Sari la conținut

Motociclete Mai Rare La Noi!


Andi
 Share

Postări Recomandate

Yamaha TRX850,1997

 

Motorul este cel de pe tdm 850(2 cil. paraleli,10 supape,decalaj de 270grade,80 cp/7500, 8,6mkg/6000,5viteze) dar cadrul este ca la Ducati,grila din tevi de otel sudate!Din teste reiese ca este manevrabila si nervoasa,cu frine ok,dar cu putere limitata si cadru perfectibil (mai ales la denivelari)

post-6-1075282948_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 122
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bimota sb6r 1997

 

Cu motorul imprumutat de la gsxr1100 din care s-au scos 156cp (numai cu evacuarea Bimota),190kg,suspensii facute de ohlins,frine brembo,cadru foarte rigid,a fost considerata,la aparitia sa,naucitoare!A existat si o versiune "carbon" mai usoara dar...

99sb6r2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Laverda Ghost

 

Nascuta "anti-monster",cu o ciclistica de exceptie (Paioli,Brembo...),un sunet bestial dat de tobele Lafranconi(n-am auzit),dar cu un motor in doi cilindri racit cu aer si ulei al carui caracter se potriveste mai mult plimbarilor lungi decit orasului(pt. care e proiectata in gen. o dezbracata!)

176kg(gol),70cp/8000,6mkg/6500,6 trepte.

lavghost02.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki VX800 (d'asta am vazut unul si nu stiam ce e!)

 

Nu e nici chopper,nici roadster!De fapt nu prea se incadreaza niciunde!Un cadru care aduce a roadster,motor de chopper (Intruder),transmisie cu cardan...si din nou ca la chopper unghiul furcii!V2,805cmc,57cp/6800, 7,1kgm/5500,5trepte,213kg.

mcivx8001.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bimota sb8r (ca tot veni vorba)

 

Motorul de pe tl1000 (v2 la 90 grd.,racit cu apa,4 sup/cil,996cmc,6 trepte,134cp/10000, 9,5mkg/8500,179kg.

Din cite stiu,Gobert a cistigat o cursa in wsbk (pe ploaie) calare pe una chiar in primul an.(care,mai tirziu,s-a dovedit a fi unicul an din motive financiare)

117_0.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia moto 6.5

 

Si daca vx800-le nu se incadreaza nicaieri,ce-ar mai fi de spus despre Aprilia MOTO 6.5?Genul care va place sau nu,cale de mijloc nu-i!Creatorul sau,Philippe Starck,a definit-o ca "la moto practique de tous les jours"!

Motor Rotax,monocil. 649cmc,42cp/6250, 5,2mkg/4500,150kg.

Manevrabila dar cu oarece "probleme" la viteza mare!

index2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda rvf750 rc45

 

A fost proiectata ca baza pentru wsbk!(editie limitata,scumpa).Si,desi si-a facut datoria si a cistigat wsbk cu John Kocinski,a cam dezamagit in ceea ce priveste performantele in linie dreapta (spune AlanDowds-Big Al din superbikemag.)Adica,zice el,900rr-ul din vremea aceea era mai performanta desi costa mai putin de jumatate din pretul rvf-ului!

Motor v4 la 90 grd.,racit cu apa,16 valve,dohc,118bhp/12000,6 trepte,189kg,viteza maxima 257km/h.

00E3B023319094B.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cagiva V-Raptor

 

Cu designul facut de designerul lui Monster (la raptorul simplu,fara plastice,e evident),V-Raptor este tipic italiana!In schimb motorul preluat de la tl1000 este mult mai performant decit al concurentului direct,Monster 900,facind din (V-)Raptor o motocicleta "spectaculoasa"!

Motor v2 la 90 gr.,racit cu apa,4supape/cil.,dohc,105,5cp(la roata)/8500,cadru grila din tevi de otel sudate,furca inversata,192kgRaptor,197kg V-Raptor.!Viteza maxima 237km/h.

post-46-1070887012.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia SL1000 Falco (si d'asta am vazut una la noi)

 

Lansata la doi ani dupa rsv mille,Falco foloseste acelasi v2 la 60grd.!Si desi cu 12cp mai putin si cu o pozitie a pilotului ceva mai relaxanta,Falco ofera performante notabile datorita unei ciclistici de exceptie,furcii inversate Showa full-reglabile ca si amortizorului spate Sachs,de asemeni reglabil si frinelor Brembo!

118cp/9250,190kg,6 trepte,256km/h.

foto_mod_pg_160_1059401117.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha GTS 1000

 

Motocicleta INOVATIE!Se stie ca mai toti designerii incearca sa scape de principala problema a motocicletei,si anume faptul ca furca clasica schimba "unghiurile" in functie de cit e de compresata sau nu la un moment dat!Yamaha a incercat sa atace problema cu gts-ul de 1000 dar cel putin comercial a dat gres!

Cadru "omega",motorul preluat de la Thunderace,1002cmc,4cil.linie,5sup./cil,145cp(?),246kg,frina fata cu un disc central,suspensie fata monobrat.

Am vazut una si pe la noi!

Rightside.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda NR750 (asta-i rara in general,nu numai la noi!)

 

Vorbim aici de o motocicleta din 1990.Motor v4 cu pistoane ovale,injectie,carene de fibra de carbon pe ea,fiecare piston (oval pt a putea pune cit mai multe supape/cil) are doua bolturi,respectiv biele,doua bujii/cil.,8supape/cil.,evacuare 8 in 4 in 2 in 1in2(din nou) sub sa,furca inversata,monobrat pe spate,semnale in oglinzi....si mai sint citeva pe care nu stiu sa le traduc (titanium-coated screen,head up display,silver/carbon fibre key)

118cp/14000rpm,223kg,257km/h

nr750.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

well, pentru cine vrea honda nr, pe mobile.de apar 2 rezultate: una la 40000 si una la 55000 oiro.

 

avantaju e ca nu ti se mai pare vama exagerata :D

 

 

ma batea gindu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda NR750 (asta-i rara in general,nu numai la noi!)

 

Vorbim aici de o motocicleta din 1990.Motor v4 cu pistoane ovale,injectie,carene de fibra de carbon pe ea,fiecare piston (oval pt a putea pune cit mai multe supape/cil) are doua bolturi,respectiv biele,doua bujii/cil.,8supape/cil.,evacuare 8 in 4 in 2 in 1in2(din nou) sub sa,furca inversata,monobrat pe spate,semnale in oglinzi....si mai sint citeva pe care nu stiu sa le traduc (titanium-coated screen,head up display,silver/carbon fibre key)

118cp/14000rpm,223kg,257km/h

Am vazut un motor de nr750 deschis. Sa-ti prinzi urechile in el nu alta!!!!!!!!!!!  La nr-ul vazut de mine in brief scria 90kw la 10250 rpm.

 

 

O alta ciudatenie- am vazut-o la nemti Suzuki madura 1200 v4 120cp chopper-light cruiser . Motorul era de prin 1997 si era importat din america. Semana cu un intruder da' dupa cum a demarat proprietarul cu el semana mai mult cu un superbike.

Editat de Dobrescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha szr 660

 

O sportiva cu motor monocilindru!Nu se preteaza la autostrada dar pe sosele serpuite e in mediul ei.Cadru de sportiva,furca inversata,frine brembo...

Monocilindru in patru timpi,doua axe cu came,cinci supape,659cmc,48cp/6500, 5,5mkg/5500,cinci trepte,159kg,165km/h.

inicioGR.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda rvf750 rc45

 

A fost proiectata ca baza pentru wsbk!(editie limitata,scumpa).Si,desi si-a facut datoria si a cistigat wsbk cu John Kocinski,a cam dezamagit in ceea ce priveste performantele in linie dreapta (spune AlanDowds-Big Al din superbikemag.)Adica,zice el,900rr-ul din vremea aceea era mai performanta desi costa mai putin de jumatate din pretul rvf-ului!

Motor v4 la 90 grd.,racit cu apa,16 valve,dohc,118bhp/12000,6 trepte,189kg,viteza maxima 257km/h.

Faza cu RC45 era ca motorul era untr-un stadiu de tunning foarte soft cind o cumparai. Asta mai mult sa tzina pretzul decent. Asta pt ca shasiul era la nivelul WSBK.

La fel si cu Yamaha R7. Noua costa 35000$ si avea stock 107cp comparat cu un GSX-R750 care costa 9000$ si avea stock 130cp. Insa Yamaha cu racing kit pe ea putea sa aiba chiar 185cp si avea si un sasiu cu care sa foloseasca toata puterea aia.

La fel si cu RC45 si cu predecesoara ei RC30 [una din motoarele mele preferate. top10] Cu racing kit pe ele aveau peste 170cp.

Editat de Dobrescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...