Sari la conținut

Aprilia Mana


chill0ut
 Share

Postări Recomandate

Dupa o perioada destul de lunga de asteptat, ieri am adus-o acasa...

 

Nu pot sa va spun ce emotionat am fost!!! deci eram ca un copil sfios care primeste o jucarie mult dorita si nu stie cum sa reactioneze.

Dupa o agitatie nebuna prin oras: du-te cumpara casca (HJC carbon :banpls:), ia polita casco de la asigurari, trafic aiurea... ajung in Rahova la Dual Tours (multumesc fratelui meu care m-a dus pana acolo si caruia i s-a stricat si masina in timpul asta).

 

Cum m-am dat jos din masina o vad in fata magazinului... ma uitam asa cu jind la ea... m-am apropiat si i-am soptit la ureche: "hai ca am venit sa te iau" :)

Dupa ce am semnat procesul verbal de predare primire, ardeam sa ma urc pe ea si sa plec...

 

Ridic piciorul, o incalec, bag cheia in contact, rasucesc si incepe sa toarca... un sunet placut de 2 in V imi incanta urechile :moto:

 

Pornesc, un pic surprins de inaltimea seii si de comoditatea pozitiei... "trebuie sa ma obisnuiesc cu ea" imi spun, intru pe drum si dau sa intorc, numai ca nefiind obisnuit cu un cuplu sanatos bag putin mana in gaz si imi fuge roata spate :( :ok: am facut pe mine de emotie... bine ca n-am cazut ca ma bateam o luna intreaga :ok:

Plin de emotie ma opresc la Petrom, bag benzina, aprind o tigara sa ma linistesc si imi zic: "hai usurel ca nu se intampla nimic, daca ii dai atat cat ii trebuie" Zis si facut! incalec iar si merg usor 5 min sa ma obisnuiesc cu acceleratia.

Intre timp observ cat de bine e echilibrata motocicleta si desi are 235 kg mi se pare foarte, foarte usoara... vad la un moment dat drum liber, drept, ma infig in acceleratie :blbl: zbor :lol: incep sa tip in casca: "INCREDIBIL! FOARTEEE TAREEE!!!" Are un sunet incredibil motorul asta, iar cuplul este ametitor! foarte multumit, reduc viteza si imi dau seama cat de frumos face frana de motor daca nu accelerezi.

 

Nu am apucat sa zic... vreo 5 minute am cautat maneta de ambreiaj si de fiecare data radeam de mine cand realizam ca asta nu are asa ceva...

 

Dau de aglomeratie pe la Trafic Greu... masini oprite in coloana. Incep sa intru printre ele si vad ce frumos se comporta la viteze mici printre masini... nici nu trebuie sa pun picioarele jos!

 

Ies din aglomeratia aia de la semafor si-i mai dau inca o data gaz... incep sa tip iar in casca :moto: ma potolesc si merg incet pana la cutitul de argint. Aproape de casa imi dau seama ca am inghetat de frig... brr, imi arata 10 grade C pe bord...

 

Pun cricul, deschid poarta si bag motoreta in curte... cu un zambet pana la urechi ma uit la ea si imi zic sa am grija de ea ca si ea o sa aiba grija de mine :guitar:

 

M-am hotarat si ce nume sa-i dau: Black Beauty! :lol:

 

http://picasaweb.google.ro/horia1.petrescu...622387630992530

http://picasaweb.google.ro/horia1.petrescu...622391925959842

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cand ma uit la ea ma gandesc la o sticla de whiskey, spune-mi tu de ce

 

hahahahahaahahaha

ai grija ca multi s-au fript si au primit doar sticla aia, dar goala! :ok:

Stii foarte bine ca te inec sambata in whiskey! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie,sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara incidente, am vazut-o si eu in Showroom la Pipera, e ceva deosebit,foarte ciudat fara maneta de ambreaj, pp ca ai mers numai pe auto in oras nu?Cred ca roata spate a derapat de la temperatura(ei) inca rece cand ai plecat, nu de la gaz,grija mare la rece.Ai incercat si modul tiptronic?Cum e spatiul pentru casca in fata?(super tare portbagajul ala :ok: )Mai pune poze si impresii :(

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie,sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara incidente, am vazut-o si eu in Showroom la Pipera, e ceva deosebit,foarte ciudat fara maneta de ambreaj, pp ca ai mers numai pe auto in oras nu?Cred ca roata spate a derapat de la temperatura(ei) inca rece cand ai plecat, nu de la gaz,grija mare la rece.Ai incercat si modul tiptronic?Cum e spatiul pentru casca in fata?(super tare portbagajul ala :ok: )Mai pune poze si impresii :ok:

 

Da e ciudata fara maneta aia de ambreaj :)

Nu am incercat inca tiptronicul, dar sunt foarte curios si eu :guitar: de abia astept sa ies cu ea la un drum mai lung... in oras nu cred ca are rost sa ma "complic" cu tiptronicul...

 

Spatiul ala pentru casca in fata este super tare :banpls:) cand am fost la benzinarie s-au adunat baietii aia langa mine si se ingramadeau sa-mi puna benzina in "rezervor"... cand am deschis seaua pasagerului s-au cam blocat... nu prea intelegeau ce se intampla :moto:

 

Da... cred ca ai dreptate cu temperatura cauciucului si eu m-am gandit... oricum m-am panicat rau :blbl:

 

Nu am mai mers cu ea din pacate pentru ca sunt racit cobza :moto: dar cu prima ocazie am sa mai dau info in plus despre cum e :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merg pozele...cum nu are ambreaj?

 

nu are ambreaj pt ca e facuta pt astia care nu stiu sa schimbe viteze :(

 

nu are cutie cu rapoarte clasice, e CVT ca la scutere. Pe modul tiptronic schimbatorul de viteze modifica raportul CVT-ului si nu si nu cu pinioane, furci si alea alea. Din cate a zis chillout (varamiu :ok: ) are si frana de motor!!

cam asta e principiul:

post-1568-1207303261_thumb.jpg

Editat de ghost-rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are ambreaj pt ca e facuta pt astia care nu stiu sa schimbe viteze :(

 

nu are cutie cu rapoarte clasice, e CVT ca la scutere. Pe modul tiptronic schimbatorul de viteze modifica raportul CVT-ului si nu si nu cu pinioane, furci si alea alea. Din cate a zis chillout (varamiu :) ) are si frana de motor!!

cam asta e principiul:

 

aveam de gand sa te scot in el comandante in seara asta, dar mi-e ca te las sa dormi ca un mos ce esti :ok: :ok: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios cum se conduce :burnout: Cand/daca ne-om gasi, as vrea s-o testez pt feeling si stil de condus fara ambreiaj :hug:

 

S-o stapanesti sanatos :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios cum se conduce :hug: Cand/daca ne-om gasi, as vrea s-o testez pt feeling si stil de condus fara ambreiaj :P

 

S-o stapanesti sanatos :(

 

Multumesc :haha:

 

Iti spun eu! e foarte fun! nu mai trebuie sa-ti faci griji ca uiti sa schimbi viteza, sau ceva... esti atent doar la drum daca ti se pare aglomerat sau chestii de genul asta.

Poti sa folosesti si levierul pentru schimbul traditional de la picior (dar fara ambreaj) care iti da cam acelasi feeling ca la o motocicleta clasica, adica pentru best performance trebuie sa te ghidezi dupa niste leduri care iti indica momentul cel mai bun pentru a schimba viteza, which is a lot of fun. Daca te-ai plictisit de levier, poti folosi butoanele + si - de pe manerul stanga...

Un plus sau un minus (nu stiu inca cum sa incadrez detaliul asta) e ca pe manerul din stanga sunt destul de multe comenzi... cred ca tine totusi de obisnuinta. Adica pe manerul din stanga gasesti asa:

1. calculatorul de bord: unde ai mai multe setari (ceas, temperatura, consum mediu, etc, etc)

2. semnalizarea

3. schimbatorul cu butoanele + si -

4. butonul pentru deschiderea portcastii/"rezervorului"

5. claxonul

 

deci sunt destul de multe :hug: dar cred ca in timp ma voi obisnui cu ele :what:

 

Am incercat sa schimb old fashion, dar sunt un pic mai lenes si am setat-o repede pe automat :cheers:

Vreau sa fiu mai mult atent la trafic decat la detalii din astea pana ma obisnuiesc cu ea X-(

 

Inca nu am facut un drum mai lung pana acum, dar mai mult ca sigur la drum lung voi schimba vitezele de la picior :kiss:

 

Am fost pana in biker's club ieri si la 120 ma zboara vantul.... trebuie neaparat sa-mi pun parbriz, dar astept sa scoata astia de la aprilia accesoriile astea (genti laterale, parbriz, and stuff).

 

Miercuri daca e frumos vin la arc :lol:

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc :what:

 

Iti spun eu! e foarte fun! nu mai trebuie sa-ti faci griji ca uiti sa schimbi viteza, sau ceva... esti atent doar la drum daca ti se pare aglomerat sau chestii de genul asta.

Poti sa folosesti si levierul pentru schimbul traditional de la picior (dar fara ambreaj) care iti da cam acelasi feeling ca la o motocicleta clasica, adica pentru best performance trebuie sa te ghidezi dupa niste leduri care iti indica momentul cel mai bun pentru a schimba viteza, which is a lot of fun. Daca te-ai plictisit de levier, poti folosi butoanele + si - de pe manerul stanga...

Un plus sau un minus (nu stiu inca cum sa incadrez detaliul asta) e ca pe manerul din stanga sunt destul de multe comenzi... cred ca tine totusi de obisnuinta. Adica pe manerul din stanga gasesti asa:

1. calculatorul de bord: unde ai mai multe setari (ceas, temperatura, consum mediu, etc, etc)

2. semnalizarea

3. schimbatorul cu butoanele + si -

4. butonul pentru deschiderea portcastii/"rezervorului"

5. claxonul

 

deci sunt destul de multe :( dar cred ca in timp ma voi obisnui cu ele :P

 

Am incercat sa schimb old fashion, dar sunt un pic mai lenes si am setat-o repede pe automat :hug:

Vreau sa fiu mai mult atent la trafic decat la detalii din astea pana ma obisnuiesc cu ea :hug:

 

Inca nu am facut un drum mai lung pana acum, dar mai mult ca sigur la drum lung voi schimba vitezele de la picior X-(

 

Am fost pana in biker's club ieri si la 120 ma zboara vantul.... trebuie neaparat sa-mi pun parbriz, dar astept sa scoata astia de la aprilia accesoriile astea (genti laterale, parbriz, and stuff).

 

Miercuri daca e frumos vin la arc :haha:

 

:burnout:

pana la urma are transmisie ca la scuter sau e tot cu viteze doar ca se schimba automat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma are transmisie ca la scuter sau e tot cu viteze doar ca se schimba automat :burnout:

 

are transmisie CVT

 

A continuously variable transmission (CVT) is a transmission which can change steplessly through an infinite number of effective gear ratios between maximum and minimum values. This contrasts with other mechanical transmissions that only allow a few different discrete gear ratios to be selected. The flexibility of a CVT allows the driving shaft to maintain a constant angular velocity over a range of output velocities. This can provide better fuel economy than other transmissions by enabling the engine to run at its most efficient revolutions per minute (RPM) for a range of vehicle speeds.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_...uipped_with_CVT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar transmisia finala e pe lant ca la motociclete.

 

da, transmisia finala e pe lant... iar cea de la motor la pinion e curea.

La scutere ambele sunt curea, cu exceptia lui GP800 care are acelasi motor si cred ca Tmax-ul si Burgman-ul au cardan dar nu sunt sigur...

 

--- Mesaj completat în 06 Apr 2008 23:51 -------------

da, transmisia finala e pe lant... iar cea de la motor la pinion e curea.

La scutere ambele sunt curea, cu exceptia lui GP800 care are acelasi motor si cred ca Tmax-ul si Burgman-ul au cardan dar nu sunt sigur...

big51.jpg

Editat de chill0ut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...