AdrianS Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Am sa scriu o continuare a subiectului numit "Triciclul". Daca n-aveti rabdare sa cititi, pozele sunt dedesubt . N-am s-o mai lungesc inutil de data asta. In fond, pot completa cu detalii siropoase mai tarziu . Am reusit pana la urma, intr-un mare final, sa-i venim de hac Muraveyului. Furnicii. Fierului. Agregatului. Ori, mai pe scurt, triciclului. Doi ani de munca (cam doua veri, prelungite in primaverile si toamnele de rigoare) dedicata, de pasiune, de framantari, nopti nedormite si alte lucruri si-au meritat - in sfarsit - efortul depus. Se-aprinde becu' rosu? Da. Dar se stinge? Nu. O problema pe cat de simpla in aparenta, pe cat de hidoasa si incredibil de nenorocita. Releul avea o bobina arsa. Carbunii erau de Dacie, vai mama lor. Bobinajele erau, in mare parte, terminate. Am schimbat piese, carbuni, rebobinat releul, iar cand am pornit motorul si am vazut becul rosu stingandu-se (semn ca motorul incarca bateria), am ras cu cea mai sincera pofta. Si portbagajul... e tot facut de noi, din teava de apa si tabla expandata... fiecare coditza de tabla - sudata cu electrodul, apoi polizata... cred c-au intrat 20 de kile de electrozi in portbagajul ala si vreo doua saptamani de munca pe butuci, pe jos, cu aparatu' de sudura sfaraind. Eh, si tevatura a continuat la omologare... du-te la RARu' din Colentina, m-a expediat jegul ala ca voia spaga altfel nu facea nimic (cica "dom'le... ati sudat farul... se decaleste fieru' " - "ma da-l in mortii lui, imi spui tu mie ca ei inrosesc tot sasiul in fabrica si-l calesc in bai imense?! cu ce voiai sa-l prind, cu nituri ca pe vremea lu' Burebista?!"), am fost pe urma la Giurgiu... am facut omologarea individuala (da! pe bune!) acolo, cu toate modificarile, cu rezervorul Trabantului (25 litri), cu noile dimensiuni, cu roata de Mobra pe fata (ce-mi recomandati pe aceeasi marime dar mai teapana ca roata?), cu doua locuri in loc de unul... Azi am fost in Pipera si am modificat si talonul, iar acum vreau sa spun ca e totul cu acte in regula. Rezultatul? Poate nu frumos. Poate nici placut. E facut, insa, de mana mea si-a tatalui meu, la-nceput mai mult de el, iar inspre sfarsit mai mult de mine. Toate suruburile au trecut prin mana mea. Tot sasiul - prin flexul meu si pistolul meu de vopsit, facut din butelie de Raba si motor vechi de Frigocom. Si atat e de misto sa te salute lumea pe strada sau sa-ti faca poze, in timp ce stii ca tu ai facut acel ceva cu mana ta! Urmeaza niste sprijinitoare de picioare si doua rezematoare de brat pentru pasager, sa ridic spatarul ceva mai mult ca sa nu fie incomod... roti mai mari pe spate (de motocicleta Tula, cine are o Tula si vrea s-o vanda functionala neinmatriculata pana in 5 milioane, o cumpar acum)... si cam asta e . Am facut si-un pinion la comanda, sa-l pun pe spate sa vad daca se potriveste, sa-i creasca viteza nitel... dar ce poveste lunga e, n-am de gand s-o spun acum, va plictisesc poate. Va pun niste poze, sper sa va placa si promit sa ne-ntalnim intr-o zi. Multa bafta si sanatate tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duncan Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 ... felicitari... cred ca cel mai important dintre toate este faptul ca l-ati facut voi... si mai mult insa, faptul ca ai avut un sprijin si ca ai lucrat impreuna cu tatal tau la el, ar trebui sa-i dea o valoare de neegalat. ... topicul tau ma face sa ma gandesc serios sa-i cumpar lu' tata o Mobra. numai sa gasesc una cat de cat functionala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper_x Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Super tare! Felicitari pentru munca depusa. Poate ne vedem prin trafic sa o vad si eu de aproape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Nush cum mi-a scapat topic-ul asta pana acum. Jos palaria in fata oamenilor ca voi, dati clasa la orice ora multor ingineri cu pretentii. Ma bucur cand vad ca n-au disparut inca oamenii care mai sunt in stare sa faca ceva deosebit cu propriile maini. Felicitari, si la mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Felicitari si ma inclin in fata celor ca voi, Bravo domne si cei care se ocupa de revistele de specialitate din romania ar trebui sa puna asta pe coperta in revista lor si sa fie si ei la randul lor mandrii ca cineva face asta in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 toata stima si respectul pt cei ca voi,care fac ceva cu mainile lor si stiu ce inseamna un lucru facut practic din nimic. placerea e de 10000 d ori mai mare decat daca maine iti iei un r1 ,banii nefiind o problema pt tine....atunci nu simti practic valoarea si efortul depus pt a construi asa ceva. inca o data sa te bucuri de ea si cat mai multi km!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choppermaster Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 felicitari.... in orice caz ar trebui sa fie mai multi oameni ambitiosi ca si tine:D si eu doresc ca pe viitor sa constuiesc asa ceva:D un trike ca si cel din poza:D numai ca nu stiu cum sa fac cu inmatricularea:D vreau sa iau o honda cu 4 cilindri si sa o modific astfel....sa pastrez motorul si transmisia si sa modific cadrul dar vom vedea...oricum felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 felicitari ,frumoasa treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 28, 2009 Autor Share Postat Martie 28, 2009 Vă mulțumesc tuturor Âşi îmi cer scuze că nu am mai intrat de multă vreme pe forum. Între timp (astă iarnă) am făcut rost Âşi de o Tula pe care fostul proprietar a vândut-o dezmembrată (omul s-a reorientat către o japoneză si nu-i mai sunt de trebuință "vechiturile" astea ). Dumnealui a fost un tip foarte de treabă, atât el cât Âşi soția - chiar Âşi câinele care, între noi fie vorba, s-a uitat la noi plictisit dar inteligent câtă vreme ne-am chinuit ca hamsterii să demontăm Tula cea veche. Îmi cer scuze pentru calitatea pozelor, nu prea aveam lumină Âşi nici prea inspirat să folosesc blițul n-am fost. Cel in salopetă albastră este tatăl meu, în prima poză fiind proprietarul cel dezarmant de prietenos. Printre cele mai utile piese (pe lângă lanț, motor, relee de încărcare Âşi aÂşa mai departe) îmi erau roțile. Au janta de acelaÂşi diametru cu al roților de Muravey, însa ceva mai lată, având Âşi baloanele mai înalte Âşi mai late. Am incercat sa montăm roțile încă de cum le-am adus în fața blocului, însă puntea spate nu e făcută pentru roți aÂşa late, încât baloanele mari freacă (chiar Âşi distanțate cu 2-3 Âşaibe groase) de arcul basculei. Norocul este că, vizavi de blocul în care stau (zona Tineretului), se construieÂşte un bloc-cămin pentru una din facultățile de la Timpuri Noi. La cofrat s-a folosit foarte mult tego (placaj impregnat anti-umezeală) gros de 2 centimetri, aÂşa că le-am cerut băieților o placă folosită, că oricum le aruncau pe toate. Ulterior, tata (o să-l tot menționez pe omul ăsta, fără de care n-ar fi existat nici Muravey, nici capacitatea mea de a vă povesti aÂşa cum vă povestesc, nici mai nimic) a croit din ele două distanțiere rotunde (tăind cu "Âşoricelul", fierăstrăul pendular), care intră fix pe fix între butuc Âşi jantă. Eu eram la facultate Âşi mă ofticam că tata se distrează cu aÂşa ceva la țară. Am să pun Âşi niÂşte poze mai târziu. Între timp am reuÂşit să facem Âşi niÂşte Âşuruburi mai lungi (fabrica Timpuri Noi să trăiască!) care vor fi montate în locul celor originale de pe butuc, e vorba de filet cu pas mărunt, de 1 (unde "filet normal" înseamnă 1,25). Sunt mai lungi cu vreo 2-3 centimetri, ca să intre Âşi distanțierul, dar Âşi piulițele. Urmează, când o fi vremea mai bună, să dăm jos Âşuruburile vechi din afturile în care sunt prinse, să le punem pe-astea noi Âşi să vedem cum se potrivesc roțile. Fiind mai mari, baloanele au să arate mult mai potrivit. Astăzi am fost prin centru, înspre Obor Âşi înapoi pe lângă Grădina Icoanei, a fost plăcut Âşi frumos Âşi nu mi-a mai sărit nimic. Asta spre deosebire de ieri, când eram pe "Mitropolit Nifon" Âşi parcă simțeam că-mi fură curent pe undeva. Dau să opresc, cobor de pe Âşa - când mă uit mai bine, văd că bobina mea bălăngănea hâț! încolo, hâț! încoace ... dar trusa de scule e tot timpul la îndemână. Tot ieri era să pierd Âşi cablul de ambreiaj (pe care l-am înlocuit azi), i se rupseseră mai toate lițele dinspre "guguloiul" de la manetă. Voi aveți cumva vreo manetă stânga cu sistem ca la bicicletă, cu cablul pe balama? ÂŞi pierd ulei, dar nu Âştiu pe unde dracului, că mi-a fost lene să mă uit cu atenție. O bună parte din ulei iese pe lângă toba de eÂşapament, că piulița care prinde țeava de evacuare e cam sighinaÂşă. Dar ăla care n-ar trebui să iasă n-are cum să scape pe la garnituri, că doar le-am schimbat toamna trecută. Poate pe la simeringuri: ori scapă în volant, ori iese pe la pinion. Cam atât deocamdată. Promit să revin de îndată ce am poze noi. Dar fug acum că mi se ard cartofii pe foc . Cele bune tuturor Âşi drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a6vip96 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 este de vanzare la 2400 euro daca va intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Frumoasa foc lucrarea, felicitari, ti-am urmarit topicul celalalt mult timp. Norocul este că, vizavi de blocul în care stau (zona Tineretului), se construieÂşte un bloc-cămin pentru una din facultățile de la Timpuri Noi. Nu se poate ! Trec zilnic pe langa "agregatul" tau, in drum spre casa, de obicei e sub husa, habar n-am avut ca e Muravey-ul de la CCC (Comana county etc ) ! Poate m-ai si vazut, umblu cu o broscuta rosie ... asta din avatar. Daca te vad pe la masinarie (parca acu o saptamana erai pe acolo), opresc sigur sa ti-o admir ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Septembrie 14, 2009 Autor Share Postat Septembrie 14, 2009 Frumoasa foc lucrarea, felicitari, ti-am urmarit topicul celalalt mult timp. Nu se poate ! Trec zilnic pe langa "agregatul" tau, in drum spre casa, de obicei e sub husa, habar n-am avut ca e Muravey-ul de la CCC (Comana county etc ) ! Poate m-ai si vazut, umblu cu o broscuta rosie ... asta din avatar. Daca te vad pe la masinarie (parca acu o saptamana erai pe acolo), opresc sigur sa ti-o admir ! Îmi cer scuze că postez aÂşa târziu. Dom'le, astăzi mă uitam de pe geamul break-ului viÂşiniu (11-NJG, parcat pe Borcea, aproape de Muravey) la broscuța dumitale, trecurăți pe lângă mine făcând stânga pe bulevard. Mi-ar face plăcere să vă salut! Muravey-ul a cam stagnat în vara asta că s-au întâmplat... prea multe. El e funcțional, trebuie numai să-i schimb vreo două simeringuri, garnitura de la capacul ambreiajului Âşi roțile spate (am două de motocicletă Tula, cu baloane mai mari Âşi jante mai late, numai că n-am ajuns cu el pe la țară ca să-i fac modificarea). Cele bune! Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 mi s-a parut mie ca se uita cineva insistent dintr-o masina dar ma grabeam si n-am dat atentie. Data viitoare opresc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.