Bogdan16ro Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Salut.... sunt si eu incepator da totusi simt ca ceva nu e bine .. in viteza a 3a imi face un tzacanit la motor ... cum trec in alta viteza nu mai face ... si cateodata se blocheaza cand vreau sa trec de la 5 4 3 ... la 3 in jos nu mai mere numa dupa mai multa distantza sau daca opresc pe loc si schimb pe loc. N`am ulei in cutie ? sau care sa fie problema ... nici nu stiu pe unde se baga ulei si ce fel de ulei trebuie la cutie .. daca stie careva pls help ms dau o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 faza cu blocatul intr-o viteza cand schimbi multe in jos, gen 6-5-4-3-2 o pateam si eu foarte des la rs50 pana m-am invatat sa le schimb treptat din timp, nu deodata pe toate, si am auzit ca e ceva normal, de "tzancanitul" ala nu stiu ce sa zic, il face mereu? adik la orice turatie in viteza a 3-a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan16ro Postat Aprilie 11, 2007 Autor Share Postat Aprilie 11, 2007 la turatiile mari nu se mai aude ... din cauza tobei cred ... daca il turez si apoi las liber atunci se opreste tzacanitu ... cand nu`i accelerat nu mai tzacane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...