Sari la conținut

Incepator ... Need Help


Postări Recomandate

Salut.... sunt si eu incepator da totusi simt ca ceva nu e bine .. in viteza a 3a imi face un tzacanit la motor ... cum trec in alta viteza nu mai face ... si cateodata se blocheaza cand vreau sa trec de la 5 4 3 ... la 3 in jos nu mai mere numa dupa mai multa distantza sau daca opresc pe loc si schimb pe loc. N`am ulei in cutie ? sau care sa fie problema ... nici nu stiu pe unde se baga ulei si ce fel de ulei trebuie la cutie .. daca stie careva pls help :cheers: ms dau o :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu blocatul intr-o viteza cand schimbi multe in jos, gen 6-5-4-3-2 o pateam si eu foarte des la rs50 pana m-am invatat sa le schimb treptat din timp, nu deodata pe toate, si am auzit ca e ceva normal, de "tzancanitul" ala nu stiu ce sa zic, il face mereu? adik la orice turatie in viteza a 3-a?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la turatiile mari nu se mai aude ... din cauza tobei cred ... daca il turez si apoi las liber atunci se opreste tzacanitu ... cand nu`i accelerat nu mai tzacane

posibil sa fie bucsa sau colivia cu ace[nu stiu ce are motorul tau]pe care se invarte pinionul de a 3-a.are joc radial si axial si vibreaza in sarcina.asta nu poate sa insemne decat forja in draci fara ulei in cutie.se duce mai repede a3-a ptr. ca la un motor de 50 e cel mai mult folosita.oricum schimba uleiul in cutie cu unul de motor 40W[vara],dar nu sintetic.ar trebui sa intre cam 0,5 litri.succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult :* ... maine daca nu vand motoru merg si cumpar ulei si pun .. sau daca reusesc pun inainte sa vina ala sa cumpere :crack: .... apropo .. pe unde se baga ulei in cutie ? si cum il scot pe cel vechi ?? :cheers:

vezi si tu.cauta pe motor doua suruburi mai mari[unul sus,in partea dreapta si unul jos,sub motor,cam central],alea sunt busoanele de umplere si golire.oricum in dreptul celui de umplere trebuie sa scrie OIL si cantitatea respectiva.vezi ca busonul are o tija cu doua semne pe el.cel inferior e de nivel minim,iar cel superior de nivel maxim,nivelul de ulei in cutie[cu motorul in plan orizontal]trebuie sa fie intre cele doua semne.ptr. masurare busonul NU se infileteaza la loc ci doar se baga tija !succes! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...