Bogdan16ro Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Salut.... sunt si eu incepator da totusi simt ca ceva nu e bine .. in viteza a 3a imi face un tzacanit la motor ... cum trec in alta viteza nu mai face ... si cateodata se blocheaza cand vreau sa trec de la 5 4 3 ... la 3 in jos nu mai mere numa dupa mai multa distantza sau daca opresc pe loc si schimb pe loc. N`am ulei in cutie ? sau care sa fie problema ... nici nu stiu pe unde se baga ulei si ce fel de ulei trebuie la cutie .. daca stie careva pls help ms dau o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 faza cu blocatul intr-o viteza cand schimbi multe in jos, gen 6-5-4-3-2 o pateam si eu foarte des la rs50 pana m-am invatat sa le schimb treptat din timp, nu deodata pe toate, si am auzit ca e ceva normal, de "tzancanitul" ala nu stiu ce sa zic, il face mereu? adik la orice turatie in viteza a 3-a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan16ro Postat Aprilie 11, 2007 Autor Share Postat Aprilie 11, 2007 la turatiile mari nu se mai aude ... din cauza tobei cred ... daca il turez si apoi las liber atunci se opreste tzacanitu ... cand nu`i accelerat nu mai tzacane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 la turatiile mari nu se mai aude ... din cauza tobei cred ... daca il turez si apoi las liber atunci se opreste tzacanitu ... cand nu`i accelerat nu mai tzacane posibil sa fie bucsa sau colivia cu ace[nu stiu ce are motorul tau]pe care se invarte pinionul de a 3-a.are joc radial si axial si vibreaza in sarcina.asta nu poate sa insemne decat forja in draci fara ulei in cutie.se duce mai repede a3-a ptr. ca la un motor de 50 e cel mai mult folosita.oricum schimba uleiul in cutie cu unul de motor 40W[vara],dar nu sintetic.ar trebui sa intre cam 0,5 litri.succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan16ro Postat Aprilie 11, 2007 Autor Share Postat Aprilie 11, 2007 ms mult :* ... maine daca nu vand motoru merg si cumpar ulei si pun .. sau daca reusesc pun inainte sa vina ala sa cumpere .... apropo .. pe unde se baga ulei in cutie ? si cum il scot pe cel vechi ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 ms mult :* ... maine daca nu vand motoru merg si cumpar ulei si pun .. sau daca reusesc pun inainte sa vina ala sa cumpere .... apropo .. pe unde se baga ulei in cutie ? si cum il scot pe cel vechi ?? vezi si tu.cauta pe motor doua suruburi mai mari[unul sus,in partea dreapta si unul jos,sub motor,cam central],alea sunt busoanele de umplere si golire.oricum in dreptul celui de umplere trebuie sa scrie OIL si cantitatea respectiva.vezi ca busonul are o tija cu doua semne pe el.cel inferior e de nivel minim,iar cel superior de nivel maxim,nivelul de ulei in cutie[cu motorul in plan orizontal]trebuie sa fie intre cele doua semne.ptr. masurare busonul NU se infileteaza la loc ci doar se baga tija !succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.