Sari la conținut

Kawasaki Vulcan 900


mihai_guby
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dragstarul de 650 e deja intr-o categorie mai mica (41 CP fata de 56 CP). Am un Vulcan de 800 si am vazut un Vulcan de 900 la SMAEB. La aceeasi putere (56 CP) are un cuplu senzational: 82 Nm, fata de 64 Nm la Vulcanul de 800. Un pas mic pentru cmc, urias pentru Nm. Am mai remarcat manevrabilitatea superioara a ghidonului cand sta pe loc, tot comparativ cu VN 800. Nu pot compara cu Intruderul C800 pentru ca nu am calarit asa ceva nici static (la SMAEB, Suzuki nu permitea calarirea motoarelor decat, poate, pentru pitzipoancele cu fustitze, fete pentru care motoarele erau ca lemnele pentru curca). Nu-s mafalda, dar cred ca VN 900 e un motor care va face cariera la clasa middle weight cruiser.

 

PS: Daca-l iei, ce-ar trebui sa fac ca sa mi-l dai si mie o tura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sorine mai adauga cate ceva ca ar mai fi de spus!

1. VN-ul de 900 este pe curea, un plus la transmiterea mai fidela a puterii motorului la roata fatza de lant. durerea ar fi ca se schimba la 25-30.000 de km (cel putin asha mi-au precizat baietii de la United Motors)

2. e pe injectie si are martor pe bord pentru combustibil, pe langa cei obisnuiti la VN-ul de 800. deci intra automat pe rezerva, nu mai trebe sa tragi shocul shi sa incalzesti dimineatza motorul cinci minute. partea urata a lucrurilor. ca orice lucru mai sensibil la shocuri si mai ales gropi, injectia nu face casa buna cu chopperele (sper sa ma insel, dar unii tovarashi mi-au confirmat acest lucru), asa ca o eventuala defectiune iti va usura buzunarul de ceva leuti grei.

3. cauciuc pe spate de 180 fatza de 140 cat are VN800. in schimb aripa spate asha cum bine a remarcat AWD e prea saltata si iesita in afara, neincadrandu-se in linia motorului. Se poate rezolva, cred eu, prin doua cai. noua setare a suspensiilor si schimbarea cauciucului pe spate cu unul mai lat, am inteles ca ar mai atenua discrepanta. Geo, corecteaza-ma daca gresesc!

4. rezervor de 18 l, fatza de cel de 15 de pe fratiorul lui mai mic.

5. pe spate frana de disc a luat locul mai vechiului sistem de franare pe tambur

 

In rest, alte doua puncte forte sunt cele amintite de Sorin, cuplu sensibil mai mare si furca mai usoara, deshi da aceeasi aparenta de masivitate, un plus pentru manevrabilitate, mai ales in orash!

 

P.S. nu ma incanta talpicele pentru conducator si nici sistemul dublu de schimbare a vitezelor pt varful piciorului si calcai. de gustibus!

P.P.S. ma abonez si eu dupe Sorin in cazul unei achizitii :duel:

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare si alea bune.

 

dupa cum vezi si in avatar am un vulcan de 900 nou nout, adica de doua luni.

am facut 5000 de kilometri cu el si pot zice ca-s super multumit.

Nu sunt un tip prea tehnic ca sa-ti pot da date tehnice foarte amanuntite dar iti spun ca merita toti banii.

are o ciclistica buna si la franari de urgenta nu prea derapeaza + ca roara aia fata mai lata te duce peste denivelari de nu-ti vine sa crezi.

ca posesor te sfatuiesc sa sa-l cumperi si dupa aia sa bem beri multe pentru sfatul bun pe care l-am dat.

alea bune din nou si bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi... eu momentan am un Dragstar de 250 si vreu sa-mi iau una noua si nu stiu ce sa aleg intre Vulcanul de 900 intruderul de 800 si dragstarul de 650... desi inclin usor spre vulcan

 

Intruderul si dragstarul au cardan, vulcanul are curea - e mai bie? e mai rau?

Cu service-ul sunt probleme la kawasaki mai mari ca la ceilalti ?

Din cate am vazut eu cel mai greu este vulcanul.. ma gandesc sa nu-mi fie frica cu el... :duel:

 

Sethcj.... vreau si eu sa-ti vad live motorul... si mai am o intrebare cate kilograme are... ca la unii am gasit o greutate la altii alta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apoi legat de greutate in cartea de identitate scrie 282 de kile.

dar crede-ma ca nu-i greu de stapanit.

e foarte manevrabil. Service-ul e ok la mine pentru ca am reprezentanta chiar in cluj si daca il cumperi de nou nu prea ai ce face la el vreo doi ani, decat sa-i schimbi consumabilele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un Vulcan de 750 si asta de 900 mi-i se pare singura optiune de "ceva mai mare" buna pt. mine,adica unu' de 1,62 inaltime si 54 kg...Personal mi-ar placea ceva intre varianta custom si classic,adica roata mare si cu janta turnata a customului si aripile classicului...Chestie de gust! De schimbat ,ar fi NEAPARAT ghidonul,nu ma impac deloc cu "coarnele de vaca"...plus ca pt. mine ...va dati seama! Clar as lua VN-ul,in nici un caz Dragstar-ul...chit ca e pe cardan (numa' pe cardan am avut).Plus ca are si indicator de benzina (sper ca nu spun prostii...),nu mai stai sa bagi ochiu' sau s-o scuturi sa vezi daca mai ai gaz...After market exista deja si destule,deci se poate personaliza...Saua e jos,stau eu fara probleme..Go for it! Alt abonat la mers pe el :duel: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

geo, stii cat e unul de 900 cu o mie-doua de km facuti in italia? 6200-6500 de euro, pret in care intra coburi si sisybar cu portbagaj

eu zic ca ar merita, spre deosebire de 8400 cat cer dragutzii nostri de importatori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

geo, motoarele cu preturile alea de italia sunt la SH, unu are 1100 km, celalalt vreo 3000 si ceva. deci ioc taxe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare si alea bune.

 

dupa cum vezi si in avatar am un vulcan de 900 nou nout, adica de doua luni.

am facut 5000 de kilometri cu el si pot zice ca-s super multumit.

Nu sunt un tip prea tehnic ca sa-ti pot da date tehnice foarte amanuntite dar iti spun ca merita toti banii.

are o ciclistica buna si la franari de urgenta nu prea derapeaza + ca roara aia fata mai lata te duce peste denivelari de nu-ti vine sa crezi.

ca posesor te sfatuiesc sa sa-l cumperi si dupa aia sa bem beri multe pentru sfatul bun pe care l-am dat.

alea bune din nou si bafta.

man ti-am vazut motorul pe meses

m-a impresionat cum arata dar nu prea face zgomot si asta dupa parerea mea nu prea e bine dar aspectul e demential.

ma tenteaza si pe mine dar nu la fel ca fat boyul

numa bine si ne intalnim la cluj pe valea ierii

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6200-6500 in Italia +drumul =6800 euroi si tot second-hand este !!

cureaua se schimba la 30 000 km,parca si e vreo 2-300 euroi.

 

eu am dat 7088 euroi pe INTRUDER M800 nou-nout !! aici in Buc. am 2 ani garantie :drums: :wave:

 

PS:nimic nu se compara cu mirosul de nou si cu kilometrajul la 0.

mai ales daca ai de gand sa o tii ceva timp !!

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate,ALEX,da' daca omului ai place modelul asta (si mie,dealtfel),diferenta nu mai conteaza... Degeaba e noua daca te uiti strimb la ea...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate,ALEX,da' daca omului ai place modelul asta (si mie,dealtfel),diferenta nu mai conteaza... Degeaba e noua daca te uiti strimb la ea...!

 

Da,e foarte corect ce spui tu DARIAN,eu sant cam sceptic in privinta cumpararii fara s-o vezi de afara de aceea ziceam ca daca poate sa faca un efort financiar sa puna diferenta si sa-si ia noua !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. daca motorul e controlat de un mecanic si e gasit in stare perfecta merita banii la SH mai ales la km aia.

 

2. incearca sa-ti vinzi motorul luat la mana intai peste vreo 3-4 ani, cand te vei satura de el, sa vezi cat ti se ofera sau cat obtii si mai vorbim.

Un cruiser Sh la revanzare daca il intretii corespunzator poti obtine cam aceeasi bani cu o pierdere de 500-1000 de euro. cu banii dupe el plus inca ceva iti iei altul mai nou si cu mai putini km, eventual alt model sau marca. In fine, fiecare cu propria lui perspectiva!

 

Cat despre lant, cardan sau curea fiecare cu gusturile lui. Cureaua costa doar putin mai mult decat un lant nu 300 (ala ar fi un kit intreg)

 

6200-6500 in Italia +drumul =6800 euroi si tot second-hand este !!

cureaua se schimba la 30 000 km,parca si e vreo 2-300 euroi.

 

eu am dat 7088 euroi pe INTRUDER M800 nou-nout !! aici in Buc. am 2 ani garantie :drums: :wave:

 

PS:nimic nu se compara cu mirosul de nou si cu kilometrajul la 0.

mai ales daca ai de gand sa o tii ceva timp !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am un Vulcan de 750 si asta de 900 mi-i se pare singura optiune de "ceva mai mare" buna pt. mine,adica unu' de 1,62 inaltime si 54 kg...Personal mi-ar placea ceva intre varianta custom si classic,adica roata mare si cu janta turnata a customului si aripile classicului...Chestie de gust! De schimbat ,ar fi NEAPARAT ghidonul,nu ma impac deloc cu "coarnele de vaca"...plus ca pt. mine ...va dati seama! Clar as lua VN-ul,in nici un caz Dragstar-ul...chit ca e pe cardan (numa' pe cardan am avut).Plus ca are si indicator de benzina (sper ca nu spun prostii...),nu mai stai sa bagi ochiu' sau s-o scuturi sa vezi daca mai ai gaz...After market exista deja si destule,deci se poate personaliza...Saua e jos,stau eu fara probleme..Go for it! Alt abonat la mers pe el :lol: ...

 

Indicator de benzina are si VN 750 A9, de care am eu, cat si jenti cu pneuri tubeless (si 219 kg dry, adica uscat, fara 14 l benzina, 4 l ulei si 2 l lichid de racire)! Mai bine ar fi fost daca ar fi avut si cel de 900 transmisia pe cardan, ca al meu!

Editat de Vladisto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara sa dau apa la moara unuia sau altuia yo zic ...ca motorul nou e motor nou...iar un sh d afara ,chiar dak zice detinatorul k are 1000 saU 3000 km ,sunt sanse f mari sa aiba mai multi si sa nu fie nici in starea extra mega super din poza(EXPERIENTA PROPRIE)...Sunt o gramada de motoare pe net cu 12...15 ani vechime shi 17000 km...Sa fim seriosi...am facut yo in 2 luni cu xj-ul meu 3000 km...la mers nu exagerat,pt k aici autobandul vorbeste...100 km sunt nimik...Sper ca n-am suparat p nimeni... :lol: ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect.

ai dreptate. exista acest risc. insa in momentul de fatza exista si baieti de la noi, mecanici, seriosi si profi,care merg acolo testeaza moto pt tine si-ti comunica daca merita sau nu banii.

experienta proprie. in prezent am VN de 800 luat anu' trecut cu 2.700 Km reali din State, din 2003, daca vezi cum functioneaza dupe cei 4000 facutzi de mine zici ca e ca nou. exemplul meu nu exclude insa posibilitatea sa ti se traga si teapa. conteaza si un gram de noroc, gasirea unor intermediari potriviti, cu cunostinte bune de mecanica si profi.

Toate cele bune!

 

Fara sa dau apa la moara unuia sau altuia yo zic ...ca motorul nou e motor nou...iar un sh d afara ,chiar dak zice detinatorul k are 1000 saU 3000 km ,sunt sanse f mari sa aiba mai multi si sa nu fie nici in starea extra mega super din poza(EXPERIENTA PROPRIE)...Sunt o gramada de motoare pe net cu 12...15 ani vechime shi 17000 km...Sa fim seriosi...am facut yo in 2 luni cu xj-ul meu 3000 km...la mers nu exagerat,pt k aici autobandul vorbeste...100 km sunt nimik...Sper ca n-am suparat p nimeni... :lol: ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect si asa...cu toate astea ce e in mana nu-i minciuna ...Shi eu sunt pt SH-uri dar numai atunci cand doritorul nu-si permite nou...Iar in ceea c priveste aripa spate shi partea acustica-estetica a motorului...sunt p aici niste kit-uri d transformare a mod vn 900 cu precadere in bobber, d nu-ti vine a crede ochilor c iese ... :lol: shi asta cu maxim 2000E... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

agree!

ia uite aici

http://www.mobile.de/SIDoCh-7z1B4ID-VjCJzQ...1239212096&

 

:lol:

P.S. si asta e una din variantele cele mai simple de modificare

 

Iar in ceea c priveste aripa spate shi partea acustica-estetica a motorului...sunt p aici niste kit-uri d transformare a mod vn 900 cu precadere in bobber, d nu-ti vine a crede ochilor c iese ... :lol: shi asta cu maxim 2000E... :lol:

 

 

a,

si m-ar interesa cat ar costa un Kit de bobberit un VN de 800 prin tara lu Wagner. MULTAM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap...frumos modif...iar aproape 3000 e doar 240-ul ala d p spate...8000+ e nou shi simplu...asa k...merge :lol: Alea p care le-am vazut aici au sa single cu arcuri, ghidon apehanger ,nu au 240 p spate dar au aripile f cool customizate...Caut poze shi pun... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam. abia astept, poate imi mai dau niste idei

 

Dap...frumos modif...iar aproape 3000 e doar 240-ul ala d p spate...8000+ e nou shi simplu...asa k...merge :lol: Alea p care le-am vazut aici au sa single cu arcuri, ghidon apehanger ,nu au 240 p spate dar au aripile f cool customizate...Caut poze shi pun... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...! InFORMATIV SI FARA SA VREAU SA CALC P NIMENI P BATATURI:::aveti aici cateva site-uri luat din ultimul nr CUSTOMBIKE: www.boening.de,www.warm-up-zweiradtechnik.de...pt vn-uri d 900 shi nu numai...Asfalt uscat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...