Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Share Postat Ianuarie 28, 2004 Yamaha TRX850,1997 Motorul este cel de pe tdm 850(2 cil. paraleli,10 supape,decalaj de 270grade,80 cp/7500, 8,6mkg/6000,5viteze) dar cadrul este ca la Ducati,grila din tevi de otel sudate!Din teste reiese ca este manevrabila si nervoasa,cu frine ok,dar cu putere limitata si cadru perfectibil (mai ales la denivelari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2004 Bimota sb6r 1997 Cu motorul imprumutat de la gsxr1100 din care s-au scos 156cp (numai cu evacuarea Bimota),190kg,suspensii facute de ohlins,frine brembo,cadru foarte rigid,a fost considerata,la aparitia sa,naucitoare!A existat si o versiune "carbon" mai usoara dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2004 Laverda Ghost Nascuta "anti-monster",cu o ciclistica de exceptie (Paioli,Brembo...),un sunet bestial dat de tobele Lafranconi(n-am auzit),dar cu un motor in doi cilindri racit cu aer si ulei al carui caracter se potriveste mai mult plimbarilor lungi decit orasului(pt. care e proiectata in gen. o dezbracata!) 176kg(gol),70cp/8000,6mkg/6500,6 trepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian1000cc Postat Ianuarie 28, 2004 Share Postat Ianuarie 28, 2004 Ursule sper sa nu te uiti la postul asta - SB6R - mono - fruuuuuumossss rau! Marfa Andi, mai baga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Ianuarie 28, 2004 Share Postat Ianuarie 28, 2004 HiHI. Bimota SB8R pot sa va aduc la un CIP de 14.900. Aceasta este ceva mai 'smechera' si dotata cu motor suzuki TLR1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2004 Suzuki VX800 (d'asta am vazut unul si nu stiam ce e!) Nu e nici chopper,nici roadster!De fapt nu prea se incadreaza niciunde!Un cadru care aduce a roadster,motor de chopper (Intruder),transmisie cu cardan...si din nou ca la chopper unghiul furcii!V2,805cmc,57cp/6800, 7,1kgm/5500,5trepte,213kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2004 Bimota sb8r (ca tot veni vorba) Motorul de pe tl1000 (v2 la 90 grd.,racit cu apa,4 sup/cil,996cmc,6 trepte,134cp/10000, 9,5mkg/8500,179kg. Din cite stiu,Gobert a cistigat o cursa in wsbk (pe ploaie) calare pe una chiar in primul an.(care,mai tirziu,s-a dovedit a fi unicul an din motive financiare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2004 Aprilia moto 6.5 Si daca vx800-le nu se incadreaza nicaieri,ce-ar mai fi de spus despre Aprilia MOTO 6.5?Genul care va place sau nu,cale de mijloc nu-i!Creatorul sau,Philippe Starck,a definit-o ca "la moto practique de tous les jours"! Motor Rotax,monocil. 649cmc,42cp/6250, 5,2mkg/4500,150kg. Manevrabila dar cu oarece "probleme" la viteza mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2004 Honda rvf750 rc45 A fost proiectata ca baza pentru wsbk!(editie limitata,scumpa).Si,desi si-a facut datoria si a cistigat wsbk cu John Kocinski,a cam dezamagit in ceea ce priveste performantele in linie dreapta (spune AlanDowds-Big Al din superbikemag.)Adica,zice el,900rr-ul din vremea aceea era mai performanta desi costa mai putin de jumatate din pretul rvf-ului! Motor v4 la 90 grd.,racit cu apa,16 valve,dohc,118bhp/12000,6 trepte,189kg,viteza maxima 257km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2004 Cagiva V-Raptor Cu designul facut de designerul lui Monster (la raptorul simplu,fara plastice,e evident),V-Raptor este tipic italiana!In schimb motorul preluat de la tl1000 este mult mai performant decit al concurentului direct,Monster 900,facind din (V-)Raptor o motocicleta "spectaculoasa"! Motor v2 la 90 gr.,racit cu apa,4supape/cil.,dohc,105,5cp(la roata)/8500,cadru grila din tevi de otel sudate,furca inversata,192kgRaptor,197kg V-Raptor.!Viteza maxima 237km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2004 Uite si Raptorul1000(fara V) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2004 Aprilia SL1000 Falco (si d'asta am vazut una la noi) Lansata la doi ani dupa rsv mille,Falco foloseste acelasi v2 la 60grd.!Si desi cu 12cp mai putin si cu o pozitie a pilotului ceva mai relaxanta,Falco ofera performante notabile datorita unei ciclistici de exceptie,furcii inversate Showa full-reglabile ca si amortizorului spate Sachs,de asemeni reglabil si frinelor Brembo! 118cp/9250,190kg,6 trepte,256km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2004 Yamaha GTS 1000 Motocicleta INOVATIE!Se stie ca mai toti designerii incearca sa scape de principala problema a motocicletei,si anume faptul ca furca clasica schimba "unghiurile" in functie de cit e de compresata sau nu la un moment dat!Yamaha a incercat sa atace problema cu gts-ul de 1000 dar cel putin comercial a dat gres! Cadru "omega",motorul preluat de la Thunderace,1002cmc,4cil.linie,5sup./cil,145cp(?),246kg,frina fata cu un disc central,suspensie fata monobrat. Am vazut una si pe la noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2004 Si poza din stinga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 28, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2004 Honda NR750 (asta-i rara in general,nu numai la noi!) Vorbim aici de o motocicleta din 1990.Motor v4 cu pistoane ovale,injectie,carene de fibra de carbon pe ea,fiecare piston (oval pt a putea pune cit mai multe supape/cil) are doua bolturi,respectiv biele,doua bujii/cil.,8supape/cil.,evacuare 8 in 4 in 2 in 1in2(din nou) sub sa,furca inversata,monobrat pe spate,semnale in oglinzi....si mai sint citeva pe care nu stiu sa le traduc (titanium-coated screen,head up display,silver/carbon fibre key) 118cp/14000rpm,223kg,257km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Ianuarie 28, 2004 Share Postat Ianuarie 28, 2004 well, pentru cine vrea honda nr, pe mobile.de apar 2 rezultate: una la 40000 si una la 55000 oiro. avantaju e ca nu ti se mai pare vama exagerata ma batea gindu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttx Postat Ianuarie 28, 2004 Share Postat Ianuarie 28, 2004 (editat) Honda NR750 (asta-i rara in general,nu numai la noi!) Vorbim aici de o motocicleta din 1990.Motor v4 cu pistoane ovale,injectie,carene de fibra de carbon pe ea,fiecare piston (oval pt a putea pune cit mai multe supape/cil) are doua bolturi,respectiv biele,doua bujii/cil.,8supape/cil.,evacuare 8 in 4 in 2 in 1in2(din nou) sub sa,furca inversata,monobrat pe spate,semnale in oglinzi....si mai sint citeva pe care nu stiu sa le traduc (titanium-coated screen,head up display,silver/carbon fibre key) 118cp/14000rpm,223kg,257km/h Am vazut un motor de nr750 deschis. Sa-ti prinzi urechile in el nu alta!!!!!!!!!!! La nr-ul vazut de mine in brief scria 90kw la 10250 rpm. O alta ciudatenie- am vazut-o la nemti Suzuki madura 1200 v4 120cp chopper-light cruiser . Motorul era de prin 1997 si era importat din america. Semana cu un intruder da' dupa cum a demarat proprietarul cu el semana mai mult cu un superbike. Editat Ianuarie 29, 2004 de Dobrescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 29, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2004 Yamaha szr 660 O sportiva cu motor monocilindru!Nu se preteaza la autostrada dar pe sosele serpuite e in mediul ei.Cadru de sportiva,furca inversata,frine brembo... Monocilindru in patru timpi,doua axe cu came,cinci supape,659cmc,48cp/6500, 5,5mkg/5500,cinci trepte,159kg,165km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Ianuarie 29, 2004 Share Postat Ianuarie 29, 2004 (editat) Honda rvf750 rc45 A fost proiectata ca baza pentru wsbk!(editie limitata,scumpa).Si,desi si-a facut datoria si a cistigat wsbk cu John Kocinski,a cam dezamagit in ceea ce priveste performantele in linie dreapta (spune AlanDowds-Big Al din superbikemag.)Adica,zice el,900rr-ul din vremea aceea era mai performanta desi costa mai putin de jumatate din pretul rvf-ului! Motor v4 la 90 grd.,racit cu apa,16 valve,dohc,118bhp/12000,6 trepte,189kg,viteza maxima 257km/h. Faza cu RC45 era ca motorul era untr-un stadiu de tunning foarte soft cind o cumparai. Asta mai mult sa tzina pretzul decent. Asta pt ca shasiul era la nivelul WSBK. La fel si cu Yamaha R7. Noua costa 35000$ si avea stock 107cp comparat cu un GSX-R750 care costa 9000$ si avea stock 130cp. Insa Yamaha cu racing kit pe ea putea sa aiba chiar 185cp si avea si un sasiu cu care sa foloseasca toata puterea aia. La fel si cu RC45 si cu predecesoara ei RC30 [una din motoarele mele preferate. top10] Cu racing kit pe ele aveau peste 170cp. Editat Ianuarie 29, 2004 de Dobrescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Ianuarie 29, 2004 Share Postat Ianuarie 29, 2004 ia uite-o si pe asta nu merge attachment.... ere o Bimota DB4 motor Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Ianuarie 29, 2004 Share Postat Ianuarie 29, 2004 tot nu vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 29, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2004 Asta e! Ceva Bimote gasiti aici: http://alleuropeanmotorsports.com/bimota/db4.htm 165kg,extrem de manevrabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley_X Postat Ianuarie 29, 2004 Share Postat Ianuarie 29, 2004 Sa ma lamureasca si pe mine cineva, ce e cu Bimota? De unde vine? Ce a facut, ce face? De ce aud in toate partile de ea, in ultimul timp? v-raptoru ala cam cat costa? Mada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Ianuarie 29, 2004 Share Postat Ianuarie 29, 2004 Sa ma lamureasca si pe mine cineva, ce e cu Bimota? De unde vine? Ce a facut, ce face? De ce aud in toate partile de ea, in ultimul timp? v-raptoru ala cam cat costa? Mada A inebunit lumea...nui baga in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat Ianuarie 29, 2004 Share Postat Ianuarie 29, 2004 Bimota este o motoreta facuta din piese de la diferiti producatori.de pe continente diferite...este si la noi o reprezentanta dar incepe cu T si are putin literele inversate.....tema de aflat care este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.