Sari la conținut

Kymco Quannon


Postări Recomandate

Numai cunoscatori p'aici... sa mor de ras nu alta!

 

Nu caii conteaza... jumatate de cal sau ce ziceti voi.

Conteaza parametrii la care lucreaza motorul, comportamentul si calitatea materialelor, a constuctiei, a componentelor...

Testele au fost facute pe circuit... asa si? Cand iese pe strada motorul merge mai bine si materialele se transforma precum Cenusareasa in super-quality cum treci de poarta circuitului?

 

Vreti sau nu sa recunoasteti e un c*cat Quannon pe langa orice 125 cu renume (nu Xiu Bao sau alte firme de renume satesc pe teritoriul Chinei sau Indiei) si e jenant numai sa se ajunga la a fi comparat cu modele 2T 49cc

 

"E facuta sub licenta" ....o da! E un fel de Fornetti cu fransiza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 188
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Numai cunoscatori p'aici... sa mor de ras nu alta!

 

Nu caii conteaza... jumatate de cal sau ce ziceti voi.

Conteaza parametrii la care lucreaza motorul, comportamentul si calitatea materialelor, a constuctiei, a componentelor...

Testele au fost facute pe circuit... asa si? Cand iese pe strada motorul merge mai bine si materialele se transforma precum Cenusareasa in super-quality cum treci de poarta circuitului?

 

Vreti sau nu sa recunoasteti e un c*cat Quannon pe langa orice 125 cu renume (nu Xiu Bao sau alte firme de renume satesc pe teritoriul Chinei sau Indiei) si e jenant numai sa se ajunga la a fi comparat cu modele 2T 49cc

 

"E facuta sub licenta" ....o da! E un fel de Fornetti cu fransiza

 

nu frate, dar pe circuit e un stil de mers, pe strada e cu totul si cu totul altceva! nu vreau sa intru in polemici cu tine dar nu cred ca sunt atat de relevante datele de pe circuit cand iti cumperi o motocicleta, mai ales cand e vorba de 125cc. asta vroiam sa-ti subliniez! iar daca nu ai bani de un r125 nu inseamna ca nu poti invata aceleasi lucruri de la un kymco. cat despre derbi tau, ma abtin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreti voi sa scrieti o carte?

 

Atatea pareri de facem enciclopedie despre prostimea pustanilor pe motociclete.

 

Prd: Kymco : Compania Kwang Yang Motor (începând din 1992 să fie cunoscută mai bine sub numele de KYMCO), cu sediul în Kaohsiung, Taiwan, a fost înființată ca sucursală a companiei japoneze Honda Motor în anul 1963. Chiar de la început, KYMCO a acordat mereu prioritate calității produselor sale. De-a lungul existenței sale, KYMCO a înființat fabrici în Taiwan, China, Indonezia Âşi în alte țări asiatice. Producția cumulată se ridică astăzi la peste 6 milioane de bucăți cu 2 Âşi 4 roți. Având în vedere aceste realizări remarcabile, se poate afirma cu certitudine că KYMCO a avut o contribuție însemnată la dezvoltarea industriei din Taiwan.

 

KYMCO se mândreÂşte cu o experiență de peste 35 de ani în producția de scutere, motociclete Âşi ATV-uri. Varietatea de modele include vehicule cu motoare de la 55 cm2 la 500 cm2. KYMCO produce cea mai mare gamă de modele de 50 cm2 existente pe piață în prezent. Nu este întâmplător faptul că KYMCO este considerată ca fiind unul dintre cei mai importanți producători mondiali de motociclete Âşi scutere.

 

"Mai bun decât cel mai bun" (calitatea nu este întâmplătoare), acest slogan reprezintă eforturile pe care KYMCO le investeÂşte în toate segmentele de construcție - începând cu Cercetarea Âşi Dezvoltarea Âşi incluzând Producția, Service-ul Âşi Vânzarile. KYMCO este certificată ISO 9001 Âşi ISO 13485, ceea ce garantează o permanentă calitate ridicată.

 

Producerea de noi modele are întotdeauna în vedere nevoile consumatorilor din întreaga lume. Ca urmare a orientării către client, vînzările în toată lumea au atins în 2005 cifra de 502.000 de vehicule. Fiind caracterizată de motivație Âşi inventivitate, KYMCO este pregătită pentru a oferi noi surprize pe piața viitorului, menținând cel mai bun raport calitate-preț, ceea ce o diferențiază de ceilalți competitori.

 

Nu vad unde e Yamaha.

 

@alinu: ba, daca tot stii asa bine, de ce dracu mai postezi? Vrei sa faci posturi multe?! Invata sa mergi, lasa arogantele ca pe mine nu ma intereseaza cine esti, cine-i mami si cine-i tati, ma intereseaza cum te porti tu ca motorist. Am mai intalnit raceri d-astia pe care ii intreba instructorul unde-i motorul si puneau mana pe top-case....

 

Vrei respect?! acorda-l!

 

 

125 e 125 si nu se compara cu 2t si 50cc, poate au aceeasi viteza stranse de bilute amandoua insa nu se cumpara ca si cuplu si tot ce deriva din asta.

 

Pana la urma si in final fiecare ia ce-i place, oricum la varsta asta, majoritatea cum se vad pe motor sunt deja cienva si au fitze: prietene esti nimic daca mintea ta e mai neteda ca asflatul de circuit ( ca tot veni vba). Asta cu testele mai moale, ii mai zice si strategie de marketing, asa ca nu va ambalati prea tare. Dupa parerea mea un 125 la 4t e posibil sa bata un 50cc stock.

 

Parere simpla si umila: Quannon

 

:crack:

Editat de StefanLeonte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreti voi sa scrieti o carte?

 

Atatea pareri de facem enciclopedie despre prostimea pustanilor pe motociclete.

 

Prd: Kymco : Compania Kwang Yang Motor (începând din 1992 să fie cunoscută mai bine sub numele de KYMCO), cu sediul în Kaohsiung, Taiwan, a fost înființată ca sucursală a companiei japoneze Honda Motor în anul 1963. Chiar de la început, KYMCO a acordat mereu prioritate calității produselor sale. De-a lungul existenței sale, KYMCO a înființat fabrici în Taiwan, China, Indonezia Âşi în alte țări asiatice. Producția cumulată se ridică astăzi la peste 6 milioane de bucăți cu 2 Âşi 4 roți. Având în vedere aceste realizări remarcabile, se poate afirma cu certitudine că KYMCO a avut o contribuție însemnată la dezvoltarea industriei din Taiwan.

 

KYMCO se mândreÂşte cu o experiență de peste 35 de ani în producția de scutere, motociclete Âşi ATV-uri. Varietatea de modele include vehicule cu motoare de la 55 cm2 la 500 cm2. KYMCO produce cea mai mare gamă de modele de 50 cm2 existente pe piață în prezent. Nu este întâmplător faptul că KYMCO este considerată ca fiind unul dintre cei mai importanți producători mondiali de motociclete Âşi scutere.

 

"Mai bun decât cel mai bun" (calitatea nu este întâmplătoare), acest slogan reprezintă eforturile pe care KYMCO le investeÂşte în toate segmentele de construcție - începând cu Cercetarea Âşi Dezvoltarea Âşi incluzând Producția, Service-ul Âşi Vânzarile. KYMCO este certificată ISO 9001 Âşi ISO 13485, ceea ce garantează o permanentă calitate ridicată.

 

Producerea de noi modele are întotdeauna în vedere nevoile consumatorilor din întreaga lume. Ca urmare a orientării către client, vînzările în toată lumea au atins în 2005 cifra de 502.000 de vehicule. Fiind caracterizată de motivație Âşi inventivitate, KYMCO este pregătită pentru a oferi noi surprize pe piața viitorului, menținând cel mai bun raport calitate-preț, ceea ce o diferențiază de ceilalți competitori.

 

Nu vad unde e Yamaha.

 

@alinu: ba, daca tot stii asa bine, de ce dracu mai postezi? Vrei sa faci posturi multe?! Invata sa mergi, lasa arogantele ca pe mine nu ma intereseaza cine esti, cine-i mami si cine-i tati, ma intereseaza cum te porti tu ca motorist. Am mai intalnit raceri d-astia pe care ii intreba instructorul unde-i motorul si puneau mana pe top-case....

 

Vrei respect?! acorda-l!

 

 

125 e 125 si nu se compara cu 2t si 50cc, poate au aceeasi viteza stranse de bilute amandoua insa nu se cumpara ca si cuplu si tot ce deriva din asta.

 

Pana la urma si in final fiecare ia ce-i place, oricum la varsta asta, majoritatea cum se vad pe motor sunt deja cienva si au fitze: prietene esti nimic daca mintea ta e mai neteda ca asflatul de circuit ( ca tot veni vba). Asta cu testele mai moale, ii mai zice si strategie de marketing, asa ca nu va ambalati prea tare. Dupa parerea mea un 125 la 4t e posibil sa bata un 50cc stock.

 

Parere simpla si umila: Quannon

 

:crack:

 

 

fara parere de rau asa se lauda proprietarul reprezentantei kymco din Mures unde am fost azi vara: kymco facut sub licenta yamaha. eu am luat-o ca buna. daca nenea ala a mintit, asta e, am mintit si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@StefanLeonte: ....misto poveste. D'astea iti zic si eu 1000, schimband doar numele firmei. Comunicate d'astea de marketing gasesc cinci pe minut....

 

@PRD: sunt chiar curios ce ai tu asa de mare duda de zis despre derbi-ul meu. Da sa nu incepi ca e chinezeasca sau ca e copiata dupa Aprilia ca am ras destul pe ziua de azi, nu mai am chef...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai cunoscatori p'aici... sa mor de ras nu alta!

 

Nu caii conteaza... jumatate de cal sau ce ziceti voi.

Conteaza parametrii la care lucreaza motorul, comportamentul si calitatea materialelor, a constuctiei, a componentelor...

Testele au fost facute pe circuit... asa si? Cand iese pe strada motorul merge mai bine si materialele se transforma precum Cenusareasa in super-quality cum treci de poarta circuitului?

 

Vreti sau nu sa recunoasteti e un c*cat Quannon pe langa orice 125 cu renume (nu Xiu Bao sau alte firme de renume satesc pe teritoriul Chinei sau Indiei) si e jenant numai sa se ajunga la a fi comparat cu modele 2T 49cc

 

"E facuta sub licenta" ....o da! E un fel de Fornetti cu fransiza

nenea, numai vorbii din reviste, nu de alta dar te faci de ras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea, numai vorbii din reviste, nu de alta dar te faci de ras.

 

Si din ce sa "vorbesc"? Din prezentarea de firma precum exemplul de mai sus?...

Stiu ca aveti Kymco si astea dar... nu e asa de greu de admis ca nu-i un brand de top si evident... nu produce modele de top. Incercati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si din ce sa "vorbesc"? Din prezentarea de firma precum exemplul de mai sus?...

Stiu ca aveti Kymco si astea dar... nu e asa de greu de admis ca nu-i un brand de top si evident... nu produce modele de top. Incercati!

Ar trebuii sa vorbesti din experienta nu din reviste. :crack:

 

Nu a zis nimeni ca firma produce modele de top, dar produce modele fiabile.

 

LE: Tu ai incercat?

Editat de sunnyboy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@StefanLeonte: ....misto poveste. D'astea iti zic si eu 1000, schimband doar numele firmei. Comunicate d'astea de marketing gasesc cinci pe minut....

 

 

 

Daca esti atat de (prefer sa nu ma pronunt) incat sa nu poti sintetiza ceea ce am vrut eu sa scot in evidenta cu articolul postat inseamna ca nu esti nici la mintea unui copil de clasa a7-a amice! S-a spus ca Kymco are licenta Yamaha, am demonstrat ca nu are, sunt motoare facute dupa Honda.

 

Eu zic mai intai sa te mai dai si pe altceva, nu numai pe a ta motoreta. Eu nu zic Quannon e mai bun decat RS 50 sau mai stiu eu ce, ca inca nu m-am dat cu Quannon, dar in curand ma voi da si iti voi spune. In schimb m-am urcat pe unul: plastice nu atat de bune calitativ ca la celelalte motorete, insa acceptabile avand in vedere pretul, o finisare de bun simt si o ergonomie numai buna pentru un pusti de 16 ani caruia nu-i prea trebuie sa stea cocosat si cu curu-n sus.

 

 

Orice ar fi, un motor 4t se comporta diferit de un motor 2t, iar atunci cand vei schimba clasa vei trece invariabil pe 4t.

 

Nu va mai dati zmei pe forumuri, puneti mana si plimbati-va si invatati un minim de mecanica.

 

Fiecare isi ia ce ii place si ce il tine buzunaru', incetati cu polemicile, dar unii simt nevoia sa se evidentieze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vinde Quannon aproape nou, inscris, stare f buna, albastru. pozele vor aparea la vanzari sau aici.

 

se vinde Quannon prototip, neinscris, nou, negru mat/rosu

vad ca multi ati trecut de 16 ani, deci aveti (probabil) A1. asa ca va puteti lua un Quannon si puteti vedea si simti cum e! parerile din reviste sau de la cunoscatori nu sunt mereu relevante sau dezinteresate. Numai experienta proprie este convingatoare.

 

iar motocicleta care se vinde provine direct de la importatorul Kymco, este cea pe care ati mai vauzt-o... prin revistele de la noi...

 

bafta,

 

bagati km la greu, lasati forumul... :)

Editat de valicaddy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Salza :laugh: ,ma numesc Madalin si vreau sa-mi cumpar un kymco quannon,dar nu stiu dak se merita si de unde as putea sa-l achizitionez.Dak aveti ceva de spus despre acest model as vrea si eu sa aud :D .

 

 

Multumesc anticipat

 

Eu am unu si sunt foarte multumit de el. pararea mea e ca merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Am de vanzare un Kymco Quannon din 2007 in stare foarte buna, ca nou. Are 9.700 km si de abia am facut revizia de 10.000 km pentru ca a iesit din garantie si am fost la o ultima verificare. Nu a avut nici o problema de garantie, asa ca am facut si revizia ca sa nu mai fac apoi drumul degeaba :lol:

Mai multe detalii aici: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=213605

Editat de cristian2009
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

salut,

poate exista printre voi,cineva care a facut accident,sau nu mai merge quannonu dar are CDI-ul ...sunt dispus sa cumpar un CDI,in stare OK...sau poate stiti de unde pot cumpara un CDI... :rolleyes:

multumesc...

post-18295-1267606191_thumb.jpg

post-18295-1267606211_thumb.jpg

Editat de zurlik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...