Sari la conținut

GS1200


asdfghjk
 Share

Postări Recomandate

impresii: zboara. e usoara si puternica, are cuplu mare indiferent de turatie. la viteza cam danseaza pe sosea, nu e asa "planted" ca r-ul 1150 pe care l-am avut. e din cauza directiei, cred ca este prea responsiva. asta ajuta enorm in oras. display-ul lcd e cam mic si cu soarele in fata nu se prea vede. are indicator de benzina si temperatura. ergonomia e f buna. au mutat inclusiv schimbatorul mai in fata pt. cei ca mine cu 45 la picior. cutia de viteze e complet noua, ceva de vis. in rest totul ok, singura grija acum e sa nu-mi scape mana in gaz. abs-ul si frinele integrate merg mai bine ca la r1150r. se pot decupla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E superb motorul, sa-l stapanesti sanatos. Am inteles ca e mare diferenta intre el si vechiul 1150. Poate pui ceva impresii dupa primul drum mai lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hopaaa, nenea net, esti in top cu jucaria asta , ai grija cum ne calci pe astia cu japoneze mici pe sosea  :D  :baubau:

 

pune si matale poze din mai multe unghiuri daca ai  :baldy:

@Cox:

Uite aici niste poze facute la viteza cand am adus-o daca ai o conexiune buna si imi dai o adresa ti le pot trimite in 1600x1200.

http://www.sendpix.com/albums/04072413/661hks27qy/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

acum ca am circa 2000km m-am cam lamurit. de mers merge extraordinar de bine, motorul, cutia bicicleta - totul ff bun.

metehne la a mea din cite am vazut comune cu ale altora de pe advrider.com.

- saua e cam inclinata in fata, se rezolva reglind fata sus si spatele jos. cica bmw nu recomanda asa. de ce? e mai bine sa-ti rupi cu&u?

- frinele fata scirtiie la frinare cu viteza mica

- nu se porneste motorul cu frina aplicata ca baga erori la abs

- parbrizul e o porcarie, vijiie la orice viteza si are montura proasta, in special cea de jos, se rupe sau capata joc dupa care vibreaza.

alte defecte n-am mai gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- saua e cam inclinata in fata, se rezolva reglind fata sus si spatele jos. cica bmw nu recomanda asa. de ce? e mai bine sa-ti rupi cu&u?

- frinele fata scirtiie la frinare cu viteza mica

- nu se porneste motorul cu frina aplicata ca baga erori la abs

- parbrizul e o porcarie, vijiie la orice viteza si are montura proasta, in special cea de jos, se rupe sau capata joc dupa care vibreaza.

alte defecte n-am mai gasit.

perfectiune nu exista, nici chiar de la bmw, doar se apropie.

problema cu ABS-ul e chestiune de utilizare. te poate deranja dc e in panta si trebuie tinut din frina cind pornesti motorul. dar cred ca sint rare ocazii si tu poti sa-l tii si fara frina.

parbrizul sincer, din poza, mi se pare prea inalt si subred. parca ar fi simsonu lu' vecinu ce si-o pus plexi de 1 metru.

nu este o varianta cu unul mai scund?

 

dar sint nimicuri . per ansamblu e beton. sa ne scrii cum se comporta daca iesi cu ea in teren. eu am vorbit cu niste moto nemti ce aveau modelul dinainte si zicea ca totul e ok mai putin cind dau de noroi, atunci e greu de tinut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perfectiune nu exista, nici chiar de la bmw, doar se apropie.

problema  cu ABS-ul e chestiune de utilizare. te poate deranja dc e in panta si trebuie tinut din frina cind pornesti motorul. dar cred ca sint rare ocazii si tu poti sa-l tii si fara frina.

parbrizul sincer, din poza, mi se pare prea inalt si subred.  parca ar fi simsonu lu' vecinu ce si-o pus plexi de 1 metru.

nu este o varianta cu unul mai scund?

 

dar sint nimicuri . per ansamblu e beton. sa ne scrii cum se comporta daca iesi cu ea in teren. eu am vorbit cu niste moto nemti ce aveau modelul dinainte si zicea ca totul e ok mai putin cind dau de noroi, atunci e greu de tinut

salut sorine. am aici noroi la discretie, se reface strada si e dezastru. problema mare cu abs si frina integrate, nu frineaza, se duce sanie, trebuie sa am mare grija. n-am incercat fara abs ca nu pot sa-l scot din mers, doar la pornirea motorului, trebuie apasat pe un buton cind dai la demaror. altfel abs-ul e mult mai bun ca la r1150r, intra mult mai tirziu si musca tare din asfalt. are si antidive-ul ala si frina pe asfalt e teribila, n-am mai vazut asa ceva, parca se infige in drum. trebuie sa te tii bine sa nu vii in nas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema mare cu abs si frina integrate, nu frineaza, se duce sanie, trebuie sa am mare grija. n-am incercat fara abs ca nu pot sa-l scot din mers, doar la pornirea motorului, trebuie apasat pe un buton cind dai la demaror.

dar frinele sint separate? adica pui fata - pune si motoru pe fata si la fel spate? ca am auzit io ca ar fi motorete ce dc pui fata se pune si pe spate automat si stie computeru cit sa distribuie. dar inca nu am vazut de chiar chiar asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar frinele sint separate? adica pui fata - pune si motoru pe fata si la fel spate? ca am auzit io ca ar fi motorete ce dc pui fata se pune si pe spate automat si stie computeru cit sa distribuie. dar inca nu am vazut de chiar chiar asa ceva

da asa e pui fata se pun ambele cu abs si antidive. si la 1150 am avut la fel. pui spate se pune numai spate +abs. scoti abs-ul merg normal decuplate ca la tine. are si servo frina ca masinile, se aud niste motorase care tiuie imediat ce atingi frina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...