Ravenitza Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Am cautat pe forum date despre aceasta motocicleta si nu prea am gasit. Asa ca m-am gandit sa fac un topic de discutii despre acest model de motocicleta: Honda SLR 650 Eu sunt proaspata detinatoare a acestui model. Motocicleta se afla inca in Germania si urmeaza sa ajunga in tara curand. E al II lea motor pt mine, o trecere de la supersport la enduro. Abia astept sa vina vara si sa o testez "endureste" (cred ca am inventat un cuvant ) Ea este Hondita mea, din 97 : Cateva date tehnice despre Honda SLR 650: Engine = Air cooled, Single cylinder, four stroke. 4 valve per cylinder. Capacity = 644 Ignition / Starting = electric Max Power = 39.4 hp 28.7 kW @ 5750 rpm Max Torque = 54 Nm @ 4500 rpm Transmission / Drive = 5 Speed / chain Dry-Weight = 161 kg Fuel Capacity = 13 Litres Top Speed = 160 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 ha. ha bine ai venit in fine, o "SLR-ista" asa cum vezi nu esti singura am si eu o jucarie de asta , a mea fiind verde e un dominator mai de strada si eu sunt mai mult decat multumit de ea am avut norocul s - o iau de noua ( avea 400 km ) si in 2 ani am ajuns cam la 16.000 nu am schimabat decat ulei ( la fiecare 3000 km ) , placute un schimb, filtru aer si acum se pare ca am de schimbat caucicuurile in reste..paie si bataie dat fiind ca e un model mai "nereusit" dpdv marketing nu prea s -a comercializat din aceasi serial mai face parte si Honda Vigor ( toate din familia DOMI ) daca nu i secret , cati km are, ce am si cat a costat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 7, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2007 Stii ce nu inteleg eu, de ce sunt atat de putine SLRuri in tara? despre ce vorbesti cand spui: model nereusit? Toata lumea o compara cu dominatorul...dar eu ultima data cand am vazut un Dominator, mi se pare cu mult mai mare decat SLRul...ma refer la infatisare, mai ales ca are acea carena fata la far. Am luat-o de la o femeie, este prima proprietara, are 10.000 km, an fabricatie 1997 si m-a costat 2000 euro pretul de acolo...ma mai costa transportul si inscrisul. Sa inteleg ca nu ai avut probleme tehnice cu ea? ce minusuri (-) are din parerea ta? btw: bine v-am gasit! --- Mesaj completat în 07 Nov 2007 19:47 -------------din cate stiu eu schimbul de ulei se face cam la 2000 km, iar filtru de ulei intre 4000 si 6000 km. cam cati km faci cu un plin de rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 e nu inteleg eu, de ce sunt atat de putine SLRuri in tara? despre ce vorbesti cand spui: model nereusit? ma refer la cere piata . Din pacate n a prea "prins" , atat Si desi mie imi place enorm ( o consider motorul perfect ) nu inseamna ca Honda se va baza pe pararea mea ci pe vanzari care n au prea mers . Ca si comparatie, DOmi se face din 1986 ( sau 88 parca ) si s a tot facut pana in 2001..sper sa nu gresec anul exact .Deci logenviva tare Toata lumea o compara cu dominatorul...dar eu ultima data cand am vazut un Dominator, mi se pare cu mult mai mare decat SLRul...ma refer la infatisare, mai ales ca are acea carena fata la far. Domi este varianta enudora ( comparatia este la nivelul motorul, care este acelasi ). SLR ul nu este un motor enduro asa ca nu i o idee buna sa l alergi pe acolo - de ex nu are acele burdufuri care protejeaza amortizoarele si iti imaginezi cam ce se intampla daca il bagi in noroi mare. Am luat-o de la o femeie, este prima proprietara, are 10.000 km, an fabricatie 1997 si m-a costat 2000 euro pretul de acolo...ma mai costa transportul si inscrisul. nu te superi pe mine daca ti spun ca puteai sa iei un domi la mia putini bani ? ( si eu am fost surprins acum cateva zile cand un prieten bun mi a oferit un DOmi pe la 1500 - 1700 . ( tot asa,. adus din germania ) personal am dat pe el 3700 e inainte de scoaterea TPI ului , motor asa cum ti am spus, 400 km Sa inteleg ca nu ai avut probleme tehnice cu ea? ce minusuri (-) are din parerea ta? btw: bine v-am gasit! saua e turing daca putem spune asa,. eu am factu transapina cu el http://picasaweb.google.co.uk/1100master/Transalpina in rest,ti ams pus, in 16.000 doar consumabile iti recomand ( de fapt e general valabil dar la noi chiar e esential ) sa ai grija de schimbiul de ulei + filtru este SFANT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 7, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2007 am inteles. dar mie nu imi place dominatorul... am avut niste criterii pe care am tinut mult sa le indeplinesc. cam cati km faci cu un plin de rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 am inteles. dar mie nu imi place dominatorul... am avut niste criterii pe care am tinut mult sa le indeplinesc. cam cati km faci cu un plin de rezervor? in oras cam 170 pana la rzerva afara -cam 220 -230 eu am mers afara cu 80 - 95 maxim ( o singura data i am dat 140 - 145 in bulgaria sa vad cum e ) si n am sarit de 4.6 cu pasager ma rog, si fara cam tot atat ia:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 7, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2007 aha am inteles, eram curioasa, ca daca nu are afisaj pentru benzina tre sa ma obisnuiesc cu km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 aha am inteles, eram curioasa, ca daca nu are afisaj pentru benzina tre sa ma obisnuiesc cu km. stai linistita, nu i o problema ai rezerva asa ca nu rama in drum , cu robinetel hai , sa o vedem ca poate le facem o plimare impreuna : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 7, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2007 mai dar numai noi 2 avem SLRuri? sau e lumea rusinoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 mai dar numai noi 2 avem SLRuri? sau e lumea rusinoasa nu , lumea e invidioasa hai, numai eu mai siut cativa DOMI si un Vigor. parca am mai vauzut unul prin Bucuresti dar cum spuneam , nu i prea raspandit E o struto-camila si de asta nu prea se cauta. cine a vrut honda, 650 si a luat DOmi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Nu mai bine folositi un ulei semisintetic si-l schimbati la 5000-6000km? De ce spuneti ca il schimbati la 2-3000km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 7, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2007 (editat) atunci e bine, suntem mai iesiti din tipar <small>--- Mesaj completat în 07 Nov 2007 21:06 -------------</small><br/> Nu mai bine folositi un ulei semisintetic si-l schimbati la 5000-6000km? De ce spuneti ca il schimbati la 2-3000km? fiecare practica cum vrea, eu am scris cum e recomandat in carti Editat Noiembrie 7, 2007 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladxus Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Din cate stiu eu schimb de ulei la fiecare 3000km, iar de filtru de ulei la fiecare 6000km. 4.6l/100km a fost minimul de consum, in mod normal 5.5l/100km. In afara de faptul ca porneste greu la rece (care pun pe seama bateriei foarte slabe) mie mi-a placut foarte mult, iar pentru un soft spre mai hard enduro (am urcat 2 pe ea, pe un drum care nu poate fi categorisit forestier, pana in varf de munte) se descurca mai mult decat onorabil. Multa bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Nu mai bine folositi un ulei semisintetic si-l schimbati la 5000-6000km? De ce spuneti ca il schimbati la 2-3000km? nu te supara.daca tu ( si nu esti singurlul ) crezi ca daca pui un ulei mai performant poti sa ridici intervalul intre schimburi..sa fii sanatos. EU pun NUMAI FULL SINTETIC si l schimb ( cu tot cu filtru ) la 3000, . Poti sa pui tu si mama lu' uleiu' daca nu l schimbi la timp. IA gandeste te , 1 cilindrum, 650 cmc, 2 l de ulei un schimb.ti se pare ca 3k nu i suficient ? nu am acum articolul ( e pe aici pe forum ) Care explica tot despre uleiuri dar daca l cauti sigur dai de el Ca si comparatie, XX modeul 2004 , are schimbul la 12.000 iar bujiile la 48.000 crezi ca il voi schimba vreodata la 12.000 ? nope, 6k e suficient nu uita ca traim in Ro si suntem in zona de "conditii" grele iar uleiul + filtrul sunt viata motorului, de ce m-as calici la 100 de roni ? PS nu vreu sa cumpar un motor de la tine, cu uleliul schimbat la 6k --- Mesaj completat în 08 Nov 2007 06:38 ------------- Din cate stiu eu schimb de ulei la fiecare 3000km, iar de filtru de ulei la fiecare 6000km. 4.6l/100km a fost minimul de consum, in mod normal 5.5l/100km. In afara de faptul ca porneste greu la rece (care pun pe seama bateriei foarte slabe) mie mi-a placut foarte mult, iar pentru un soft spre mai hard enduro (am urcat 2 pe ea, pe un drum care nu poate fi categorisit forestier, pana in varf de munte) se descurca mai mult decat onorabil. Multa bafta si asfalt uscat. fiind mai de strada are si transmisia modificata, parerea mea este ca trage mai "frumos" ca un domi atentie, n am spus ca i mai puternc ci doar ca e mai fain --- Mesaj completat în 08 Nov 2007 06:40 ------------- Honda SLR 650, an de fabricatie 1998. SLR-ul care pe linga versiunea standard cu 39cp (29kW), mai are o varianta de serie cu 32cp (25kW) pentru motociclistii incepatori. Singura deosebire este la conectorul de la CDI cu legaturi diferite. O modificare necesita numai citeva minute. Modificarea de la 34cp la 39cp este foarte indicata din cauza ca la turatii mai mari este mai mult cuplu si viteza mai mare, dar si motorul invirte mai leger. mare sef, detaliiiiiiii si te ingrop in bere. unde e modificare aia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 nu te supara.daca tu ( si nu esti singurlul ) crezi ca daca pui un ulei mai performant poti sa ridici intervalul intre schimburi..sa fii sanatos. EU pun NUMAI FULL SINTETIC si l schimb ( cu tot cu filtru ) la 3000, . Poti sa pui tu si mama lu' uleiu' daca nu l schimbi la timp. IA gandeste te , 1 cilindrum, 650 cmc, 2 l de ulei un schimb.ti se pare ca 3k nu i suficient ? nu am acum articolul ( e pe aici pe forum ) Care explica tot despre uleiuri dar daca l cauti sigur dai de el Ca si comparatie, XX modeul 2004 , are schimbul la 12.000 iar bujiile la 48.000 crezi ca il voi schimba vreodata la 12.000 ? nope, 6k e suficient nu uita ca traim in Ro si suntem in zona de "conditii" grele iar uleiul + filtrul sunt viata motorului, de ce m-as calici la 100 de roni ? PS nu vreu sa cumpar un motor de la tine, cu uleliul schimbat la 6k NU o fac deloc din calicie ci pentru ca asa recomanda producatorii de ulei. IAr legat de conditiile grele, nu inteleg la ce te referi, ce conditii mai grele din romania afecteaza viata motorului?? Oricand ar putea zice cineva ca schimba uleiul la 1500km, si ca tu te calicesti la 100roni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 hai ca stricam topicul. in romania se stie, calitate drumurilor este infecta . Din acest motiv cam toti dealerii de motoare ( nu conteaza daca 2 sau mai multe )nu pot sa ofere garantia repectiv periodicitatea reviziilor la nivelul celor de afara si atunci o scad ( sa nu intram in detalii, daca o mentin pe cea deafara atunci o fac pe banii lor ). Exemple iti dau pe PM daca vrei . Deci eu as face schimbl si la 1500 daca as merge in oras mai mult dar dat fiind ca am mers in regim de turing am mentinut cei 3000 km. Ca idee, FMX ul care este urmasul , are schimbul de ulei TOT la 3 k. Eu cred ca este suficient de clar ca trebuie schimbat la acesta valoare .scuze daca ti s-a parut ca sunt mai agresiv insa am obosit sa vad cum lumea nu intelege un extrem de simplu dar vital lucru - uleiul este viata motorului si cum spune producatorul lui , asa facem . Poate chiar mai scandem intervalul la ce praf si ce mizerie este aici bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Poate chiar mai scandem intervalul la ce praf si ce mizerie este aici bafta Schimbarea uleiului se face ca la carte, sau in functie de placerea fiecaruia. Dar un ulei isi pierde proprietatile atunci cand modul de abuzare al motorului este altul decat unul "normal" (normal fiind ceva considerat de proiectantii motorului). Asa ca daca dai in el ca in caine automat schimbi si uleiul mai des. Daca utilizarea motorului e mai mult in interiorul orasului, ar fi recomandat sa il schimbi mai des, datorita modului de functionare a motorului. Una peste alta producatorul poate recomanda un anumit tip de ulei si in functie de locatia unde folosesti motoru sa utilizezi ulei de anumita vascozitate... si tot asa.. povestea continua. Revenind la topic, e un motor frumos de strada, ce seamana cu vechile scrembleruri, pe care personal nu l-as calari. , pentru ca nu imi place. Hai cat mai multe schimburi de ulei in conditii optime de utilizare si fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Multe schimburi de ulei ! Dati-le in goarna sa behaie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 8, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2007 wallower iti multumesc enorm pentru tot cat priveste uleiul prefer sa il schimb ca la carte. alti detinatori de slr?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxy03 Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 s-o stapanesti (a se citi calaresti) sanatoasa si ea sa aiba grija de tine ! cred ca abia astepti s-o aduci acasa...si sa vina vremea frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 8, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2007 s-o stapanesti (a se citi calaresti) sanatoasa si ea sa aiba grija de tine ! cred ca abia astepti s-o aduci acasa...si sa vina vremea frumoasa. dap iti dai seama ca sunt f nerabdatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nice_sun_man Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Frumoasa motocicleta, sa o stapanesti sanatoasa, cred ca ti se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 8, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2007 Frumoasa motocicleta, sa o stapanesti sanatoasa, cred ca ti se potriveste. hmm si eu cred ca mi se potriveste iti multumesc mult, apreciez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Vezi sa nu o lasi si pe asta sa putrezeasca in spatele blocului si sa zici ca este prea mare pt tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 se pare ca am dat o in topic tehnic, scuze. man, multumesc de info, eu inteleg ca e doar de obturat un "pin " in cdi ? mot meu e din 1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.