Sari la conținut

Incepator ... Need Help


Postări Recomandate

Salut.... sunt si eu incepator da totusi simt ca ceva nu e bine .. in viteza a 3a imi face un tzacanit la motor ... cum trec in alta viteza nu mai face ... si cateodata se blocheaza cand vreau sa trec de la 5 4 3 ... la 3 in jos nu mai mere numa dupa mai multa distantza sau daca opresc pe loc si schimb pe loc. N`am ulei in cutie ? sau care sa fie problema ... nici nu stiu pe unde se baga ulei si ce fel de ulei trebuie la cutie .. daca stie careva pls help :cheers: ms dau o :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu blocatul intr-o viteza cand schimbi multe in jos, gen 6-5-4-3-2 o pateam si eu foarte des la rs50 pana m-am invatat sa le schimb treptat din timp, nu deodata pe toate, si am auzit ca e ceva normal, de "tzancanitul" ala nu stiu ce sa zic, il face mereu? adik la orice turatie in viteza a 3-a?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la turatiile mari nu se mai aude ... din cauza tobei cred ... daca il turez si apoi las liber atunci se opreste tzacanitu ... cand nu`i accelerat nu mai tzacane

posibil sa fie bucsa sau colivia cu ace[nu stiu ce are motorul tau]pe care se invarte pinionul de a 3-a.are joc radial si axial si vibreaza in sarcina.asta nu poate sa insemne decat forja in draci fara ulei in cutie.se duce mai repede a3-a ptr. ca la un motor de 50 e cel mai mult folosita.oricum schimba uleiul in cutie cu unul de motor 40W[vara],dar nu sintetic.ar trebui sa intre cam 0,5 litri.succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult :* ... maine daca nu vand motoru merg si cumpar ulei si pun .. sau daca reusesc pun inainte sa vina ala sa cumpere :crack: .... apropo .. pe unde se baga ulei in cutie ? si cum il scot pe cel vechi ?? :cheers: