralul, sa-l vad, probez, fac poze. dar, dupa ce m-am trezit cu noaptea in cap sa vad cursa motogp m-am culcat la loc si cand m-am trezit unchi-miu plecase deja. so, back to bucharest! :lol:

toata saptamana asta am vrut sa-l sun pe unchi-miu sa vad cat vrea dom'le pe motocicleta aia dar am ajuns mereu prea tarziu pentru a face asta.

asa ca joi sau vineri ma hotarasc sa cumpar cz-ul si gata. daca am dat 5 milioane pe casca pot da 6 milioane pe un motor, chit ca s-ar putea sa nu-mi mai mearga peste o saptamana, nu? in definitv nu e scump deloc.

azi ii zic maica-mii ca ma duc sa incerc cz-ul, ca prietenul meu si-a luat alta motocicleta (kawasaki er6n) si ca p-asta veche mi-o da mie (n-am de gand sa-i spun c-o cumpar). si ce credeti ca-mi zice? ca i-a spus matusi-mea (aia careia i-am zis ca vreau moto) sa ma lase sa cumpar uralul lui unchi-miu ca e veche si ca nu o sa mi-o fure nimeni si ca o sa-l intrebe ea pe unchi-miu cat vrea pe ea. si ca l-a intrebat si ca ala vrea 5 milioane!!! nu-mi venea sa cred ce aud. si maica-mea cica "pune mana pe telefon, sau pun eu? si suna-l, daca o vrei'. BA! SA TE fuck! deja vorbisem cu tipu' ca o sa-i dau avans 3 milioane pt. cz, deci no fucking way, nu ma pot razgandi acum, nu e frumos si nu vreau! uralul ala o fi 5 milioane dar se mai adauga vreo 10 pentru inmatriculare and all the rest, plus adusul in bucuresti. asa ca sa mai astepte, sa ajung cu cz-ul la el, dup-aia il iau. :P (bai, da' 5 milioane? nu ma asteptam! nu putea sa-mi ceara 5 milioane acum fix 4 ani??? :lol: :lol: :lol: cand inca era inscris)

 

si ma duc eu azi foarte indoita la prietenul asta al meu, cu niste emotii maaari si nemancata si imi tremurau mainile de frica ca poate cad :) si acolo dau peste taica-su! MY FUCKING GOD, inteleg ca e motocicleta lui dar nu ma asteptam sa fie acolo, sa mi-o vanda si gata, ce pisici? nu... vezi dom'le omu' nu vrea sa mi-o dea pana n-o stapanesc pentru ca se gandeste la binele meu (dar si la binele ei: "unde o s-o tii?" si "cine o sa se ocupe de ea?")

o ridic pe cric (e greaaa! dar nu extrem de grea, cica are numai 150 kg) imi explica ce tre' sa fac dimineata, inainte sa o pornesc, imi explica cu nivelul benzinei si in ce pozitie tre' sa stea cuisoarele alea (sau cum s-or numi), o porneste prietenul meu, da o tura cu ea si apoi eu. nuuuuuuuu, mi-e fricaaaaaaaaaa! si, prima viteza e in sus? in sus? in jos? in sus sau in jos? incercam sa ridic pedala de frana :D am uitat am uitat, am uitat tot de cand am facut scoala. in fine, o bag in viteza, pornesc, ajung in capatul strazii, da-i si intoarce (care e manevra? frana? ambreiaj? ambreiaj+frana, pun piciorul jos? CUM DRACU' INTORC CHESTIA ASTA? strada pe care ma plimbam nu era circulata in schimb pe strazile din capete mai treceau masini, speram sa nu intru in vreuna). intorc, ma duc pana in partea cealalta a strazii, aceeasi problema, nu aveam cum sa-mi dau seama daca motorul merge ceas ori ba (aproape ceas se pune? :D). cand ma opresc evident ca reusesc sa opresc motorul asa ca da-i la pedala. sa dea dracu' daca am reusit sa-l pornesc. dadeam cam cu teama, pentru ca nenea ala a pornit-o din prima. :hug: ma urc din nou, cica sa merg si cu a doua (da' cum merg cu a doua? la scoala nu am schimbat niciodata vitezele, cand din greseala ajungeam intr-a doua urla strajescu de iti mergeau fulgii)in fine, mai intai bag-o intr-a intaia daca reusesti. deci din nou: a intaia e in sus? in sus sau in jos? doamne, ce frica-mi era! deci prima treapta de viteza e in sus si a doua e in jos (pana mea, si neutru nu e intre astea doua? doamne, ce complicaaaT sunt o tampitaaa!) in fine, am reusit sa merg si cu a doua si sa schimb si in treapta intai si sa ma minunez ca chiar merge mai incet dar de intors ca lumea, fara sa pun piciorul jos sau sa turez la maxim motorul nu am reusit. ma intorc la om, ma intreaba daca am obosit si ii zic ca da, desi as mai fi putut sa ma plimb dar imi era frica si nu imi place sa ma supravegheze cineva :ok: :lol: :D asa ca o scot din viteze ("si acum cum se opreste?" "scoti cheia!" ah, ce simplu! :D) si ma lasa cu prietenul meu sa-i admir motocicleta (doamne, ce frumoasa-i! dar e o namila, nici n-am avut curaj sa ma urc pe ea, ce sa o si pornesc sau ceva. lasa, sa fie la el acolo si sa ma plimbe dupa ce face cei 1000 km). si inainte sa plec tipul imi zice sa-mi iau la revedere de la taica-su (frate, credeam c-am scapat! :eek: ) ok, hai sa-i zic la revedere... imi zice sa mai trec pe acolo sa ma plimb pana reusesc sa fiu stapana pe mine si pe moto si abia dup-aia mi-o da. maica-sa, mai draguta, a zis sa mi-o dea daca o vreau, dar el se gandeste la binele meu. :P in ce m-am bagat???

 

--- Mesaj completat în 28 Oct 2007 21:40 -------------
ah, scuze ca n-am ajuns pe 26... unii mai lucreaza si sambata :( promit sa dau sfoara in tara cand aduc motocicleta acasa (de fapt o sa trec cu ea pe la ursu mai intai, ok? daca nu voi reusi eu s-o pornesc de acolo, o sa reuseasca unu din voi, nu? :)))

Editat de fannyflint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu am citit povestioara ta :ok: criminala nene :pow:

 

uralu ala de 5 mil nu-l uita, daca chiar il vrei cand oi invata, ca poate starea lui permite sa fie ieftinelu la banu asta(numa sa nu fie epava scoasa de sub titanic) :lol:

 

sfatu meu....pune-te pe plimbare in poligon ca nu mai tine.... :lol: apoi, te duci, o iei, si tot in poligon si zone pustii, pana incepi sa te inveti cu acea motorisca....altfel, nu iesi in trafic ;)

 

abia apoi, cand deprinzi mestesugul mersului pe calu asta, te asteptam la ursu sa vorbim,s a bem o bere fara alcool si sa ne mai povestesti ca tare frumos mai povestesti :lol: parca ai fi creanga in varianta feminina :) io ce mai aberez atata in posturi ;)

 

asadar, daca se risca cineva sa iti dea motoru in poligon, te-ai scos....ma intorc la minsk si spun sa cauti un amic cu asa ceva, ca daca-l trantesti nu te doare sufletul :D

 

bine ca ai zis cum mergi, ca pe ural nu stiu cum te descurcai din prima :ok: e timp si de ala, numa sa il tina depozitat sa nu rugineasca

 

PS: ai ratat berea de pe 26, da mai e timp....mai posteaza ca le ai cu scrisu :kali:

 

PPS: de ce doamne iarta-ma nu te ajuta prietenu?Eu, pe o fosta care a vrut, am ajutat-o destul de multicel(zic eu) si chiar si explicatiile de dinainte conteaza mult...sa se suie pretenu in spatele tau si sa stati amandoi cu mana pe ghidon, sa iti explice cum e cu ambreiaju, cu treptele de viteza, etc....e si mai placuta metoda :kali:

 

Take care :D

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am zis 'fi bărbată'!

 

..muhere poate fi oricine...isi ia lenjerie(imprumuta si complexele...) de la Botezatu...et voila!

 

 

...bine-i orice ,numai sa mearga..si sa nu trebuiasca sa-i umbli pe la partile paroase ;)

CZ-ul e motor pe viata...il iei si nu mai ai cui sa-l vinzi...

...si da, sigur sant o multime de feciori , gata sa-ti faca o pornire...la CZ ...nici eu nu as prea sta pe ganduri vazand o printesa in dificultate.. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am zis 'fi bărbată'!

 

..muhere poate fi oricine...isi ia lenjerie(imprumuta si complexele...) de la Botezatu...et voila!

...bine-i orice ,numai sa mearga..si sa nu trebuiasca sa-i umbli pe la partile paroase ;)

CZ-ul e motor pe viata...il iei si nu mai ai cui sa-l vinzi...

lasa man ca daca are grija de el, poate isi ia si uralul, candva, ca tot e in familie, si, poate, peste multi ani, raritatea aia de cz va fi calarita de nepotii ei, mandrindu-se ea cu prima ei motocicleta :ok: este un motor care merita pastrat, mai ales ca atunci cand se va angaja la mai bine si va vedea ca totusi pt 6 mil a salvat ceva clasic de la fier vechi...eu unu am ceva rable si mici, si care m-au rupt de bani, dar nu le-as vinde sub nicio forma ;)

 

asadar, eu zic ca la cum a zis ea ca merge, nu-i sta rau pe cz-u ala pana invata sa mearga...apoi, face rost de bani cu timpu, si daca uralu a fost pastrat in conditii bune il ia, punand cz-ul in vitrina ca prima motocicleta :pow: cunosc multa lume care a facut asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa man ca daca are grija de el, poate isi ia si uralul, candva, ca tot e in familie, si, poate, peste multi ani, raritatea aia de cz va fi calarita de nepotii ei, mandrindu-se ea cu prima ei motocicleta ;) este un motor care merita pastrat, mai ales ca atunci cand se va angaja la mai bine si va vedea ca totusi pt 6 mil a salvat ceva clasic de la fier vechi...eu unu am ceva rable si mici, si care m-au rupt de bani, dar nu le-as vinde sub nicio forma :pow:

 

asadar, eu zic ca la cum a zis ea ca merge, nu-i sta rau pe cz-u ala pana invata sa mearga...apoi, face rost de bani cu timpu, si daca uralu a fost pastrat in conditii bune il ia, punand cz-ul in vitrina ca prima motocicleta :) cunosc multa lume care a facut asa ;)

CZ-ul e un fel de Âşopîrlo-praÂşco-cămilă...nu are nimic de a face cu motocicletele clasice....nu gasesti piese pentru el(cu exceptia anuntului aluia cu piese de CZ250/175 la care nu vrea sa puna botul nimeni...)

Am si eu unul in garaj, pe care nu-l vrea nimeni, nu vrea nimeni sa investeasaca in el ca sa-l aduca pe linia de plutire...

Este gingas la reglat aprinderea , ca si toate ciorsurile in doi timpi cu 2 platine...instalatie pe 6 V, lipsa de spatiu pentru a face modificare pe 12V ca sa poti folosi o aprindere electronica...

Foarte ingrijit lucrat la partea de motor si cutie , dar ce folos daca nu ai cu ce sa inlocuiesti piesele uzate!

O vezi facandu-i amestecul cu sticluta de ulei , si clatinandul in benzinarie? Sau impingand la el cand este inecat? :ok: Numa un pic sa nu-i placa ceva si odata are fum de 4 metri pe una din tobe(tot timpul pe alta decat te-a obisnuit pana atunci...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate, aici iti dau dreptate :ok: d'aia imi plac mie fetele ce poseda comunista....au coae nene, si si mai mari le au cele care stiu sa si umble in ele...nota 10 pt ele ;)

 

@Fanny: uite, daca vrei sa iti iei cz-ul, o sa ai nevoie ca noi toti ceilalti de inca un motor pt piese(asa se cumpara astea, ca piesele-s rare)...te salveaza drobu cu unu :) va-ntelegeti voi :D

 

asadar, daca il cumperi sau esti decisa sa-l iei, bine-ai venit in lumea noastra ;) desi sfatul meu ramane tot minsku :lol: da pe ural, nu te sui pt inceput daca spui ca mergi aiurea...macar da ture prin poligon sa te inveti sa mergi, nu lua cz-ul, si ia uralu ala cand poti sa spui ca stii sa mergi pe motoreta :pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatu meu....pune-te pe plimbare in poligon ca nu mai tine.... apoi, te duci, o iei, si tot in poligon si zone pustii, pana incepi sa te inveti cu acea motorisca....altfel, nu iesi in trafic

 

bine ca ai zis cum mergi, ca pe ural nu stiu cum te descurcai din prima e timp si de ala, numa sa il tina depozitat sa nu rugineasca

 

PPS: de ce doamne iarta-ma nu te ajuta prietenu?Eu, pe o fosta care a vrut, am ajutat-o destul de multicel(zic eu) si chiar si explicatiile de dinainte conteaza mult...sa se suie pretenu in spatele tau si sa stati amandoi cu mana pe ghidon, sa iti explice cum e cu ambreiaju, cu treptele de viteza, etc....e si mai placuta metoda

 

n-am cu ce motocicleta sa ma duc in poligon SI NU VREAU sa conduc motocicleta altcuiva, nu vreau sa cad si sa stric un lucru care nu-i al meu. asa ca, daca taica-su n-are incredere sa mi-o dea sa ajung pana acasa cu ea (el sta langa circ, eu in titan), sa mi-o aduca prietenul meu si de aici m-oi descurca sa ajung la ilioara, ca e putin de mers pana acolo, strazi destul de late fara trafic intens. right? numai sa mi-o dea!!!

 

uralul il tine in garaj (sau il tinea, nu vad de ce l-ar fi scos de acolo chiar daca nu-l mai foloseste. am sa-l sun sa-i zic sa-l pastreze ca-i aduc eu pe la craciun banii pe el si dup-aia va trebui sa-l mai tina juma de an pana strang restul de bani sa-l ridic. e bine asa, nu? :lol:

 

nu imi place sa cer favoruri, incerc sa ma descurc singura, nu i-am cerut tipului sa ma ajute si nici el nu s-a oferit (oricum cred ca-l refuzam :ok: ).

deci, in principiu, dupa ce am inceput sa merg nu-mi era frica decat de intoarcerile alea. si pe un drum normal cate intoarceri faci? nici una. asa ca nu inteleg de ce tre' sa ma stresez eu cu astea. :lol:(

 

apropo de pus cz-ul in vitrina, someday... nu am vitrina/garaj/subsol/nimic asa ca daca totusi o sa pun mana si pe ural si o sa ma inteleg bine cu el, cred ca o sa dau cz-ul cui l-o vrea (evident ca mi-ar placea sa-l pastrez si nefunctional fiind, dar unde? n-am unde). poate ti-l dau tie. :kali:

 

O vezi facandu-i amestecul cu sticluta de ulei , si clatinandul in benzinarie? Sau impingand la el cand este inecat? :)

 

m-ai jignit! chiar l-am intrebat pe tip da' cum fac amestecul, si mi-a zis ca are el nu stiu ce canistra si i-am zis ca bai nene da' nu umblu cu canistra dupa mine cand pun benzina de la benzinarie si mi-a aratat cum tre' sa hîțîn ;) motoru'. lolz, nu stiu daca o sa reusesc but i'll try, tre' sa fac asta, nu? de impins cam greu, ca e greu dar poate n-o sa fie nevoie sau rog pe cineva. :lol: (yeah, right, eu nu rog pe cineva nici moarta, mai bine il las acolo inecat.)

 

@Fanny: uite, daca vrei sa iti iei cz-ul, o sa ai nevoie ca noi toti ceilalti de inca un motor pt piese(asa se cumpara astea, ca piesele-s rare)...te salveaza drobu cu unu :pow: va-ntelegeti voi :kali:

 

asadar, daca il cumperi sau esti decisa sa-l iei, bine-ai venit in lumea noastra :D desi sfatul meu ramane tot minsku :lol: da pe ural, nu te sui pt inceput daca spui ca mergi aiurea...macar da ture prin poligon sa te inveti sa mergi, nu lua cz-ul, si ia uralu ala cand poti sa spui ca stii sa mergi pe motoreta :ok:

 

mai, i-am dat deja 3 milioane si i-am zis ca daca ma razgandesc sa pastreze banii. :D deci, in principiu mai tre' sa-i dau restu' de bani si sa-l aduc acasa. ;)

multam de incurajari :lol: abia astept sa pot spune ca am moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul are un inceput. Primul pas l-ai facut. Urmeaza restul. Deci ai ales CZ-ul. OK. Tu sa fii sanatoasa sa-l achiti, sa-l iei acasa. Referitor la amestecul ulei-benzina. Cind aveam MZ-ul purtam la scule o bucata de furtun subtire cam de 50 cm. Cu el prin suflare usoara agitam bezina in rezervor. NU umpleam niciodata rezervorul "pina-n git" sa nu stropeasca la "suflat". Cind nu aveam furtunul, metoda clasica: intii cantitatea de ulei care trebuia, imediat benzina peste el caci si asa se amesteca binisor, apoi urcat in sa si miscata motocicleta inainte-inapoi scurt si brutal cu frina de mina. Nu e mare inginerie, ai sa te obisnuiesti tu cu ea si ea cu tine. CZ-ul, chiar de 250 nu este greu, e foarte manevrabil. Sper sa fi gasit o motocicleta buna care sa nu-ti faca necazuri. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CZ-ul e un fel de Âşopîrlo-praÂşco-cămilă...nu are nimic de a face cu motocicletele clasice....nu gasesti piese pentru el(cu exceptia anuntului aluia cu piese de CZ250/175 la care nu vrea sa puna botul nimeni...)

Am si eu unul in garaj, pe care nu-l vrea nimeni, nu vrea nimeni sa investeasaca in el ca sa-l aduca pe linia de plutire...

Este gingas la reglat aprinderea , ca si toate ciorsurile in doi timpi cu 2 platine...instalatie pe 6 V, lipsa de spatiu pentru a face modificare pe 12V ca sa poti folosi o aprindere electronica...

Foarte ingrijit lucrat la partea de motor si cutie , dar ce folos daca nu ai cu ce sa inlocuiesti piesele uzate!

O vezi facandu-i amestecul cu sticluta de ulei , si clatinandul in benzinarie? Sau impingand la el cand este inecat? :ok: Numa un pic sa nu-i placa ceva si odata are fum de 4 metri pe una din tobe(tot timpul pe alta decat te-a obisnuit pana atunci...)

Stii pe cineva s-au magnetizezi personal rotoare de magnetou? Eu vreau sa-mi fac o instalatie nu am gasit bibliografie dar zic ca este simplu un miez de fier care se inchide prin rotor si o bobina care lucreaza in curent continuu. Ajuta-ma te rog daca poti.

Cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul are un inceput. Primul pas l-ai facut. Urmeaza restul. Deci ai ales CZ-ul. OK. Tu sa fii sanatoasa sa-l achiti, sa-l iei acasa. Referitor la amestecul ulei-benzina. Cind aveam MZ-ul purtam la scule o bucata de furtun subtire cam de 50 cm. Cu el prin suflare usoara agitam bezina in rezervor. NU umpleam niciodata rezervorul "pina-n git" sa nu stropeasca la "suflat". Cind nu aveam furtunul, metoda clasica: intii cantitatea de ulei care trebuia, imediat benzina peste el caci si asa se amesteca binisor, apoi urcat in sa si miscata motocicleta inainte-inapoi scurt si brutal cu frina de mina. Nu e mare inginerie, ai sa te obisnuiesti tu cu ea si ea cu tine. CZ-ul, chiar de 250 nu este greu, e foarte manevrabil. Sper sa fi gasit o motocicleta buna care sa nu-ti faca necazuri. Numai bine.

nu uita....e lege...caneaua inchisa cand torni uleiu si apoi benzina...o deschizi dupa agitare, cand cokteilu e gata de servit ;) eu am uitat-o deschisa odata si m-am trezit cu ulei garla pretudindeni, apoi, ia tata desfa si spala :lol: asadar, ca acum e sigur, sa-l stapanesti sanatoasa si fara neplaceri, si sa te bucuri de el... :pow:

 

daca stai in titan, ia-o pe strada rotunda(in spate la cara) si apoi pe lotrioara, si ai iesit direct in fata cu strada ce duce la ilioara....il opresti, il iei la impins pe trecerea de pietoni sa traversezi bulevardu camil ressu si apoi dai pedala si te duci pe ea pana in poligon :D

 

PS: eu daca mai iau motorete, caut ceva in stare groaznica, completa cat de cat, si mai veche de 50 de ani :lol: (evident, sa o vopsesc cu spray-u si sa o vand pe mii de coco la licitatie, afara ;) ) mai am nevoie de inca vro doua gioarse in parculet :lol: deci, eu zic sa pastrezi cz-ul ca e prima dragoste....il duci la tara, undeva :)

 

PPS: acum, asteptam cunoscatorii de asa fiare sa posteze bubele consacrate, pt ca te ajuta mult un sfat :ok:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt. fanny:sa ai parte numai de drumuri cat mai lungi si lipsite de incidente si bineinteles,asfalt uscat numai sub roti.chiar daca CZ nu e tocmai motorul potrivit ptr. o incepatoare[uralul nici atat,fii sigura!]daca exemplarul de fata e ingrijit zic eu ca nu o sa-ti ridice mari probleme.sper sa fie asa! :ok:

post-10713-1193749410_thumb.jpg

post-10713-1193749451_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu uita....e lege...caneaua inchisa cand torni uleiu si apoi benzina...o deschizi dupa agitare, cand cokteilu e gata de servit :ok: eu am uitat-o deschisa odata si m-am trezit cu ulei garla pretudindeni, apoi, ia tata desfa si spala :pow:

sper sa nu uit ;)

si va multumesc. o sa mai scriu cand o aduc acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...