Sari la conținut

Vand Piese Simson Sport


simson simson
 Share

Postări Recomandate

motoare simson sport , cutii viteza, magnetouri,grupuri,roti, rezervoare, cilindree ,segmenti, pistoane, telescoape, embleme,maruntisuri, cadre, lampi,ambielaje, motociclete nereconditionate complete, motociclete reconditionate complete.Reconditionez chiulase ,ambielaje, etc.... BARLAD-0235413869 , 0335415557....toate piesele sunt originale....Daca nu ai un SIMSON , sa-ti cumperi.Daca ai ...............

post-27549-1194459738_thumb.jpg

post-27549-1194459763_thumb.jpg

post-27549-1194459785_thumb.jpg

post-27549-1194459804_thumb.jpg

post-27549-1194459827_thumb.jpg

post-27549-1194459878_thumb.jpg

post-27549-1194459927_thumb.jpg

post-27549-1194459968_thumb.jpg

post-27549-1194460005_thumb.jpg

post-27549-1194460103_thumb.jpg

post-27549-1194460133_thumb.jpg

post-27549-1194460161_thumb.jpg

post-27549-1194460224_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un atas de simson la cat il ai?

chiar fara barca ca aia o am!

ESTE ATAS STOYE*(NERECONDITIONAT)SI E 400 EURO(NEGOCIABIL).E CU TOT CU BARCANU ARE SCAUNUL DAR TE POT AJUTA SA TI L FACIDUPA CEL DE LA ATASUL MEU CARE ESTE ORIGINAL.SUNT MOTOCICLIST DE MULTI ANI SI ACESTA E AL TREILEA ATAS STOYE DE SPORT PE CARE L AM AVUT.DESI AM FOARTE MULTE PIESE DE SIMSON LA VANZARE AM DOAR ACEST ATAS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De tot rasul. NU VINZI IN GERMANIA UN SIMSON IN 400 EURO. Darmite resturile astea penale pe care mosii le-au dat jos ca s-au stricat.

Mult succes. Ce toba are Simsonul ala "reconditionat", zici ca e Panzerfaust.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat face o reconditionare de ambielaj la tine si din ce consta? Un pret la un ambielaj reconditionat m-ar interesa deasemenea.

In una din cartile tehnice de simson sport(stii ca sportul are doua)nemtii recoomanda ca inelele si rolele ambielajului sa aiba 62 63 de unitati cu carcasa din tabla(nu bronz,nu poliamida etc...Se foloseste un anumit rulment na 4906.Am verificat multi rulmenti si am gasit unul japonez(cam 61 62 u)si unul european(cam60 61)Nu te sfatuiesc sa l faci(aprinderea pleaca de la cateva zecimi si centrifugalul o muta la aproape un centimetru ceea ce este letal pentru un ambielaj obisnuit)Daca vrei sa l faci pune i neaparat numar par de role pentru ca detenta sa prinda mereu role asezate simetric.Da mi un telefon daca nu te descurci sau poate trci prin Barlad.Un ambielaj cu na 4906 european costa cam 200RON.Cu stima,ADRIAN .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ESTE ATAS STOYE*(NERECONDITIONAT)SI E 400 EURO(NEGOCIABIL).E CU TOT CU BARCANU ARE SCAUNUL DAR TE POT AJUTA SA TI L FACIDUPA CEL DE LA ATASUL MEU CARE ESTE ORIGINAL.SUNT MOTOCICLIST DE MULTI ANI SI ACESTA E AL TREILEA ATAS STOYE DE SPORT PE CARE L AM AVUT.DESI AM FOARTE MULTE PIESE DE SIMSON LA VANZARE AM DOAR ACEST ATAS.

Sper ca glumesti am dat acum 3 ani un ataj original reconditionat unor baieti care l-au dus in Germania cu 3 milioane . 300 eur probabil cu motocicleta impreuna.

Spor la vanzare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca glumesti am dat acum 3 ani un ataj original reconditionat unor baieti care l-au dus in Germania cu 3 milioane . 300 eur probabil cu motocicleta impreuna.

Spor la vanzare !

...eu cred ca tu nu ai simtul umorului...vezi ca vorbesti cu "Regele simson"... :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...eu cred ca tu nu ai simtul umorului...vezi ca vorbesti cu "Regele simson"... :burnout:

Ai dreptate Drobule putem si rade putin pe forum dar e buna namai de gluma. Pot pune si eu poze cu vreo 200 Kg de piese dar nu am inima sa cer bani pe ele .

Cu bine! ( Regele cum de umbla cu Simson?s-a saturat de Role Royce? )

 

 

--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 13:07 -------------

De tot rasul. NU VINZI IN GERMANIA UN SIMSON IN 400 EURO. Darmite resturile astea penale pe care mosii le-au dat jos ca s-au stricat.

Mult succes. Ce toba are Simsonul ala "reconditionat", zici ca e Panzerfaust.

De ce te legi de toba este personalizata si este constructie speciala pt. iarna cand nu se incalzeste motorul. Vara pune alta.

Cu bine!

 

 

--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 13:15 -------------

In una din cartile tehnice de simson sport(stii ca sportul are doua)nemtii recoomanda ca inelele si rolele ambielajului sa aiba 62 63 de unitati cu carcasa din tabla(nu bronz,nu poliamida etc...Se foloseste un anumit rulment na 4906.Am verificat multi rulmenti si am gasit unul japonez(cam 61 62 u)si unul european(cam60 61)Nu te sfatuiesc sa l faci(aprinderea pleaca de la cateva zecimi si centrifugalul o muta la aproape un centimetru ceea ce este letal pentru un ambielaj obisnuit)Daca vrei sa l faci pune i neaparat numar par de role pentru ca detenta sa prinda mereu role asezate simetric.Da mi un telefon daca nu te descurci sau poate trci prin Barlad.Un ambielaj cu na 4906 european costa cam 200RON.Cu stima,ADRIAN .

[/quote

Ca-i par s-au inpar conteaza numai la tine. Daca forta se transmite numai la rola opusa imi spui si mie de ce se rod la fel toate rolele? S-au magarii de la Simson de ce nu au pus numai vreo 4 role. Cu cat sunt mai multe role cu atat ambielajul tine mai mult ca forta se repartizeaza neuniform pe aprox . jumatate din numarul rolelor. Daca dupa ideile astea ale tale faci si ambielajele atunci sunt bune numai de vandut nu de folosit. Ai putea sa-ti deschizi o forma de rolat biciclete probabil ai avea succes ca piticii nu stiu care-s cu role pare s-au impare.

Salutari cu rolele!

 

 

--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 13:21 -------------

bai tristule, este un forum de motociclisti, nu de tepari! du-te in mortii ma*****-tii si da-ti foc! M*****uie ma ratatule!!!!! semnat.... IO!

Nu-i tepar Stressule el este convins ca sunt bune si atata merita ( probabil valoare sentimentala)

Cu bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai tristule, este un forum de motociclisti, nu de tepari! du-te in mortii ma*****-tii si da-ti foc! M*****uie ma ratatule!!!!! semnat.... IO!

pulicuta,ce ai tu cu mine;sunt sigur ca te uiti la un simson ca vaca in rapa.Daca nu te opresti iti spun asa;duminica viitoare te astept in centrul Tecuciului exact la ora doisprezece.Doar noi doi,chislegarule.

 

--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 16:51 -------------
atunci

Ai dreptate Drobule putem si rade putin pe forum dar e buna namai de gluma. Pot pune si eu poze cu vreo 200 Kg de piese dar nu am inima sa cer bani pe ele .

Cu bine! ( Regele cum de umbla cu Simson?s-a saturat de Role Royce? )

<small>--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 13:07 -------------</small><br/>

De ce te legi de toba este personalizata si este constructie speciala pt. iarna cand nu se incalzeste motorul. Vara pune alta.

Cu bine!

<small>--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 13:15 -------------</small><br/>

Nu-i tepar Stressule el este convins ca sunt bune si atata merita ( probabil valoare sentimentala)

Cu bine !

Ambielajul de AWO are 14 role iar cel de sport are 12.Pe acelasi motor de sport am pus ambielaje cu numar par si cu numar impar de role.Toate inelele,rolele etc le am facut in acelasi timp[calire,superfinisareetc}LA CELE CU NUMAR IMPAR am gasit mereu carcasa rupta.FORTA se transmite la rola opusa doar atunci cand rola exista acolo.Cand pe verticala absoluta exista o rola in partea de sus,in partea de jos vor exista doua,dar nici una exact pe aceeasi verticala.Eu cred ca acesta este momentul cand detonatia incepe sa,,intinda,,carcasa,cand cade exact intre cele doua role.Undeva carcasa va ceda.E normal ca rolele sa se uzeze aproapela fel deoarece ele trec pe rand prin acest punct Asta e parerea mea Ingaduie mi sa mai spun ca atunci cand am spus REGE nu m am referit decat la SIMSON SPORT 425 care pentru mine va fi REGELE SIMSON pana la moarte.De asemenea as vrea sa mai spun ca am doua trei tobe originale ,am pompa originala de simson,am stantele originale de pe sea ,folosesc numai segmenti INFESTOFF,rulmentiFEMINA,simeringuriKAUTASIT etcDACA din cauza mea s a ajuns in aceasta situatie ireconciliabila eu ma voi retrage .AM vrut doar sa vand niste piese originale de simson{[repet,numai piese ORIGINALE}SI MAI ESTE CEVA.DAR......cu sinceritate,adrian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pulicuta,ce ai tu cu mine;sunt sigur ca te uiti la un simson ca vaca in rapa.Daca nu te opresti iti spun asa;duminica viitoare te astept in centrul Tecuciului exact la ora doisprezece.Doar noi doi,chislegarule.

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 16:51 -------------</small><br/>atunci

Ambielajul de AWO are 14 role iar cel de sport are 12.Pe acelasi motor de sport am pus ambielaje cu numar par si cu numar impar de role.Toate inelele,rolele etc le am facut in acelasi timp[calire,superfinisareetc}LA CELE CU NUMAR IMPAR am gasit mereu carcasa rupta.FORTA se transmite la rola opusa doar atunci cand rola exista acolo.Cand pe verticala absoluta exista o rola in partea de sus,in partea de jos vor exista doua,dar nici una exact pe aceeasi verticala.Eu cred ca acesta este momentul cand detonatia incepe sa,,intinda,,carcasa,cand cade exact intre cele doua role.Undeva carcasa va ceda.E normal ca rolele sa se uzeze aproapela fel deoarece ele trec pe rand prin acest punct Asta e parerea mea Ingaduie mi sa mai spun ca atunci cand am spus REGE nu m am referit decat la SIMSON SPORT 425 care pentru mine va fi REGELE SIMSON pana la moarte.De asemenea as vrea sa mai spun ca am doua trei tobe originale ,am pompa originala de simson,am stantele originale de pe sea ,folosesc numai segmenti INFESTOFF,rulmentiFEMINA,simeringuriKAUTASIT etcDACA din cauza mea s a ajuns in aceasta situatie ireconciliabila eu ma voi retrage .AM vrut doar sa vand niste piese originale de simson{[repet,numai piese ORIGINALE}SI MAI ESTE CEVA.DAR......cu sinceritate,adrian.

 

Este vorba totusi de piese de simson, or fi ele originale dar totusi...in fine, fiecare apreciaza cum vrea. Cand iti spune unul ca esti beat, poti sa nu il crezi, cand ti spun mai multi atunci e cazul sa te duci la somn. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pulicuta,ce ai tu cu mine;sunt sigur ca te uiti la un simson ca vaca in rapa.Daca nu te opresti iti spun asa;duminica viitoare te astept in centrul Tecuciului exact la ora doisprezece.Doar noi doi,chislegarule.

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 16:51 -------------</small><br/>atunci

Ambielajul de AWO are 14 role iar cel de sport are 12.Pe acelasi motor de sport am pus ambielaje cu numar par si cu numar impar de role.Toate inelele,rolele etc le am facut in acelasi timp[calire,superfinisareetc}LA CELE CU NUMAR IMPAR am gasit mereu carcasa rupta.FORTA se transmite la rola opusa doar atunci cand rola exista acolo.Cand pe verticala absoluta exista o rola in partea de sus,in partea de jos vor exista doua,dar nici una exact pe aceeasi verticala.Eu cred ca acesta este momentul cand detonatia incepe sa,,intinda,,carcasa,cand cade exact intre cele doua role.Undeva carcasa va ceda.E normal ca rolele sa se uzeze aproapela fel deoarece ele trec pe rand prin acest punct Asta e parerea mea Ingaduie mi sa mai spun ca atunci cand am spus REGE nu m am referit decat la SIMSON SPORT 425 care pentru mine va fi REGELE SIMSON pana la moarte.De asemenea as vrea sa mai spun ca am doua trei tobe originale ,am pompa originala de simson,am stantele originale de pe sea ,folosesc numai segmenti INFESTOFF,rulmentiFEMINA,simeringuriKAUTASIT etcDACA din cauza mea s a ajuns in aceasta situatie ireconciliabila eu ma voi retrage .AM vrut doar sa vand niste piese originale de simson{[repet,numai piese ORIGINALE}SI MAI ESTE CEVA.DAR......cu sinceritate,adrian.

Adrian probabil ai incercat si esti convins si nu ma poti lamuri pe mine ai nr. par de role dar daca sus nu este nici una ce se intampla nu se transmite forta ca nu este rola? M-as mira. Piese originale noi mai rar .Eu acum doua saptamani am cumparat piese de 2 milioane si printre ele am piston cu segmenti originali si nefolositi pompa etc. Dar asa ceva gasesti f. rar.Ai spus ca ai facut din acelasi material cu acelasi tratament si nu a tinut daca s-a spart inseamna ca a fost tratamentul necorespunzator, prea calit? nu stiu.

Cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colivia se rupe in caz de lipsa de ungere sau bataie mare a ambielajului. Prima am patit-o cu 12 role de 6 in ambielaj. Si NA4906-le mai cedeaza, din cate am auzit de la Drobu si de la inca un Simsonar. Rulmentii merg SKF, semeringuri exista si ele bune in orice marime, insa segmenti originali noi nu se gasesc pe fiecare colt de strada. E normal sa-si aiba pretul. Daca ambielajele reconditionate is, ok, nici alea nu is scumpe. Explicatia iarasi nu e una zgarcita. Poate is io tanar si naiv, dar no... In alta ordine de idei: ma intereseaza ce fel de cruce se potrivete la simson fara modificari (17 x 38, cred) si daca ai cumva de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...