Sari la conținut

Cum Scot Limitare La Aprilia Rs 125 Din 2007


Postări Recomandate

Salut,tocmai mi am luat o Aprilia rs 125 din 2007 ala Spain no 1 si ca totzi baietzii vreau sa imi scot limitarea.Am luato ieri deci are doar 5 km,nu vreau sa mai astept sa fac rodajul vreau sa le scot acum......si prima mea optziune a fost U.M,am fost la ei si auzitzi pretz :duel: 510 euro adik undeva la 10% din valoarea motocicletei.Evident ca nu cred ca le a dat cineva vreodata si nici eu nu le ash da in ruptul capului! Ce pot sa fac in aceasta situatzie?Unde pot sa il scot? si pls sa imi zica cineva care stie ca sincer am auzit 45672000 de mii de variante...ash vrea ceva concret...unde si cum.....aaa si inca ceva,evacuarea la ea ash dori sa o schimb(ce sa ii pun?imi da mai multa putere?de unde sa o iau?)

 

 

Merci mult!

post-18243-1177807772_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am auzit de la unii dar nu stiu dak e adevarat,ca cica ar fi tre nu stiu ce foitze de la carburator si pe toba o chestie care nu permite......o fi adevarat? cand am fost la ei sa o iau nu mai stiau care e aia limitata si care nu si a venit unu sa uitat in crapatura de la carena dreapta si a zis....asta e cel nelimitat!! Deci? ce e power valve ala mai exact ce presupune scoaterea lui? da si al meu e modelul cu 11Kw limitat pt A1!

 

in principiu il pot scoate nu?si in cel mai rau caz le dau banii si gata nu?adik nu exista sa nu il pot scoate niciodata nu? :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,tocmai mi am luat o Aprilia rs 125 din 2007 ala Spain no 1 si ca totzi baietzii vreau sa imi scot limitarea.Am luato ieri deci are doar 5 km,nu vreau sa mai astept sa fac rodajul vreau sa le scot acum......si prima mea optziune a fost U.M,am fost la ei si auzitzi pretz :duel: 510 euro adik undeva la 10% din valoarea motocicletei.Evident ca nu cred ca le a dat cineva vreodata si nici eu nu le ash da in ruptul capului! Ce pot sa fac in aceasta situatzie?Unde pot sa il scot? si pls sa imi zica cineva care stie ca sincer am auzit 45672000 de mii de variante...ash vrea ceva concret...unde si cum.....aaa si inca ceva,evacuarea la ea ash dori sa o schimb(ce sa ii pun?imi da mai multa putere?de unde sa o iau?)

Merci mult!

Sa nu ii faci rodajul, dar dupa aia sa nu te plangi p`aci de fiabilitatea Aprilie.

 

daca ti-au cerut 510 euro inseamna ca al tau e modelul ala de 11kw fara power valve...in concluzie , ai cam belit-o ! :ok: In mom de fata nu ai ce limitari sa scoti , fara powervalve n-ai nicio treaba . iti trage liniar si merge maxim 120

Ba da ma cica are ceva la carburator.Asa am auzit si io

 

 

Esti un lake ba te-ai dus singur la mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU MA INTERESEAZA CONSUMUL SI NICI VIZITELE LA SERVICE! nu sunt pasionat de motociclete,imi place sa ma joc cu ele sa ma plimb in weekend si pana la urma cat poate sa coste piesele pt ea dak toata e 5000,sincer acum! Cred ca cea mai mare piesa dak iti cade si cea mai scumpa bate spre 1000 de euro...deci si ce dak oricum am luato noua si e mai greu sa cada! Ne abatem de la subiect.....CUM SCOT LIMITAREA???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU MA INTERESEAZA CONSUMUL SI NICI VIZITELE LA SERVICE! nu sunt pasionat de motociclete,imi place sa ma joc cu ele sa ma plimb in weekend si pana la urma cat poate sa coste piesele pt ea dak toata e 5000,sincer acum! Cred ca cea mai mare piesa dak iti cade si cea mai scumpa bate spre 1000 de euro...deci si ce dak oricum am luato noua si e mai greu sa cada! Ne abatem de la subiect.....CUM SCOT LIMITAREA???

Crezi tu ca e mai greu sa cada daca e noua?

 

Hai sa nu ne abatem de la subiect intrebi la UM si ti-l scoate, pierzi garantia si gata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pacat de motoreta aia...pe mainile unui pasionat nu pica...:duel:) las-o drq de limitare si invata sa mergi bine pe ea asa...poate vb lu reverse...nici nu are nici o limitare si e pilaf :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU MA INTERESEAZA CONSUMUL SI NICI VIZITELE LA SERVICE! nu sunt pasionat de motociclete,imi place sa ma joc cu ele sa ma plimb in weekend si pana la urma cat poate sa coste piesele pt ea dak toata e 5000,sincer acum! Cred ca cea mai mare piesa dak iti cade si cea mai scumpa bate spre 1000 de euro...deci si ce dak oricum am luato noua si e mai greu sa cada! Ne abatem de la subiect.....CUM SCOT LIMITAREA???

Ce smecher esti tu frate,daca tot ai BANI MULTI du-te la UM sa ti-o scoata si gata.Cat crezi ca o sa fie noua?Mah e fierul tau faci ce vrei cu el da las-o mai usor cu faze de impresii ca nu o sa te creada nimeni mai interesant :ok: Sanatate,nu vreau sa te jignesc ci doar sa dau un sfat :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fRATE NU E VORBA DE IMPRESII SI CHIAR DAK AR FI ORICUM NU MA INTERESEAZA CEEA CE CREZI TU!ASh da 500E oricand dar pe ceva care merita,si nu suport sa ma arda nimeni,ca am inttzeles ca e un cacao limitarea la rs si 500E sunt banii si nu imi permit sa ii arunc pe geam si sa fac la totzi fomisti burta mare!Daia pt mine parearea voastra conteaza f mult ca altfel nu vash mai fi ceruto!

 

Si Seby_mf nu tre sa faci ironi din astea ieftine k sunt satul de ironici si smecheritzi de pe internet,eu nu te am jicnit si am vorbit ceea ce cred da vad ca o arzi aiurea! :duel: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fRATE NU E VORBA DE IMPRESII SI CHIAR DAK AR FI ORICUM NU MA INTERESEAZA CEEA CE CREZI TU!ASh da 500E oricand dar pe ceva care merita,si nu suport sa ma arda nimeni,ca am inttzeles ca e un cacao limitarea la rs si 500E sunt banii si nu imi permit sa ii arunc pe geam si sa fac la totzi fomisti burta mare!Daia pt mine parearea voastra conteaza f mult ca altfel nu vash mai fi ceruto!

 

Si Seby_mf nu tre sa faci ironi din astea ieftine k sunt satul de ironici si smecheritzi de pe internet,eu nu te am jicnit si am vorbit ceea ce cred da vad ca o arzi aiurea! :duel: :ok:

Ma ei o sa iti puna Kitul de Putere ala la 500euro, daca vrei sa traga ca un rs full power alt ceva nu ai ce sa ii faci decat sa ii pui acel Kit.Daca nu intereseaza-te la UM de delimitare nu de kitul de putere :rock: Daca are asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa,deci! cum ar veni imi pun un kit stil pollini ca sa creasca puterea nu mi o delimiteaza pe a mea??la alea mai vechi putzin cum era?? eu cred ca a mea e full power doar ca are o limitare si o scot si o sa fie tot full power!! ma inshel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa,deci! cum ar veni imi pun un kit stil pollini ca sa creasca puterea nu mi o delimiteaza pe a mea??la alea mai vechi putzin cum era?? eu cred ca a mea e full power doar ca are o limitare si o scot si o sa fie tot full power!! ma inshel?

NU pui kit stil polini, Pui kit de putere adica Power Valve, Centralina, si Cdi cred. (daca nu ami tre si altceva).

La cele vechi nu era asa, avea o limitare in Cdi.

 

Nu stiu de ce au facut asa la astea noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fRATE NU E VORBA DE IMPRESII SI CHIAR DAK AR FI ORICUM NU MA INTERESEAZA CEEA CE CREZI TU!ASh da 500E oricand dar pe ceva care merita,si nu suport sa ma arda nimeni,ca am inttzeles ca e un cacao limitarea la rs si 500E sunt banii si nu imi permit sa ii arunc pe geam si sa fac la totzi fomisti burta mare!Daia pt mine parearea voastra conteaza f mult ca altfel nu vash mai fi ceruto!

 

Si Seby_mf nu tre sa faci ironi din astea ieftine k sunt satul de ironici si smecheritzi de pe internet,eu nu te am jicnit si am vorbit ceea ce cred da vad ca o arzi aiurea! :duel: :ok:

Tu esti ala nou venit,uita-te la posturile mele sa vezi cat de ironic si "smecherit de net" sunt....

 

Cu rivir la subiect,la united o sa te rupa de bani,au niste scoruri de iti sare capul,intereseaza-te daca ai power-valve,daca il ai nu merita 500euro delimitarea(Decat daca o fi din CDI,desi nu prea cred)Du-te la ei si intreaba unde ai limitarea si intreaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu esti ala nou venit,uita-te la posturile mele sa vezi cat de ironic si "smecherit de net" sunt....

 

Cu rivir la subiect,la united o sa te rupa de bani,au niste scoruri de iti sare capul,intereseaza-te daca ai power-valve,daca il ai nu merita 500euro delimitarea(Decat daca o fi din CDI,desi nu prea cred)Du-te la ei si intreaba unde ai limitarea si intreaba

NU are Power Valve sigur, crede-ma m-am interesat destul. Daca este de 11kw nu are sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci e naspa tare,pai si ai dracu hoti ei vand RS full-power la acelasi pret cu alea limitate desi nu are power-valve-ul? Ce bulangii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum p bune...pacat ca ai zis ca nu esti pasionat...mai bine taceai din gura si te ajuta cineva...dak ti-ai luat motor doar ca sa te vada "gagicili" pe magheru sau la arc sau mai stiu io unde...pacat de motor...zau. acum...ca sa fiu ontopic fara powervalve iti bagi pwla in el de motor...am vazut o chestie la astea fara PV...am un prieten cu una fara PV dar fara limitari...si fuge cam la fel ca una cu PV dar are acceleratia liniara si mai putin demaraj...din cate stiam io restrictiile sunt in CDI(adik aprinderea) carburator...si in toba nu cred ca sunt limitari...eventual in gura aia la galerie pe unde iese din motor...chestia asta am vazuto la scutere...sper ca nu te superi ca am zis asta, nu am zis cu rautate...asa ca... bafta multa si cati mai multi km pe noul tau motoras fara incidente :ok: :duel:

Editat de Yo_InKognito
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult pentru ajutor o sa ma duc miercuri la service si am sa vorbesc cu un mecanic de acolo si dak aflu ceva nou o sa va tzin la curent! Si despre pasiunea pt motociclete nu stiu ce sa zic...la mine mai toate sunt trecatoare! Mi am luat ca si a mai luat un prieten si am zis sa incerc de ce nu!Fiind prima motocicleta pasiunea mea pt aceseta potea prinde dimensiuni astronomice sau din contra inca nu imi dau seama,dak ma credetzi nici sa schimb vitezele nu stiu...incerc sa ma acomodez! Nu trebuie sa fitzi rai cu incepatorii ganditziva ca si voi atzi fost asa....Nu stiam nimic despre motocicleta cand am luato am cumparato doar k era cea mai frumoasa(parerea mea) si casca la fel Shark s800 spig! :rock:

 

Asa si mai am o intrebare! Cum fac sa ii pun xennon ca amicului meu pe aclasi moto nu ia mers(ii palpaie)!?

 

LIMITARILE la Aprilia rs 125:

 

 

 

Sa lamurim odata subiectul pentru pentru a evita orice confuzie.Sunt 2(DOUA) tipuri de restricti pe care Aprilia rs 125 le poate avea:

 

The first restriction is a power restriction, it will limit the RS125's maximum power to 15bhp (or 11kW). The restriction consists of the lack of a Powervalve (instead a blanking plate is fitted so there's a fixed exhaust port height), Powervalve electric motor (opens the powervalve), Powervalve control unit, some sort of exhaust restriction (the pipe diameter is restricted with some sort of insert into the exhaust) and the matching carburation changes to reflect the restriction. This restriction is only found on some RS's (the 15bhp or 11Kw versions) to make it legal for 16 year olds to ride it in some countries. If your bike can only do about 120-130KM/H and there isn't a sudden power increase at about 8-9,000rpm then it's probably restricted. Another way to check for the lack of a Powervalve is to put the bike into neutral and keep it idling, then rev it slowly to about 3,500rpm. At about 2,500rpm you should hear a clicking sound from the engine. This sound is the powervalve closing and opening. If you don't hear any of this, then your bike hasn't got a powervalve. Take a look at the powervalve picture at the bottom of the page,

 

The second restriction causes the power dip between 5,000-6,000rpm and it does this by retarding the ignition (spark) in this rev range. This is done so that the RS125 (being a 2-stroke) can be homologated and pass the new European Union emissions and sound tests. This can be removed by modifying the CDI. I've done this myself and it makes the bike much easier to ride around town as you don't have to slip the clutch or go down a gear to get into the powerband. The old RS125 ('98 and before - Rotax 123 engine) didn't have this restriction. Read below on how to de-restrict the RS125 CDI.

 

With a sharp knife, dig out a rectangular hole in the BACK of the CDI (where the silicone is) about 30mm by 10mm in size and about 5-10mm deep. It may take some time to dig the hole out completely because the silicone that's used in the CDI is very strong. Once you've dug out the hole, you'll notice a bit of circuit board, this is commonly known as "the bridge". Using a screwdriver or a pair of pliers, break the bridge. After you've done this, fill the hole you've dug with Silicone, make sure you do it properly so that it's waterproof and no water gets in!. After you've done this, there should be no more environment dip between 5-6,000rpm!! v am scanat a 4 poza pentru a va fi mai ushor cu de-districtionarea cdi-ului! si sa nu ma invinovatziti pe mine dak il stricatzi este doar un sfat ok,bun si care mers acum depinde si de voi....:ok:

 

 

 

Si gata cu limitarile la Aprilia rs 125 de acum toata lumea stie si nu mai este o dilema! :duel: SPER SA AJUTE PE MULTZI CE AM PUS EU AICI!!!!!

 

 

Use a good quality 100% Synthetic Oil, preferably Silkolene Comp 2+, Motul 600, Castrol TTS or Shell Advance VSX RacingX or M

 

Cateva sfaturi pt posesori de rs 125 si nu numai:

 

Change the original spark plug for a better one, for instance an NGK B10EG or B10EG-V

 

 

Use 98 octane fuel

 

 

Every 4000KM, de-carbonise the cylinder and clean the exhaust valve to ensure smooth running

 

 

Use a good quality synthetic gearbox oil like Motul, Castrol or Mobil

 

 

Oil the with Chain WAX every 250KM

 

 

Clean the bike and perform regular maintenance on it (like oiling cables, etc..)

 

 

Standard Dell'Orto PHBH 28mm setarile standard.

Component Setting Comments

Main jet 120

Choke jet 70

Idle jet 62

Needle X25 Set at third position from top

Needle jet BN266

post-18243-1177890605_thumb.jpg

post-18243-1177890726_thumb.jpg

post-18243-1177893021_thumb.jpg

post-18243-1177893033_thumb.jpg

post-18243-1177893050_thumb.jpg

post-18243-1177893062_thumb.jpg

post-18243-1177893073_thumb.jpg

Editat de georgebnd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult pentru ajutor o sa ma duc miercuri la service si am sa vorbesc cu un mecanic de acolo si dak aflu ceva nou o sa va tzin la curent! Si despre pasiunea pt motociclete nu stiu ce sa zic...la mine mai toate sunt trecatoare! Mi am luat ca si a mai luat un prieten si am zis sa incerc de ce nu!Fiind prima motocicleta pasiunea mea pt aceseta potea prinde dimensiuni astronomice sau din contra inca nu imi dau seama,dak ma credetzi nici sa schimb vitezele nu stiu...incerc sa ma acomodez! Nu trebuie sa fitzi rai cu incepatorii ganditziva ca si voi atzi fost asa....Nu stiam nimic despre motocicleta cand am luato am cumparato doar k era cea mai frumoasa(parerea mea) si casca la fel Shark s800 spig! :wave:

 

Asa si mai am o intrebare! Cum fac sa ii pun xennon ca amicului meu pe aclasi moto nu ia mers(ii palpaie)!?

 

LIMITARILE la Aprilia rs 125:

 

 

 

Sa lamurim odata subiectul pentru pentru a evita orice confuzie.Sunt 2(DOUA) tipuri de restricti pe care Aprilia rs 125 le poate avea:

 

The first restriction is a power restriction, it will limit the RS125's maximum power to 15bhp (or 11kW). The restriction consists of the lack of a Powervalve (instead a blanking plate is fitted so there's a fixed exhaust port height), Powervalve electric motor (opens the powervalve), Powervalve control unit, some sort of exhaust restriction (the pipe diameter is restricted with some sort of insert into the exhaust) and the matching carburation changes to reflect the restriction. This restriction is only found on some RS's (the 15bhp or 11Kw versions) to make it legal for 16 year olds to ride it in some countries. If your bike can only do about 120-130KM/H and there isn't a sudden power increase at about 8-9,000rpm then it's probably restricted. Another way to check for the lack of a Powervalve is to put the bike into neutral and keep it idling, then rev it slowly to about 3,500rpm. At about 2,500rpm you should hear a clicking sound from the engine. This sound is the powervalve closing and opening. If you don't hear any of this, then your bike hasn't got a powervalve. Take a look at the powervalve picture at the bottom of the page,

 

The second restriction causes the power dip between 5,000-6,000rpm and it does this by retarding the ignition (spark) in this rev range. This is done so that the RS125 (being a 2-stroke) can be homologated and pass the new European Union emissions and sound tests. This can be removed by modifying the CDI. I've done this myself and it makes the bike much easier to ride around town as you don't have to slip the clutch or go down a gear to get into the powerband. The old RS125 ('98 and before - Rotax 123 engine) didn't have this restriction. Read below on how to de-restrict the RS125 CDI.

 

With a sharp knife, dig out a rectangular hole in the BACK of the CDI (where the silicone is) about 30mm by 10mm in size and about 5-10mm deep. It may take some time to dig the hole out completely because the silicone that's used in the CDI is very strong. Once you've dug out the hole, you'll notice a bit of circuit board, this is commonly known as "the bridge". Using a screwdriver or a pair of pliers, break the bridge. After you've done this, fill the hole you've dug with Silicone, make sure you do it properly so that it's waterproof and no water gets in!. After you've done this, there should be no more environment dip between 5-6,000rpm!! v am scanat a 4 poza pentru a va fi mai ushor cu de-districtionarea cdi-ului! si sa nu ma invinovatziti pe mine dak il stricatzi este doar un sfat ok,bun si care mers acum depinde si de voi....:rock:

Si gata cu limitarile la Aprilia rs 125 de acum toata lumea stie si nu mai este o dilema! :duel: SPER SA AJUTE PE MULTZI CE AM PUS EU AICI!!!!!

 

 

Use a good quality 100% Synthetic Oil, preferably Silkolene Comp 2+, Motul 600, Castrol TTS or Shell Advance VSX RacingX or M

 

Cateva sfaturi pt posesori de rs 125 si nu numai:

 

Change the original spark plug for a better one, for instance an NGK B10EG or B10EG-V

 

 

Use 98 octane fuel

 

 

Every 4000KM, de-carbonise the cylinder and clean the exhaust valve to ensure smooth running

 

 

Use a good quality synthetic gearbox oil like Motul, Castrol or Mobil

 

 

Oil the with Chain WAX every 250KM

 

 

Clean the bike and perform regular maintenance on it (like oiling cables, etc..)

Standard Dell'Orto PHBH 28mm setarile standard.

Component Setting Comments

Main jet 120

Choke jet 70

Idle jet 62

Needle X25 Set at third position from top

Needle jet BN266

 

 

e clar...ai luat motoru pt"terasa" pt ca era frumoasa...chiar e pacat...dar fiecare face ce vrea cu banii lui...sper sa nu auzim de tine cu R.I.P.uri ca ai trecut cu 150 pe magheru sa te vada "domnisoarele" bafta :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar...ai luat motoru pt"terasa" pt ca era frumoasa...chiar e pacat...dar fiecare face ce vrea cu banii lui...sper sa nu auzim de tine cu R.I.P.uri ca ai trecut cu 150 pe magheru sa te vada "domnisoarele" bafta :duel:

Nu prinde 150 ca n-are powervalve

 

Nu inteleg ce va pfoote pe voi grija ptr ce si-a luat omu motoru si ce vrea sa faca cu el si daca voi sunteti fatalai si nu vreti/stiti sa-i dati atunci taceti din gura ca lui oricum ii se falfaie de parerea voastra.A intrebat de limitari si voi ati inceput cu morala,adica direct off topic.

georgebnd frumos coloritul motorului,casca destul de ok sa zicem ai grija ce faci cu motorul si totusi cel mai bine il rezolvi la service , 99% sigur nu ai powervalve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prinde 150 ca n-are powervalve

 

Nu inteleg ce va pfoote pe voi grija ptr ce si-a luat omu motoru si ce vrea sa faca cu el si daca voi sunteti fatalai si nu vreti/stiti sa-i dati atunci taceti din gura ca lui oricum ii se falfaie de parerea voastra.A intrebat de limitari si voi ati inceput cu morala,adica direct off topic.

georgebnd frumos coloritul motorului,casca destul de ok sa zicem ai grija ce faci cu motorul si totusi cel mai bine il rezolvi la service , 99% sigur nu ai powervalve.

 

 

bine ma bine ca nu esti tu fatalau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci ca imi tzi partea si ai dreptate REVRESE! Azi am iesit prima oara cu ea e foarte mishto...:)nu prea gasesc punctul mort si imi moare la plecarea de la semafor mai mereu da e ok per total!NU are power valve da fac cu ea cei 1000 de km de rodaj si dupa ma duc la UM sa mil faca full power si i am comandat si toba Gianelli cu carbon pe ea e ff tare!

Cat desprea agatzatul cu motocicleta....dak iese bine dak nu,nu! Mi am luato pt fun dak vreau sa agatz ies cu masina si nu k ma laud dar cred ca s ar uita fetele mai multa dupa ea decat dupa motor si oricum chestia cu agatzatu e relativa...potzi sa ai si Agusta aia de 50000Euro daca esti retard si urat horror si bashinos DEGEABA!!

 

Oricum mi ar face placere sa ne intalnim odata sa mai schimbam niste impresii si sa ascult niste sfaturi ca ma plimb mereu singur si ma plictisesc....:duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu intzeleg nici ironia asta! am zis si repet nu pe net fitzi pizdoshi fitzi fatza in fatza....si da am chiar 3 categori k dak am de 125 nu tre sa neaparat 16,eu 22 si ca sa inebunesti am chiar s-class asta nou si un clk.....intru pe net sa cer sfaturi ca nu ma pricep si o ardetzi aiurea vorbesti tu care ai Hoinar sau ce e aia in poza!? :duel::(:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca te iau astia la misto daca tu te dai mare "as" cu S-uri,C-uri si mai stiu eu ce masini si motorete pe aici.Invata si tu sa abordezi altfel :duel: Eu unul nu am nimic,dar nu te mai da atat mare ca daia vb. astia cu tine asa.

Esti din Constanta? Am vazut unul aseara ca al tau,dar numai ca nu avea o oglinda :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...