cojo Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 salut, cred ca le-a cam sosit ceasul garniturilor si trebuie sa le schimb. etrierii nu mai deblocheaza complet din cauza mizeriei acumulate si posibil si ganiturile sa se fi dus ce modalitate de scos cilindrii recomandati? la "deget" sau exista vre-un secret? dupa curatare, cilindrii ar trebui unsi. unde gasesc vaselina speciala pentru cauciuc, sa nu atace garniturile? ma gandesc la cum sa minimizez cantitatea de aer care imi ajunge in pompa. as zice ca daca tin etrierul peste nivelul pompei si apoi scot racordul din etrier, astup gaura (se poate, ca banjoul ala are o pozitie mai ciudata?) montez la loc etrierul curatat, tin tot deasupra pompei si "fac pedala" asa aerul iese mult mai usor. vede cine vre-un neajuns la teoria asta (exceptand sa fiu atent unde tasneste lichidul ? si daca aveti vre-un pont despre cum as putea sa-mi usurez munca, big thanks ps: Louis nu se ocupa si cu garnituri. stiti vre-o alternativa la piesele originale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Nu ar fi bine sa schimbi si lichidul de frana cu ocazia asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Uite AICI. Comanda-ti-le si apoi fuguta cu ea la service. Pana atunci ai timp sa-ti comanzi si furtunase racing si sa-ti iei si lichid de frana nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Uite AICI. Comanda-ti-le si apoi fuguta cu ea la service. Pana atunci ai timp sa-ti comanzi si furtunase racing si sa-ti iei si lichid de frana nou. Shit... Acum am vazut ca-s pentru etrierul spate My bad! O sa mai caut, si daca gasesc, te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 30, 2009 Autor Share Postat Mai 30, 2009 Nu ar fi bine sa schimbi si lichidul de frana cu ocazia asta?? dupa caz (cat de vechi e lichidul) se schimba total sau se completeaza. La completare se foloseste acelasi tip de lichid (marca, specificatii) pt ca desi toate sunt DOT 4 sau 5, in functie de producatori pot aparea diferente in compozitie/proprietati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 desi toate sunt DOT 4 sau 5 DOT 4 nu este interschimbabil cu DOT 5, ci cu DOT 5.1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Da..stiu toate lucrurile astea...eu ti-am recomandat sa schimbi si lichidul daca tot umbli la etrieri( nu ai precizat daca lichidul l-ai mai schimbat pana acum sau nu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 cilindrii de la etrier ar trebui sa iasa relativ usor, nu cred ca exista o scula pentru asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordofchoppers Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 din cate stiam eu acei cilindri se numesc si pistonase. nu stiu sa existe vreo vaselina speciala sau ceva cu care sa-i ungi.eu stiu ca nu se ung.lichidul de frana face treaba asta.inainte de remontare se curata f bine si se ung si ei si garniturile cu lichid de frana.asta e tot. scula cea mai buna ca sa nu te chinui si nici sa strici ceva este aerul comprimat.pui o bucatica de lemn intre pistonase ca sa nu se loveasca intre ei si apropii usor duza de gaura filetata unde intra lichidul in mod normal.asta se poate face si cu o pompa normala, nu numai cu un compresor.salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 30, 2009 Autor Share Postat Mai 30, 2009 scula cea mai buna ca sa nu te chinui si nici sa strici ceva este aerul comprimat. multumesc, m-am gandit la asta, dar problema e ca dupa ce scot un cilindru/pistonas, se "depresurizeaza" circuitul...si aerul iese prin gaura cilindrului scos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 salut. eu am scos pistonasele aproape de maxim si le-am curatat cu o bucata de smirghel auto,foarte fin.apoi am dat cu spray de frane,curata instantaneu orice mizerie. alta data le-am scos de tot maneta de frana,fara sa tragi de ele. cureti garniturile tot cu lichid de frana,vezi sa nu fie deteriorate. daca e cazul,schimbi tot etrierul,greu sa gasesti garnituri de schimb. oricum,nu mai ai siguranta si incredere cand stii ca le-ai carpit...te lasa si dai de asfalt....bbbbrrrrr...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.