stefanmatryce Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 sunt in pragul cumparari unei motociclete si binenteles ca nu stiu ce sa cumpar.....dupa multe cercetari m-am oprit la doua capre yamaha xt & yamaha tt600r ma orientez spre ttr dar inca nu sunt sigur asa ca dak ma puteti indruma spre cea mai buna alegere pls heellppp am si cateva intrebari...: 1 ttr are demaror elecrtic? 2 ccum se intinde la drum lung? 3 este la fel de fiabila ca xt-u? astept raspuns prefer dealurile si padurile dar imi place deasemenea si drumul intins..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 TTR este orientat spre enduro (suspensii performante), XT spre soft enduro, iar confortul e diferit...depinde ce vrei sa faci cu ea si in ce proportii vrei on/off road. Motorele sint aceleasi, la fel de fiabile, dar daca TTR a fost forjat pe teren atunci se schimba treaba. TTR are demaror electric, acum depinde si de an/model, am vazut si fara kick unele modele mai recente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Aprilie 18, 2007 Autor Share Postat Aprilie 18, 2007 pai eu pana peste un an nu am voie sa ies pe strazi ca am doar 17 ani da faza e ca dupa asta am sa vreau sa mai merg si pe on road nah sunt din suceava si mi-ar place sa merg la mare cu ea sau sa bat tara in lung si in lat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 -TTR-ul are doar pedala. TTE-ul si TTRE-ul au E-starter -TTR-ul nu prea se intinde la drum deoarece este inalt si usor. In schimb este foarte bun pentru coclauri. In principiu poti sa bati tara in lung si-n lat cam cu orice.......chiar si cu un moped.......acum depinde in ce conditii vrei s-o faci. -XT-ul mai vechi are doar pedala. Cele noi au E-starter. Comparativ cu TTR-ul, XT-ul e mai bun pentru strada dar mai prost pentru coclauri. Dupa ce te vei hotari ce vrei sa faci cu motoreta, alegerea va fi foarte simpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 cum spunea si angi TTR NU are demaror doar pedala cu E-starter este TTE SI TTRE ttr bun pt ceva hard tte si ttre pt soft eu am avut tte si am fost ffffff multumit de el merita mai mult decat un xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Daca nu ma-nsel, parca n-ai voie sa conduci (pe sosea) motor de 600 cmc in primii doi ani de la dobandirea carnetului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 (editat) Daca nu ma-nsel, parca n-ai voie sa conduci (pe sosea) motor de 600 cmc in primii doi ani de la dobandirea carnetului... traim in romania nu e vorba de capacitate ci de puterea in kw dnepra are 650cc si doar 24cp e puternic motorasul dar sigur o sa te descurci ....eu stiu cu r 1 sau cu cbr de 1000 dupa ce si au luat carnetul aaia da periculosi bafta in alegere eu am mers pe un tt e ...sau ttr e Nu stiu exact mi a placut foarte mult nici nu se compara cu xt ul mult mai nervos incearca ala a lui costin sa vezi ce bruta e fata de xt ul lui mishu Editat Aprilie 18, 2007 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Aprilie 19, 2007 Autor Share Postat Aprilie 19, 2007 pai nu prea il cunosc... si as vrea sa iau legatura cu el sa vad cum sta treabacu tt-u ca la xt nu-i bai am mai mers si pe a lu pitu si pe a lu Marian Sorociac Daca nu ma-nsel, parca n-ai voie sa conduci (pe sosea) motor de 600 cmc in primii doi ani de la dobandirea carnetului... ..eh vorba lu solo "traim in romania" dar eu am avut si A1 (si inca il mai am) fata de alti care nici macar examenu practic nu-l dau pe motor si dupa aia se urca pe cate un avion ... aa si cu legea cu cred ca este vre-o problema ca inca nu am vazut pe cineva sa fie amendat pt chestia cu puterea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 TT e scula adevarata, eu am TTE din 95 cu demaror (e de recomandat la 600)- made in Italia !, super fiabila, in 5 ani nu am avut decat probleme absolut minore, am venit pe ea din Germania si pe aici am bagat enduro, rally, forestiere, sosea cât cuprinde. Minusuri: In hard enduro e prea grea, la drum foarte lung nu e comoda ca un enduro touring. Oricum, se apropie cel mai tare de conceptul de "all in one", dupa mine. XT e de strada si putin forestier, e mai comoda la drum lung pt ca are saua mai moale si e mai joasa, am mers cu una in Creta trei zile vreo 1000 km si s-a comportat excelent. Asa ca daca nu vrei sa stai toata ziua sa-i faci service ca la altele, ia-ti TT si nu vei fi dezamagit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 ..eh vorba lu solo "traim in romania" dar eu am avut si A1 (si inca il mai am) ...inca nu am vazut pe cineva sa fie amendat pt chestia cu puterea In primul rand pt. motoare peste 25 kW (orice 600 cmc modern) nu e suficient A1, iti trebuie A, plus 2 ani de experienta pe motoare inferioare (A1 inclusiv) sau sa ai pest 21 de ani. Atentie ! daca nu indeplinesti conditiile de mai sus e infractiune si te poti trezi cu dosar penal. Iar in ceea ce priveste "traim in Romania" si "inca nu am vazut pe nimeni", asta nu te fereste de vreun politist cu exces de zel. Nici presedinti suspendati n-am vazut pana acum. Si totusi se poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 (editat) cred ca din moment ce are A1 stie ca nu ar fi legal sa cinduca un 4t de 600 cu un permis valabil pt moto de 125 (sau 11Kw). Legea cu limitarea pana la 25 de kw in primii doi ani mi se pare buna...mai ales atunci cand vad cate un artist de 18 ani (cu sau fara permis pe R1 sau alte avioane, dar cand vorbim despre cineva care merge pe moto de la 12 ani mi se pare o tampenie. trecand peste toate astea, si cei care circula pe mopede sunt niste infractori deosebit de periculosi (vb despre cei care circula neavand subcateg A1 sau categ A) pt ca nu au promovat "testul specific de cunostinte si comportament" despre care nu stie nici naiba nimic, dar in cod scrie mare ca asa trebuie. Daca ar fi sa incerci sa respecti legea in totalitate, ori ai innebuni si nu ti-ar mai trebui motoare never, ori te-ai face Ghost Rider si ti-ai lua gsxr. Editat Aprilie 22, 2007 de dantu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.